SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Eleiko op 12-01-2014 11:21:39 ]Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
quote:Op zondag 12 januari 2014 10:27 schreef Eleiko het volgende:
Ik ben trouwens het keer op keer verkrachten van de OP door McNulty ook wel zat. Is er dan helemaal niets wat er aan die stoorzender gedaan kan worden?
Wat is daar nuquote:
Er is iets met de weergave van die gif van mij onder de link.quote:Op zondag 12 januari 2014 10:39 schreef Eleiko het volgende:
OP hertsteld / geupdate. Pics zijn deels van Flexcup 2013. Middelste pic gymmascottes, 3e van rechts traint in mijn gym.
Is bij mij ook. FF fiksen.quote:Op zondag 12 januari 2014 11:15 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Er is iets met de weergave van die gif van mij onder de link.
Kan aan mn ipad liggen momenteel, maar hij is helemaal gestreched.
Maar erger is nog dat dreamerbulk mist...
waaorm niet vandaag en morgenquote:Op zondag 12 januari 2014 11:24 schreef RaymondK het volgende:
Ben eindelijk out off sync met international monday chest day.
Lolquote:Op zondag 12 januari 2014 11:48 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
waaorm niet vandaag en morgen
lekker die burn voelen
kutmcnulty ook aldoor, elke keer die OP verneuken.quote:Op zondag 12 januari 2014 11:15 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Er is iets met de weergave van die gif van mij onder de link.
Kan aan mn ipad liggen momenteel, maar hij is helemaal gestreched.
Maar erger is nog dat dreamerbulk mist...
Het is elke dag chestday!quote:Op zondag 12 januari 2014 11:24 schreef RaymondK het volgende:
Ben eindelijk out off sync met international monday chest day.
Today chest :-p
Volgens mij is dat nog vanuit de vorige OPquote:Op zondag 12 januari 2014 12:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Cor die araabMUZIK kent; wat voor een baas ben je dan.
quote:Op zondag 12 januari 2014 13:28 schreef Dimachaerus het volgende:
you can thank Cross[f]it for my tight body. Requests?
[ afbeelding ]
ze heeft ook creampie pic en creampie to squirt video
Ik doe niet aan voornemens.quote:Op zondag 12 januari 2014 13:29 schreef Klokov het volgende:
[..]
Dima, hoe gaat het met je goede voornemens?
Geen goede voornemens voor het nieuwe jaar?quote:
Nee.quote:Op zondag 12 januari 2014 13:38 schreef Klokov het volgende:
[..]
Geen goede voornemens voor het nieuwe jaar?
jij hebt serieus zoiets onbenulligs als het begin van een nieuw jaar nodig om veranderingen in je leven door te voeren?quote:
Ik wilde ook gaan naar gym is om 4 uur dicht en ben net wakkerquote:Op zondag 12 januari 2014 14:06 schreef H1N1 het volgende:
Net wezen pompen. Best kut trainen nu, teveel nieuwe aanwas. Alles bezet, iemand die toch ging curlen in het squatrek, iemand die triceps deed in de legcurl.
Doe ik ook soms maar dan bij een nieuwe werkweek. Vanaf morgen ga ik echt goed eten.. en dat dan 52 keer hè.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:15 schreef seto het volgende:
[..]
jij hebt serieus zoiets onbenulligs als het begin van een nieuw jaar nodig om veranderingen in je leven door te voeren?
mensen die staan te curlen in het squatrack worden door mij altijd vriendelijk verzocht op te rotten.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:06 schreef H1N1 het volgende:
Net wezen pompen. Best kut trainen nu, teveel nieuwe aanwas. Alles bezet, iemand die toch ging curlen in het squatrek, iemand die triceps deed in de legcurl.
wat als mensen deze doen in de squatrack?quote:Op zondag 12 januari 2014 14:35 schreef Drinky het volgende:
[..]
mensen die staan te curlen in het squatrack worden door mij altijd vriendelijk verzocht op te rotten.
Heb het met het personeel hier over gehad. Die konden het wel begrijpen maar zolang iemand zijn contributie betaald kunnen ze er niks van zeggen als iemand 2 uur lang in het squatrek willen curlenquote:Op zondag 12 januari 2014 14:35 schreef Drinky het volgende:
[..]
mensen die staan te curlen in het squatrack worden door mij altijd vriendelijk verzocht op te rotten.
srs?quote:Op zondag 12 januari 2014 14:06 schreef H1N1 het volgende:
hihi ik vind jouw garpig.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:22 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Doe ik ook soms maar dan bij een nieuwe werkweek. Vanaf morgen ga ik echt goed eten.. en dat dan 52 keer hè.
Laf personeel. Dat iemand contributie betaald wil nog niet zeggen dat ze een vrijbrief hebben voor debiel gedrag.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:42 schreef Weissman het volgende:
[..]
Heb het met het personeel hier over gehad. Die konden het wel begrijpen maar zolang iemand zijn contributie betaald kunnen ze er niks van zeggen als iemand 2 uur lang in het squatrek willen curlen
Hoezo, je hebt het er met het personeel over gehad. Je kan ook naar diegene toelopen en vragen of 'ie ergens anders wil gaan curlen?quote:Op zondag 12 januari 2014 14:42 schreef Weissman het volgende:
[..]
Heb het met het personeel hier over gehad. Die konden het wel begrijpen maar zolang iemand zijn contributie betaald kunnen ze er niks van zeggen als iemand 2 uur lang in het squatrek willen curlen
Inderdaad, ze kunnen toch gewoon zeggen: "Dit is een squatrack, om in te squatten. Als je wil curlen pak je maar andere barbell en ga je verderop staan".quote:Op zondag 12 januari 2014 15:19 schreef fathank het volgende:
[..]
Laf personeel. Dat iemand contributie betaald wil nog niet zeggen dat ze een vrijbrief hebben voor debiel gedrag.
Dit.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:15 schreef seto het volgende:
[..]
jij hebt serieus zoiets onbenulligs als het begin van een nieuw jaar nodig om veranderingen in je leven door te voeren?
En dit.quote:Op zondag 12 januari 2014 15:20 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Hoezo, je hebt het er met het personeel over gehad. Je kan ook naar diegene toelopen en vragen of 'ie ergens anders wil gaan curlen?
Met zulleke armen ken je wl goedt op en neer skudden. Ghehehehe. Nomsayyin''.quote:
Dope shizzzle.quote:
Suprman en de hulk niet willen zien fegten.quote:
Die post daarboven.quote:Op zondag 12 januari 2014 15:45 schreef McNulty het volgende:
[..]
Suprman en de hulk niet willen zien fegten.
Ben jij hommo?
ja?quote:
Jij begrijpt mij gewoon. Ik snap niet wat Yuri's probleem nu eigenlijk was.quote:Op zondag 12 januari 2014 15:45 schreef G.R.S. het volgende:
Ja, vooral wanneer ik DBZ Burst Limit speel tegen mijn broertje. Op een gegeven moment moet je, bij zo'n ultimate attack, die sticks heel snel op en neer bewegen. Oefeningen als wrist curls komen dan goed van pas.
Functional strenght he
Gewoon een misverstandquote:Op zondag 12 januari 2014 15:48 schreef McNulty het volgende:
[..]
Jij begrijpt mij gewoon. Ik snap niet wat Yuri's probleem nu eigenlijk was.
Niet nodig maar het is een goed moment om doelen te stellen en te reflecteren op hoe het leven erbij staat.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:15 schreef seto het volgende:
[..]
Wat is dit? Ik wil ookquote:Op zondag 12 januari 2014 14:37 schreef seto het volgende:
[..]
wat als mensen deze doen in de squatrack?
[ afbeelding ]
Is dit van The Ring? Ik weet nog dat daar ook een paard overboord sprong. Volgens mij heb ik het 30 keer teruggespoeldquote:
Betraptquote:Op zondag 12 januari 2014 15:15 schreef McNulty het volgende:
Waarom post ik als een 13-jarig meisje?
quote:Op zondag 12 januari 2014 14:42 schreef Weissman het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon met een barbell op een plek waar ruimte vrij is.quote:Op zondag 12 januari 2014 15:23 schreef G.R.S. het volgende:
ik doe soms wel eens palms up wrist curls in het squatrek
yessirquote:
Omdat ik lui ben. Soms heb ik geen zin om de schijven te pakken. Maar ik doe het alleen als het squatrek leeg is en ik zeker weet dat er niemand gaat squattenquote:Op zondag 12 januari 2014 16:01 schreef Klokov het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon met een barbell op een plek waar ruimte vrij is.
Met hoeveel kg wrist curl je?quote:Op zondag 12 januari 2014 16:05 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
yessir
[..]
Omdat ik lui ben. Soms heb ik geen zin om de schijven te pakken. Maar ik doe het alleen als het squatrek leeg is en ik zeker weet dat er niemand gaat squatten
Waarom pak je niet gewoon een grote barbell van 20kg, dan heb je geen schijven nodigquote:Op zondag 12 januari 2014 16:12 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
20 kg ongeveer. Het is wel standing wrist curl he. Dat maakt het wat gemakkelijker.
[ afbeelding ]
Ik doe ook soms deze vorm:
[ afbeelding ]
Dan moet ik zo'n kleine barbell pakken plus een aantal schijven. Dat is gewoon bloedirritant
Ja, die van het squatrek is ongeveer 20 kg. Daarom doe ik de oefening in het squatrek als ik geen zin heb om de kleine barbell te pakkenquote:Op zondag 12 januari 2014 16:14 schreef Klokov het volgende:
[..]
Waarom pak je niet gewoon een grote barbell van 20kg, dan heb je geen schijven nodig
je moet dat niet doenquote:Op zondag 12 januari 2014 16:12 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
20 kg ongeveer. Het is wel standing wrist curl he. Dat maakt het wat gemakkelijker.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan moet ik zo'n kleine barbell pakken plus een aantal schijven. Dat is gewoon bloedirritant
Dit kan makkelijker, gewoon in the cable machine. Preacher curl houding en dan je onderarmen helemaal laten rusten op je bovenbenen maar je polsen net over je knieen en dan het gewicht wrist curlen.quote:Op zondag 12 januari 2014 16:12 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meid, het is ook wat he.quote:Op zondag 12 januari 2014 16:17 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ja, die van het squatrek is ongeveer 20 kg. Daarom doe ik de oefening in het squatrek als ik geen zin heb om de kleine barbell te pakken
Dan moet ik al die schijven gaan pakken en daar ben ik veels te lui voor.
Ik heb daar gym bitches voor.quote:Op zondag 12 januari 2014 16:17 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ja, die van het squatrek is ongeveer 20 kg. Daarom doe ik de oefening in het squatrek als ik geen zin heb om de kleine barbell te pakken
Dan moet ik al die schijven gaan pakken en daar ben ik veels te lui voor.
Doe pics van je Brad Pitt hoofd. nhommo.quote:Op zondag 12 januari 2014 16:19 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
je moet dat niet doen
je moet alleen je kont traine
quote:
quote:Op zondag 12 januari 2014 16:23 schreef Fanta-stick het volgende:
PANZERMAUS WAAR BEN JIJ IK HEB JOU NODIG.
Nog bedankt voor je tomeloze inzet gister om thread 299 voor me vol te spammen.quote:Op zondag 12 januari 2014 16:27 schreef no1uknow het volgende:
lkrr friteuse schoonmaken voor dem gainz
quote:Op zondag 12 januari 2014 16:30 schreef McNulty het volgende:
[..]
Nog bedankt voor je tomeloze inzet gister om thread 299 voor me vol te spammen.
Eckt een skatjuh ben jy gwn.
lol watquote:Op zondag 12 januari 2014 14:42 schreef Weissman het volgende:
[..]
AS-VAL, G3A3, AK-74M, MP7,SKS, 870MCS met slugs (mischien dat ik daar morgen mee ga schieten), en MP412 REX als sidearm.quote:
Als het op zondag al zo druk is, ga dan niet op maandagavond.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:06 schreef H1N1 het volgende:
jy bent gvaarlykquote:Op zondag 12 januari 2014 16:51 schreef Drinky het volgende:
[..]
AS-VAL, G3A3, AK-74M, MP7,SKS, 870MCS met slugs (mischien dat ik daar morgen mee ga schieten), en MP412 REX als sidearm.
Dat is natuurlijk complete bullshit. Ze bepalen zelf de regels, maar willen dus kennelijk niet.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:42 schreef Weissman het volgende:
[..]
Omdat je hersenontwikkeling daar is blijven hangen?quote:Op zondag 12 januari 2014 15:15 schreef McNulty het volgende:
Waarom post ik als een 13-jarig meisje?
Dit dus.quote:Op zondag 12 januari 2014 15:19 schreef fathank het volgende:
[..]
Laf personeel. Dat iemand contributie betaald wil nog niet zeggen dat ze een vrijbrief hebben voor debiel gedrag.
ik ken myn games hahahahahaaquote:
Je mist de FN P90 imhoquote:Op zondag 12 januari 2014 16:51 schreef Drinky het volgende:
[..]
AS-VAL, G3A3, AK-74M, MP7,SKS, 870MCS met slugs (mischien dat ik daar morgen mee ga schieten), en MP412 REX als sidearm.
Blijkbaar wel dus, zo lang ze gew betalen ze hebben evenveel rechten als mijquote:Op zondag 12 januari 2014 15:19 schreef fathank het volgende:
De paar keer dat ik iemand aansprak kreeg ik een chagrijnig antwoord terug. Die was aan het curlen op de incline bench.Geen zin meer in. Het is de goedkoopste gym van Rotterdam Zuid. Ik ben al blij als die gene die ik aanspreek NL verstaat. Laat staan daadwerkelijk luisteren en een fatsoenlijk antwoord terug geven.quote:Op zondag 12 januari 2014 15:20 schreef VMSDKR het volgende:
Hoezo, je hebt het er met het personeel over gehad. Je kan ook naar diegene toelopen en vragen of 'ie ergens anders wil gaan curlen?
quote:
Het was na m'n training toen ik wegging, niet tijdens het trainenquote:
Waarom zou je ook?quote:Op zondag 12 januari 2014 16:54 schreef Eleiko het volgende:
Dat is natuurlijk complete bullshit. Ze bepalen zelf de regels, maar willen dus kennelijk niet.
Dequote:Op zondag 12 januari 2014 17:11 schreef Weissman het volgende:
[..]
Blijkbaar wel dus, zo lang ze gew betalen ze hebben evenveel rechten als mij
[..]
De paar keer dat ik iemand aansprak kreeg ik een chagrijnig antwoord terug. Die was aan het curlen op de incline bench.Geen zin meer in. Het is de goedkoopste gym van Rotterdam Zuid. Ik ben al blij als die gene die ik aanspreek NL verstaat. Laat staan daadwerkelijk luisteren en een fatsoenlijk antwoord terug geven.
[..]
[..]
Het was na m'n training toen ik wegging, niet tijdens het trainen
[..]
Waarom zou je ook?
Ze hebben toevallig wel recent nog geinvesteerd door alle loopbanden te vervangen door een luxer model met tv-scherm en Ipod aansluiting
Ja lekker man, heb je Turqoise al gedownload? Staan een paar pareltjes op inderdaad. Ik vond eergisteren wat goede tracks van Djemba Djemba, maar zijn unreleased, stukje tussen 23:23 en 27:57:quote:
quote:
Volgens mij is die gap echt 1.55quote:Op zondag 12 januari 2014 17:15 schreef VMSDKR het volgende:
Wak Doyok. Maleisische dude met eigen kledinglijn. Heb verder niks met die kleding maar die gast zelf is classy / smooth as fuck:
http://instagram.com/wakdoyok
Hoe was stappen in Grun?? Nog chicks kunnen regelen daarquote:
Was prima te doen, flessen Grey Goose vlogen om de oren.quote:Op zondag 12 januari 2014 17:22 schreef Montelly het volgende:
[..]
Hoe was stappen in Grun?? Nog chicks kunnen regelen daarchicks zijn in Grun uber makkelijk, studentes hé
Dat class.quote:Op zondag 12 januari 2014 17:15 schreef VMSDKR het volgende:
Wak Doyok. Maleisische dude met eigen kledinglijn. Heb verder niks met die kleding maar die gast zelf is classy / smooth as fuck:
http://instagram.com/wakdoyok
Alle chicks zijn makkelijk... voor de juiste man.quote:Op zondag 12 januari 2014 17:22 schreef Montelly het volgende:
chicks zijn in Grun uber makkelijk, studentes hé
wat wat, gaan jullie eindelijk scharen!?quote:Op zondag 12 januari 2014 17:33 schreef G.R.S. het volgende:
Bedankt voor de tip Fanta. Vanaf dinsdag ga ik met een nieuw schema aan de slag.
Eindelijk klaar met mijn kakscriptie. Morgen ergens inbinden en inleveren die shit.
Kuiskade is toch bij het station? (Rotterdam)
Zo ja, laat Dima even weten.quote:Op zondag 12 januari 2014 17:39 schreef Montelly het volgende:
[..]
wat wat, gaan jullie eindelijk scharen!?
Nee. Er is een copyshop in de buurt van Centraal. Maar weet ff niet meer waar.quote:Op zondag 12 januari 2014 17:39 schreef Montelly het volgende:
[..]
wat wat, gaan jullie eindelijk scharen!?
ik ben morgen toevallig in de stad, wil het je wel laten zien.quote:Op zondag 12 januari 2014 17:45 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Nee. Er is een copyshop in de buurt van Centraal. Maar weet ff niet meer waar.
Smooth.quote:Op zondag 12 januari 2014 17:47 schreef Montelly het volgende:
[..]
ik morgen toevallig in de stad, wil het je wel laten zien.
TRtrtrtrTRquote:
1 2 3 | <?php ?> |
quote:
• * jemappellefrikandellequote:
faalquote:Op zondag 12 januari 2014 18:07 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[youtube][/youtube]
[ code verwijderd ]
[..]
[..]
• * jemappellefrikandelle
quote:Op zondag 12 januari 2014 18:07 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[youtube][/youtube]
[ code verwijderd ]
[..]
[..]
Haters geven me energie!quote:
lobiquote:Op zondag 12 januari 2014 18:07 schreef Montelly het volgende:
Nee hoor Yuri, ik zou je nooit NSB'en[ afbeelding ]
lol, om 8 uur in de morgen?quote:Op zondag 12 januari 2014 17:47 schreef Montelly het volgende:
[..]
ik ben morgen toevallig in de stad, wil het je wel laten zien.
wtf zijn dit voor aambeien?quote:
quote:Op zondag 12 januari 2014 18:07 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[youtube][/youtube]
[ code verwijderd ]
[..]
[..]
1 2 3 | <?php give object: frikandel> |
jup, 7:45quote:
Van die kleine basketballetjes man. Had ik ook toen ik klein was, met zo'n mini-net en shit.quote:
np, ik zal er zijnquote:
Monteilly neemt gewoon rustig een dag vrij om G.R.S. te kunnen meeten.quote:
snipperdag, heb nog zat uren.quote:Op zondag 12 januari 2014 18:22 schreef McNulty het volgende:
[..]
Monteilly neemt gewoon rustig een dag vrij om G.R.S. te kunnen meeten.
Ik ga gewoon naar een anderequote:Op zondag 12 januari 2014 18:29 schreef Montelly het volgende:
[..]
jawel[ afbeelding ], sta bij de ingang van copyshop.
Ja, kom op zeg. Ik ga toch geen uur eerder opstaan om mijn haar te doen voor hem.quote:Op zondag 12 januari 2014 18:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
G.R.S. denkt: "Shit, nu moet ik mij netjes aankleden, opmaken en zo ipv zwerver mode".
ik ben net een quark, zal op meerdere plekken tegelijk staan.quote:Op zondag 12 januari 2014 18:33 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik ga gewoon naar een andere
[..]
Ja, kom op zeg. Ik ga toch geen uur eerder opstaan om mijn haar te doen voor hem.
quote:Op zondag 12 januari 2014 18:29 schreef Montelly het volgende:
[..]
jawel[ afbeelding ], sta bij de ingang van copyshop.
quote:
Hoeft toch ook niet joh. Gewoon vanuit het bed, in de douche en dan in de trein.quote:Op zondag 12 januari 2014 18:33 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik ga gewoon naar een andere
[..]
Ja, kom op zeg. Ik ga toch geen uur eerder opstaan om mijn haar te doen voor hem.
dibs op de louis XIV kamerquote:Op zondag 12 januari 2014 18:30 schreef Montelly het volgende:
Boys ik heb uistekende locatie voor gymmeet.
http://www.whites.nl/
Wat is een Quark?quote:Op zondag 12 januari 2014 18:34 schreef Montelly het volgende:
[..]
ik ben net een quark, zal op meerdere plekken tegelijk staan.
voor mensen die het niet weten: quark
ewa, we zien welquote:Op zondag 12 januari 2014 18:34 schreef Montelly het volgende:
[..]
ik ben net een quark, zal op meerdere plekken tegelijk staan.
voor mensen die het niet weten: quark
Ook een optie natuurlijkquote:Op zondag 12 januari 2014 18:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hoeft toch ook niet joh. Gewoon vanuit het bed, in de douche en dan in de trein.
ja, kleiner dan jij en ik kunnen inbeelden.quote:Op zondag 12 januari 2014 18:56 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Shit is kleiner dan klein; begrijp ik dat goed?
mocht je ooit interesse hebben.quote:Op zondag 12 januari 2014 18:56 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Shit is kleiner dan klein; begrijp ik dat goed?
niet gwn late branden lkkr togfquote:Op zondag 12 januari 2014 19:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Op aanraden van mijn grote vriend en held Klokov ben ik gaan squatten.
Ik heb nu echter wel behoorlijk spierpijn in mijn quads.
Hoe verhelp ik dit?
Wel met hazelnoten hoop k voor je anders geef k je kankerklappenquote:Op zondag 12 januari 2014 18:59 schreef Jahr00n het volgende:
hmmm ik heb me net verwend met een stukje pure chocolade !!!!! JE MOET TOCH BLIJVEN GENIETEN MENSEN!!!!!
insmeren met pindakaasquote:Op zondag 12 januari 2014 19:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoe verhelp ik dit?
ja heerlyk met hazelnoten. lekkere reep van milka opgegeten heerlyk heerlyk het leven moet om genieten draaienquote:Op zondag 12 januari 2014 19:05 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Wel met hazelnoten hoop k voor je anders geef k je kankerklappen
Nu niet meer, maar 2-3 maal weeks herhalen en het wordt vanzelf minder.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoe verhelp ik dit?
Begrijp ik nou goed dat een scriptie nog steeds op papier ingeleverd moet worden?quote:
Google eens op anal acrobats (NSFW uiteraard).quote:
Koud water. (Srs)quote:Op zondag 12 januari 2014 19:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoe verhelp ik dit?
Chef: dit is niet wat mijn dochter met "voorzieningen" bedoeld.quote:Op zondag 12 januari 2014 18:30 schreef Montelly het volgende:
Boys ik heb uistekende locatie voor gymmeet.
http://www.whites.nl/
Strawberry Cheesecakequote:Op zondag 12 januari 2014 19:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Etha, ik had vorige week trouwens Strawberry Cheesecake namaak bij de LIDL gekocht. Kwam bij lange na niet in de buurt van de overheerlijke B&J smaaksensatie. Heb gisteren deze gekocht: http://www.benjerry.nl/smaken/onze-smaken#product_id=1004 Best lekker, maar ik had verwacht dat die beter zou zijn.
Ja, 2x hardcopy en een keer digitaal op CD.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:15 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Begrijp ik nou goed dat een scriptie nog steeds op papier ingeleverd moet worden?
Laat zyn mooie hoofd met rust ja. Jelly mofo!quote:Op zondag 12 januari 2014 19:05 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Wel met hazelnoten hoop k voor je anders geef k je kankerklappen
vies oud mannetjequote:Op zondag 12 januari 2014 19:16 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Google eens op anal acrobats (NSFW uiteraard).
Wat voor ding?quote:Op zondag 12 januari 2014 19:20 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ja, 2x hardcopy en een keer digitaal op CD.
No thanks Jeff. Waarom weet jij dit?quote:Op zondag 12 januari 2014 19:16 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Google eens op anal acrobats (NSFW uiteraard).
Cookie Dough vind ik wel lekker op zich, maar niet erg speciaal. Mijn favoriet blijven Strawberry Cheesecake en Chocolate Fudge Brownie (oid); die stukken brownie.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:18 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Strawberry Cheesecakegoddamn goddelijk ijs. Die van de Plus is wel prima te eten, maar LIDL ijs vind ik inderdaad ook niet echt lekker. Die Cookie Dough viel me erg tegen.
Ik heb ook eens peanutbutter-smaak gehad, echt ranzig man! Na één hap weggeflikkerd en bij de snackbar om de hoek Cookie Dough gekocht
Blondie Brownie (lolol JB en ik)Half-Baked
Chunky Monkey
quote:Op zondag 12 januari 2014 19:13 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Nu niet meer, maar 2-3 maal weeks herhalen en het wordt vanzelf minder.
Hmm, het proberen waard.quote:
quote:Op zondag 12 januari 2014 19:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
No thanks Jeff. Waarom weet jij dit?
[..]
quote:
Iemand postte ooit in KPD een topic met als TT "ik ging golfen..." (oid). En ik kliktequote:Op zondag 12 januari 2014 19:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Inb4: "ik doe anale acrobatiek samen met mijn vrouw."
Je moet dan echt die Half-Baked en Blondie Brownie eten man.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
No thanks Jeff. Waarom weet jij dit?
[..]
Cookie Dough vind ik wel lekker op zich, maar niet erg speciaal. Mijn favoriet blijven Strawberry Cheesecake en Chocolate Fudge Brownie (oid); die stukken brownie.Dough-Ble-Whammy is ook erg lekker en Karamel Sutra ook. Die Blondie Brownie klinkt fuarking lekker.
Die ga ik sowieso proberen.
Tuuuuurlijk Cor. Het standaard misleidende-kpd-tt excuus.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:57 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Iemand postte ooit in KPD een topic met als TT "ik ging golfen..." (oid). En ik klikte
Haha.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:57 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Iemand postte ooit in KPD een topic met als TT "ik ging golfen..." (oid). En ik klikte
Thuisbezorgd.nl man. Gewoon simpele shit bestellen, vaak kun je bij zowat elk restaurant een bak bestellen.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:58 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Je moet dan echt die Half-Baked en Blondie Brownie eten man.In beide zit Brownie.
Ik heb nu echt trek in Strawberry Cheesecake / Chunky Monkey gekregen, maar geen zin om een bak te halen...
Ik kan je wel het wachtwoord van 1 van m'n kloons geven hoorquote:Op zondag 12 januari 2014 20:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb volgens mij laatst alweer om toegang gevraagd, maar nog steeds niks.
De haat zit wel diep daar he.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Haha.
Ik heb volgens mij laatst alweer om toegang gevraagd, maar nog steeds niks.
[..]
Thuisbezorgd.nl man. Gewoon simpele shit bestellen, vaak kun je bij zowat elk restaurant een bak bestellen.
waarheen ga je verhuizen? huur?quote:Op zondag 12 januari 2014 20:08 schreef Ethanolic het volgende:
Haha nee geen thuisbezorgd, dan moet ik meer bestellen ivm minimum bestelbedragen. Ik moet even twee weekjes loon opsparen, ik ga verhuizen en dat kost geld
nice, hoeveel m2?quote:
70m2quote:
Inderdaadquote:Op zondag 12 januari 2014 20:21 schreef seto het volgende:
ahaha eindelijk gedwongen om samen te wonen
Kom je uit Haarlem? Ken je nog wat goede gyms?quote:
quote:Op zondag 12 januari 2014 20:21 schreef seto het volgende:
ahaha eindelijk gedwongen om samen te wonen
lekker pik, kan je het financieel dragen? of doe je met meerdere mensen?quote:Op zondag 12 januari 2014 20:28 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
70m2
[..]
Inderdaad
[..]
Kom je uit Haarlem? Ken je nog wat goede gyms?
hoelaat pak je de bus?quote:
ok dan vriendje zeg maar welke server ik sloop je helemaal zelfs vanaf mijn adsl lijn op een laptop.quote:Op zondag 12 januari 2014 17:07 schreef VMSDKR het volgende:
G36C, Steyr AUG, FN-FAL, AK-47 (SU), AK-74 (SU), M16+M203, M21, SVD Dragonov, MM1
KOM DRINKY VRIEND IK SLOOP JE MET MIJN ARSENAAL.
Met JB inderdaad, prijs is prima te doen, helemaal met zo'n grootverdienster als JB.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:31 schreef Montelly het volgende:
[..]
lekker pik, kan je het financieel dragen? of doe je met meerdere mensen?
EDIT: ah i see, samen met JB?
Golddiggerquote:Op zondag 12 januari 2014 20:34 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Met JB inderdaad, prijs is prima te doen, helemaal met zo'n grootverdienster als JB
quote:Op zondag 12 januari 2014 20:34 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
xbox
[..]
Phoe, ik weet niet eens hoe laat ik de trein ga pakken, laat staan bus
DM dan.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:01 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik kan je wel het wachtwoord van 1 van m'n kloons geven hoor
Etha heeft het goed bekeken ja.quote:
Damn, baby alles al.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:42 schreef McNulty het volgende:
Hogere huur, minder ruimte. Plus ze willen niet in een drukke stad wonen i.v.m. de baby.
Haarlem is echt een topstad. Daarnaast wat Nulty hierboven zegt, excl. babyquote:
Broquote:
Klinkt goed man!quote:Op zondag 12 januari 2014 20:43 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Haarlem is echt een topstad. Daarnaast wat Nulty hierboven zegt, excl. baby![]()
't Is ook 8 minuutjes naar mijn werk met de trein, voor JB's werk is het ook een handige locatie.
[..]
Bro
Wow, wow! Iemand moet zijn mond gaan spoelen met zeep!?quote:Op zondag 12 januari 2014 21:09 schreef THEFXR het volgende:
[..]
is dat nog niet in de grachten gepleurd met die kut tunnel?
Deze past beter bij vandaagquote:
2 weekjes bruhquote:Op zondag 12 januari 2014 20:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Klinkt goed man!Wanneer is het helemaal rond?
Ja, ik zeg het extra zo.dWc kan 't ook niet handelen lol.
quote:Op zondag 12 januari 2014 21:15 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]Godver.
[..]
2 weekjes bruh
Ik word echt helemaal lijp van Fifa 14.quote:
Niet echt maar zodra ik naar buiten ga merk ik het een stuk minder. Straks even naar de kroeg met een colaatje #yoloquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
quote:Op zondag 12 januari 2014 21:25 schreef Drinky het volgende:
[..]
Niet echt maar zodra ik naar buiten ga merk ik het een stuk minder. Straks even naar de kroeg met een colaatje #yoloibrobufen 600?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
alle apotheken zijn dicht en heb alleen nog paracetamol. Daarnaast, 2 dagen terug na 2 biertjes al helemaal brak. Gewoon lekker uitzieken, wil nog wel een paar keer naar de gym kunnen voor ik vertrek.quote:
lekker uitzieken in de kroegquote:Op zondag 12 januari 2014 21:28 schreef Drinky het volgende:
[..]
alle apotheken zijn dicht en heb alleen nog paracetamol. Daarnaast, 2 dagen terug na 2 biertjes al helemaal brak. Gewoon lekker uitzieken, wil nog wel een paar keer naar de gym kunnen voor ik vertrek.
Obsessionsquote:
is srs beter dan thuis in bed of achter de laptop. Lekker oordoppen in en een fris drankje.quote:
thnx man vrouwquote:
Ik ga zo slapen. Vanmiddag nog compounds gepakt en morgen om 6u weer paraat dus kan m'n rust wel gebruiken.quote:
hoe danquote:Op zondag 12 januari 2014 21:57 schreef Montelly het volgende:
Jongens we kunnen emoji posten 🙊🙊🙉👃👀💤💨👃😫😂😥😷😩😡😅🌘🌖🌝🐣🐝🐦🐦🐔🐟🐠🐄🐱🐭🐶🐺🐨💺🚀🎡🗻🗽🗽🚃🚋🚋🚆🚅🚌⛽🔰🚜🚒🗿🚸📵🚫🆘♍♋
Defineer grootverdiener.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:34 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Met JB inderdaad, prijs is prima te doen, helemaal met zo'n grootverdienster als JB.
quote:Op zondag 12 januari 2014 22:08 schreef VMSDKR het volgende:
Hé Etha, wist niet dat jij figureerde in clipjes.
Niet nodig, valt allemaal wel mee zit gewoon onder de Balkenendenormquote:Op zondag 12 januari 2014 22:15 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Defineer grootverdiener.
En gefeliciteed met jullie nieuwe huis, uiteraard.
hoe kom je hier nou weer aanquote:Op zondag 12 januari 2014 22:08 schreef VMSDKR het volgende:
1:37 linksquote:Op zondag 12 januari 2014 22:18 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
hoe kom je hier nou weer aan
en welke ben ik denk je?
oh die gekke Ria tochquote:Op zondag 12 januari 2014 22:08 schreef VMSDKR het volgende:
Deze man!quote:
Dit is echt next level shit man.quote:Op zondag 12 januari 2014 22:08 schreef VMSDKR het volgende:
Damn son...!quote:Op zondag 12 januari 2014 22:23 schreef VMSDKR het volgende:
Keurige remix van Animals trouwens; Melbourne bounce muthafuckaz:
Ik heb gehoord dat die voor een halfjaar naar Turkije is; dobberend op de zee vissen vangen en gains maken.quote:Op zondag 12 januari 2014 22:28 schreef VMSDKR het volgende:
Waar is die nigger Lovelotion eigenlijk; heeft 'ie zichzelf opgesloten in zijn kelderboxhomegym ofzo?
Zo'n big ass pussy heeft minstens 9000 kcal nodig om te overleven. Ik vrees het ergste.quote:Op zondag 12 januari 2014 22:35 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
NeeMaar morgen staat er een advertentie in de krant, dus wie weet.
Damnquote:Op zondag 12 januari 2014 22:35 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
NeeMaar morgen staat er een advertentie in de krant, dus wie weet.
Wat dat betreft is het een beta. Hij lust geen vlees, geen vis, alleen droge brokjes.quote:Op zondag 12 januari 2014 22:37 schreef McNulty het volgende:
[..]
Zo'n big ass pussy heeft minstens 9000 kcal nodig om te overleven. Ik vrees het ergste.
Pray 4 me Jackie ok? #blessquote:
Vast en zeker omdat je naam Drinky is.quote:Op zondag 12 januari 2014 22:37 schreef Drinky het volgende:
Ondanks dat ik normaal gesproken niet aan goede voornemens doe zit ik er sterk aan te denken iedereen die mij vraagt waarom ik water of light drankjes drink even hard te meppen.
Altijd dat van "stel je niet zo aan, gewoon drinken" en dan mij vragen waarom hun cut niet werkt terwijl ze zo weinig eten maar wel 2 liter vruchtensap drinken.
"Ja maar dat is toch gezond?"
Srs, echt roidrage hier [ afbeelding ]
Maar dat heeft hele andere achterliggende redenenquote:Op zondag 12 januari 2014 22:40 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Vast en zeker omdat je naam Drinky is.
Vertelquote:Op zondag 12 januari 2014 22:41 schreef Drinky het volgende:
[..]
Maar dat heeft hele andere achterliggende redenen
een van mijn allereerste topics in KLB.quote:
gwn die stracciatella vriend die is pas lekker kan er zo 2 opquote:Op zondag 12 januari 2014 23:01 schreef Jahr00n het volgende:
hmmm lekker een bak volle kwark leeg eten (wel van mona met lekere stukjes aardbei!!!!) heerlyk
appel kaneelquote:Op zondag 12 januari 2014 23:02 schreef seto het volgende:
[..]
gwn die stracciatella vriend die is pas lekker kan er zo 2 op
lolquote:Op zondag 12 januari 2014 22:50 schreef Turkse_Zina het volgende:
[..]
Haha dit kan hij bij alle meiden doen met zijn gespierde lichaam. Hij heeft zelfs een kamer veranderd in sportschool en traint bijna elke dag
Hee D. al gespoten in een vochtige vulva?quote:
wat is een vulvaquote:Op zondag 12 januari 2014 23:10 schreef stinkie het volgende:
[..]
Hee D. al gespoten in een vochtige vulva?
is hy een knappe boi net zoals wy?quote:Op zondag 12 januari 2014 23:17 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
een kut
Dima is een kuttenvernietiger
neenquote:Op zondag 12 januari 2014 23:10 schreef stinkie het volgende:
[..]
Hee D. al gespoten in een vochtige vulva?
hoe oud ben jij dan vriendjequote:
Ja, ga gewoon man, is echt leuk.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:46 schreef Dimachaerus het volgende:
mensen neefje van 17 nodigt me uit voor strandvakantie zomer
maar dan kom ik tussen mensen van 17-18 jaar
zal ik gaan ? ? ik ben dan 24 en hij 18
ben nog nooit zonder ouders of alleen op vakantie geweest
op goeie dag 7/10quote:Op zondag 12 januari 2014 23:46 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
hoe oud ben jij dan vriendje
hoe rate je jezelf (schaal 1/10)
ik ga je helpen vriend maar heb wel de basis info nodig
Ik zou niet gaan. Straks maak je nog wat mee. Brr.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:46 schreef Dimachaerus het volgende:
mensen neefje van 17 nodigt me uit voor strandvakantie zomer
maar dan kom ik tussen mensen van 17-18 jaar
zal ik gaan ? ? ik ben dan 24 en hij 18
ben nog nooit zonder ouders of alleen op vakantie geweest
lekker klein je kan lekker buff worden vriend idealquote:Op zondag 12 januari 2014 23:49 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
op goeie dag 7/10
doorsnee dag 6/10
stats:
height: 1.70
weight: 69 kg
bf: 13%
sqt: 1x5x100 (pr)
bp: 3x5x60
dl: 1x5x100
De tering...quote:Op zondag 12 januari 2014 22:08 schreef VMSDKR het volgende:
Is dat niet die homo die met die man die Boulevard homo was betrapt?quote:Op zondag 12 januari 2014 22:11 schreef seto het volgende:
te fout weer
die 3 gasten zien er ook te gay uit
Hoe komt het dat je dl even hoog is als je squat?quote:Op zondag 12 januari 2014 23:49 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
op goeie dag 7/10
doorsnee dag 6/10
stats:
height: 1.70
weight: 69 kg
bf: 13%
sqt: 1x5x100 (pr)
bp: 3x5x60
dl: 1x5x100
ja zeker spuitje gaat komenquote:Op zondag 12 januari 2014 23:52 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
lekker klein je kan lekker buff worden vriend ideal
is een lekker kuurtje niet mogelijk gewoon ff die spuit zette en van het zomer met je neefje mee op vakantie lekker man dan ben je helemaal het mannetje en knal je die wijven daar zonder probs vol
Ík doe quarter roms in de smith.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:59 schreef McNulty het volgende:
[..]
Hoe komt het dat je dl even hoog is als je squat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 13-01-2014 00:24:23 ]
quote:Op maandag 13 januari 2014 00:01 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ík doe quarter roms in de smith.Dima zou jij geld willen verdienen met je lichaam? Ik ben een homo erotische camstripper firma aan het opzetten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Matt Ogus en Kay Green hebben vast ook wel interesse!quote:Op maandag 13 januari 2014 00:44 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Dima zou jij geld willen verdienen met je lichaam? Ik ben een homo erotische camstripper firma aan het opzetten.
jij toch ook?quote:Op maandag 13 januari 2014 00:48 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Matt Ogus en Kay Green hebben vast ook wel interesse!
Shaved balls here. honey.quote:Op maandag 13 januari 2014 01:29 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
zou jij je harige balzak willen showen aan een gladgeschoren bear?
Drinkyoghurtquote:Op zondag 12 januari 2014 22:54 schreef Drinky het volgende:
lol
KLB / Neger andersom
wat
KLB / Eelt op je hand
KLB / Cancer rokers! [PAINT]
En deze, toen iemand mijn topic doorstuurde naar GS en ik bijna van school gestuurd werd
KLB / Hypocriete pauperschool
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |