Daar ben ik nog niet geweest en was het ook niet van planquote:Op woensdag 15 januari 2014 12:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Weer eens wat anders dan het "Heren laat je zien" topic
In een land als de Filipijnen vind ik zo'n naam altijd een beetje een creepy bijklank hebben...quote:Op woensdag 15 januari 2014 09:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
De plaatselijke rum heet hier Don papa
Ik heb de waarheid gepost. Jij vunzige trollquote:Op woensdag 15 januari 2014 12:33 schreef Dven het volgende:
Ik vind het leuk dat Don altijd goede en informatieve reacties geeft waar je als mens wat mee kan. Integere vent.
Ik sluit mij hier bij aan, alhoewel ik Littlerabbit geen minderwaardigheidscomplex aan wil praten.quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daar ben ik nog niet geweest en was het ook niet van plan
Volgens mij ben jij degene met het complex als je een man geen compliment durft te geven. Dat komt veelal voort uit onzekerheid over je eigen seksualiteit/lustspier of gewoon je lichaamquote:Op woensdag 15 januari 2014 12:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik sluit mij hier bij aan, alhoewel ik Littlerabbit geen minderwaardigheidscomplex aan wil praten.
Ik ben gewoon ontevreden dat ik die pics niet rechtstreeks in mijn dm box krijg, snap dat dan.quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij degene met het complex als je een man geen compliment durft te geven. Dat komt veelal voort uit onzekerheid over je eigen seksualiteit/lustspier of gewoon je lichaam
Complimenteren is geen punt, dat kan ook hier toch?quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij degene met het complex als je een man geen compliment durft te geven. Dat komt veelal voort uit onzekerheid over je eigen seksualiteit/lustspier of gewoon je lichaam
quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Complimenteren is geen punt, dat kan ook hier toch?
Na zijn optreden bij de sluiting van de OS in 2012, geloof ik best dat ze hem van tijd tot tijd opgraven en opwarmen...quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:48 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben er vandaag wel achter gekomen dat Paul McCartney in 1969 al is overledenRare wereld leven we toch in met al die complotten
http://en.wikipedia.org/wiki/Paul_is_dead
Dit soort shitquote:Op woensdag 15 januari 2014 12:48 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben er vandaag wel achter gekomen dat Paul McCartney in 1969 al is overledenRare wereld leven we toch in met al die complotten
Tegenwoordig zie je alleen nog maar zijn dubbelganger bij optredens, dat kloptquote:Op woensdag 15 januari 2014 12:48 schreef Littlerabbit het volgende:
ohja leuke is datquote:Op woensdag 15 januari 2014 12:48 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben ook netjes en gestaag wat aan het aankomen. Doet mijn FOK! reputatie goedquote:Op woensdag 15 januari 2014 12:55 schreef Dven het volgende:
M'n onderkin is groeiendeZou bijna foto sturen naar modellenbureau
Onder andere ja. Het bewijsmateriaal heeft mij weten te overtuigen net als de Drones welke Paul Walker hebben doen laten crashenquote:Op woensdag 15 januari 2014 12:56 schreef Saind het volgende:
[..]
ohja leuke is dat
wat was dat ook alweer met de armpatches op de cover van sgt peppers
Wij zijn straks de zwaargewichten van FOK!quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben ook netjes en gestaag wat aan het aankomen. Doet mijn FOK! reputatie goed
[..]
Onder andere ja. Het bewijsmateriaal heeft mij weten te overtuigen net als de Drones welke Paul Walker hebben doen laten crashen
BNW / Drones populair voor "ongelukken" met dure sportauto's
Adames
Lastig. Al 3 weken niet geschoren voor mijn date met Karina. Ik kan je wel een livetime foto vanuit de trein gunnen daarentegen. Doe ik mijn baret ook voor je op.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:01 schreef Dven het volgende:
[..]
Wij zijn straks de zwaargewichten van FOK!
Post even foto van je onderkin
Baret altijd +1quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lastig. Al 3 weken niet geschoren voor mijn date met Karina. Ik kan je wel een livetime foto vanuit de trein gunnen daarentegen. Doe ik mijn baret ook voor je op.
Stoere broer ja?quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:07 schreef Dven het volgende:
[..]
Baret altijd +1
Zal in DEF een eerbetoon voor je openen
Nice een baret. Heb je ook een uniform? Dan ben ik meteen om.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lastig. Al 3 weken niet geschoren voor mijn date met Karina. Ik kan je wel een livetime foto vanuit de trein gunnen daarentegen. Doe ik mijn baret ook voor je op.
Wordt dit vriendin nummer 4 op hetzelfde moment?quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:42 schreef Dven het volgende:
Meisje met wie ik ga daten zei dat ze aan het shoppen is voor een broek met van die gaten erin. Dus ik zei haar dat ze maar gewoon een broek moet kopen en dragen tijdens de date en dat ik hem wel kapot scheur. Heb geen reactie meer gekregen.
Nou ja hype... dit is nu redelijk consequent al zeker 10 jaar aan de gangquote:Op woensdag 15 januari 2014 13:43 schreef Karina het volgende:
Nou wat raar zeg dat je geen reactie meer kreeg Dven
Is dat weer in trouwens, een broek met gaten? Ik mis ook alle hypes.
Ze droomde dat we elkaar zagen en dat ze zo'n broek aanhad. Vandaar dat ze er eentje moet kopenquote:Op woensdag 15 januari 2014 13:43 schreef Karina het volgende:
Nou wat raar zeg dat je geen reactie meer kreeg Dven
Is dat weer in trouwens, een broek met gaten? Ik mis ook alle hypes.
Heb maar één vriendin, de rest zijn gewoon 'vriendinnen'quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wordt dit vriendin nummer 4 op hetzelfde moment?
[..]
Nou ja hype... dit is nu redelijk consequent al zeker 10 jaar aan de gang
Nou ik bedoelde meer dat het nu opeens weer helemaal 'hot' was. Ik zie ze trouwens niet zo vaak meer. Nu meestal van die skinny jeans.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:44 schreef Littlerabbit het volgende:
Nou ja hype... dit is nu redelijk consequent al zeker 10 jaar aan de gang
Skinny jeansquote:Op woensdag 15 januari 2014 13:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ik bedoelde meer dat het nu opeens weer helemaal 'hot' was. Ik zie ze trouwens niet zo vaak meer. Nu meestal van die skinny jeans.
Zelfs als de meisjes skinny zijn vind ik het niet zo geslaagd, dan zien ze er helemaal uit als sprietjes met die dunne beentjes.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Skinny jeansGoed principe hoor. Maar enkel geschikt voor meiden die skinny zijn. En dat zijn er niet zo veel meer tegenwoordig.
Ik ben sowieso a-modieus. Al draag ik ook geen bandshirts meer.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Zelfs als de meisjes skinny zijn vind ik het niet zo geslaagd, dan zien ze er helemaal uit als sprietjes met die dunne beentjes.
Echt met de mode meedoen doe ik al lang niet meer. Maar het is ook weer niet zo dat ik met kleding uit de tachtiger jaren ga lopen en een permanentje hebquote:Op woensdag 15 januari 2014 13:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben sowieso a-modieus. Al draag ik ook geen bandshirts meer.
Geeneens? Zonde. Zou goed staan naast mijn 80s matje en snor.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Echt met de mode meedoen doe ik al lang niet meer. Maar het is ook weer niet zo dat ik met kleding uit de tachtiger jaren ga lopen en een permanentje heb
Nieuwsgroepen, torentsquote:Op woensdag 15 januari 2014 13:52 schreef Mansjester het volgende:
Wat is de handigste manier om series te downloaden? Ik wil bijvoorbeeld South Park kijken, maar wat is de makkelijkste manier? Heb al jaren niks meer gedownload en ben nu een beetje achterop geraaktStreamen is ook prima, maar heb geen idee of dat er is
Nee joh die permanentjes van toe zagen er echt niet uitquote:Op woensdag 15 januari 2014 13:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geeneens? Zonde. Zou goed staan naast mijn 80s matje en snor.
Southpark kun je vanaf de site van CC kijken. En anders torrents dat vind ik zelf het handigst.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:52 schreef Mansjester het volgende:
Wat is de handigste manier om series te downloaden? Ik wil bijvoorbeeld South Park kijken, maar wat is de makkelijkste manier? Heb al jaren niks meer gedownload en ben nu een beetje achterop geraaktStreamen is ook prima, maar heb geen idee of dat er is
Ik draag alleen nog ouwe bandshirts als ik slaapquote:Op woensdag 15 januari 2014 13:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben sowieso a-modieus. Al draag ik ook geen bandshirts meer.
Southpark.nlquote:Op woensdag 15 januari 2014 13:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Southpark kun je vanaf de site van CC kijken. En anders torrents dat vind ik zelf het handigst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |