Ik gelukkig wel, de normale fit ziet er bij mij al 'lomp' uit. Heb niet zulke lange benen namelijk.quote:
Nee, dat is als ik voorover moet buigen op 't station.quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hij ook niet. Daarom de elastiek.
Nee. Ik zeg slim fit. Geen skinny. Gewoon de getailleerde variant van een broek zeg maar. Voor mensen met een figuur.quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zijn dat van die op leggings lijkende skinny jeans of zoiets? Blijkbaar hebben mijn kinderen zulke ook.
Echt he, of het gaat over koken, of over kapsels of over kleding...quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik gelukkig wel, de normale fit ziet er bij mij al 'lomp' uit. Heb niet zulke lange benen namelijk.
#fashionsessions
Oh ok, ik heb in elk geval 'normale' geloof ik.quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee. Ik zeg slim fit. Geen skinny. Gewoon de getailleerde variant van een broek zeg maar. Voor mensen met een figuur.
Ik heb ook een figuur.quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee. Ik zeg slim fit. Geen skinny. Gewoon de getailleerde variant van een broek zeg maar. Voor mensen met een figuur.
Design toch?quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh ok, ik heb in elk geval 'normale' geloof ik.
Dit topic is zo nu en dan nichteriger dan Joling met een verentooi op z'n bakkes.quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Echt he, of het gaat over koken, of over kapsels of over kleding...
Joey Barton approves.quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:55 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dit topic is zo nu en dan nichteriger dan Joling met een verentooi op z'n bakkes.
oke. Een gewone spijkerbroek. Duidelijk.quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, maar regular cut, of bootcut.
Ja sorry dat bedoelde ik dus...quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
oke. Een gewone spijkerbroek. Duidelijk.
Dat vind ik dan weer wat overdreven. Soms hebben we het ook over de nieuwe goudvissen van René of hoe Tyron zijn oksels scheert.quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:55 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dit topic is zo nu en dan nichteriger dan Joling met een verentooi op z'n bakkes.
Bootcut vind ik een beetje voor cowboys. Al was het ooit wel in natuurlijk.quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, maar regular cut, of bootcut.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |