Ze droomde dat we elkaar zagen en dat ze zo'n broek aanhad. Vandaar dat ze er eentje moet kopenquote:Op woensdag 15 januari 2014 13:43 schreef Karina het volgende:
Nou wat raar zeg dat je geen reactie meer kreeg Dven
Is dat weer in trouwens, een broek met gaten? Ik mis ook alle hypes.
Heb maar één vriendin, de rest zijn gewoon 'vriendinnen'quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wordt dit vriendin nummer 4 op hetzelfde moment?
[..]
Nou ja hype... dit is nu redelijk consequent al zeker 10 jaar aan de gang
Nou ik bedoelde meer dat het nu opeens weer helemaal 'hot' was. Ik zie ze trouwens niet zo vaak meer. Nu meestal van die skinny jeans.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:44 schreef Littlerabbit het volgende:
Nou ja hype... dit is nu redelijk consequent al zeker 10 jaar aan de gang
Skinny jeansquote:Op woensdag 15 januari 2014 13:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ik bedoelde meer dat het nu opeens weer helemaal 'hot' was. Ik zie ze trouwens niet zo vaak meer. Nu meestal van die skinny jeans.
Zelfs als de meisjes skinny zijn vind ik het niet zo geslaagd, dan zien ze er helemaal uit als sprietjes met die dunne beentjes.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Skinny jeansGoed principe hoor. Maar enkel geschikt voor meiden die skinny zijn. En dat zijn er niet zo veel meer tegenwoordig.
Ik ben sowieso a-modieus. Al draag ik ook geen bandshirts meer.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Zelfs als de meisjes skinny zijn vind ik het niet zo geslaagd, dan zien ze er helemaal uit als sprietjes met die dunne beentjes.
Echt met de mode meedoen doe ik al lang niet meer. Maar het is ook weer niet zo dat ik met kleding uit de tachtiger jaren ga lopen en een permanentje hebquote:Op woensdag 15 januari 2014 13:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben sowieso a-modieus. Al draag ik ook geen bandshirts meer.
Geeneens? Zonde. Zou goed staan naast mijn 80s matje en snor.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Echt met de mode meedoen doe ik al lang niet meer. Maar het is ook weer niet zo dat ik met kleding uit de tachtiger jaren ga lopen en een permanentje heb
Nieuwsgroepen, torentsquote:Op woensdag 15 januari 2014 13:52 schreef Mansjester het volgende:
Wat is de handigste manier om series te downloaden? Ik wil bijvoorbeeld South Park kijken, maar wat is de makkelijkste manier? Heb al jaren niks meer gedownload en ben nu een beetje achterop geraaktStreamen is ook prima, maar heb geen idee of dat er is
Nee joh die permanentjes van toe zagen er echt niet uitquote:Op woensdag 15 januari 2014 13:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geeneens? Zonde. Zou goed staan naast mijn 80s matje en snor.
Southpark kun je vanaf de site van CC kijken. En anders torrents dat vind ik zelf het handigst.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:52 schreef Mansjester het volgende:
Wat is de handigste manier om series te downloaden? Ik wil bijvoorbeeld South Park kijken, maar wat is de makkelijkste manier? Heb al jaren niks meer gedownload en ben nu een beetje achterop geraaktStreamen is ook prima, maar heb geen idee of dat er is
Ik draag alleen nog ouwe bandshirts als ik slaapquote:Op woensdag 15 januari 2014 13:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben sowieso a-modieus. Al draag ik ook geen bandshirts meer.
Southpark.nlquote:Op woensdag 15 januari 2014 13:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Southpark kun je vanaf de site van CC kijken. En anders torrents dat vind ik zelf het handigst.
Ja die gebruik ik ook altijd.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:54 schreef JanCees het volgende:
Voor tv-shows EZTV.it
Als die nog online is
Netflixquote:Op woensdag 15 januari 2014 13:52 schreef Mansjester het volgende:
Ik ga nog wel naar veel bandjes/bands, dan doe ik er toch nog één aan. Als ik ze toch heb liggen waarom nietquote:Op woensdag 15 januari 2014 13:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik draag alleen nog ouwe bandshirts als ik slaap
Oh ja Netflix ik wil nog dat maandje gratis activeren. Vergeet het steeds.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
NetflixGister nog Blackadder gekeken.
[..]
Ik ga nog wel naar veel bandjes/bands, dan doe ik er toch nog één aan. Als ik ze toch heb liggen waarom niet
Zolang je het maar combineert met Hola wat je een internationaal aanbod verschaft. Ik split de kosten ook met iemand anders. Je mag op twee devicen tegelijkertijd kijken.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja Netflix ik wil nog dat maandje gratis activeren. Vergeet het steeds.
Dan is het ¤4 per maand?quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zolang je het maar combineert met Hola wat je een internationaal aanbod verschaft. Ik split de kosten ook met iemand anders. Je mag op twee devicen tegelijkertijd kijken.
Ja dat zag ik in het topic staan inderdaad, van Hola. Oh dat delen is wel een idee, misschien wil mijn zus wel een abo.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zolang je het maar combineert met Hola wat je een internationaal aanbod verschaft. Ik split de kosten ook met iemand anders. Je mag op twee devicen tegelijkertijd kijken.
quote:
Het gaat er nu juist om dat ik geen ondertiteling hebquote:Op woensdag 15 januari 2014 13:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Southpark kun je vanaf de site van CC kijken. En anders torrents dat vind ik zelf het handigst.
Minder. Hij heeft het via een buitenlandse actie gedaan wat niet op veel meer dan 20 euro voor een jaar neerkwamquote:
Anders even de link van Drizz checken, geen idee of er dan ondertitels zijn. Goeie nieuwsgroepen zijn betaald ja, dus ik zou voor de torrents gaan.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:58 schreef Mansjester het volgende:
[..]
[..]
Het gaat er nu juist om dat ik geen ondertiteling heb![]()
Maar voor andere series,zijn nieuwsgroepen betaald? Ik snap er vrij weinig vanWelke nieuwsgroep raden jullie aan?
daar zag ik ook iets over in het Netflix topic, dat je soms codes (of zo) kunt kopen op Ebay en je dan een jaar lang heel goedkoop kunt kijken. Moet je wel goed mee oppassen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Minder. Hij heeft het via een buitenlandse actie gedaan wat niet op veel meer dan 20 euro voor een jaar neerkwam
Kan wel navragen waar het precies was?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |