Wie?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:16 schreef eight het volgende:
Hoe kan zo'n akelig uitziende kerel zo gemakkelijk vrouwen oppikken?
Ik heb het over kapiteintjequote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:19 schreef Doublepain het volgende:
Ik heb het over JKapiteintje, dat je het weet.
Dat begreep ik dus ook niet, wat een lelijkerd en er vielen stukken van zijn voetenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:16 schreef eight het volgende:
Hoe kan zo'n akelig uitziende kerel zo gemakkelijk vrouwen oppikken?
quote:Aan alle GC-Amarantjes: Het is niet toegestaan Ajacied422 te vervelen.
kerel bij opgelichtquote:
Ik ben benieuwd naar de exacte gang van zaken.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sinds Stijn ruzie zoekt met uit de kast gekomen homo's op FOK!.
Ik zoek geen ruzie met Etsuquote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sinds Stijn ruzie zoekt met uit de kast gekomen homo's op FOK!.
Ik heb geen idee waar deze post opslaat dus ik doe het af met eenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zoek geen ruzie met Etsu
Ga in een ander gesticht je vriendjes verdedigen.
Dit is uiterst merkwaardig.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar de exacte gang van zaken.
Je bent de boel dus aan het op stoken. Laat Stijn eens met rust ellendeling.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar deze post opslaat dus ik doe het af met een
Uh, oké
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Amarant is een begeleidingscentrum voor verstandelijk beperkten.
Ik beticht de beste man nog net niet van valsspelen, maar dit riekt naar misdaadquote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe staat het in je queeste het wereldrecord op de SNES te verbreken?
Hij is er best publiekelijk over met zijn eigen site/twitter-account. Dit vraagt om de FOK! knokploeg als hij daadwerkelijk de boel blijkt te belazeren.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik beticht de beste man nog net niet van valsspelen, maar dit riekt naar misdaad
Ik moet nog even een SNES op de kop tikken en dan ga ik er eens naar kijken
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Amarant is een begeleidingscentrum voor verstandelijk beperkten.
Waarom stuur jij kapiteintje op mij af? Kan je het niet alleen af?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zoek geen ruzie met Etsu
Ga in een ander gesticht je vriendjes verdedigen.
kanjer eens op manquote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom stuur jij kapiteintje op mij af? Kan je het niet alleen af?
Ik ben van mening dat het sneller kan wanneer je gewoon op de weg blijft. Maargoed, vooralsnog bewijst de wereldkampioen het tegendeel. Maar eenmaal in het bezit van een SNES zal de uitdager niet rusten totdat het tij weet te kerenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij is er best publiekelijk over met zijn eigen site/twitter-account. Dit vraagt om de FOK! knokploeg als hij daadwerkelijk de boel blijkt te belazeren.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:57 schreef Elan het volgende:
Bewust andere SC's verkloten stond toch een ban op of gaat die vlieger alleen op voor mensen die ook in VBL posten.
Hij stuurt mij niet. Ik hoor net dat jij Stijn seksueel getinte DM's verstuurt en dat is gewoon lame man.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom stuur jij kapiteintje op mij af? Kan je het niet alleen af?
Idd. Die vlieger gaat alleen op voor mensen die in VBL posten.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:57 schreef Elan het volgende:
Bewust andere SC's verkloten stond toch een ban op of gaat die vlieger alleen op voor mensen die in VBL posten.
dm's niet joh.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij stuurt mij niet. Ik hoor net dat jij Stijn seksueel getinte DM's verstuurt en dat is gewoon lame man.
Nu lul je jezelf vast, want ik heb een DM ban.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij stuurt mij niet. Ik hoor net dat jij Stijn seksueel getinte DM's verstuurt en dat is gewoon lame man.
Teringquote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Remmende werking van de leidende positie. Jij zal een grote en snelle inhaalslag op hem maken en er uiteindelijk overheen knallenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat het sneller kan wanneer je gewoon op de weg blijft. Maargoed, vooralsnog bewijst de wereldkampioen het tegendeel. Maar eenmaal in het bezit van een SNES zal de uitdager niet rusten totdat het tij weet te keren
Lekker is dat dan.quote:
Dan was ik verkeerd geinformeerd. Opvallend dat je een DM ban hebt. Bevestigt de vermoedens weer een beetje.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nu lul je jezelf vast, want ik heb een DM ban.
Nou houdoe maar weer.
In die GRTD-chat raakt ie helemaal in paniek als ik daar post. Gaat ie me vervelen met zijn gevoelens en geeft hij mij de schuld van chaos daar.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Tering
Ik zou het gewoon aan een FA melden, dit is gewoon kansloos en ziek.
Mijn dank is groot. En mijn motivatie nog groter door het door jouw gestelde vertrouwen in mijquote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Remmende werking van de leidende positie. Jij zal een grote en snelle inhaalslag op hem maken en er uiteindelijk overheen knallen
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dan was ik verkeerd geinformeerd. Opvallend dat je een DM ban hebt. Bevestigt de vermoedens weer een beetje.
Dat denkenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Lekker is dat dan.
Wij mij maar denken dat FOK! voor gelijke rechten en tolerantie stond.
Neem gewoon contact me GGMM of Don op ofzo, kansloos gedoe van die mensen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In die GRTD-chat raakt ie helemaal in paniek als ik daar post. Gaat ie me vervelen met zijn gevoelens en geeft hij mij de schuld van chaos daar.
Idd hij is denk ik verliefd op je die nicht anders zoek je iemand niet steeds opquote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In die GRTD-chat raakt ie helemaal in paniek als ik daar post. Gaat ie me vervelen met zijn gevoelens en geeft hij mij de schuld van chaos daar.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:00 schreef kapiteintje het volgende:
Ik heb weer honger. Stijn zal mij nu een dikke zeug noemen.
Zo te zien maakt hij eten voor je.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Even brood smeren, straks begint mijn favoriete dinsdagavondprogramma weer.
Nee, ik zit boordevol rust vandaag.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:00 schreef kapiteintje het volgende:
Ik heb weer honger. Stijn zal mij nu een dikke zeug noemen.
Ik heb nooit ontkendquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Idd hij is denk ik verliefd op je die nicht anders zoek je iemand niet steeds op
Hoeveel minuten was je bezig?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:00 schreef onlogisch het volgende:
Ik keek een film die tot een minuut of 6 geleden wel aardig was
Doei Etsu.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb nooit ontkend
Nou, Elan, blijf je hier? Dan ga ik weer die kant op.
Welke film?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:00 schreef onlogisch het volgende:
Ik keek een film die tot een minuut of 6 geleden wel aardig was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:04 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Jongens grapje moet kunnen hé
Feyenoord fans, ik zou niet kijken
Verkeerde topic, hier praten we niet over voetbal en hier zit bijna geen Feyenoorder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
25 jaar maar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar zou ik gelijk voor tekenen
blablablabla
* Chuck-N0rr1s kijkt boven zijn post, en ziet een Feyenoorderquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Verkeerde topic, hier praten we niet over voetbal en hier zit bijna geen Feyenoorder.
Bijna geen, ofwel 1.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:05 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
* Chuck-N0rr1s kijkt boven zijn post, en ziet een Feyenoorder![]()
Allemaal joden hier.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Bijna geen, ofwel 1.
Serieus, moet je in het Feyenoordtopic posten.
Ik had het juist andersomquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die vond ik in het begin ook saai, maar hij gaat wel beter worden
Ik zal ze eens peilenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Bijna geen, ofwel 1.
Serieus, moet je in het Feyenoordtopic posten.
en ze lopen alleen maar weg. (naar GC)quote:
Nee grapje manquote:
Dat ik daar durfde te postenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
en ze lopen alleen maar weg. (naar GC)
[..]
Nee grapje man![]()
Ik kijk RTL5quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik had het juist andersom
Zo maar slapen
Nou ik heb gewoon een hekel aan voetbal.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hoezo?
Iedereen is hier welkom behalve
Potten, GCers, M_P, KKJ, Paul en vast nog een paar.
Dit is nog best realistisch trouwens hoor, die tijdspanne.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja baasquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hoezo?
Iedereen is hier welkom behalve
Potten, GCers, M_P, KKJ, Paul en vast nog een paar.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:11 schreef Syntix het volgende:
[..]
Dit is nog best realistisch trouwens hoor, die tijdspanne.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:10 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Nou ik heb gewoon een hekel aan voetbal.
Als man zijnde kan ik dat niet begrijpen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:10 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Nou ik heb gewoon een hekel aan voetbal.
En een grap, ik ben een manquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als man zijnde kan ik dat niet begrijpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |