Je mist de FN P90 imhoquote:Op zondag 12 januari 2014 16:51 schreef Drinky het volgende:
[..]
AS-VAL, G3A3, AK-74M, MP7,SKS, 870MCS met slugs (mischien dat ik daar morgen mee ga schieten), en MP412 REX als sidearm.
Blijkbaar wel dus, zo lang ze gew betalen ze hebben evenveel rechten als mijquote:Op zondag 12 januari 2014 15:19 schreef fathank het volgende:
Laf personeel. Dat iemand contributie betaald wil nog niet zeggen dat ze een vrijbrief hebben voor debiel gedrag.
De paar keer dat ik iemand aansprak kreeg ik een chagrijnig antwoord terug. Die was aan het curlen op de incline bench.Geen zin meer in. Het is de goedkoopste gym van Rotterdam Zuid. Ik ben al blij als die gene die ik aanspreek NL verstaat. Laat staan daadwerkelijk luisteren en een fatsoenlijk antwoord terug geven.quote:Op zondag 12 januari 2014 15:20 schreef VMSDKR het volgende:
Hoezo, je hebt het er met het personeel over gehad. Je kan ook naar diegene toelopen en vragen of 'ie ergens anders wil gaan curlen?
quote:
Het was na m'n training toen ik wegging, niet tijdens het trainenquote:
Waarom zou je ook?quote:Op zondag 12 januari 2014 16:54 schreef Eleiko het volgende:
Dat is natuurlijk complete bullshit. Ze bepalen zelf de regels, maar willen dus kennelijk niet.
Dequote:Op zondag 12 januari 2014 17:11 schreef Weissman het volgende:
[..]
Blijkbaar wel dus, zo lang ze gew betalen ze hebben evenveel rechten als mij
[..]
De paar keer dat ik iemand aansprak kreeg ik een chagrijnig antwoord terug. Die was aan het curlen op de incline bench.Geen zin meer in. Het is de goedkoopste gym van Rotterdam Zuid. Ik ben al blij als die gene die ik aanspreek NL verstaat. Laat staan daadwerkelijk luisteren en een fatsoenlijk antwoord terug geven.
[..]
[..]
Het was na m'n training toen ik wegging, niet tijdens het trainen
[..]
Waarom zou je ook?
Ze hebben toevallig wel recent nog geinvesteerd door alle loopbanden te vervangen door een luxer model met tv-scherm en Ipod aansluiting
Ja lekker man, heb je Turqoise al gedownload? Staan een paar pareltjes op inderdaad. Ik vond eergisteren wat goede tracks van Djemba Djemba, maar zijn unreleased, stukje tussen 23:23 en 27:57:quote:
quote:

Volgens mij is die gap echt 1.55quote:Op zondag 12 januari 2014 17:15 schreef VMSDKR het volgende:
Wak Doyok. Maleisische dude met eigen kledinglijn. Heb verder niks met die kleding maar die gast zelf is classy / smooth as fuck:
http://instagram.com/wakdoyok
Hoe was stappen in Grun?? Nog chicks kunnen regelen daarquote:
Was prima te doen, flessen Grey Goose vlogen om de oren.quote:Op zondag 12 januari 2014 17:22 schreef Montelly het volgende:
[..]
Hoe was stappen in Grun?? Nog chicks kunnen regelen daarchicks zijn in Grun uber makkelijk, studentes hé
Dat class.quote:Op zondag 12 januari 2014 17:15 schreef VMSDKR het volgende:
Wak Doyok. Maleisische dude met eigen kledinglijn. Heb verder niks met die kleding maar die gast zelf is classy / smooth as fuck:
http://instagram.com/wakdoyok
Alle chicks zijn makkelijk... voor de juiste man.quote:Op zondag 12 januari 2014 17:22 schreef Montelly het volgende:
chicks zijn in Grun uber makkelijk, studentes hé
wat wat, gaan jullie eindelijk scharen!?quote:Op zondag 12 januari 2014 17:33 schreef G.R.S. het volgende:
Bedankt voor de tip Fanta. Vanaf dinsdag ga ik met een nieuw schema aan de slag.
Eindelijk klaar met mijn kakscriptie. Morgen ergens inbinden en inleveren die shit.
Kuiskade is toch bij het station? (Rotterdam)
Zo ja, laat Dima even weten.quote:Op zondag 12 januari 2014 17:39 schreef Montelly het volgende:
[..]
wat wat, gaan jullie eindelijk scharen!?
Nee. Er is een copyshop in de buurt van Centraal. Maar weet ff niet meer waar.quote:Op zondag 12 januari 2014 17:39 schreef Montelly het volgende:
[..]
wat wat, gaan jullie eindelijk scharen!?
ik ben morgen toevallig in de stad, wil het je wel laten zien.quote:Op zondag 12 januari 2014 17:45 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Nee. Er is een copyshop in de buurt van Centraal. Maar weet ff niet meer waar.
Smooth.quote:Op zondag 12 januari 2014 17:47 schreef Montelly het volgende:
[..]
ik morgen toevallig in de stad, wil het je wel laten zien.
TRtrtrtrTRquote:
| 1 2 3 | <?php ?> |
quote:
• * jemappellefrikandellequote:
faalquote:Op zondag 12 januari 2014 18:07 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[youtube][/youtube]
[ code verwijderd ]
[..]
[..]
• * jemappellefrikandelle
quote:Op zondag 12 januari 2014 18:07 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[youtube][/youtube]
[ code verwijderd ]
[..]
[..]
Haters geven me energie!quote:
lobiquote:Op zondag 12 januari 2014 18:07 schreef Montelly het volgende:
Nee hoor Yuri, ik zou je nooit NSB'en[ afbeelding ]
lol, om 8 uur in de morgen?quote:Op zondag 12 januari 2014 17:47 schreef Montelly het volgende:
[..]
ik ben morgen toevallig in de stad, wil het je wel laten zien.
wtf zijn dit voor aambeien?quote:
quote:Op zondag 12 januari 2014 18:07 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[youtube][/youtube]
[ code verwijderd ]
[..]
[..]
| 1 2 3 | <?php give object: frikandel> |
jup, 7:45quote:
Van die kleine basketballetjes man. Had ik ook toen ik klein was, met zo'n mini-net en shit.quote:
np, ik zal er zijnquote:
Monteilly neemt gewoon rustig een dag vrij om G.R.S. te kunnen meeten.quote:
snipperdag, heb nog zat uren.quote:Op zondag 12 januari 2014 18:22 schreef McNulty het volgende:
[..]
Monteilly neemt gewoon rustig een dag vrij om G.R.S. te kunnen meeten.
Ik ga gewoon naar een anderequote:Op zondag 12 januari 2014 18:29 schreef Montelly het volgende:
[..]
jawel[ afbeelding ], sta bij de ingang van copyshop.
Ja, kom op zeg. Ik ga toch geen uur eerder opstaan om mijn haar te doen voor hem.quote:Op zondag 12 januari 2014 18:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
G.R.S. denkt: "Shit, nu moet ik mij netjes aankleden, opmaken en zo ipv zwerver mode".
ik ben net een quark, zal op meerdere plekken tegelijk staan.quote:Op zondag 12 januari 2014 18:33 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik ga gewoon naar een andere
[..]
Ja, kom op zeg. Ik ga toch geen uur eerder opstaan om mijn haar te doen voor hem.
quote:Op zondag 12 januari 2014 18:29 schreef Montelly het volgende:
[..]
jawel[ afbeelding ], sta bij de ingang van copyshop.
quote:
Hoeft toch ook niet joh. Gewoon vanuit het bed, in de douche en dan in de trein.quote:Op zondag 12 januari 2014 18:33 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik ga gewoon naar een andere
[..]
Ja, kom op zeg. Ik ga toch geen uur eerder opstaan om mijn haar te doen voor hem.
dibs op de louis XIV kamerquote:Op zondag 12 januari 2014 18:30 schreef Montelly het volgende:
Boys ik heb uistekende locatie voor gymmeet.
http://www.whites.nl/
Wat is een Quark?quote:Op zondag 12 januari 2014 18:34 schreef Montelly het volgende:
[..]
ik ben net een quark, zal op meerdere plekken tegelijk staan.
voor mensen die het niet weten: quark
ewa, we zien welquote:Op zondag 12 januari 2014 18:34 schreef Montelly het volgende:
[..]
ik ben net een quark, zal op meerdere plekken tegelijk staan.
voor mensen die het niet weten: quark
Ook een optie natuurlijkquote:Op zondag 12 januari 2014 18:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hoeft toch ook niet joh. Gewoon vanuit het bed, in de douche en dan in de trein.
ja, kleiner dan jij en ik kunnen inbeelden.quote:Op zondag 12 januari 2014 18:56 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Shit is kleiner dan klein; begrijp ik dat goed?
mocht je ooit interesse hebben.quote:Op zondag 12 januari 2014 18:56 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Shit is kleiner dan klein; begrijp ik dat goed?
niet gwn late branden lkkr togfquote:Op zondag 12 januari 2014 19:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Op aanraden van mijn grote vriend en held Klokov ben ik gaan squatten.
Ik heb nu echter wel behoorlijk spierpijn in mijn quads.
Hoe verhelp ik dit?
Wel met hazelnoten hoop k voor je anders geef k je kankerklappenquote:Op zondag 12 januari 2014 18:59 schreef Jahr00n het volgende:
hmmm ik heb me net verwend met een stukje pure chocolade !!!!! JE MOET TOCH BLIJVEN GENIETEN MENSEN!!!!!
insmeren met pindakaasquote:Op zondag 12 januari 2014 19:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoe verhelp ik dit?
ja heerlyk met hazelnoten. lekkere reep van milka opgegeten heerlyk heerlyk het leven moet om genieten draaienquote:Op zondag 12 januari 2014 19:05 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Wel met hazelnoten hoop k voor je anders geef k je kankerklappen
Nu niet meer, maar 2-3 maal weeks herhalen en het wordt vanzelf minder.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoe verhelp ik dit?
Begrijp ik nou goed dat een scriptie nog steeds op papier ingeleverd moet worden?quote:
Google eens op anal acrobats (NSFW uiteraard).quote:
Koud water. (Srs)quote:Op zondag 12 januari 2014 19:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoe verhelp ik dit?
Chef: dit is niet wat mijn dochter met "voorzieningen" bedoeld.quote:Op zondag 12 januari 2014 18:30 schreef Montelly het volgende:
Boys ik heb uistekende locatie voor gymmeet.
http://www.whites.nl/
Strawberry Cheesecakequote:Op zondag 12 januari 2014 19:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Etha, ik had vorige week trouwens Strawberry Cheesecake namaak bij de LIDL gekocht. Kwam bij lange na niet in de buurt van de overheerlijke B&J smaaksensatie. Heb gisteren deze gekocht: http://www.benjerry.nl/smaken/onze-smaken#product_id=1004 Best lekker, maar ik had verwacht dat die beter zou zijn.
Ja, 2x hardcopy en een keer digitaal op CD.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:15 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Begrijp ik nou goed dat een scriptie nog steeds op papier ingeleverd moet worden?
Laat zyn mooie hoofd met rust ja. Jelly mofo!quote:Op zondag 12 januari 2014 19:05 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Wel met hazelnoten hoop k voor je anders geef k je kankerklappen
vies oud mannetjequote:Op zondag 12 januari 2014 19:16 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Google eens op anal acrobats (NSFW uiteraard).
Wat voor ding?quote:Op zondag 12 januari 2014 19:20 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ja, 2x hardcopy en een keer digitaal op CD.
No thanks Jeff. Waarom weet jij dit?quote:Op zondag 12 januari 2014 19:16 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Google eens op anal acrobats (NSFW uiteraard).
Cookie Dough vind ik wel lekker op zich, maar niet erg speciaal. Mijn favoriet blijven Strawberry Cheesecake en Chocolate Fudge Brownie (oid); die stukken brownie.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:18 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Strawberry Cheesecakegoddamn goddelijk ijs. Die van de Plus is wel prima te eten, maar LIDL ijs vind ik inderdaad ook niet echt lekker. Die Cookie Dough viel me erg tegen.
Ik heb ook eens peanutbutter-smaak gehad, echt ranzig man! Na één hap weggeflikkerd en bij de snackbar om de hoek Cookie Dough gekocht
Blondie Brownie (lolol JB en ik)Half-Baked
Chunky Monkey
quote:Op zondag 12 januari 2014 19:13 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Nu niet meer, maar 2-3 maal weeks herhalen en het wordt vanzelf minder.
Hmm, het proberen waard.quote:
quote:Op zondag 12 januari 2014 19:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
No thanks Jeff. Waarom weet jij dit?
[..]
quote:
Iemand postte ooit in KPD een topic met als TT "ik ging golfen..." (oid). En ik kliktequote:Op zondag 12 januari 2014 19:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Inb4: "ik doe anale acrobatiek samen met mijn vrouw."
Je moet dan echt die Half-Baked en Blondie Brownie eten man.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
No thanks Jeff. Waarom weet jij dit?
[..]
Cookie Dough vind ik wel lekker op zich, maar niet erg speciaal. Mijn favoriet blijven Strawberry Cheesecake en Chocolate Fudge Brownie (oid); die stukken brownie.Dough-Ble-Whammy is ook erg lekker en Karamel Sutra ook. Die Blondie Brownie klinkt fuarking lekker.
Die ga ik sowieso proberen.
Tuuuuurlijk Cor. Het standaard misleidende-kpd-tt excuus.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:57 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Iemand postte ooit in KPD een topic met als TT "ik ging golfen..." (oid). En ik klikte
Haha.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:57 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Iemand postte ooit in KPD een topic met als TT "ik ging golfen..." (oid). En ik klikte
Thuisbezorgd.nl man. Gewoon simpele shit bestellen, vaak kun je bij zowat elk restaurant een bak bestellen.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:58 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Je moet dan echt die Half-Baked en Blondie Brownie eten man.In beide zit Brownie.
Ik heb nu echt trek in Strawberry Cheesecake / Chunky Monkey gekregen, maar geen zin om een bak te halen...
Ik kan je wel het wachtwoord van 1 van m'n kloons geven hoorquote:Op zondag 12 januari 2014 20:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb volgens mij laatst alweer om toegang gevraagd, maar nog steeds niks.
De haat zit wel diep daar he.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Haha.
Ik heb volgens mij laatst alweer om toegang gevraagd, maar nog steeds niks.
[..]
Thuisbezorgd.nl man. Gewoon simpele shit bestellen, vaak kun je bij zowat elk restaurant een bak bestellen.
waarheen ga je verhuizen? huur?quote:Op zondag 12 januari 2014 20:08 schreef Ethanolic het volgende:
Haha nee geen thuisbezorgd, dan moet ik meer bestellen ivm minimum bestelbedragen. Ik moet even twee weekjes loon opsparen, ik ga verhuizen en dat kost geld
nice, hoeveel m2?quote:
70m2quote:
Inderdaadquote:Op zondag 12 januari 2014 20:21 schreef seto het volgende:
ahaha eindelijk gedwongen om samen te wonen
Kom je uit Haarlem? Ken je nog wat goede gyms?quote:
quote:Op zondag 12 januari 2014 20:21 schreef seto het volgende:
ahaha eindelijk gedwongen om samen te wonen
lekker pik, kan je het financieel dragen? of doe je met meerdere mensen?quote:Op zondag 12 januari 2014 20:28 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
70m2
[..]
Inderdaad
[..]
Kom je uit Haarlem? Ken je nog wat goede gyms?
hoelaat pak je de bus?quote:
ok dan vriendje zeg maar welke server ik sloop je helemaal zelfs vanaf mijn adsl lijn op een laptop.quote:Op zondag 12 januari 2014 17:07 schreef VMSDKR het volgende:
G36C, Steyr AUG, FN-FAL, AK-47 (SU), AK-74 (SU), M16+M203, M21, SVD Dragonov, MM1
KOM DRINKY VRIEND IK SLOOP JE MET MIJN ARSENAAL.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |