Hoe laat ouwe reusquote:Op donderdag 9 januari 2014 17:04 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Waarom reageerde je vannacht niet
quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:05 schreef Dven het volgende:
HELL YEAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! WHOOOOOOOOOOOOOOO PARTTYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY INSOOOOOOOOOOOOOOOO
[ afbeelding ]
Wat verziek je Inso en mijn één-tweetje?quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:04 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Waarom reageerde je vannacht niet
En wanneer was je daar voor het laatst?quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:57 schreef Dven het volgende:
[..]
Ga weg joh. Juist nu zijn er naar Rotterdam flinke problemen sinds ze het kort voor het knooppunt voor Rotterdam Zuid totaal verziekt hebben door de reizigers richting Utrecht/Den Haag veel meer ruimte te geven.
Waarom weet ik dit?
December nog. Door die nieuwe fly-over waardoor de scheiding Rotterdam/Utrecht ook anders is komen te lopen is het voor richting Rotterdam niet beter geworden.quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:08 schreef Elan het volgende:
[..]
En wanneer was je daar voor het laatst?
Tunnel is al-tijd grootste knelpunt geweest, opgelost. En de N217 maar die is ook prima aangepakt waardoor er nauwelijks nog ongevallen of files staan.
Er is zelfs een compleet nieuwe fly-over neergezet op de A15 om de boel meer te spreiden.
Enige waar het nog steeds kut is is bij het Vaanplein daar sta je standaard stil in de spits, en als je verder moet richting Pleinweg/Maastunnel is het helemaal kut met peren.
Je zal me even moeten helpen met een linkje.quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:11 schreef kapiteintje het volgende:
Wie van jullie houdt er van muziek zoals die track in Gladiator als hij op sterven ligt?
Zimmer is overrated. Jeremy Soulequote:Op donderdag 9 januari 2014 17:11 schreef kapiteintje het volgende:
Wie van jullie houdt er van muziek zoals die track in Gladiator als hij op sterven ligt?
Realisatie van die verbreding staat pas voor eind 2015 manquote:Op donderdag 9 januari 2014 17:09 schreef Dven het volgende:
[..]
December nog. Door die nieuwe fly-over waardoor de scheiding Rotterdam/Utrecht ook anders is komen te lopen is het voor richting Rotterdam niet beter geworden.
quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je zal me even moeten helpen met een linkje.
Ik vind die van Blackhawk down mooier.quote:
oh dat ja best leuk.quote:
nou enquote:Op donderdag 9 januari 2014 17:14 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Alsof jij Mosta Man verstaat haha
's nachts, in aangeschoten toestand als je mijmert over het leven.quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
oh dat ja best leuk.
Zou alleen niet weten wanneer ik er naar zou moeten luisteren. Weinig geschikte momenten voor
die maakt toch alleen gamemuziek he?quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zimmer is overrated. Jeremy Soule.
Ja, maar toch vind ik alles van Zimmer zo op elkaar lijken.quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:15 schreef Adames het volgende:
[..]
die maakt toch alleen gamemuziek he?
in de film wel, maar om nou zo thuis op te zettenquote:
Mooi idd.quote:
valt wel mee, maar het blijft filmmuziek, dat moet niet de overhand krijgenquote:Op donderdag 9 januari 2014 17:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, maar toch vind ik alles van Zimmer zo op elkaar lijken.
Lekker man, krijg je echt zo'n overzichtelijk en rustig gevoel van.quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:15 schreef Adames het volgende:
[..]
in de film wel, maar om nou zo thuis op te zetten
nee
dan liever wat psychedelische muziekquote:Op donderdag 9 januari 2014 17:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
's nachts, in aangeschoten toestand als je mijmert over het leven.
Dat vind ik vaak al te druk, je moet wel ruimte creeeren voor een bepaalde leegte in je hoofd.quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:17 schreef Adames het volgende:
[..]
dan liever wat psychedelische muziek
dat kan ik sowieso al nietquote:Op donderdag 9 januari 2014 17:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat vind ik vaak al te druk, je moet wel ruimte creeeren voor een bepaalde leegte in je hoofd.
Dat klopt, maar het klinkt gewoon kwalitatief beter, weet niet hoe ik het moet beschrijven, ben geen echte kenner van orchestral music.quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:16 schreef Adames het volgende:
[..]
valt wel mee, maar het blijft filmmuziek, dat moet niet de overhand krijgen
quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:16 schreef RensAjacied het volgende:
Deze is eigenlijk na die van GG het hardste.
Deze lyrics
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |