Damm youquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Pas maar op, mannen die niet van voetbal houden hebben vaak problemen.
Vaak met motoriek enzo
Het is "als man" of "Man zijnde"quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als man zijnde kan ik dat niet begrijpen.
Je bent zelf een kampquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:12 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..], zie mij maar als de scheids die de kampen uit elkaar houd
![]()
Klinkt wel als een mooie insteek voor een film.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:19 schreef Elan het volgende:
Zo maar eens Into the Wild kijken, wat inspiratie op doen.
Tig keer gezien maar je blijft nieuwe dingen zien.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Klinkt wel als een mooie insteek voor een film.
Die kunnen tegenwoordig verdwalen op het internet.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Tig keer gezien maar je blijft nieuwe dingen zien.
Het oorspronkelijke verhaal is trouwens gebaseerd op een waargebeurd verhaal uit 1992, moet je nagaan als iemand de wereld toen al kut vond hoe diegene nu in het leven zou staan.
Dat is wel een enorm voordeel inderdaad.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die kunnen tegenwoordig verdwalen op het internet.
Post dat andere gifje met die dans moves, die was wel hitsigquote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:54 schreef Syntix het volgende:
Dit topic heeft meer Kate Upton nodig:
[ afbeelding ]
Ga je nog snorkelen vandaag?quote:Op woensdag 15 januari 2014 01:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
1 hele goedemorgen weer jongens. Wat een mooie dag weer
Middag ja... Ik krijg mijzelf weer niet naar bedquote:Op woensdag 15 januari 2014 01:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
1 hele goedemorgen weer jongens. Wat een mooie dag weer
Duiken om 11 en 15. Morgen dagtrip naar APO reefquote:Op woensdag 15 januari 2014 01:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ga je nog snorkelen vandaag?
Pannekoekje met banaan en ananas. Gaat t niet goed op school vriend?quote:Op woensdag 15 januari 2014 01:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Middag ja... Ik krijg mijzelf weer niet naar bed
Maar tot zover mijn verschrikkelijke problemen. Smaakte het eiland ontbijt nog?
Meer een totaal gebrek aan perspectief en toekomstplannen. Ik wacht nog altijd op dat contractvoorstel.quote:Op woensdag 15 januari 2014 01:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Pannekoekje met banaan en ananas. Gaat t niet goed op school vriend?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |