De teringquote:
Je bent zelf een lastpostquote:
Gestaag. Het is niet zo moeilijk er 1 aan te schaffen. Legio websites die een SNES aanbieden.quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:04 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Hoi
Hoe gaat het met de zoektocht?
Wel respect voor zijn indrukwekkende fysiek en beheersing van het Queens Englishquote:
Komt vast goedquote:Op woensdag 15 januari 2014 12:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gestaag. Het is niet zo moeilijk er 1 aan te schaffen. Legio websites die een SNES aanbieden.
Het breken van het record, dat baart me meer zorgen. Maar ik beticht de man van mogelijk cheaten.
Ja dat dacht ik ook. Alleen zit zijn vinger wel precies op dezelfde plek volgens mij, dat maakt het iets minder verdachtquote:Op woensdag 15 januari 2014 12:08 schreef Doublepain het volgende:
Tijdens het bukken even van glas wisselen
Ik was het. Geen probleemquote:Op woensdag 15 januari 2014 12:23 schreef Dven het volgende:
50 minnetjes op de FP. Mijn dag is weer gemaakt.
welk topicquote:Op woensdag 15 januari 2014 12:23 schreef Dven het volgende:
Ik hou van je!quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik was het. Geen probleem
[ afbeelding ]
Ik heb je geplust, maar het blijft op -50 staan.quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:23 schreef Dven het volgende:
Iets over een verkrachting in Indiaquote:
Tegenover minnetjes, staan natuurlijk ook enkele plusjes. Daar ontkom je helaas niet aan.quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb je geplust, maar het blijft op -50 staan.
Waarom doe je dit soort - overigens grappige - gifjes makenquote:Op woensdag 15 januari 2014 12:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tot zover mijn levenloosheid in hoeverre deze niet allang duidelijk was.
Ik zag zelfs een post over tijgers en poesjes ergensquote:Op woensdag 15 januari 2014 12:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:29 schreef Dven het volgende:
[..]
Waarom doe je dit soort - overigens grappige - gifjes maken
Daaromquote:Op woensdag 15 januari 2014 12:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Leuk man, beetje domme dingen roepen, jezelf tegenspreken, nog dommere dingen roepen, mensen een beetje voor domme kut aanmaken en dan zien hoe men op je gaat briesen en reagerenquote:Op woensdag 15 januari 2014 12:29 schreef Mansjester het volgende:
[..]
'Groepsverkrachting Deense toeriste in India'
Dven
Weer eens wat anders dan het "Heren laat je zien" topicquote:Op woensdag 15 januari 2014 12:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik zag zelfs een post over tijgers en poesjes ergens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |