Met JB inderdaad, prijs is prima te doen, helemaal met zo'n grootverdienster als JB.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:31 schreef Montelly het volgende:
[..]
lekker pik, kan je het financieel dragen? of doe je met meerdere mensen?
EDIT: ah i see, samen met JB?
Golddiggerquote:Op zondag 12 januari 2014 20:34 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Met JB inderdaad, prijs is prima te doen, helemaal met zo'n grootverdienster als JB
quote:Op zondag 12 januari 2014 20:34 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
xbox
[..]
Phoe, ik weet niet eens hoe laat ik de trein ga pakken, laat staan bus
DM dan.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:01 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik kan je wel het wachtwoord van 1 van m'n kloons geven hoor
Etha heeft het goed bekeken ja.quote:
Damn, baby alles al.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:42 schreef McNulty het volgende:
Hogere huur, minder ruimte. Plus ze willen niet in een drukke stad wonen i.v.m. de baby.
Haarlem is echt een topstad. Daarnaast wat Nulty hierboven zegt, excl. babyquote:
Broquote:
Klinkt goed man!quote:Op zondag 12 januari 2014 20:43 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Haarlem is echt een topstad. Daarnaast wat Nulty hierboven zegt, excl. baby![]()
't Is ook 8 minuutjes naar mijn werk met de trein, voor JB's werk is het ook een handige locatie.
[..]
Bro
Wow, wow! Iemand moet zijn mond gaan spoelen met zeep!?quote:Op zondag 12 januari 2014 21:09 schreef THEFXR het volgende:
[..]
is dat nog niet in de grachten gepleurd met die kut tunnel?
Deze past beter bij vandaagquote:
2 weekjes bruhquote:Op zondag 12 januari 2014 20:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Klinkt goed man!Wanneer is het helemaal rond?
Ja, ik zeg het extra zo.dWc kan 't ook niet handelen lol.
quote:Op zondag 12 januari 2014 21:15 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]Godver.
[..]
2 weekjes bruh
Ik word echt helemaal lijp van Fifa 14.quote:
Niet echt maar zodra ik naar buiten ga merk ik het een stuk minder. Straks even naar de kroeg met een colaatje #yoloquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
quote:Op zondag 12 januari 2014 21:25 schreef Drinky het volgende:
[..]
Niet echt maar zodra ik naar buiten ga merk ik het een stuk minder. Straks even naar de kroeg met een colaatje #yoloibrobufen 600?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
alle apotheken zijn dicht en heb alleen nog paracetamol. Daarnaast, 2 dagen terug na 2 biertjes al helemaal brak. Gewoon lekker uitzieken, wil nog wel een paar keer naar de gym kunnen voor ik vertrek.quote:
lekker uitzieken in de kroegquote:Op zondag 12 januari 2014 21:28 schreef Drinky het volgende:
[..]
alle apotheken zijn dicht en heb alleen nog paracetamol. Daarnaast, 2 dagen terug na 2 biertjes al helemaal brak. Gewoon lekker uitzieken, wil nog wel een paar keer naar de gym kunnen voor ik vertrek.
Obsessionsquote:
is srs beter dan thuis in bed of achter de laptop. Lekker oordoppen in en een fris drankje.quote:
thnx man vrouwquote:
Ik ga zo slapen. Vanmiddag nog compounds gepakt en morgen om 6u weer paraat dus kan m'n rust wel gebruiken.quote:
hoe danquote:Op zondag 12 januari 2014 21:57 schreef Montelly het volgende:
Jongens we kunnen emoji posten 🙊🙊🙉👃👀💤💨👃😫😂😥😷😩😡😅🌘🌖🌝🐣🐝🐦🐦🐔🐟🐠🐄🐱🐭🐶🐺🐨💺🚀🎡🗻🗽🗽🚃🚋🚋🚆🚅🚌⛽🔰🚜🚒🗿🚸📵🚫🆘♍♋
Defineer grootverdiener.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:34 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Met JB inderdaad, prijs is prima te doen, helemaal met zo'n grootverdienster als JB.
quote:Op zondag 12 januari 2014 22:08 schreef VMSDKR het volgende:
Hé Etha, wist niet dat jij figureerde in clipjes.
Niet nodig, valt allemaal wel mee zit gewoon onder de Balkenendenormquote:Op zondag 12 januari 2014 22:15 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Defineer grootverdiener.
En gefeliciteed met jullie nieuwe huis, uiteraard.
hoe kom je hier nou weer aanquote:Op zondag 12 januari 2014 22:08 schreef VMSDKR het volgende:
1:37 linksquote:Op zondag 12 januari 2014 22:18 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
hoe kom je hier nou weer aan
en welke ben ik denk je?
oh die gekke Ria tochquote:Op zondag 12 januari 2014 22:08 schreef VMSDKR het volgende:
Deze man!quote:
Dit is echt next level shit man.quote:Op zondag 12 januari 2014 22:08 schreef VMSDKR het volgende:
Damn son...!quote:Op zondag 12 januari 2014 22:23 schreef VMSDKR het volgende:
Keurige remix van Animals trouwens; Melbourne bounce muthafuckaz:
Ik heb gehoord dat die voor een halfjaar naar Turkije is; dobberend op de zee vissen vangen en gains maken.quote:Op zondag 12 januari 2014 22:28 schreef VMSDKR het volgende:
Waar is die nigger Lovelotion eigenlijk; heeft 'ie zichzelf opgesloten in zijn kelderboxhomegym ofzo?
Zo'n big ass pussy heeft minstens 9000 kcal nodig om te overleven. Ik vrees het ergste.quote:Op zondag 12 januari 2014 22:35 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
NeeMaar morgen staat er een advertentie in de krant, dus wie weet.
Damnquote:Op zondag 12 januari 2014 22:35 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
NeeMaar morgen staat er een advertentie in de krant, dus wie weet.
Wat dat betreft is het een beta. Hij lust geen vlees, geen vis, alleen droge brokjes.quote:Op zondag 12 januari 2014 22:37 schreef McNulty het volgende:
[..]
Zo'n big ass pussy heeft minstens 9000 kcal nodig om te overleven. Ik vrees het ergste.
Pray 4 me Jackie ok? #blessquote:
Vast en zeker omdat je naam Drinky is.quote:Op zondag 12 januari 2014 22:37 schreef Drinky het volgende:
Ondanks dat ik normaal gesproken niet aan goede voornemens doe zit ik er sterk aan te denken iedereen die mij vraagt waarom ik water of light drankjes drink even hard te meppen.
Altijd dat van "stel je niet zo aan, gewoon drinken" en dan mij vragen waarom hun cut niet werkt terwijl ze zo weinig eten maar wel 2 liter vruchtensap drinken.
"Ja maar dat is toch gezond?"
Srs, echt roidrage hier [ afbeelding ]
Maar dat heeft hele andere achterliggende redenenquote:Op zondag 12 januari 2014 22:40 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Vast en zeker omdat je naam Drinky is.
Vertelquote:Op zondag 12 januari 2014 22:41 schreef Drinky het volgende:
[..]
Maar dat heeft hele andere achterliggende redenen
een van mijn allereerste topics in KLB.quote:
gwn die stracciatella vriend die is pas lekker kan er zo 2 opquote:Op zondag 12 januari 2014 23:01 schreef Jahr00n het volgende:
hmmm lekker een bak volle kwark leeg eten (wel van mona met lekere stukjes aardbei!!!!) heerlyk
appel kaneelquote:Op zondag 12 januari 2014 23:02 schreef seto het volgende:
[..]
gwn die stracciatella vriend die is pas lekker kan er zo 2 op
lolquote:Op zondag 12 januari 2014 22:50 schreef Turkse_Zina het volgende:
[..]
Haha dit kan hij bij alle meiden doen met zijn gespierde lichaam. Hij heeft zelfs een kamer veranderd in sportschool en traint bijna elke dag
Hee D. al gespoten in een vochtige vulva?quote:
wat is een vulvaquote:Op zondag 12 januari 2014 23:10 schreef stinkie het volgende:
[..]
Hee D. al gespoten in een vochtige vulva?
is hy een knappe boi net zoals wy?quote:Op zondag 12 januari 2014 23:17 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
een kut
Dima is een kuttenvernietiger
neenquote:Op zondag 12 januari 2014 23:10 schreef stinkie het volgende:
[..]
Hee D. al gespoten in een vochtige vulva?
hoe oud ben jij dan vriendjequote:
Ja, ga gewoon man, is echt leuk.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:46 schreef Dimachaerus het volgende:
mensen neefje van 17 nodigt me uit voor strandvakantie zomer
maar dan kom ik tussen mensen van 17-18 jaar
zal ik gaan ? ? ik ben dan 24 en hij 18
ben nog nooit zonder ouders of alleen op vakantie geweest
op goeie dag 7/10quote:Op zondag 12 januari 2014 23:46 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
hoe oud ben jij dan vriendje
hoe rate je jezelf (schaal 1/10)
ik ga je helpen vriend maar heb wel de basis info nodig
Ik zou niet gaan. Straks maak je nog wat mee. Brr.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:46 schreef Dimachaerus het volgende:
mensen neefje van 17 nodigt me uit voor strandvakantie zomer
maar dan kom ik tussen mensen van 17-18 jaar
zal ik gaan ? ? ik ben dan 24 en hij 18
ben nog nooit zonder ouders of alleen op vakantie geweest
lekker klein je kan lekker buff worden vriend idealquote:Op zondag 12 januari 2014 23:49 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
op goeie dag 7/10
doorsnee dag 6/10
stats:
height: 1.70
weight: 69 kg
bf: 13%
sqt: 1x5x100 (pr)
bp: 3x5x60
dl: 1x5x100
De tering...quote:Op zondag 12 januari 2014 22:08 schreef VMSDKR het volgende:
Is dat niet die homo die met die man die Boulevard homo was betrapt?quote:Op zondag 12 januari 2014 22:11 schreef seto het volgende:
te fout weer
die 3 gasten zien er ook te gay uit
Hoe komt het dat je dl even hoog is als je squat?quote:Op zondag 12 januari 2014 23:49 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
op goeie dag 7/10
doorsnee dag 6/10
stats:
height: 1.70
weight: 69 kg
bf: 13%
sqt: 1x5x100 (pr)
bp: 3x5x60
dl: 1x5x100
ja zeker spuitje gaat komenquote:Op zondag 12 januari 2014 23:52 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
lekker klein je kan lekker buff worden vriend ideal
is een lekker kuurtje niet mogelijk gewoon ff die spuit zette en van het zomer met je neefje mee op vakantie lekker man dan ben je helemaal het mannetje en knal je die wijven daar zonder probs vol
Ík doe quarter roms in de smith.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:59 schreef McNulty het volgende:
[..]
Hoe komt het dat je dl even hoog is als je squat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 13-01-2014 00:24:23 ]
quote:Op maandag 13 januari 2014 00:01 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ík doe quarter roms in de smith.Dima zou jij geld willen verdienen met je lichaam? Ik ben een homo erotische camstripper firma aan het opzetten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Matt Ogus en Kay Green hebben vast ook wel interesse!quote:Op maandag 13 januari 2014 00:44 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Dima zou jij geld willen verdienen met je lichaam? Ik ben een homo erotische camstripper firma aan het opzetten.
jij toch ook?quote:Op maandag 13 januari 2014 00:48 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Matt Ogus en Kay Green hebben vast ook wel interesse!
Shaved balls here. honey.quote:Op maandag 13 januari 2014 01:29 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
zou jij je harige balzak willen showen aan een gladgeschoren bear?
Drinkyoghurtquote:Op zondag 12 januari 2014 22:54 schreef Drinky het volgende:
lol
KLB / Neger andersom
wat
KLB / Eelt op je hand
KLB / Cancer rokers! [PAINT]
En deze, toen iemand mijn topic doorstuurde naar GS en ik bijna van school gestuurd werd
KLB / Hypocriete pauperschool
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |