Met zulleke armen ken je wl goedt op en neer skudden. Ghehehehe. Nomsayyin''.quote:
Dope shizzzle.quote:
Suprman en de hulk niet willen zien fegten.quote:
Die post daarboven.quote:Op zondag 12 januari 2014 15:45 schreef McNulty het volgende:
[..]
Suprman en de hulk niet willen zien fegten.
Ben jij hommo?
ja?quote:
Jij begrijpt mij gewoon. Ik snap niet wat Yuri's probleem nu eigenlijk was.quote:Op zondag 12 januari 2014 15:45 schreef G.R.S. het volgende:
Ja, vooral wanneer ik DBZ Burst Limit speel tegen mijn broertje. Op een gegeven moment moet je, bij zo'n ultimate attack, die sticks heel snel op en neer bewegen. Oefeningen als wrist curls komen dan goed van pas.
Functional strenght he
Gewoon een misverstandquote:Op zondag 12 januari 2014 15:48 schreef McNulty het volgende:
[..]
Jij begrijpt mij gewoon. Ik snap niet wat Yuri's probleem nu eigenlijk was.
Niet nodig maar het is een goed moment om doelen te stellen en te reflecteren op hoe het leven erbij staat.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:15 schreef seto het volgende:
[..]
jij hebt serieus zoiets onbenulligs als het begin van een nieuw jaar nodig om veranderingen in je leven door te voeren?
Wat is dit? Ik wil ookquote:Op zondag 12 januari 2014 14:37 schreef seto het volgende:
[..]
wat als mensen deze doen in de squatrack?
[ afbeelding ]
Is dit van The Ring? Ik weet nog dat daar ook een paard overboord sprong. Volgens mij heb ik het 30 keer teruggespoeldquote:
Betraptquote:Op zondag 12 januari 2014 15:15 schreef McNulty het volgende:
Waarom post ik als een 13-jarig meisje?
quote:Op zondag 12 januari 2014 14:42 schreef Weissman het volgende:
[..]
Heb het met het personeel hier over gehad. Die konden het wel begrijpen maar zolang iemand zijn contributie betaald kunnen ze er niks van zeggen als iemand 2 uur lang in het squatrek willen curlen
Waarom niet gewoon met een barbell op een plek waar ruimte vrij is.quote:Op zondag 12 januari 2014 15:23 schreef G.R.S. het volgende:
ik doe soms wel eens palms up wrist curls in het squatrek
yessirquote:
Omdat ik lui ben. Soms heb ik geen zin om de schijven te pakken. Maar ik doe het alleen als het squatrek leeg is en ik zeker weet dat er niemand gaat squattenquote:Op zondag 12 januari 2014 16:01 schreef Klokov het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon met een barbell op een plek waar ruimte vrij is.
Met hoeveel kg wrist curl je?quote:Op zondag 12 januari 2014 16:05 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
yessir
[..]
Omdat ik lui ben. Soms heb ik geen zin om de schijven te pakken. Maar ik doe het alleen als het squatrek leeg is en ik zeker weet dat er niemand gaat squatten
Waarom pak je niet gewoon een grote barbell van 20kg, dan heb je geen schijven nodigquote:Op zondag 12 januari 2014 16:12 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
20 kg ongeveer. Het is wel standing wrist curl he. Dat maakt het wat gemakkelijker.
[ afbeelding ]
Ik doe ook soms deze vorm:
[ afbeelding ]
Dan moet ik zo'n kleine barbell pakken plus een aantal schijven. Dat is gewoon bloedirritant
Ja, die van het squatrek is ongeveer 20 kg. Daarom doe ik de oefening in het squatrek als ik geen zin heb om de kleine barbell te pakkenquote:Op zondag 12 januari 2014 16:14 schreef Klokov het volgende:
[..]
Waarom pak je niet gewoon een grote barbell van 20kg, dan heb je geen schijven nodig
je moet dat niet doenquote:Op zondag 12 januari 2014 16:12 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
20 kg ongeveer. Het is wel standing wrist curl he. Dat maakt het wat gemakkelijker.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan moet ik zo'n kleine barbell pakken plus een aantal schijven. Dat is gewoon bloedirritant
Dit kan makkelijker, gewoon in the cable machine. Preacher curl houding en dan je onderarmen helemaal laten rusten op je bovenbenen maar je polsen net over je knieen en dan het gewicht wrist curlen.quote:Op zondag 12 januari 2014 16:12 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meid, het is ook wat he.quote:Op zondag 12 januari 2014 16:17 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ja, die van het squatrek is ongeveer 20 kg. Daarom doe ik de oefening in het squatrek als ik geen zin heb om de kleine barbell te pakken
Dan moet ik al die schijven gaan pakken en daar ben ik veels te lui voor.
Ik heb daar gym bitches voor.quote:Op zondag 12 januari 2014 16:17 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ja, die van het squatrek is ongeveer 20 kg. Daarom doe ik de oefening in het squatrek als ik geen zin heb om de kleine barbell te pakken
Dan moet ik al die schijven gaan pakken en daar ben ik veels te lui voor.
Doe pics van je Brad Pitt hoofd. nhommo.quote:Op zondag 12 januari 2014 16:19 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
je moet dat niet doen
je moet alleen je kont traine
quote:
quote:Op zondag 12 januari 2014 16:23 schreef Fanta-stick het volgende:
PANZERMAUS WAAR BEN JIJ IK HEB JOU NODIG.
Nog bedankt voor je tomeloze inzet gister om thread 299 voor me vol te spammen.quote:Op zondag 12 januari 2014 16:27 schreef no1uknow het volgende:
lkrr friteuse schoonmaken voor dem gainz
quote:Op zondag 12 januari 2014 16:30 schreef McNulty het volgende:
[..]
Nog bedankt voor je tomeloze inzet gister om thread 299 voor me vol te spammen.
Eckt een skatjuh ben jy gwn.
lol watquote:Op zondag 12 januari 2014 14:42 schreef Weissman het volgende:
[..]
Heb het met het personeel hier over gehad. Die konden het wel begrijpen maar zolang iemand zijn contributie betaald kunnen ze er niks van zeggen als iemand 2 uur lang in het squatrek willen curlen
AS-VAL, G3A3, AK-74M, MP7,SKS, 870MCS met slugs (mischien dat ik daar morgen mee ga schieten), en MP412 REX als sidearm.quote:
Als het op zondag al zo druk is, ga dan niet op maandagavond.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:06 schreef H1N1 het volgende:
Net wezen pompen. Best kut trainen nu, teveel nieuwe aanwas. Alles bezet, iemand die toch ging curlen in het squatrek, iemand die triceps deed in de legcurl.
jy bent gvaarlykquote:Op zondag 12 januari 2014 16:51 schreef Drinky het volgende:
[..]
AS-VAL, G3A3, AK-74M, MP7,SKS, 870MCS met slugs (mischien dat ik daar morgen mee ga schieten), en MP412 REX als sidearm.
Dat is natuurlijk complete bullshit. Ze bepalen zelf de regels, maar willen dus kennelijk niet.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:42 schreef Weissman het volgende:
[..]
Omdat je hersenontwikkeling daar is blijven hangen?quote:Op zondag 12 januari 2014 15:15 schreef McNulty het volgende:
Waarom post ik als een 13-jarig meisje?
Dit dus.quote:Op zondag 12 januari 2014 15:19 schreef fathank het volgende:
[..]
Laf personeel. Dat iemand contributie betaald wil nog niet zeggen dat ze een vrijbrief hebben voor debiel gedrag.
ik ken myn games hahahahahaaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |