Het is in ieder geval 100x beter dan Pas Opgelicht.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:40 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Opgelicht kijk ik eigenlijk nooit. Misschien binnenkort maar eens doen
Daar is ook weinig voor nodigquote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is in ieder geval 100x beter dan Pas Opgelicht.
Auto's zijn ook helemaal niet beveiligd johquote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:42 schreef Karina het volgende:
[..]
True. Er werd net verteld hoe je op een SIMPELE manier een auto jat.
Nee het was wel een truuk, net doen alsof je hem wil kopen en er dan mee wegrijden, in het kort.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:48 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Auto's zijn ook helemaal niet beveiligd joh
Was dat bij Pas Oplichters?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee het was wel een truuk, net doen alsof je hem wil kopen en er dan mee wegrijden, in het kort.
Dat is een classicquote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee net bij Opgelicht, ze hadden daardoor ook meteen de papieren.
Nu Aart Taart
Wat een idiootquote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Nu Aart Taart
Handigquote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Aart Taartquote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Nu Aart Taart
Trieste mongool ben je dan.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)iet-te-stoppen.dhtml
Klopt. Maar vind dit stuk minder slecht dan die tering kneuzen die een bejaard stel met veel geweld overvallenquote:
Oh ja want middenstanders oplichten is een stuk fatsoenlijker, nou inderdaadquote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:11 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Klopt. Maar vind dit stuk minder slecht dan die tering kneuzen die een bejaard stel met veel geweld overvallenDaar kan ik echt slecht tegen
Elke vorm van misdaad is natuurlijk fout. Maar ik irriteer me altijd veel meer aan die gewelddadige overvallen dan aan zo'n oplichter. Dat is het meerquote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh ja want middenstanders oplichten is een stuk fatsoenlijker, nou inderdaad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |