ik ben net een quark, zal op meerdere plekken tegelijk staan.quote:Op zondag 12 januari 2014 18:33 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik ga gewoon naar een andere
[..]
Ja, kom op zeg. Ik ga toch geen uur eerder opstaan om mijn haar te doen voor hem.
quote:Op zondag 12 januari 2014 18:29 schreef Montelly het volgende:
[..]
jawel[ afbeelding ], sta bij de ingang van copyshop.
quote:
Hoeft toch ook niet joh. Gewoon vanuit het bed, in de douche en dan in de trein.quote:Op zondag 12 januari 2014 18:33 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik ga gewoon naar een andere
[..]
Ja, kom op zeg. Ik ga toch geen uur eerder opstaan om mijn haar te doen voor hem.
dibs op de louis XIV kamerquote:Op zondag 12 januari 2014 18:30 schreef Montelly het volgende:
Boys ik heb uistekende locatie voor gymmeet.
http://www.whites.nl/
Wat is een Quark?quote:Op zondag 12 januari 2014 18:34 schreef Montelly het volgende:
[..]
ik ben net een quark, zal op meerdere plekken tegelijk staan.
voor mensen die het niet weten: quark
ewa, we zien welquote:Op zondag 12 januari 2014 18:34 schreef Montelly het volgende:
[..]
ik ben net een quark, zal op meerdere plekken tegelijk staan.
voor mensen die het niet weten: quark
Ook een optie natuurlijkquote:Op zondag 12 januari 2014 18:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hoeft toch ook niet joh. Gewoon vanuit het bed, in de douche en dan in de trein.
ja, kleiner dan jij en ik kunnen inbeelden.quote:Op zondag 12 januari 2014 18:56 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Shit is kleiner dan klein; begrijp ik dat goed?
mocht je ooit interesse hebben.quote:Op zondag 12 januari 2014 18:56 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Shit is kleiner dan klein; begrijp ik dat goed?
niet gwn late branden lkkr togfquote:Op zondag 12 januari 2014 19:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Op aanraden van mijn grote vriend en held Klokov ben ik gaan squatten.
Ik heb nu echter wel behoorlijk spierpijn in mijn quads.
Hoe verhelp ik dit?
Wel met hazelnoten hoop k voor je anders geef k je kankerklappenquote:Op zondag 12 januari 2014 18:59 schreef Jahr00n het volgende:
hmmm ik heb me net verwend met een stukje pure chocolade !!!!! JE MOET TOCH BLIJVEN GENIETEN MENSEN!!!!!
insmeren met pindakaasquote:Op zondag 12 januari 2014 19:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoe verhelp ik dit?
ja heerlyk met hazelnoten. lekkere reep van milka opgegeten heerlyk heerlyk het leven moet om genieten draaienquote:Op zondag 12 januari 2014 19:05 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Wel met hazelnoten hoop k voor je anders geef k je kankerklappen
Nu niet meer, maar 2-3 maal weeks herhalen en het wordt vanzelf minder.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoe verhelp ik dit?
Begrijp ik nou goed dat een scriptie nog steeds op papier ingeleverd moet worden?quote:
Google eens op anal acrobats (NSFW uiteraard).quote:
Koud water. (Srs)quote:Op zondag 12 januari 2014 19:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoe verhelp ik dit?
Chef: dit is niet wat mijn dochter met "voorzieningen" bedoeld.quote:Op zondag 12 januari 2014 18:30 schreef Montelly het volgende:
Boys ik heb uistekende locatie voor gymmeet.
http://www.whites.nl/
Strawberry Cheesecakequote:Op zondag 12 januari 2014 19:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Etha, ik had vorige week trouwens Strawberry Cheesecake namaak bij de LIDL gekocht. Kwam bij lange na niet in de buurt van de overheerlijke B&J smaaksensatie. Heb gisteren deze gekocht: http://www.benjerry.nl/smaken/onze-smaken#product_id=1004 Best lekker, maar ik had verwacht dat die beter zou zijn.
Ja, 2x hardcopy en een keer digitaal op CD.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:15 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Begrijp ik nou goed dat een scriptie nog steeds op papier ingeleverd moet worden?
Laat zyn mooie hoofd met rust ja. Jelly mofo!quote:Op zondag 12 januari 2014 19:05 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Wel met hazelnoten hoop k voor je anders geef k je kankerklappen
vies oud mannetjequote:Op zondag 12 januari 2014 19:16 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Google eens op anal acrobats (NSFW uiteraard).
Wat voor ding?quote:Op zondag 12 januari 2014 19:20 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ja, 2x hardcopy en een keer digitaal op CD.
No thanks Jeff. Waarom weet jij dit?quote:Op zondag 12 januari 2014 19:16 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Google eens op anal acrobats (NSFW uiteraard).
Cookie Dough vind ik wel lekker op zich, maar niet erg speciaal. Mijn favoriet blijven Strawberry Cheesecake en Chocolate Fudge Brownie (oid); die stukken brownie.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:18 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Strawberry Cheesecakegoddamn goddelijk ijs. Die van de Plus is wel prima te eten, maar LIDL ijs vind ik inderdaad ook niet echt lekker. Die Cookie Dough viel me erg tegen.
Ik heb ook eens peanutbutter-smaak gehad, echt ranzig man! Na één hap weggeflikkerd en bij de snackbar om de hoek Cookie Dough gekocht
Blondie Brownie (lolol JB en ik)Half-Baked
Chunky Monkey
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |