Treurig volk.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:11 schreef Confetti het volgende:
Of van die mongolen die Whatsapp 1 ster gaan geven op de Play Store omdat ze die 90 cent moeten dokken![]()
Wat een debielen.
Terwijl je als je alle berichten telt je 0.0000000000000000000001 cent per bericht betaaldquote:Op zondag 12 januari 2014 14:11 schreef Confetti het volgende:
Of van die mongolen die Whatsapp 1 ster gaan geven op de Play Store omdat ze die 90 cent moeten dokken![]()
Wat een debielen.
Nope. Het eerste jaar is for free. Daarna mag je voor een jaar lang 90 cent betalen. Sowieso zielig als je daar moeilijk over doetquote:
Ik heb het al jaren moest nog nooit betalenquote:Op zondag 12 januari 2014 14:12 schreef darkmond het volgende:
[..]
Nope. Het eerste jaar is for free. Daarna mag je voor een jaar lang 90 cent betalen. Sowieso zielig als je daar moeilijk over doet
Niet bij iedereen. Het leuke is, hij kan Whatsapp niet meer gebruiken sinds vandaag omdat het dus afliep. Hij is nu iedereen aan het overhalen Viber te installeren. Silly boy.quote:
Komt door de updates waardoor je dus nieuwe versie hebt die je ook weer eerst een jaar mag proberenquote:Op zondag 12 januari 2014 14:13 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Ik heb het al jaren moest nog nooit betalen
Viber? Niet eens KIK? Maar sowieso betaal gewoon 90 cent hoe pauperquote:Op zondag 12 januari 2014 14:13 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Niet bij iedereen. Het leuke is, hij kan Whatsapp niet meer gebruiken sinds vandaag omdat het dus afliep. Hij is nu iedereen aan het overhalen Viber te installeren. Silly boy.
Klopt. Laat je de betaling schenken, kan ook in de App Store.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:13 schreef eend112 het volgende:
Volgens mij kan je met de iPhone alleen met creditcard betalen of zo'n kaart van 10 euro waar je voor de rest toch niks mee doet. Dat is wel klachtwaardig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |