ICT-studie contacten hebben loont. Al maakt het mij wel erg lui.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:00 schreef Karina het volgende:
[..]
daar zag ik ook iets over in het Netflix topic, dat je soms codes (of zo) kunt kopen op Ebay en je dan een jaar lang heel goedkoop kunt kijken. Moet je wel goed mee oppassen.
Hoezo lui? Dat je teveel kijkt en niks meer doet.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
ICT-studie contacten hebben loont. Al maakt het mij wel erg lui.
Nee. Dat ik inmiddels niet veel meer kan dan mijn computer aanzetten aangezien ik bij elk probleem toch om hulp vraagquote:Op woensdag 15 januari 2014 14:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoezo lui? Dat je teveel kijkt en niks meer doet.
http://informatieplatform.nl/filesharing/beste-torrentsites/quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Anders even de link van Drizz checken, geen idee of er dan ondertitels zijn. Goeie nieuwsgroepen zijn betaald ja, dus ik zou voor de torrents gaan.
Owquote:Op woensdag 15 januari 2014 14:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Dat ik inmiddels niet veel meer kan dan mijn computer aanzetten aangezien ik bij elk probleem toch om hulp vraag
Tot ze op een gegeven moment schijtziek van je worden.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Dat ik inmiddels niet veel meer kan dan mijn computer aanzetten aangezien ik bij elk probleem toch om hulp vraag
Sommigen hebben dat van nature.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tot ze op een gegeven moment schijtziek van je worden.
Voor series zou ik gewoon op eztv kijken, daar staan echt alle series. Maar ik zie er daar wel een paar goeie tussenstaan iddquote:Op woensdag 15 januari 2014 14:03 schreef Mansjester het volgende:
[..]
http://informatieplatform.nl/filesharing/beste-torrentsites/
Moet ik bijvoorbeeld gewoon een beetje zoeken via die sites die daar staan?
Niemand raakt mij zat buiten FOK!.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tot ze op een gegeven moment schijtziek van je worden.
have funquote:Op woensdag 15 januari 2014 14:06 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Oké top bedanktIk ga eerst maar South Park kijken
Die western?quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kijkt er nog iemand anders naar Deadwood? Ik heb net seizoen 1 erop zitten en vind het tof
Nee. Ik ben momenteel zware doom metal aan het luisteren. Sunn O))) weleens live gezien? Elke noot is raak en gaat echt door je heenquote:Op woensdag 15 januari 2014 14:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kijkt er nog iemand anders naar Deadwood? Ik heb net seizoen 1 erop zitten en vind het tof
Dat laatste heb ik nu ook geen geduld meer voor helaas. Vroeger las ik heel veel Engelse boeken. nquote:Op woensdag 15 januari 2014 14:07 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Komt goed, ik moet mijn Engels verbeterenEn ik heb weinig motivatie om boeken te gaan lezen
Ik wil True Detective vandaag even kijken, schijnt wel goed te zijn.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Serie is gecanceld en heeft dus een open einde.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb dat ook nog nooit gezienquote:Op woensdag 15 januari 2014 14:13 schreef GGMM het volgende:
Ik werk samen met mensen die nog nooit naar breaking bad, game of thrones of dexter hebben gekeken![]()
Monster.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:15 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik heb dat ook nog nooit gezien
Ik ken enkel de tweede. Hopelijk is dit afdoende voor je.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:13 schreef GGMM het volgende:
Ik werk samen met mensen die nog nooit naar breaking bad, game of thrones of dexter hebben gekeken![]()
Ik heb Dexter ook nog nooit gekeken.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:13 schreef GGMM het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |