Hij heeft er een tekening van gemaaktquote:Op zondag 20 september 2009 05:38 schreef FB14 het volgende:
En i.p.v. hem op z'n bek te timmeren, open je een topic op Fok!
B.t.w, roken:![]()
TS is wel een beetje gay met z'n ingesnede v-halsquote:Op zondag 20 september 2009 05:40 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hij heeft er een tekening van gemaakt
Is niet ingesneden, ik kan alleen niet zo goed paintenquote:Op zondag 20 september 2009 05:41 schreef FB14 het volgende:
[..]
TS is wel een beetje gay met z'n ingesnede v-hals
En z'n traantjesquote:Op zondag 20 september 2009 05:41 schreef FB14 het volgende:
[..]
TS is wel een beetje gay met z'n ingesnede v-hals
Echte mannen zijn niet bang om wat water te laten vloeienquote:
Golfjesquote:Op zondag 20 september 2009 07:53 schreef UncleErnie het volgende:
Het ziet er niet uit als een Vhals, maar als een polo.
Polo´s
ja.,een zwart shirt met een huielden wolf richting maan blijkt het goed te doen bij autisten....quote:Op zondag 20 september 2009 08:19 schreef S.Seagal het volgende:
Ik zou voor de volgende keer voor een andere outfit gaan.
Een V-Hals bij een blauwe broek kan gewoon echt niet meer. Ik zou voor een shirt gaan met een print erop, tegenwoordig kan je die heel goedkoop krijgen bij bijv. H&M. Een leuke print maakt je aantrekkelijker voor het andere geslacht omdat je dan interessant lijkt. En voordat ik het vergeet, ik zou het huilen op straat ook afraden.
Een topic openen in KLB en een paint maken....that's it.quote:Op zondag 20 september 2009 09:28 schreef okkie-man het volgende:
Dus je hebt er niks aan gedaan verder?
Dan heb je te hard gezopen gisteren?quote:Op zondag 20 september 2009 10:24 schreef banaantjeEE het volgende:
Ik kan de tekstballonnetjes niet lezen
Hihi, jij zei heet. :$quote:Op zondag 20 september 2009 09:41 schreef Gitarist het volgende:
Sinds wanneer zeggen brandende sigaretten dat ze heet zijn?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |