quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Precies.
Wij hebben ook een neger die de was doet, dus dat is ook geen slavernij.
Ik zou de mooiste Christian noemen als ik jou was.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mijn vissen vechten niet.
Rens zou in mijn aquarium dus totaal geen fucntie hebben.
Ik wil wel dat de vissen een beetje eigenschappen hebben van de 'echte' personen.
Daarom noem ik m'n vis Rens.
En de meest gelovige ook.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:21 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik zou de mooiste Christian noemen als ik jou was.
China staat op de 8ste plek als het om het aantal christenen in een land gaat. Dit terwijl maar 5% het geloof aanhangt.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En de meest gelovige ook.
[ afbeelding ]
Ja, hilarisch.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:28 schreef Littlerabbit het volgende:
China staat op de 8ste plek als het om het aantal christenen in een land gaat. Dit terwijl maar 5% het geloof aanhangt.
Grappig he?
Moyes is genomineerd voor Barclays Premier League manager of the month for December.quote:
Is de rest dood?quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Moyes is genomineerd voor Barclays Premier League manager of the month for December.
Is dat grappiger?
hou hem te vriend,quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:15 schreef kapiteintje het volgende:
Ik begin een hekel te krijgen aan Pietverdriet.
CUL / Van Dobben of Kwekkeboom?
quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:36 schreef GGMM het volgende:
Ik heb al 3 dagen geen televisie gekeken.
Ik herhaal.
quote:
quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:36 schreef Dven het volgende:
Gaat niet goed, ik moet 422 veel te vaak gebruiken vandaag.
quote:
Misschien krijg je nu een ziekte.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:36 schreef Dven het volgende:
Gaat niet goed, ik moet 422 veel te vaak gebruiken vandaag.
Klik je nog wel eens op het popupje wanneer er staat dat ik één van jouw posts heb gequote?quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien krijg je nu een ziekte.
soaquote:Op donderdag 9 januari 2014 15:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien krijg je nu een ziekte.
Ik al 10 dagen niet. Nu jij weer.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:36 schreef GGMM het volgende:
Ik herhaal.
http://fok.nl/sherlock/?by=Dven&about=boeit¬intopic=0quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:40 schreef Dven het volgende:
[..]
Klik je nog wel eens op het popupje wanneer er staat dat ik één van jouw posts heb gequote?
Ik heb mijn quotealert niet aan.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:40 schreef Dven het volgende:
[..]
Klik je nog wel eens op het popupje wanneer er staat dat ik één van jouw posts heb gequote?
Ik ook niet, maar dat boeit waarschijnlijk niemand...quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb mijn quotealert niet aan.
quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:42 schreef Saind het volgende:
Stijn
http://news.yahoo.com/tee(...)study-160315679.html
quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://fok.nl/sherlock/?by=Dven&about=boeit¬intopic=0
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:24 schreef kapiteintje het volgende:
Zo, ik ben weer terug jongons. Op een schaal van 1 t/m 10, hoeveel heeft GGMM mij gemist denken jullie?
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:26 schreef Dven het volgende:
Geen idee. Op de schaal van Stijn boeit het in ieder geval echt niemand.
Ik denk dat niemand dit echt boeit.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:49 schreef GGMM het volgende:
Mensen die om zichzelf gaan zitten lachen kan ik nooit zo serieus nemen.
Niet durven te erkennen dat je zelf soms grappig uit de hoek kan komenquote:Op donderdag 9 januari 2014 15:49 schreef GGMM het volgende:
quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:49 schreef GGMM het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:51 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet durven te erkennen dat je zelf soms grappig uit de hoek kan komen
quote:
quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:51 schreef Dven het volgende:
Hoe veel van GGMM's goudvissen zijn er nodig om zijn eigen IQ te overstijgen?
Vis Daan. 1 dus.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:51 schreef Dven het volgende:
Hoe veel van GGMM's goudvissen zijn er nodig om zijn eigen IQ te overstijgen?
Oh, dus jij neemt Najib Amhali, Jørgen Raymann en Guido Weijers niet serieus?quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:49 schreef GGMM het volgende:
Inderdaad.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:52 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Oh, dus jij Najib Amhali, Jørgen Raymann en Guido Weijers niet serieus?
Haha leugenaar. Je hebt Daan pas 1/2 dagen en je stelde 3 dagen geen tv te hebben gekekenquote:Op donderdag 9 januari 2014 15:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ondanks dat goudvis Daan altijd opvallend naar de televisie zit te staren als Raymann (Of Giel Beelen) er op is.
Waarom betrek je Littlerabbit in je post?quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ondanks dat goudvis Daan altijd opvallend naar de televisie zit te staren als Raymann (Of Giel Beelen) er op is.
Godverdomme.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Haha leugenaar. Je hebt Daan pas 1/2 dagen en je stelde 3 dagen geen tv te hebben gekeken
OOOWWWWWWW
Vind ik lachen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom betrek je Littlerabbit in je post?
Slimme Daan heeft hem nu al de AB weten te ontfutselenquote:Op donderdag 9 januari 2014 15:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Haha leugenaar. Je hebt Daan pas 1/2 dagen en je stelde 3 dagen geen tv te hebben gekeken
OOOWWWWWWW
talentje wel.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Zakaria Labyad op huurbasis naar Vitesse voor anderhalf jaar.
Hoeveel zal zijn vader er aan verdienen?quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Zakaria Labyad op huurbasis naar Vitesse voor anderhalf jaar.
Volgens De Boer is PSV ook nog gewoon concurrent. Hij wordt daarin gesteund door Dick.quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:05 schreef Dven het volgende:
Lekker zo'n bron van onrust bij één van Ajax' weinige 'concurrenten'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |