heel raarquote:Op donderdag 9 januari 2014 15:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Zakaria Labyad op huurbasis naar Vitesse voor anderhalf jaar.
De Boer is een gentleman. Maar van binnen lacht hij PSV gewoon uit.quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:14 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Volgens De Boer is PSV ook nog gewoon concurrent. Hij wordt daarin gesteund door Dick.
volgens mij gelooft Feyenoord ook nog dat ze kandidaat zijnquote:Op donderdag 9 januari 2014 16:14 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Volgens De Boer is PSV ook nog gewoon concurrent. Hij wordt daarin gesteund door Dick.
TJa... toch raar dat een Ruiz dan naar de nummer laatst van Spanje vertrekt. Bij een Vitesse hadden ze ook nog een spits nodig.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Zakaria Labyad op huurbasis naar Vitesse voor anderhalf jaar.
Ruiz is natuurlijk geen echte spitsquote:Op donderdag 9 januari 2014 16:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
TJa... toch raar dat een Ruiz dan naar de nummer laatst van Spanje vertrekt. Bij een Vitesse hadden ze ook nog een spits nodig.
Die ninja edit was geen grap?quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:20 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Mijns inziens is dat correct.
Welnee.quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:17 schreef Adames het volgende:
[..]
volgens mij gelooft Feyenoord ook nog dat ze kandidaat zijn
Ik ben niet op grappen te betrappen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die ninja edit was geen grap?
Kleurlingen zijn inderdaad zelden garppigquote:Op donderdag 9 januari 2014 16:21 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik ben niet op grappen te betrappen.
Strakke rhymes.quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:21 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik ben niet op grappen te betrappen.
De eerste garppige kleurling moet nog geboren worden ja.quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:23 schreef Dven het volgende:
[..]
Kleurlingen zijn inderdaad zelden garppig
Def Rhymez is wel garppigquote:
absoluut. Met zijn neusbel.quote:
Newcastle Unitedquote:Op donderdag 9 januari 2014 16:25 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik overweeg ook om er iets mee te gaan doen.
Je doet er nu toch iets meequote:Op donderdag 9 januari 2014 16:25 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wat precies?quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:25 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dundee United.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Petje af voor ADO
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |