Die is al opgegeten xD.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:04 schreef kapiteintje het volgende:
René, is er al een vis naar mij vernoemd?
Ik heb gisteren 2 nieuwe gekocht, waarvan ik er één Karina heb genoemd.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:04 schreef kapiteintje het volgende:
René, is er al een vis naar mij vernoemd?
Een aquarium is extreem mannelijk. Tenzij je het over het meubelstuk gaat hebben en hoe het bij de rest van het interieur en je slimfit broek past.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer wat overdreven. Soms hebben we het ook over de nieuwe goudvissen van René of hoe Tyron zijn oksels scheert.
Of Rens wellicht.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb gisteren 2 nieuwe gekocht, waarvan ik er één Karina heb genoemd.
De andere overweeg ik Stijn te noemen, aangezien ik meer van echte namen hou dan van internetnickname's.
Valt onderaan net iets wijder waardoor je je schoenen niet volledig zag, vond ik wel makkelijk als ik op korte business trips alleen maar nette schoenen mee had genomen...quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bootcut vind ik een beetje voor cowboys. Al was het ooit wel in natuurlijk.
ik dacht dat je al een happel hadquote:Op donderdag 9 januari 2014 15:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
De andere overweeg ik Stijn te noemen, aangezien ik meer van echte namen hou dan van internetnickname's.
Davy.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je hoeft je niet te excuseren. Nergens voor nodig.quote:
Jammer dat je me blij hebt gemaakt met een dode mus. Wat mij betreft heeft onze vertrouwensband een flinke deuk opgelopen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zit wat in.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Valt onderaan net iets wijder waardoor je je schoenen niet volledig zag, vond ik wel makkelijk als ik op korte business trips alleen maar nette schoenen mee had genomen...
Tijd voor een ragequit.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jammer dat je me blij hebt gemaakt met een dode mus. Wat mij betreft heeft onze vertrouwensband een flinke deuk opgelopen.
Ik ben bang dat hij dan de boel sloopt en de andere vissen op z'n muil slaat. Laten we dat maar niet doenquote:
Ik ben er over aan het denken hem weer in gebruik te nemen. Tyf ik hem helegaar vol met Tetra's. Of een mooi chyclide aquarium. Lijkt me ook wel wat.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een aquarium is extreem mannelijk. Tenzij je het over het meubelstuk gaat hebben en hoe het bij de rest van het interieur en je slimfit broek past.
Snap ik.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben bang dat hij dan de boel sloopt en de andere vissen op z'n muil slaat. Laten we dat maar niet doen
Koop een steurquote:Op donderdag 9 januari 2014 15:09 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ben er over aan het denken hem weer in gebruik te nemen. Tyf ik hem helegaar vol met Tetra's. Of een mooi chyclide aquarium. Lijkt me ook wel wat.
Betekent dit dat ik voortaan m'n eigen kleren weer moet wassen?quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jammer dat je me blij hebt gemaakt met een dode mus. Wat mij betreft heeft onze vertrouwensband een flinke deuk opgelopen.
Nee, hij gaat kijken hoe 2 vissen vechten en gaat er vervolgens over vertellen aan de andere vissen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben bang dat hij dan de boel sloopt en de andere vissen op z'n muil slaat. Laten we dat maar niet doen
maatje van mij heeft een koi vijver met een steur. Ziet er welhaast mythisch uit, maar zit geen actie in.quote:
Ik zou iig geen andersgekleurde vissen in hetzelfde aquarium stoppen dan.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
DAN DOE IK HET WEL !!!quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee joh, ik ben er nog maar net.
Ja, in je aquarium. Met soda.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Betekent dit dat ik voortaan m'n eigen kleren weer moet wassen?
Mijn vissen vechten niet.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, hij gaat kijken hoe 2 vissen vechten en gaat er vervolgens over vertellen aan de andere vissen.
Of Groningse vissen. Voor je het weet staat Rensvis met een vlag te zwaaien in je aquarium.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zou iig geen andersgekleurde vissen in hetzelfde aquarium stoppen dan.
Ik heb wat malawi cycliden. Al is een bak met wat meer planten en daarmee tetra's ook wel wat.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:09 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ben er over aan het denken hem weer in gebruik te nemen. Tyf ik hem helegaar vol met Tetra's. Of een mooi chyclide aquarium. Lijkt me ook wel wat.
Dierenmishandeling.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:11 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
maatje van mij heeft een koi vijver met een steur. Ziet er welhaast mythisch uit, maar zit geen actie in.
Dat hij fan is van die ene vis maar soms ook juicht voor de andere vis.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, hij gaat kijken hoe 2 vissen vechten en gaat er vervolgens over vertellen aan de andere vissen.
Vissen hebben geen handen, dus ik vraag me af hoe jij dit voor je ziet?quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:12 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Of Groningse vissen. Voor je het weet staat Rensvis met een vlag te zwaaien in je aquarium.
Again, Davy...quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mijn vissen vechten niet.
Rens zou in mijn aquarium dus totaal geen fucntie hebben.
Ik wil wel dat de vissen een beetje eigenschappen hebben van de 'echte' personen.
Daarom noem ik m'n vis Rens.
Mijn oom had jaren een grote snoek in een aquarium in zijn scheur. Die werd alleen zo groot dat het beest zich niet meer kon bewegenquote:
Is per definitie mooi om naar te kijken.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb wat malawi cycliden. Al is een bak met wat meer planten en daarmee tetra's ook wel wat.
En regelmatig aan het chillen is in de lobby van dat huisje dat GGMM in zijn aquarium heeft geplaatst...quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:13 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat hij fan is van die ene vis maar soms ook juicht voor de andere vis.
Oh, sorry. Jullie hadden er ook 1 dus dan kan het geen dierenmishandeling zijn.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wij hadden ook een steur, kan makkelijk joh.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deed dat niet pijn?quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn oom had jaren een grote snoek in een aquarium in zijn scheur. Die werd alleen zo groot dat het beest zich niet meer kon bewegen
Hij ging wel vissen puur voor het voedsel daarentegen
Cycliden wel leuker eigenlijk. Hoe ze na elke schoonmaakbeurt weer hun hol opnieuw uitgraven.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:14 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Is per definitie mooi om naar te kijken.
quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En regelmatig aan het chillen is in de lobby van dat huisje dat GGMM in zijn aquarium heeft geplaatst...
Walvis kan ook, en die is aan het afvallen dus gaat steeds beter in dat aquarium passen.quote:
Oke. Doe ik dat.quote:
Precies.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:14 schreef kapiteintje het volgende:
Oh, sorry. Jullie hadden er ook 1 dus dan kan het geen dierenmishandeling zijn.
Maar ik houd ook wel van wat flora in mijn bak.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Cycliden wel leuker eigenlijk. Hoe ze na elke schoonmaakbeurt weer hun hol opnieuw uitgraven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |