Uh, okéquote:Op donderdag 9 januari 2014 14:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend.
Fucking zin in mijn eten van vanavond. Triest maar waar. Mijn bits heeft aangegeven me vanavond culinair te willen verrassen. Als dank op voorhand heb ik aangeboden over haar tieten klaar te komen waarna de buurvrouw de jizz er vanaf mag likken.
quote:As Wipha brushed Okinawa, it produced upwards of 335 mm (13.1 in) throughout the islands, peaking on Ishigaki.[33] The highest winds were recorded on Ohara, Okinawa at 140 km/h (87 mph).[34] Typhoon Wipha killed two people, one of which died during the evacuation from an illness,[18] injured six others,[35] and left another missing[18] throughout the country. A total of seven homes were destroyed, four were damaged, and 39 others were affected. About 3,931 hectares of farmland, 7 km (4.3 mi) of roads, and three ports, along with ten ships, were damaged or destroyed. At the height of the storm, about 10,800 residences were without power. Damages from the storm amounted to ¥28.3 billion ($285 million USD).[35]
Ze schijnen tegenwoordig geen spijkerbroeken meer te heten...quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:32 schreef Lange_Lans het volgende:
Even ter info. Scotch spijkerbroeken zitten heerlijk. Ik had spijkerbroeken eigenlijk afgezworen maar ik maak graag een uitzondering voor de Scotch spijkerbroek.
Ik verveel me. Dan slaat mijn fantasie op hol. Net of mijn vrouw me culinair gaat verrassen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uh, oké
Ook een goede dag Lans.
Wat was je lunch nouquote:Op donderdag 9 januari 2014 14:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend.
Fucking zin in mijn eten van vanavond. Triest maar waar. Mijn bits heeft aangegeven me vanavond culinair te willen verrassen. Als dank op voorhand heb ik aangeboden over haar tieten klaar te komen waarna de buurvrouw de jizz er vanaf mag likken.
Scotch & Soda toch?quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:32 schreef Lange_Lans het volgende:
Even ter info. Scotch spijkerbroeken zitten heerlijk. Ik had spijkerbroeken eigenlijk afgezworen maar ik maak graag een uitzondering voor de Scotch spijkerbroek.
quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze schijnen tegenwoordig geen spijkerbroeken meer te heten...
Nog nergens.quote:
quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:35 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nog nergens.
Heb een uurtje geleden een appel en een peer naar binnen gewerkt, dus heb niet echt honger meer.
Scotch & Soda ja.quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:34 schreef Saind het volgende:
[..]
Scotch & Soda toch?
Tevens nee. Ik rock Carhartt, Levi's en Nudie
Waar gaat het heen met deze wereld. Ik blijf heel tegendraads spijkerbroek gebruiken.quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jeans, of blijkbaar alleen het merk.
Ik draag qua jeans alleen Levi's meer. Topspul.quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:34 schreef Saind het volgende:
[..]
Scotch & Soda toch?
Tevens nee. Ik rock Carhartt, Levi's en Nudie
Lijkt me vrij koud worden zo richting de winter.quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:40 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik draag broeken, de rest kan mij vrij weinig interesseren. Ik zou een goed zwerver zijn.
Ik heb een paar van die designer dingen, die zitten ook heel fijn. Alleen het nadeel is dat als ze versleten zijn, ik geen nieuwe meer kan kopen.quote:
Financieel gezien wel een goede zet geweest. Schoenen en bovenlichaam kledingstukken zijn maar prijzig.quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lijkt me vrij koud worden zo richting de winter.
Heb er tijdje terug 2 gehaald en ben er echt verzot op.quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik draag qua jeans alleen Levi's meer. Topspul.
Ik draag het sinds een jaar of 4 en dan het liefst van die slim fit met elastiek, zit echt fantastisch en het slijt amper.quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:42 schreef Saind het volgende:
[..]
Heb er tijdje terug 2 gehaald en ben er echt verzot op.
Nudie is ook wel heel chill, maar joekelduur.
M'n Carhartt broeken zijn vooral voor tijdens het werk, niet kapot te krijgen
Slim fitjes pas ik nietquote:Op donderdag 9 januari 2014 14:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik draag het sinds een jaar of 4 en dan het liefst van die slim fit met elastiek, zit echt fantastisch en het slijt amper.
Hij ook niet. Daarom de elastiek.quote:
Zijn dat van die op leggings lijkende skinny jeans of zoiets? Blijkbaar hebben mijn kinderen zulke ook.quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik draag het sinds een jaar of 4 en dan het liefst van die slim fit met elastiek, zit echt fantastisch en het slijt amper.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |