Ik vind t een mooi figuur. Beetje last samurai idee ook.quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja tenzij hij eerst een medespeler aanvalt/zijn sigaret in een teamgenoot zijn oog uitdrukt.
Bijzonder mannetje wel. Al is hij wel oprecht gek en is het geen act volgens mij
Het was een sigaar en een reactie op het feit dat die speler zijn shirt in brand probeerde steken...quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja tenzij hij eerst een medespeler aanvalt/zijn sigaret in een teamgenoot zijn oog uitdrukt.
Bijzonder mannetje wel. Al is hij wel oprecht gek en is het geen act volgens mij
quote:
quote:
Wat zouden jingens en verdin dan moeten betekenen in het Engels...quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ah m'n autocorrect stond op engels
Gewoon zeggen dat het latijn is, snapt hij toch niet.quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat maakt mijn ifoon blijkbaar van verdomme
Wat een handig ding zo'n iPhone.quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat maakt mijn ifoon blijkbaar van verdomme
Vergeet de rolschaatsen nietquote:Op donderdag 9 januari 2014 14:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ga discodansen
Doei vriendjes
Gebruiksvriendelijk wel.quote:
Haaaaaai Phone.quote:
Hahahhaa xD Nee TyPhone! !!!!!!!1! xDDquote:
Dat zou de Filipijnse zijn debiel.quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:23 schreef Dven het volgende:
[..]
Hahahhaa xD Nee TyPhone! !!!!!!!1! xDD
台風quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat zou de Filipijnse zijn debiel.
Lans had m goed
Vanzelfsprekend.quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat zou de Filipijnse zijn debiel.
Lans had m goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |