Zit in de familie.quote:
Misschien kunnen wij een keer aan het NK meedoen. Al is dat eigenlijk geen uitdaging en kunnen we ons beter richten op de toelating tot de OSquote:
wat heeft hij nou weer gedaanquote:Op donderdag 9 januari 2014 13:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Joey Barton
Wat een baas is dat toch eigenlijk
Goed idee.quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Misschien kunnen wij een keer aan het NK meedoen. Al is dat eigenlijk geen uitdaging en kunnen we ons beter richten op de toelating tot de OS
Beetje hypocriet istie wel he, eerst die Braziliaan voor ladyboy uitmaken en dan Alex hierover aanvallen...quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Joey Barton
Wat een baas is dat toch eigenlijk
Op t veld zal hij ook wel iedereen voor fag uitmaken. Als hij in een goeie bui is.quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Beetje hypocriet istie wel he, eerst die Braziliaan voor ladyboy uitmaken en dan Alex hierover aanvallen...
Joey Barton is gewoon een crimineel die het geluk heeft gehad een beetje te kunnen voetballen. Maar vermakelijk is hij zeker.quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Op t veld zal hij ook wel iedereen voor fag uitmaken. Als hij in een goeie bui is.
Ik wil Barton in het Feyenoordshirt zien. Daar verkoop ik m'n moeder voor
Hij kan heel goed voetballen maar heeft de pech de kop van een crimineel te hebben is hoe ik t ziequote:Op donderdag 9 januari 2014 13:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Joey Barton is gewoon een crimineel die het geluk heeft gehad een beetje te kunnen voetballen. Maar vermakelijk is hij zeker.
Hij heeft toch al een keer gezeten zelfs?quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hij kan heel goed voetballen maar heeft de pech de kop van een crimineel te hebben is hoe ik t zie
Wist ik nietquote:Op donderdag 9 januari 2014 13:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij heeft toch al een keer gezeten zelfs?
http://www.mirror.co.uk/s(...)s-top-30-mad-1285925quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wist ik niet
Gekko's zijn tof
quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wist ik niet
Gekko's zijn tof
quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
http://www.mirror.co.uk/s(...)s-top-30-mad-1285925
En sos?quote:
Zonde. Anders een paradijs.quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Geen idee man. Maar denk wel te duur voor de locals
Nieuw topic voor je gemaaktquote:Op donderdag 9 januari 2014 13:40 schreef Dven het volgende:
René, gooi mijn kwaliteitslemming weer eens open
LIF / Hartslag voelen in penis
quote:BONUS: Demanding people stop calling him Joey
Sitting out a 12 game-ban means you have a lot of time on your hands. So it was that Joey took to Twitter last August to rail against everyone that called him Joey:
"How I wish the mass media had christened me Joe instead of Joey. I hate Joey, not going to lie. Nobody I respect calls me it... #justsaying. Really couldn’t be a**** correcting everyone that calls me Joey."
When thousands responded by pointing out that he was posting from the Twitter account @joey7barton - an account he presumably named HIMSELF - our hero went on the offensive. A particularly entertaining - if one-sided - encounter with our own @MirrorFootball account followed before Joey - sorry, Joe - tried to save some face by claiming he had once again set the media agenda by suckering the world's press.
It didn't work.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |