Bedankt broeder. Maar nu al een goedkoop slotje opgezetquote:Op donderdag 9 januari 2014 13:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nieuw topic voor je gemaakt
Neptieten zullen weer duurder worden dusquote:At least 5 people have been killed in an explosion at a chemical factory in Japan's Yokkaichi city.
The plant is run by Mitsubishi Materials and is situated in Yokkaichi, approximately 350km west of the capital Tokyo, reports the BBC. It specializes in producing silicon.
There are also a number of injured, reported at 17 so far.
The reason for the explosion is still unknown.
- See more at: http://www.novinite.com/a(...)sthash.EcmieDeb.dpuf
Je koopt toch geen mazdaquote:Op donderdag 9 januari 2014 13:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Al ga ik voor een lexus. Of Mazda 6, die dingen zien er in t echt best tof uit
Gewoon Kawasaki motoquote:Op donderdag 9 januari 2014 13:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Al ga ik voor een lexus. Of Mazda 6, die dingen zien er in t echt best tof uit
Speciaal voor jou: ook als je heel lelijk bent kan je hier in de Filipijnen makkelijk een lekker wijf regelenquote:Op donderdag 9 januari 2014 13:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ok.
Voor jou speciaal een plaatje van binnen
Waarom zou ik? Ik kan nog altijd naar je moeder..quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Speciaal voor jou: ook als je heel lelijk bent kan je hier in de Filipijnen makkelijk een lekker wijf regelen
Ik wacht eerst de ontwikkelingen op het gebied van zelfrijdende auto's af.quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:50 schreef Saind het volgende:
[..]
Je koopt toch geen mazda
En haal eerst je rijbewijs maar eens
Ik blijf het daar eng vinden... kunnen zomaar dudes zijn.quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Speciaal voor jou: ook als je heel lelijk bent kan je hier in de Filipijnen makkelijk een lekker wijf regelen
Volgens mij heeft DP geen cent te makken en dan is het zelfs daar lastig volgens mijquote:Op donderdag 9 januari 2014 13:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je moet heel goed kijken jaquote:Op donderdag 9 januari 2014 13:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik blijf het daar eng vinden... kunnen zomaar dudes zijn.
Daarom Oost-Europa, heb je dat probleem niet. Weliswaar dat ze met je geld ervandoor gaat, maar dat zijn slechts bijzaken.quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik blijf het daar eng vinden... kunnen zomaar dudes zijn.
2000 euro schuld, wijf kwijt.. Harde struggles als PSV supporter deze dagen. Gelukkig krijgen we gratis WIFIquote:Op donderdag 9 januari 2014 13:53 schreef Dven het volgende:
[..]
Volgens mij heeft DP geen cent te makken en dan is het zelfs daar lastig volgens mij
Als maroc is het overal lastig behalve op de schapenfarmquote:Op donderdag 9 januari 2014 13:53 schreef Dven het volgende:
[..]
Volgens mij heeft DP geen cent te makken en dan is het zelfs daar lastig volgens mij
En bij hun eigen nichtjes.quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als maroc is het overal lastig behalve op de schapenfarm
Marocquote:Op donderdag 9 januari 2014 13:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als maroc is het overal lastig behalve op de schapenfarm
quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:58 schreef DonRaja het volgende:
Oh en Knut, hier heb je alvast een idee van hoe het eruit zou zien...
[ afbeelding ]
Ja tenzij hij eerst een medespeler aanvalt/zijn sigaret in een teamgenoot zijn oog uitdrukt.quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dan komt t de wolf gevoel weer terug. Dat je de eerste klap al uitdeelt als Barton op stalen nopjes de spelerstunnel in komt lopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |