Met JB inderdaad, prijs is prima te doen, helemaal met zo'n grootverdienster als JB.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:31 schreef Montelly het volgende:
[..]
lekker pik, kan je het financieel dragen? of doe je met meerdere mensen?
EDIT: ah i see, samen met JB?
Golddiggerquote:Op zondag 12 januari 2014 20:34 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Met JB inderdaad, prijs is prima te doen, helemaal met zo'n grootverdienster als JB
quote:Op zondag 12 januari 2014 20:34 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
xbox
[..]
Phoe, ik weet niet eens hoe laat ik de trein ga pakken, laat staan bus
DM dan.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:01 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik kan je wel het wachtwoord van 1 van m'n kloons geven hoor
Etha heeft het goed bekeken ja.quote:
Damn, baby alles al.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:42 schreef McNulty het volgende:
Hogere huur, minder ruimte. Plus ze willen niet in een drukke stad wonen i.v.m. de baby.
Haarlem is echt een topstad. Daarnaast wat Nulty hierboven zegt, excl. babyquote:
Broquote:
Klinkt goed man!quote:Op zondag 12 januari 2014 20:43 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Haarlem is echt een topstad. Daarnaast wat Nulty hierboven zegt, excl. baby![]()
't Is ook 8 minuutjes naar mijn werk met de trein, voor JB's werk is het ook een handige locatie.
[..]
Bro
Wow, wow! Iemand moet zijn mond gaan spoelen met zeep!?quote:Op zondag 12 januari 2014 21:09 schreef THEFXR het volgende:
[..]
is dat nog niet in de grachten gepleurd met die kut tunnel?
Deze past beter bij vandaagquote:
2 weekjes bruhquote:Op zondag 12 januari 2014 20:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Klinkt goed man!Wanneer is het helemaal rond?
Ja, ik zeg het extra zo.dWc kan 't ook niet handelen lol.
quote:Op zondag 12 januari 2014 21:15 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]Godver.
[..]
2 weekjes bruh
Ik word echt helemaal lijp van Fifa 14.quote:
Niet echt maar zodra ik naar buiten ga merk ik het een stuk minder. Straks even naar de kroeg met een colaatje #yoloquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |