vies oud mannetjequote:Op zondag 12 januari 2014 19:16 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Google eens op anal acrobats (NSFW uiteraard).
Wat voor ding?quote:Op zondag 12 januari 2014 19:20 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ja, 2x hardcopy en een keer digitaal op CD.
No thanks Jeff. Waarom weet jij dit?quote:Op zondag 12 januari 2014 19:16 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Google eens op anal acrobats (NSFW uiteraard).
Cookie Dough vind ik wel lekker op zich, maar niet erg speciaal. Mijn favoriet blijven Strawberry Cheesecake en Chocolate Fudge Brownie (oid); die stukken brownie.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:18 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Strawberry Cheesecakegoddamn goddelijk ijs. Die van de Plus is wel prima te eten, maar LIDL ijs vind ik inderdaad ook niet echt lekker. Die Cookie Dough viel me erg tegen.
Ik heb ook eens peanutbutter-smaak gehad, echt ranzig man! Na één hap weggeflikkerd en bij de snackbar om de hoek Cookie Dough gekocht
Blondie Brownie (lolol JB en ik)Half-Baked
Chunky Monkey
quote:Op zondag 12 januari 2014 19:13 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Nu niet meer, maar 2-3 maal weeks herhalen en het wordt vanzelf minder.
Hmm, het proberen waard.quote:
quote:Op zondag 12 januari 2014 19:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
No thanks Jeff. Waarom weet jij dit?
[..]
quote:
Iemand postte ooit in KPD een topic met als TT "ik ging golfen..." (oid). En ik kliktequote:Op zondag 12 januari 2014 19:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Inb4: "ik doe anale acrobatiek samen met mijn vrouw."
Je moet dan echt die Half-Baked en Blondie Brownie eten man.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
No thanks Jeff. Waarom weet jij dit?
[..]
Cookie Dough vind ik wel lekker op zich, maar niet erg speciaal. Mijn favoriet blijven Strawberry Cheesecake en Chocolate Fudge Brownie (oid); die stukken brownie.Dough-Ble-Whammy is ook erg lekker en Karamel Sutra ook. Die Blondie Brownie klinkt fuarking lekker.
Die ga ik sowieso proberen.
Tuuuuurlijk Cor. Het standaard misleidende-kpd-tt excuus.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:57 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Iemand postte ooit in KPD een topic met als TT "ik ging golfen..." (oid). En ik klikte
Haha.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:57 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Iemand postte ooit in KPD een topic met als TT "ik ging golfen..." (oid). En ik klikte
Thuisbezorgd.nl man. Gewoon simpele shit bestellen, vaak kun je bij zowat elk restaurant een bak bestellen.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:58 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Je moet dan echt die Half-Baked en Blondie Brownie eten man.In beide zit Brownie.
Ik heb nu echt trek in Strawberry Cheesecake / Chunky Monkey gekregen, maar geen zin om een bak te halen...
Ik kan je wel het wachtwoord van 1 van m'n kloons geven hoorquote:Op zondag 12 januari 2014 20:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb volgens mij laatst alweer om toegang gevraagd, maar nog steeds niks.
De haat zit wel diep daar he.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Haha.
Ik heb volgens mij laatst alweer om toegang gevraagd, maar nog steeds niks.
[..]
Thuisbezorgd.nl man. Gewoon simpele shit bestellen, vaak kun je bij zowat elk restaurant een bak bestellen.
waarheen ga je verhuizen? huur?quote:Op zondag 12 januari 2014 20:08 schreef Ethanolic het volgende:
Haha nee geen thuisbezorgd, dan moet ik meer bestellen ivm minimum bestelbedragen. Ik moet even twee weekjes loon opsparen, ik ga verhuizen en dat kost geld
nice, hoeveel m2?quote:
70m2quote:
Inderdaadquote:Op zondag 12 januari 2014 20:21 schreef seto het volgende:
ahaha eindelijk gedwongen om samen te wonen
Kom je uit Haarlem? Ken je nog wat goede gyms?quote:
quote:Op zondag 12 januari 2014 20:21 schreef seto het volgende:
ahaha eindelijk gedwongen om samen te wonen
lekker pik, kan je het financieel dragen? of doe je met meerdere mensen?quote:Op zondag 12 januari 2014 20:28 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
70m2
[..]
Inderdaad
[..]
Kom je uit Haarlem? Ken je nog wat goede gyms?
hoelaat pak je de bus?quote:
ok dan vriendje zeg maar welke server ik sloop je helemaal zelfs vanaf mijn adsl lijn op een laptop.quote:Op zondag 12 januari 2014 17:07 schreef VMSDKR het volgende:
G36C, Steyr AUG, FN-FAL, AK-47 (SU), AK-74 (SU), M16+M203, M21, SVD Dragonov, MM1
KOM DRINKY VRIEND IK SLOOP JE MET MIJN ARSENAAL.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |