De eerste en laatste ken ik niet. Middelste heb ik 1 aflevering van gezien, toen afgekapt. Jezus wat saai.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:13 schreef GGMM het volgende:
Ik werk samen met mensen die nog nooit naar breaking bad, game of thrones of dexter hebben gekeken![]()
Breaking Bad gezien, wel leuk.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:20 schreef Dven het volgende:
[..]
De eerste en laatste ken ik niet. Middelste heb ik 1 aflevering van gezien, toen afgekapt. Jezus wat saai.
Breaking Bad vind ik saai en Dexter heb ik ook nooit gezien.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:13 schreef GGMM het volgende:
Ik werk samen met mensen die nog nooit naar breaking bad, game of thrones of dexter hebben gekeken![]()
Je kan ook best 1 á 2 series van die lijst nog nooit gezien hebben.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb Dexter ook nog nooit gekeken.
En na de verhalen over de laatste slechte seizoenen ga ik dat waarschijnlijk ook helemaal niet doen.
Geen idee. De enige serie welke ik echt wel leuk vond was Rome. Game of Thrones kijkt prima weg maar qua verhaal...quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:23 schreef Mansjester het volgende:
Wat is volgens jullie een must see serie dan? Prison Break ofzo?
The Wirequote:Op woensdag 15 januari 2014 14:23 schreef Mansjester het volgende:
The Sopranos, 24, Entourage, House of Cards.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:23 schreef Mansjester het volgende:
Wanneer gaan die weer beginnen?quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:48 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
The Sopranos, 24, Entourage, House of Cards.
Lichtjes.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hallo, hallo. Nog nat geregend vandaag?
Wanneer gaan die weer beginnen?quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:48 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Wat een crackhoer.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heerlijk knulletje. Ik wil hem wel wat leren. Neem maar contact met mij op Adam
quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen idee. De enige serie welke ik echt wel leuk vond was Rome. Game of Thrones kijkt prima weg maar qua verhaal...
quote:
quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:41 schreef Buitendam het volgende:
The Wire, Breaking Bad en Boardwalk Empire vind ik tof.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:48 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Bedankt allen, ze staan genoteerdquote:Op woensdag 15 januari 2014 14:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wanneer gaan die weer beginnen?
Oh en je moet natuurlijk Lost ook gewoon kijken Mansjester.
Ja maar: IMDB.quote:Op woensdag 15 januari 2014 15:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Breaking Bad heeft een 9,6 op IMDB. Dit terwijl vrijwel iedereen klaagt over een bagger eerste seizoen.
Verder geen waardeoordeel overigens want nooit gekeken.
Posts zonder inhoud zijn het beste.
Het eerste seizoen was goed genoeg om te blijven kijken, maar opbouw is beter dan andersom, zie Dexterquote:Op woensdag 15 januari 2014 15:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Breaking Bad heeft een 9,6 op IMDB. Dit terwijl vrijwel iedereen klaagt over een bagger eerste seizoen.
Verder geen waardeoordeel overigens want nooit gekeken.
Posts zonder inhoud zijn het beste.
14 februariquote:Op woensdag 15 januari 2014 14:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wanneer gaan die weer beginnen?
Oh en je moet natuurlijk Lost ook gewoon kijken Mansjester.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |