Bedankt broeder. Maar nu al een goedkoop slotje opgezetquote:Op donderdag 9 januari 2014 13:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nieuw topic voor je gemaakt
Neptieten zullen weer duurder worden dusquote:At least 5 people have been killed in an explosion at a chemical factory in Japan's Yokkaichi city.
The plant is run by Mitsubishi Materials and is situated in Yokkaichi, approximately 350km west of the capital Tokyo, reports the BBC. It specializes in producing silicon.
There are also a number of injured, reported at 17 so far.
The reason for the explosion is still unknown.
- See more at: http://www.novinite.com/a(...)sthash.EcmieDeb.dpuf
Je koopt toch geen mazdaquote:Op donderdag 9 januari 2014 13:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Al ga ik voor een lexus. Of Mazda 6, die dingen zien er in t echt best tof uit
Gewoon Kawasaki motoquote:Op donderdag 9 januari 2014 13:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Al ga ik voor een lexus. Of Mazda 6, die dingen zien er in t echt best tof uit
Speciaal voor jou: ook als je heel lelijk bent kan je hier in de Filipijnen makkelijk een lekker wijf regelenquote:Op donderdag 9 januari 2014 13:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ok.
Voor jou speciaal een plaatje van binnen
Waarom zou ik? Ik kan nog altijd naar je moeder..quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Speciaal voor jou: ook als je heel lelijk bent kan je hier in de Filipijnen makkelijk een lekker wijf regelen
Ik wacht eerst de ontwikkelingen op het gebied van zelfrijdende auto's af.quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:50 schreef Saind het volgende:
[..]
Je koopt toch geen mazda
En haal eerst je rijbewijs maar eens
Ik blijf het daar eng vinden... kunnen zomaar dudes zijn.quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Speciaal voor jou: ook als je heel lelijk bent kan je hier in de Filipijnen makkelijk een lekker wijf regelen
Volgens mij heeft DP geen cent te makken en dan is het zelfs daar lastig volgens mijquote:Op donderdag 9 januari 2014 13:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je moet heel goed kijken jaquote:Op donderdag 9 januari 2014 13:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik blijf het daar eng vinden... kunnen zomaar dudes zijn.
Daarom Oost-Europa, heb je dat probleem niet. Weliswaar dat ze met je geld ervandoor gaat, maar dat zijn slechts bijzaken.quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik blijf het daar eng vinden... kunnen zomaar dudes zijn.
2000 euro schuld, wijf kwijt.. Harde struggles als PSV supporter deze dagen. Gelukkig krijgen we gratis WIFIquote:Op donderdag 9 januari 2014 13:53 schreef Dven het volgende:
[..]
Volgens mij heeft DP geen cent te makken en dan is het zelfs daar lastig volgens mij
Als maroc is het overal lastig behalve op de schapenfarmquote:Op donderdag 9 januari 2014 13:53 schreef Dven het volgende:
[..]
Volgens mij heeft DP geen cent te makken en dan is het zelfs daar lastig volgens mij
En bij hun eigen nichtjes.quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als maroc is het overal lastig behalve op de schapenfarm
Marocquote:Op donderdag 9 januari 2014 13:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als maroc is het overal lastig behalve op de schapenfarm
quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:58 schreef DonRaja het volgende:
Oh en Knut, hier heb je alvast een idee van hoe het eruit zou zien...
[ afbeelding ]
Ja tenzij hij eerst een medespeler aanvalt/zijn sigaret in een teamgenoot zijn oog uitdrukt.quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dan komt t de wolf gevoel weer terug. Dat je de eerste klap al uitdeelt als Barton op stalen nopjes de spelerstunnel in komt lopen
Ik vind t een mooi figuur. Beetje last samurai idee ook.quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja tenzij hij eerst een medespeler aanvalt/zijn sigaret in een teamgenoot zijn oog uitdrukt.
Bijzonder mannetje wel. Al is hij wel oprecht gek en is het geen act volgens mij
Het was een sigaar en een reactie op het feit dat die speler zijn shirt in brand probeerde steken...quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja tenzij hij eerst een medespeler aanvalt/zijn sigaret in een teamgenoot zijn oog uitdrukt.
Bijzonder mannetje wel. Al is hij wel oprecht gek en is het geen act volgens mij
quote:
quote:
Wat zouden jingens en verdin dan moeten betekenen in het Engels...quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ah m'n autocorrect stond op engels
Gewoon zeggen dat het latijn is, snapt hij toch niet.quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat maakt mijn ifoon blijkbaar van verdomme
Wat een handig ding zo'n iPhone.quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat maakt mijn ifoon blijkbaar van verdomme
Vergeet de rolschaatsen nietquote:Op donderdag 9 januari 2014 14:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ga discodansen
Doei vriendjes
Gebruiksvriendelijk wel.quote:
Haaaaaai Phone.quote:
Hahahhaa xD Nee TyPhone! !!!!!!!1! xDDquote:
Dat zou de Filipijnse zijn debiel.quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:23 schreef Dven het volgende:
[..]
Hahahhaa xD Nee TyPhone! !!!!!!!1! xDD
台風quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat zou de Filipijnse zijn debiel.
Lans had m goed
Vanzelfsprekend.quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat zou de Filipijnse zijn debiel.
Lans had m goed
Uh, okéquote:Op donderdag 9 januari 2014 14:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend.
Fucking zin in mijn eten van vanavond. Triest maar waar. Mijn bits heeft aangegeven me vanavond culinair te willen verrassen. Als dank op voorhand heb ik aangeboden over haar tieten klaar te komen waarna de buurvrouw de jizz er vanaf mag likken.
quote:As Wipha brushed Okinawa, it produced upwards of 335 mm (13.1 in) throughout the islands, peaking on Ishigaki.[33] The highest winds were recorded on Ohara, Okinawa at 140 km/h (87 mph).[34] Typhoon Wipha killed two people, one of which died during the evacuation from an illness,[18] injured six others,[35] and left another missing[18] throughout the country. A total of seven homes were destroyed, four were damaged, and 39 others were affected. About 3,931 hectares of farmland, 7 km (4.3 mi) of roads, and three ports, along with ten ships, were damaged or destroyed. At the height of the storm, about 10,800 residences were without power. Damages from the storm amounted to ¥28.3 billion ($285 million USD).[35]
Ze schijnen tegenwoordig geen spijkerbroeken meer te heten...quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:32 schreef Lange_Lans het volgende:
Even ter info. Scotch spijkerbroeken zitten heerlijk. Ik had spijkerbroeken eigenlijk afgezworen maar ik maak graag een uitzondering voor de Scotch spijkerbroek.
Ik verveel me. Dan slaat mijn fantasie op hol. Net of mijn vrouw me culinair gaat verrassen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uh, oké
Ook een goede dag Lans.
Wat was je lunch nouquote:Op donderdag 9 januari 2014 14:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend.
Fucking zin in mijn eten van vanavond. Triest maar waar. Mijn bits heeft aangegeven me vanavond culinair te willen verrassen. Als dank op voorhand heb ik aangeboden over haar tieten klaar te komen waarna de buurvrouw de jizz er vanaf mag likken.
Scotch & Soda toch?quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:32 schreef Lange_Lans het volgende:
Even ter info. Scotch spijkerbroeken zitten heerlijk. Ik had spijkerbroeken eigenlijk afgezworen maar ik maak graag een uitzondering voor de Scotch spijkerbroek.
quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze schijnen tegenwoordig geen spijkerbroeken meer te heten...
Nog nergens.quote:
quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:35 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nog nergens.
Heb een uurtje geleden een appel en een peer naar binnen gewerkt, dus heb niet echt honger meer.
Scotch & Soda ja.quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:34 schreef Saind het volgende:
[..]
Scotch & Soda toch?
Tevens nee. Ik rock Carhartt, Levi's en Nudie
Waar gaat het heen met deze wereld. Ik blijf heel tegendraads spijkerbroek gebruiken.quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jeans, of blijkbaar alleen het merk.
Ik draag qua jeans alleen Levi's meer. Topspul.quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:34 schreef Saind het volgende:
[..]
Scotch & Soda toch?
Tevens nee. Ik rock Carhartt, Levi's en Nudie
Lijkt me vrij koud worden zo richting de winter.quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:40 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik draag broeken, de rest kan mij vrij weinig interesseren. Ik zou een goed zwerver zijn.
Ik heb een paar van die designer dingen, die zitten ook heel fijn. Alleen het nadeel is dat als ze versleten zijn, ik geen nieuwe meer kan kopen.quote:
Financieel gezien wel een goede zet geweest. Schoenen en bovenlichaam kledingstukken zijn maar prijzig.quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lijkt me vrij koud worden zo richting de winter.
Heb er tijdje terug 2 gehaald en ben er echt verzot op.quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik draag qua jeans alleen Levi's meer. Topspul.
Ik draag het sinds een jaar of 4 en dan het liefst van die slim fit met elastiek, zit echt fantastisch en het slijt amper.quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:42 schreef Saind het volgende:
[..]
Heb er tijdje terug 2 gehaald en ben er echt verzot op.
Nudie is ook wel heel chill, maar joekelduur.
M'n Carhartt broeken zijn vooral voor tijdens het werk, niet kapot te krijgen
Slim fitjes pas ik nietquote:Op donderdag 9 januari 2014 14:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik draag het sinds een jaar of 4 en dan het liefst van die slim fit met elastiek, zit echt fantastisch en het slijt amper.
Hij ook niet. Daarom de elastiek.quote:
Zijn dat van die op leggings lijkende skinny jeans of zoiets? Blijkbaar hebben mijn kinderen zulke ook.quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik draag het sinds een jaar of 4 en dan het liefst van die slim fit met elastiek, zit echt fantastisch en het slijt amper.
Ik gelukkig wel, de normale fit ziet er bij mij al 'lomp' uit. Heb niet zulke lange benen namelijk.quote:
Nee, dat is als ik voorover moet buigen op 't station.quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hij ook niet. Daarom de elastiek.
Nee. Ik zeg slim fit. Geen skinny. Gewoon de getailleerde variant van een broek zeg maar. Voor mensen met een figuur.quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zijn dat van die op leggings lijkende skinny jeans of zoiets? Blijkbaar hebben mijn kinderen zulke ook.
Echt he, of het gaat over koken, of over kapsels of over kleding...quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik gelukkig wel, de normale fit ziet er bij mij al 'lomp' uit. Heb niet zulke lange benen namelijk.
#fashionsessions
Oh ok, ik heb in elk geval 'normale' geloof ik.quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee. Ik zeg slim fit. Geen skinny. Gewoon de getailleerde variant van een broek zeg maar. Voor mensen met een figuur.
Ik heb ook een figuur.quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee. Ik zeg slim fit. Geen skinny. Gewoon de getailleerde variant van een broek zeg maar. Voor mensen met een figuur.
Design toch?quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh ok, ik heb in elk geval 'normale' geloof ik.
Dit topic is zo nu en dan nichteriger dan Joling met een verentooi op z'n bakkes.quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Echt he, of het gaat over koken, of over kapsels of over kleding...
Joey Barton approves.quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:55 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dit topic is zo nu en dan nichteriger dan Joling met een verentooi op z'n bakkes.
oke. Een gewone spijkerbroek. Duidelijk.quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, maar regular cut, of bootcut.
Ja sorry dat bedoelde ik dus...quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
oke. Een gewone spijkerbroek. Duidelijk.
Dat vind ik dan weer wat overdreven. Soms hebben we het ook over de nieuwe goudvissen van René of hoe Tyron zijn oksels scheert.quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:55 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dit topic is zo nu en dan nichteriger dan Joling met een verentooi op z'n bakkes.
Bootcut vind ik een beetje voor cowboys. Al was het ooit wel in natuurlijk.quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, maar regular cut, of bootcut.
Die is al opgegeten xD.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:04 schreef kapiteintje het volgende:
René, is er al een vis naar mij vernoemd?
Ik heb gisteren 2 nieuwe gekocht, waarvan ik er één Karina heb genoemd.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:04 schreef kapiteintje het volgende:
René, is er al een vis naar mij vernoemd?
Een aquarium is extreem mannelijk. Tenzij je het over het meubelstuk gaat hebben en hoe het bij de rest van het interieur en je slimfit broek past.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer wat overdreven. Soms hebben we het ook over de nieuwe goudvissen van René of hoe Tyron zijn oksels scheert.
Of Rens wellicht.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb gisteren 2 nieuwe gekocht, waarvan ik er één Karina heb genoemd.
De andere overweeg ik Stijn te noemen, aangezien ik meer van echte namen hou dan van internetnickname's.
Valt onderaan net iets wijder waardoor je je schoenen niet volledig zag, vond ik wel makkelijk als ik op korte business trips alleen maar nette schoenen mee had genomen...quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bootcut vind ik een beetje voor cowboys. Al was het ooit wel in natuurlijk.
ik dacht dat je al een happel hadquote:Op donderdag 9 januari 2014 15:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
De andere overweeg ik Stijn te noemen, aangezien ik meer van echte namen hou dan van internetnickname's.
Davy.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je hoeft je niet te excuseren. Nergens voor nodig.quote:
Jammer dat je me blij hebt gemaakt met een dode mus. Wat mij betreft heeft onze vertrouwensband een flinke deuk opgelopen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zit wat in.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Valt onderaan net iets wijder waardoor je je schoenen niet volledig zag, vond ik wel makkelijk als ik op korte business trips alleen maar nette schoenen mee had genomen...
Tijd voor een ragequit.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jammer dat je me blij hebt gemaakt met een dode mus. Wat mij betreft heeft onze vertrouwensband een flinke deuk opgelopen.
Ik ben bang dat hij dan de boel sloopt en de andere vissen op z'n muil slaat. Laten we dat maar niet doenquote:
Ik ben er over aan het denken hem weer in gebruik te nemen. Tyf ik hem helegaar vol met Tetra's. Of een mooi chyclide aquarium. Lijkt me ook wel wat.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een aquarium is extreem mannelijk. Tenzij je het over het meubelstuk gaat hebben en hoe het bij de rest van het interieur en je slimfit broek past.
Snap ik.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben bang dat hij dan de boel sloopt en de andere vissen op z'n muil slaat. Laten we dat maar niet doen
Koop een steurquote:Op donderdag 9 januari 2014 15:09 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ben er over aan het denken hem weer in gebruik te nemen. Tyf ik hem helegaar vol met Tetra's. Of een mooi chyclide aquarium. Lijkt me ook wel wat.
Betekent dit dat ik voortaan m'n eigen kleren weer moet wassen?quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jammer dat je me blij hebt gemaakt met een dode mus. Wat mij betreft heeft onze vertrouwensband een flinke deuk opgelopen.
Nee, hij gaat kijken hoe 2 vissen vechten en gaat er vervolgens over vertellen aan de andere vissen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben bang dat hij dan de boel sloopt en de andere vissen op z'n muil slaat. Laten we dat maar niet doen
maatje van mij heeft een koi vijver met een steur. Ziet er welhaast mythisch uit, maar zit geen actie in.quote:
Ik zou iig geen andersgekleurde vissen in hetzelfde aquarium stoppen dan.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
DAN DOE IK HET WEL !!!quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee joh, ik ben er nog maar net.
Ja, in je aquarium. Met soda.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Betekent dit dat ik voortaan m'n eigen kleren weer moet wassen?
Mijn vissen vechten niet.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, hij gaat kijken hoe 2 vissen vechten en gaat er vervolgens over vertellen aan de andere vissen.
Of Groningse vissen. Voor je het weet staat Rensvis met een vlag te zwaaien in je aquarium.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zou iig geen andersgekleurde vissen in hetzelfde aquarium stoppen dan.
Ik heb wat malawi cycliden. Al is een bak met wat meer planten en daarmee tetra's ook wel wat.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:09 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ben er over aan het denken hem weer in gebruik te nemen. Tyf ik hem helegaar vol met Tetra's. Of een mooi chyclide aquarium. Lijkt me ook wel wat.
Dierenmishandeling.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:11 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
maatje van mij heeft een koi vijver met een steur. Ziet er welhaast mythisch uit, maar zit geen actie in.
Dat hij fan is van die ene vis maar soms ook juicht voor de andere vis.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, hij gaat kijken hoe 2 vissen vechten en gaat er vervolgens over vertellen aan de andere vissen.
Vissen hebben geen handen, dus ik vraag me af hoe jij dit voor je ziet?quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:12 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Of Groningse vissen. Voor je het weet staat Rensvis met een vlag te zwaaien in je aquarium.
Again, Davy...quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mijn vissen vechten niet.
Rens zou in mijn aquarium dus totaal geen fucntie hebben.
Ik wil wel dat de vissen een beetje eigenschappen hebben van de 'echte' personen.
Daarom noem ik m'n vis Rens.
Mijn oom had jaren een grote snoek in een aquarium in zijn scheur. Die werd alleen zo groot dat het beest zich niet meer kon bewegenquote:
Is per definitie mooi om naar te kijken.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb wat malawi cycliden. Al is een bak met wat meer planten en daarmee tetra's ook wel wat.
En regelmatig aan het chillen is in de lobby van dat huisje dat GGMM in zijn aquarium heeft geplaatst...quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:13 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat hij fan is van die ene vis maar soms ook juicht voor de andere vis.
Oh, sorry. Jullie hadden er ook 1 dus dan kan het geen dierenmishandeling zijn.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wij hadden ook een steur, kan makkelijk joh.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deed dat niet pijn?quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn oom had jaren een grote snoek in een aquarium in zijn scheur. Die werd alleen zo groot dat het beest zich niet meer kon bewegen
Hij ging wel vissen puur voor het voedsel daarentegen
Cycliden wel leuker eigenlijk. Hoe ze na elke schoonmaakbeurt weer hun hol opnieuw uitgraven.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:14 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Is per definitie mooi om naar te kijken.
quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En regelmatig aan het chillen is in de lobby van dat huisje dat GGMM in zijn aquarium heeft geplaatst...
Walvis kan ook, en die is aan het afvallen dus gaat steeds beter in dat aquarium passen.quote:
Oke. Doe ik dat.quote:
Precies.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:14 schreef kapiteintje het volgende:
Oh, sorry. Jullie hadden er ook 1 dus dan kan het geen dierenmishandeling zijn.
Maar ik houd ook wel van wat flora in mijn bak.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Cycliden wel leuker eigenlijk. Hoe ze na elke schoonmaakbeurt weer hun hol opnieuw uitgraven.
quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Precies.
Wij hebben ook een neger die de was doet, dus dat is ook geen slavernij.
Ik zou de mooiste Christian noemen als ik jou was.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mijn vissen vechten niet.
Rens zou in mijn aquarium dus totaal geen fucntie hebben.
Ik wil wel dat de vissen een beetje eigenschappen hebben van de 'echte' personen.
Daarom noem ik m'n vis Rens.
En de meest gelovige ook.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:21 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik zou de mooiste Christian noemen als ik jou was.
China staat op de 8ste plek als het om het aantal christenen in een land gaat. Dit terwijl maar 5% het geloof aanhangt.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En de meest gelovige ook.
[ afbeelding ]
Ja, hilarisch.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:28 schreef Littlerabbit het volgende:
China staat op de 8ste plek als het om het aantal christenen in een land gaat. Dit terwijl maar 5% het geloof aanhangt.
Grappig he?
Moyes is genomineerd voor Barclays Premier League manager of the month for December.quote:
Is de rest dood?quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Moyes is genomineerd voor Barclays Premier League manager of the month for December.
Is dat grappiger?
hou hem te vriend,quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:15 schreef kapiteintje het volgende:
Ik begin een hekel te krijgen aan Pietverdriet.
CUL / Van Dobben of Kwekkeboom?
quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:36 schreef GGMM het volgende:
Ik heb al 3 dagen geen televisie gekeken.
Ik herhaal.
quote:
quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:36 schreef Dven het volgende:
Gaat niet goed, ik moet 422 veel te vaak gebruiken vandaag.
quote:
Misschien krijg je nu een ziekte.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:36 schreef Dven het volgende:
Gaat niet goed, ik moet 422 veel te vaak gebruiken vandaag.
Klik je nog wel eens op het popupje wanneer er staat dat ik één van jouw posts heb gequote?quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien krijg je nu een ziekte.
soaquote:Op donderdag 9 januari 2014 15:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien krijg je nu een ziekte.
Ik al 10 dagen niet. Nu jij weer.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:36 schreef GGMM het volgende:
Ik herhaal.
http://fok.nl/sherlock/?by=Dven&about=boeit¬intopic=0quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:40 schreef Dven het volgende:
[..]
Klik je nog wel eens op het popupje wanneer er staat dat ik één van jouw posts heb gequote?
Ik heb mijn quotealert niet aan.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:40 schreef Dven het volgende:
[..]
Klik je nog wel eens op het popupje wanneer er staat dat ik één van jouw posts heb gequote?
Ik ook niet, maar dat boeit waarschijnlijk niemand...quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb mijn quotealert niet aan.
quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:42 schreef Saind het volgende:
Stijn
http://news.yahoo.com/tee(...)study-160315679.html
quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://fok.nl/sherlock/?by=Dven&about=boeit¬intopic=0
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:24 schreef kapiteintje het volgende:
Zo, ik ben weer terug jongons. Op een schaal van 1 t/m 10, hoeveel heeft GGMM mij gemist denken jullie?
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:26 schreef Dven het volgende:
Geen idee. Op de schaal van Stijn boeit het in ieder geval echt niemand.
Ik denk dat niemand dit echt boeit.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:49 schreef GGMM het volgende:
Mensen die om zichzelf gaan zitten lachen kan ik nooit zo serieus nemen.
Niet durven te erkennen dat je zelf soms grappig uit de hoek kan komenquote:Op donderdag 9 januari 2014 15:49 schreef GGMM het volgende:
quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:49 schreef GGMM het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:51 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet durven te erkennen dat je zelf soms grappig uit de hoek kan komen
quote:
quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:51 schreef Dven het volgende:
Hoe veel van GGMM's goudvissen zijn er nodig om zijn eigen IQ te overstijgen?
Vis Daan. 1 dus.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:51 schreef Dven het volgende:
Hoe veel van GGMM's goudvissen zijn er nodig om zijn eigen IQ te overstijgen?
Oh, dus jij neemt Najib Amhali, Jørgen Raymann en Guido Weijers niet serieus?quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:49 schreef GGMM het volgende:
Inderdaad.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:52 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Oh, dus jij Najib Amhali, Jørgen Raymann en Guido Weijers niet serieus?
Haha leugenaar. Je hebt Daan pas 1/2 dagen en je stelde 3 dagen geen tv te hebben gekekenquote:Op donderdag 9 januari 2014 15:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ondanks dat goudvis Daan altijd opvallend naar de televisie zit te staren als Raymann (Of Giel Beelen) er op is.
Waarom betrek je Littlerabbit in je post?quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ondanks dat goudvis Daan altijd opvallend naar de televisie zit te staren als Raymann (Of Giel Beelen) er op is.
Godverdomme.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Haha leugenaar. Je hebt Daan pas 1/2 dagen en je stelde 3 dagen geen tv te hebben gekeken
OOOWWWWWWW
Vind ik lachen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom betrek je Littlerabbit in je post?
Slimme Daan heeft hem nu al de AB weten te ontfutselenquote:Op donderdag 9 januari 2014 15:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Haha leugenaar. Je hebt Daan pas 1/2 dagen en je stelde 3 dagen geen tv te hebben gekeken
OOOWWWWWWW
talentje wel.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Zakaria Labyad op huurbasis naar Vitesse voor anderhalf jaar.
Hoeveel zal zijn vader er aan verdienen?quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgens De Boer is PSV ook nog gewoon concurrent. Hij wordt daarin gesteund door Dick.quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:05 schreef Dven het volgende:
Lekker zo'n bron van onrust bij één van Ajax' weinige 'concurrenten'
heel raarquote:Op donderdag 9 januari 2014 15:59 schreef Ajacied422 het volgende:
De Boer is een gentleman. Maar van binnen lacht hij PSV gewoon uit.quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:14 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Volgens De Boer is PSV ook nog gewoon concurrent. Hij wordt daarin gesteund door Dick.
volgens mij gelooft Feyenoord ook nog dat ze kandidaat zijnquote:Op donderdag 9 januari 2014 16:14 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Volgens De Boer is PSV ook nog gewoon concurrent. Hij wordt daarin gesteund door Dick.
TJa... toch raar dat een Ruiz dan naar de nummer laatst van Spanje vertrekt. Bij een Vitesse hadden ze ook nog een spits nodig.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Ruiz is natuurlijk geen echte spitsquote:Op donderdag 9 januari 2014 16:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
TJa... toch raar dat een Ruiz dan naar de nummer laatst van Spanje vertrekt. Bij een Vitesse hadden ze ook nog een spits nodig.
Die ninja edit was geen grap?quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:20 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Mijns inziens is dat correct.
Welnee.quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:17 schreef Adames het volgende:
[..]
volgens mij gelooft Feyenoord ook nog dat ze kandidaat zijn
Ik ben niet op grappen te betrappen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die ninja edit was geen grap?
Kleurlingen zijn inderdaad zelden garppigquote:Op donderdag 9 januari 2014 16:21 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik ben niet op grappen te betrappen.
Strakke rhymes.quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:21 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik ben niet op grappen te betrappen.
De eerste garppige kleurling moet nog geboren worden ja.quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:23 schreef Dven het volgende:
[..]
Kleurlingen zijn inderdaad zelden garppig
Def Rhymez is wel garppigquote:
absoluut. Met zijn neusbel.quote:
Newcastle Unitedquote:Op donderdag 9 januari 2014 16:25 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik overweeg ook om er iets mee te gaan doen.
Je doet er nu toch iets meequote:Op donderdag 9 januari 2014 16:25 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wat precies?quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:25 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dundee United.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Petje af voor ADO
Ik zocht een connectie tussen slaven en piercings, maar ik vond alleenquote:
quote:Het spreekt voor zich dat al Mijn slaafjes in die tijd voorzien waren van één of meerdere piercings – door Mij gezet. Totdat Ik een slaafje in Mijn bezit kreeg die werkelijk panisch is voor naalden…
Natuurlijk was hij zich bewust van Mijn sterke interesse in piercings, maar tegelijkertijd had hij dit als een harde grens gesteld. Geen naalden in de buurt van zijn lichaam. Nou ja… één slaafje die niet door Mij gepierced is… Het is niet het einde van de wereld…
Het duurde niet lang voordat dit slaafje een flinke straf verdiend had. Ik kan Mij helaas niet herinneren wat hij heeft gedaan, maar Ik was woest. In mijn vorige blog heb Ik al laten weten dat Ik geen Dame ben om boos te maken.Ik was zo kwaad dat Ik dagenlang bezig was met het uitdenken van de perfecte straf.
Ik stopte een gag in zijn mond en Ik gaf aan dat Ik geen herrie wilde. Wat zouden de buren wel niet denken? Natuurlijk gaf Ik ook aan dat Ik zijn straf niet vergeten was. Dit deed Ik met Mijn allerliefste glimlach (het is beter om te rennen als Ik ga lachen).
Ik zag zijn onrust toenemen. Perfect! Ik liep door het huis heen en weer om voorwerpen te verzamelen die Ik op een tafeltje neerlegde waarop Mijn slaaf uitzicht had.
Hij dacht natuurlijk dat Ik hem hiermee ging straffen. Ik legde wat knijpers neer, een kaars, ontsmettingsmiddel Ontsmettingsmiddel?! Ik zag zijn onrust onmiddellijk toenemen. Ik ging verder met het neerleggen van een zweepje, tangetjes Zijn ogen werden onmiddellijk groter nadat hij de tangetjes zag. Ik legde nog een aantal andere willekeurige voorwerpen neer en wat naalden.
Nadat de naalden op tafel lagen, begon hij overduidelijk te wurmen in zijn bondage. Ik zei dat hij stil moest liggen, maar zijn onrust was te groot. Deze werd nog groter nadat Ik hem blinddoekte. De balgag smoorde het meeste geluid, maar het was duidelijk dat hij wilde dat Ik de sessie stopte.
Ik maakte meer herrie dan anders, zodat Ik zeker wist dat hij hoorde dat Ik in de keuken stond. Ik schonk mezelf een glas limonade met ijsblokjes in en liet de ijsblokjes in het glas klingelen terwijl Ik terug liep naar de kamer. Rustig dronk Ik Mijn limonade terwijl Ik van zijn gewriemel aan het genieten was.
Met een klap zette Ik Mijn glas op tafel en pakte Ik een doekje en wat ontsmettingsmiddel. Ik begon met het ontsmetten van allebei zijn tepels, terwijl Ik hem verbaal afstrafte voor wat hij gedaan had (wat dit ook mocht zijn).
Nadat Ik klaar was met ontsmetten, plaatste Ik een tang op één van zijn tepels. Nu begon het gewurm pas echt! Maar goed dat Ik hem stevig vastgebonden had
Zijn paniek was zo groot dat hij niet eens meer doorhad dat Ik een ijsblokje uit Mijn glas pakte. Ik kneep het tangetje nog wat steviger dicht en Ik hield het ijsblokje tegen zijn tepel. Als Ik hem geen gag had ingedaan, dan had waarschijnlijk de politie binnen tien minuten voor de deur gestaan.
Hij bevond zich in een panische toestand en het duurde even voordat hij iets rustiger werd. Ik zag zijn blinddoek nat worden van de tranen en besloot dat hij genoeg gestraft was. Ik trok de blinddoek af en knipte de bondage door. Trillend van angst lag hij op de bank.
quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:28 schreef Elan het volgende:
Volgende week eindelijk kou weekend maar eens de snertpan opzoeken
quote:
Ik vind niet dat jij als bezitter van de 'Dit boeit echt niemand' award deze uitspraak mag citeren.quote:
Zolang de snil maar ophoert.quote:
ja, dan zit je ook echt als ratten in de val hierquote:Op donderdag 9 januari 2014 16:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Zolang de snil maar ophoert.
Vorig jaar was de Heinenoord 2x dicht door de gladheid.
Heinenoordtunnelquote:Op donderdag 9 januari 2014 16:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Zolang de snil maar ophoert.
Vorig jaar was de Heinenoord 2x dicht door de gladheid.
KANdy van der Meijde !!!!!!!! xDquote:Op donderdag 9 januari 2014 16:38 schreef opperkleurder het volgende:
Andy van der Meijde gaat professioneel koffiezetten
Oud-voetballer Andy van der Meijde gaat koffie schenken voor een duurzaam koffiemerk.
De 34-jarige oud-voetballer van onder andere Ajax, Internazionale en Everton gaat vanaf maandag als koffiebereider aan het werk voor het bedrijf.
"Het wordt tijd dat ik serieus aan mijn cv ga bouwen en me van een andere, meer duurzame kant te laten zien", zegt Van der Meijde, die vorig jaar de opleiding tot barista met succes heeft afgerond.
"Ik schonk al elke dag koffie in de kapsalon van mijn vrouw. Nu ga ik dat ook doen bij de mensen die de biologische koffiebonen kopen." De oud-voetballer wordt salesmanager bij het bedrijf.
De combinatie Van der Meijde en duurzaam consumeren ligt niet bepaald voor de hand. De geboren Arnhemmer staat immers vooral bekend om zijn losbandige levensstijl uit zijn voetbalperiode.
"Ik vind duurzaamheid een stuk belangrijker dan toen", stelt de zeventienvoudig Nederlands international. "Vergeleken met vroeger leef ik al een stuk gezonder. Ik heb ook kinderen en denk meer aan de toekomst," aldus Van der Meijde, die maandag zijn eerste koppen koffie gaat bereiden tijdens de Horecava 2014.
Komt daar een tunnel ja?quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:36 schreef Dven het volgende:
[..]
HeinenoordtunnelMaarja, dan maar via 's Gravendeel. En binnenkort misschien Spijkenisse/.
Moet je tol betalen + je rij een kolerestuk om. Hoezo via Spijkenisse, pontje bij Hekelingen is wel de laatste plek op aarde waar je wil zijn als het glad is.quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:36 schreef Dven het volgende:
[..]
HeinenoordtunnelMaarja, dan maar via 's Gravendeel. En binnenkort misschien Spijkenisse/.
quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:38 schreef opperkleurder het volgende:
Andy van der Meijde gaat professioneel koffiezetten
Oud-voetballer Andy van der Meijde gaat koffie schenken voor een duurzaam koffiemerk.
De 34-jarige oud-voetballer van onder andere Ajax, Internazionale en Everton gaat vanaf maandag als koffiebereider aan het werk voor het bedrijf.
"Het wordt tijd dat ik serieus aan mijn cv ga bouwen en me van een andere, meer duurzame kant te laten zien", zegt Van der Meijde, die vorig jaar de opleiding tot barista met succes heeft afgerond.
"Ik schonk al elke dag koffie in de kapsalon van mijn vrouw. Nu ga ik dat ook doen bij de mensen die de biologische koffiebonen kopen." De oud-voetballer wordt salesmanager bij het bedrijf.
De combinatie Van der Meijde en duurzaam consumeren ligt niet bepaald voor de hand. De geboren Arnhemmer staat immers vooral bekend om zijn losbandige levensstijl uit zijn voetbalperiode.
"Ik vind duurzaamheid een stuk belangrijker dan toen", stelt de zeventienvoudig Nederlands international. "Vergeleken met vroeger leef ik al een stuk gezonder. Ik heb ook kinderen en denk meer aan de toekomst," aldus Van der Meijde, die maandag zijn eerste koppen koffie gaat bereiden tijdens de Horecava 2014.
Meer Dandy van der Meijde!!!! Haha. xDquote:
Verlenging van de A4. Zijn ze al jaaaaren mee bezig. Zuid-Holland wil die langs Oud-Beijerland naar Spijkenisse doortrekken. Oud-Beijerland vindt het prima, zolang ze maar een afslag krijgen. Zuid-Holland wil hier niet aan. Dus voorlopig is er nietsquote:Op donderdag 9 januari 2014 16:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Komt daar een tunnel ja?
En hoe weet jij dit.
Omdat ze dus bezig zijn om de A4 door te trekken naar Spijkenisse.quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Moet je tol betalen + je rij een kolerestuk om. Hoezo via Spijkenisse, pontje bij Hekelingen is wel de laatste plek op aarde waar je wil zijn als het glad is.
Altijd weer die Nederlandersquote:Op donderdag 9 januari 2014 16:49 schreef kanovinnie het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)et-weeskinderen.html
Altijd weer dat Bulgarije
Oja, dat bedoelde ik.quote:
O dat verhaal.quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:47 schreef Dven het volgende:
[..]
Omdat ze dus bezig zijn om de A4 door te trekken naar Spijkenisse.
Wel veel weerloze weeskinderen naar het schijnt.quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:54 schreef Dven het volgende:
Stara Zagora is trouwens echt een pauperstad
Heb je ook een Youtubefilmpje van.quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel veel weerloze weeskinderen naar het schijnt.
Ga weg joh. Juist nu zijn er naar Rotterdam flinke problemen sinds ze het kort voor het knooppunt voor Rotterdam Zuid totaal verziekt hebben door de reizigers richting Utrecht/Den Haag veel meer ruimte te geven.quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:54 schreef Elan het volgende:
[..]
O dat verhaal.
Sinds de komst van de 2e Heinenoordtunnel is dat scenario een stuk minder actueel aangezien er nauwelijks nog filedruk is van en naar Rotterdam..
Hoe laat ouwe reusquote:Op donderdag 9 januari 2014 17:04 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Waarom reageerde je vannacht niet
quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:05 schreef Dven het volgende:
HELL YEAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! WHOOOOOOOOOOOOOOO PARTTYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY INSOOOOOOOOOOOOOOOO
[ afbeelding ]
Wat verziek je Inso en mijn één-tweetje?quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:04 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Waarom reageerde je vannacht niet
En wanneer was je daar voor het laatst?quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:57 schreef Dven het volgende:
[..]
Ga weg joh. Juist nu zijn er naar Rotterdam flinke problemen sinds ze het kort voor het knooppunt voor Rotterdam Zuid totaal verziekt hebben door de reizigers richting Utrecht/Den Haag veel meer ruimte te geven.
Waarom weet ik dit?
December nog. Door die nieuwe fly-over waardoor de scheiding Rotterdam/Utrecht ook anders is komen te lopen is het voor richting Rotterdam niet beter geworden.quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:08 schreef Elan het volgende:
[..]
En wanneer was je daar voor het laatst?
Tunnel is al-tijd grootste knelpunt geweest, opgelost. En de N217 maar die is ook prima aangepakt waardoor er nauwelijks nog ongevallen of files staan.
Er is zelfs een compleet nieuwe fly-over neergezet op de A15 om de boel meer te spreiden.
Enige waar het nog steeds kut is is bij het Vaanplein daar sta je standaard stil in de spits, en als je verder moet richting Pleinweg/Maastunnel is het helemaal kut met peren.
Je zal me even moeten helpen met een linkje.quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:11 schreef kapiteintje het volgende:
Wie van jullie houdt er van muziek zoals die track in Gladiator als hij op sterven ligt?
Zimmer is overrated. Jeremy Soulequote:Op donderdag 9 januari 2014 17:11 schreef kapiteintje het volgende:
Wie van jullie houdt er van muziek zoals die track in Gladiator als hij op sterven ligt?
Realisatie van die verbreding staat pas voor eind 2015 manquote:Op donderdag 9 januari 2014 17:09 schreef Dven het volgende:
[..]
December nog. Door die nieuwe fly-over waardoor de scheiding Rotterdam/Utrecht ook anders is komen te lopen is het voor richting Rotterdam niet beter geworden.
quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je zal me even moeten helpen met een linkje.
Ik vind die van Blackhawk down mooier.quote:
oh dat ja best leuk.quote:
nou enquote:Op donderdag 9 januari 2014 17:14 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Alsof jij Mosta Man verstaat haha
's nachts, in aangeschoten toestand als je mijmert over het leven.quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
oh dat ja best leuk.
Zou alleen niet weten wanneer ik er naar zou moeten luisteren. Weinig geschikte momenten voor
die maakt toch alleen gamemuziek he?quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zimmer is overrated. Jeremy Soule.
Ja, maar toch vind ik alles van Zimmer zo op elkaar lijken.quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:15 schreef Adames het volgende:
[..]
die maakt toch alleen gamemuziek he?
in de film wel, maar om nou zo thuis op te zettenquote:
Mooi idd.quote:
valt wel mee, maar het blijft filmmuziek, dat moet niet de overhand krijgenquote:Op donderdag 9 januari 2014 17:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, maar toch vind ik alles van Zimmer zo op elkaar lijken.
Lekker man, krijg je echt zo'n overzichtelijk en rustig gevoel van.quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:15 schreef Adames het volgende:
[..]
in de film wel, maar om nou zo thuis op te zetten
nee
dan liever wat psychedelische muziekquote:Op donderdag 9 januari 2014 17:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
's nachts, in aangeschoten toestand als je mijmert over het leven.
Dat vind ik vaak al te druk, je moet wel ruimte creeeren voor een bepaalde leegte in je hoofd.quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:17 schreef Adames het volgende:
[..]
dan liever wat psychedelische muziek
dat kan ik sowieso al nietquote:Op donderdag 9 januari 2014 17:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat vind ik vaak al te druk, je moet wel ruimte creeeren voor een bepaalde leegte in je hoofd.
Dat klopt, maar het klinkt gewoon kwalitatief beter, weet niet hoe ik het moet beschrijven, ben geen echte kenner van orchestral music.quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:16 schreef Adames het volgende:
[..]
valt wel mee, maar het blijft filmmuziek, dat moet niet de overhand krijgen
quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:16 schreef RensAjacied het volgende:
Deze is eigenlijk na die van GG het hardste.
Deze lyrics
Bij sommigen lukt het nooitquote:Op donderdag 9 januari 2014 17:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zou je eens moeten trainen, heerlijk als het dan lukt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |