quote:Op zondag 12 januari 2014 21:25 schreef Drinky het volgende:
[..]
Niet echt maar zodra ik naar buiten ga merk ik het een stuk minder. Straks even naar de kroeg met een colaatje #yoloibrobufen 600?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
alle apotheken zijn dicht en heb alleen nog paracetamol. Daarnaast, 2 dagen terug na 2 biertjes al helemaal brak. Gewoon lekker uitzieken, wil nog wel een paar keer naar de gym kunnen voor ik vertrek.quote:
lekker uitzieken in de kroegquote:Op zondag 12 januari 2014 21:28 schreef Drinky het volgende:
[..]
alle apotheken zijn dicht en heb alleen nog paracetamol. Daarnaast, 2 dagen terug na 2 biertjes al helemaal brak. Gewoon lekker uitzieken, wil nog wel een paar keer naar de gym kunnen voor ik vertrek.
Obsessionsquote:
is srs beter dan thuis in bed of achter de laptop. Lekker oordoppen in en een fris drankje.quote:
thnx man vrouwquote:
Ik ga zo slapen. Vanmiddag nog compounds gepakt en morgen om 6u weer paraat dus kan m'n rust wel gebruiken.quote:
hoe danquote:Op zondag 12 januari 2014 21:57 schreef Montelly het volgende:
Jongens we kunnen emoji posten 🙊🙊🙉👃👀💤💨👃😫😂😥😷😩😡😅🌘🌖🌝🐣🐝🐦🐦🐔🐟🐠🐄🐱🐭🐶🐺🐨💺🚀🎡🗻🗽🗽🚃🚋🚋🚆🚅🚌⛽🔰🚜🚒🗿🚸📵🚫🆘♍♋
Defineer grootverdiener.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:34 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Met JB inderdaad, prijs is prima te doen, helemaal met zo'n grootverdienster als JB.
quote:Op zondag 12 januari 2014 22:08 schreef VMSDKR het volgende:
Hé Etha, wist niet dat jij figureerde in clipjes.
Niet nodig, valt allemaal wel mee zit gewoon onder de Balkenendenormquote:Op zondag 12 januari 2014 22:15 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Defineer grootverdiener.
En gefeliciteed met jullie nieuwe huis, uiteraard.
hoe kom je hier nou weer aanquote:Op zondag 12 januari 2014 22:08 schreef VMSDKR het volgende:
1:37 linksquote:Op zondag 12 januari 2014 22:18 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
hoe kom je hier nou weer aan
en welke ben ik denk je?
oh die gekke Ria tochquote:Op zondag 12 januari 2014 22:08 schreef VMSDKR het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |