Ik heb mijn quotealert niet aan.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:40 schreef Dven het volgende:
[..]
Klik je nog wel eens op het popupje wanneer er staat dat ik één van jouw posts heb gequote?
Ik ook niet, maar dat boeit waarschijnlijk niemand...quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb mijn quotealert niet aan.
quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:42 schreef Saind het volgende:
Stijn
http://news.yahoo.com/tee(...)study-160315679.html
quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://fok.nl/sherlock/?by=Dven&about=boeit¬intopic=0
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:24 schreef kapiteintje het volgende:
Zo, ik ben weer terug jongons. Op een schaal van 1 t/m 10, hoeveel heeft GGMM mij gemist denken jullie?
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:26 schreef Dven het volgende:
Geen idee. Op de schaal van Stijn boeit het in ieder geval echt niemand.
Ik denk dat niemand dit echt boeit.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:49 schreef GGMM het volgende:
Mensen die om zichzelf gaan zitten lachen kan ik nooit zo serieus nemen.
Niet durven te erkennen dat je zelf soms grappig uit de hoek kan komenquote:Op donderdag 9 januari 2014 15:49 schreef GGMM het volgende:
quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:49 schreef GGMM het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:51 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet durven te erkennen dat je zelf soms grappig uit de hoek kan komen
quote:
quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:51 schreef Dven het volgende:
Hoe veel van GGMM's goudvissen zijn er nodig om zijn eigen IQ te overstijgen?
Vis Daan. 1 dus.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:51 schreef Dven het volgende:
Hoe veel van GGMM's goudvissen zijn er nodig om zijn eigen IQ te overstijgen?
Oh, dus jij neemt Najib Amhali, Jørgen Raymann en Guido Weijers niet serieus?quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:49 schreef GGMM het volgende:
Inderdaad.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:52 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Oh, dus jij Najib Amhali, Jørgen Raymann en Guido Weijers niet serieus?
Haha leugenaar. Je hebt Daan pas 1/2 dagen en je stelde 3 dagen geen tv te hebben gekekenquote:Op donderdag 9 januari 2014 15:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ondanks dat goudvis Daan altijd opvallend naar de televisie zit te staren als Raymann (Of Giel Beelen) er op is.
Waarom betrek je Littlerabbit in je post?quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ondanks dat goudvis Daan altijd opvallend naar de televisie zit te staren als Raymann (Of Giel Beelen) er op is.
Godverdomme.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Haha leugenaar. Je hebt Daan pas 1/2 dagen en je stelde 3 dagen geen tv te hebben gekeken
OOOWWWWWWW
Vind ik lachen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom betrek je Littlerabbit in je post?
Slimme Daan heeft hem nu al de AB weten te ontfutselenquote:Op donderdag 9 januari 2014 15:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Haha leugenaar. Je hebt Daan pas 1/2 dagen en je stelde 3 dagen geen tv te hebben gekeken
OOOWWWWWWW
talentje wel.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Zakaria Labyad op huurbasis naar Vitesse voor anderhalf jaar.
Hoeveel zal zijn vader er aan verdienen?quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Zakaria Labyad op huurbasis naar Vitesse voor anderhalf jaar.
Volgens De Boer is PSV ook nog gewoon concurrent. Hij wordt daarin gesteund door Dick.quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:05 schreef Dven het volgende:
Lekker zo'n bron van onrust bij één van Ajax' weinige 'concurrenten'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |