Je mist de FN P90 imhoquote:Op zondag 12 januari 2014 16:51 schreef Drinky het volgende:
[..]
AS-VAL, G3A3, AK-74M, MP7,SKS, 870MCS met slugs (mischien dat ik daar morgen mee ga schieten), en MP412 REX als sidearm.
Blijkbaar wel dus, zo lang ze gew betalen ze hebben evenveel rechten als mijquote:Op zondag 12 januari 2014 15:19 schreef fathank het volgende:
Laf personeel. Dat iemand contributie betaald wil nog niet zeggen dat ze een vrijbrief hebben voor debiel gedrag.
De paar keer dat ik iemand aansprak kreeg ik een chagrijnig antwoord terug. Die was aan het curlen op de incline bench.Geen zin meer in. Het is de goedkoopste gym van Rotterdam Zuid. Ik ben al blij als die gene die ik aanspreek NL verstaat. Laat staan daadwerkelijk luisteren en een fatsoenlijk antwoord terug geven.quote:Op zondag 12 januari 2014 15:20 schreef VMSDKR het volgende:
Hoezo, je hebt het er met het personeel over gehad. Je kan ook naar diegene toelopen en vragen of 'ie ergens anders wil gaan curlen?
quote:
Het was na m'n training toen ik wegging, niet tijdens het trainenquote:
Waarom zou je ook?quote:Op zondag 12 januari 2014 16:54 schreef Eleiko het volgende:
Dat is natuurlijk complete bullshit. Ze bepalen zelf de regels, maar willen dus kennelijk niet.
Dequote:Op zondag 12 januari 2014 17:11 schreef Weissman het volgende:
[..]
Blijkbaar wel dus, zo lang ze gew betalen ze hebben evenveel rechten als mij
[..]
De paar keer dat ik iemand aansprak kreeg ik een chagrijnig antwoord terug. Die was aan het curlen op de incline bench.Geen zin meer in. Het is de goedkoopste gym van Rotterdam Zuid. Ik ben al blij als die gene die ik aanspreek NL verstaat. Laat staan daadwerkelijk luisteren en een fatsoenlijk antwoord terug geven.
[..]
[..]
Het was na m'n training toen ik wegging, niet tijdens het trainen
[..]
Waarom zou je ook?
Ze hebben toevallig wel recent nog geinvesteerd door alle loopbanden te vervangen door een luxer model met tv-scherm en Ipod aansluiting
Ja lekker man, heb je Turqoise al gedownload? Staan een paar pareltjes op inderdaad. Ik vond eergisteren wat goede tracks van Djemba Djemba, maar zijn unreleased, stukje tussen 23:23 en 27:57:quote:
quote:

Volgens mij is die gap echt 1.55quote:Op zondag 12 januari 2014 17:15 schreef VMSDKR het volgende:
Wak Doyok. Maleisische dude met eigen kledinglijn. Heb verder niks met die kleding maar die gast zelf is classy / smooth as fuck:
http://instagram.com/wakdoyok
Hoe was stappen in Grun?? Nog chicks kunnen regelen daarquote:
Was prima te doen, flessen Grey Goose vlogen om de oren.quote:Op zondag 12 januari 2014 17:22 schreef Montelly het volgende:
[..]
Hoe was stappen in Grun?? Nog chicks kunnen regelen daarchicks zijn in Grun uber makkelijk, studentes hé
Dat class.quote:Op zondag 12 januari 2014 17:15 schreef VMSDKR het volgende:
Wak Doyok. Maleisische dude met eigen kledinglijn. Heb verder niks met die kleding maar die gast zelf is classy / smooth as fuck:
http://instagram.com/wakdoyok
Alle chicks zijn makkelijk... voor de juiste man.quote:Op zondag 12 januari 2014 17:22 schreef Montelly het volgende:
chicks zijn in Grun uber makkelijk, studentes hé
wat wat, gaan jullie eindelijk scharen!?quote:Op zondag 12 januari 2014 17:33 schreef G.R.S. het volgende:
Bedankt voor de tip Fanta. Vanaf dinsdag ga ik met een nieuw schema aan de slag.
Eindelijk klaar met mijn kakscriptie. Morgen ergens inbinden en inleveren die shit.
Kuiskade is toch bij het station? (Rotterdam)
Zo ja, laat Dima even weten.quote:Op zondag 12 januari 2014 17:39 schreef Montelly het volgende:
[..]
wat wat, gaan jullie eindelijk scharen!?
Nee. Er is een copyshop in de buurt van Centraal. Maar weet ff niet meer waar.quote:Op zondag 12 januari 2014 17:39 schreef Montelly het volgende:
[..]
wat wat, gaan jullie eindelijk scharen!?
ik ben morgen toevallig in de stad, wil het je wel laten zien.quote:Op zondag 12 januari 2014 17:45 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Nee. Er is een copyshop in de buurt van Centraal. Maar weet ff niet meer waar.
Smooth.quote:Op zondag 12 januari 2014 17:47 schreef Montelly het volgende:
[..]
ik morgen toevallig in de stad, wil het je wel laten zien.
TRtrtrtrTRquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |