Poetin weigert 's nachts te laten sportenquote:Op zondag 5 januari 2014 15:28 schreef Mansjester het volgende:
Zin in de Spelen![]()
Vorige spelen volgens mij heb ik nachten lang shorttrack gekeken, mooi was dat
Dat gaat deze keer niet lukken. Ik hoop veel samenvattingen te kunnen kijken.quote:Op zondag 5 januari 2014 15:28 schreef Mansjester het volgende:
Zin in de Spelen![]()
Vorige spelen volgens mij heb ik nachten lang shorttrack gekeken, mooi was dat
Kan je niet live overdag kijken? Ik moet ook even kijken hoe het met mijn studie gaat, maar kan denk wel veel zienquote:Op zondag 5 januari 2014 18:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat gaat deze keer niet lukken. Ik hoop veel samenvattingen te kunnen kijken.
twitter:Sochi2014 twitterde op zondag 05-01-2014 om 20:04:34#sochi2014 countdown clocks ... tick tack ... Less then 33 days to go to winter #olympics in #Sochi #SeeYouInSochi http://t.co/4lCRz2Wezc reageer retweet
quote:
3x schaatsen, biathlon, ski + snowboard boarder cross, slalom, airials, en waarschijnlijk vergeet ik nog wat, weet het niet meer precies.quote:Op zondag 5 januari 2014 20:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]![]()
Schaatsen, of andere dingen? Ik had graag gewild, maar tickets voor de finales bij het schansspringen waren uitverkocht al
quote:Op maandag 6 januari 2014 08:43 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
3x schaatsen, biathlon, ski + snowboard boarder cross, slalom, airials, en waarschijnlijk vergeet ik nog wat, weet het niet meer precies.
Tofquote:Op maandag 6 januari 2014 08:43 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
3x schaatsen, biathlon, ski + snowboard boarder cross, slalom, airials, en waarschijnlijk vergeet ik nog wat, weet het niet meer precies.
Veel plezier.quote:Op maandag 6 januari 2014 08:43 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Trouwen?quote:Op maandag 6 januari 2014 08:43 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:35 schreef Remzz het volgende:
Wordt vast net zo'n succes als het SPT slowchat topic
Het is inderdaad wel duur, maar dat vind ik nog niet eens het probleem. Wat ik veel erger vind zijn al die papieren die je ruim op tijd al nodig hebt om te kunnen gaan i.v.m. een visum... (en natuurlijk krijg je niet al die papieren zo snel als je ze eigenlijk nodig hebt)quote:Op maandag 6 januari 2014 18:58 schreef sp3c het volgende:
ik wilde ook gaan maar het was me wat te duur allemaal
ja probleem zat hem echt in de tickets voor de wedstrijden, toen ik keek was dat echt niet leuk meerquote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:10 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Het is inderdaad wel duur, maar dat vind ik nog niet eens het probleem. Wat ik veel erger vind zijn al die papieren die je ruim op tijd al nodig hebt om te kunnen gaan i.v.m. een visum... (en natuurlijk krijg je niet al die papieren zo snel als je ze eigenlijk nodig hebt)En de kosten die daarvoor berekend worden
Plus dat je je paspoort 3 weken kwijt bent daardoor.
En dan heb je ook nog niet alleen entree tickets nodig, nee bij elk ticket moet ook nog een spectator pass worden aangevraagd o.i.d. De zin vergaat je op die manier wel moet ik zeggenHopelijk krijgen we alles geregeld en is de ergernis eenmaal daar verdwenen....
Nou ik denk dat het door de ergernis die je niet hebt, en de honderden zo niet duizenden euro's die het je bespaard, het minstens zo leuk is als de OSquote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:13 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja probleem zat hem echt in de tickets voor de wedstrijden, toen ik keek was dat echt niet leuk meer
nu ga ik in April naar Vilnius voor het wk ijshockey divisie IB waar Nederland aan meedoet, das ongeveer net zo leek vertel ik mezelf steeds
minstens duizend!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:20 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Nou ik denk dat het door de ergernis die je niet hebt, en de honderden zo niet duizenden euro's die het je bespaard, het minstens zo leuk is als de OS
Uren en uren kletsen over ijshockey, dat vindt toch iedereen leuk?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:41 schreef Mansjester het volgende:
[..]Denk niet dat het heel druk wordt.Maar ach, gaat om het idee
Curling geniet toch mijn voorkeur danquote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Uren en uren kletsen over ijshockey, dat vindt toch iedereen leuk?
Er schijnen verhitte vetes te heersen tussen de Curl Hooligans.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:46 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Curling geniet toch mijn voorkeur dan
Meen je niet. Trommel al de VI hooligans op danquote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er schijnen verhitte vetes te heersen tussen de Curl Hooligans.
Dus het is nog niet 100% zeker?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:10 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Het is inderdaad wel duur, maar dat vind ik nog niet eens het probleem. Wat ik veel erger vind zijn al die papieren die je ruim op tijd al nodig hebt om te kunnen gaan i.v.m. een visum... (en natuurlijk krijg je niet al die papieren zo snel als je ze eigenlijk nodig hebt)En de kosten die daarvoor berekend worden
Plus dat je je paspoort 3 weken kwijt bent daardoor.
En dan heb je ook nog niet alleen entree tickets nodig, nee bij elk ticket moet ook nog een spectator pass worden aangevraagd o.i.d. De zin vergaat je op die manier wel moet ik zeggenHopelijk krijgen we alles geregeld en is de ergernis eenmaal daar verdwenen....
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:57 schreef heywoodu het volgende:
En hoe kut is dit![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vonn mist Olympische Spelen
Nou ja op zich voor mij wel, maar m'n vriend heeft haast geen tijd om z'n visum voor elkaar te krijgen want hij kan z'n paspoort niet te lang missen. Dus in het ergste geval ga ik alleenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dus het is nog niet 100% zeker?
Nou ja je moet dan maar zo denken, al dat gedoe nu, maar als het normaal verloopt zit je over 4-5 weken mooi naar de Olympische Spelen te kijken, hoe cool is dat
Dat kan me nog het minst schelenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:57 schreef Mansjester het volgende:
[..]![]()
Slechte zaak ook voor het babes topic
Oh dat is wel jammerquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:03 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Nou ja op zich voor mij wel, maar m'n vriend heeft haast geen tijd om z'n visum voor elkaar te krijgen want hij kan z'n paspoort niet te lang missen. Dus in het ergste geval ga ik alleen![]()
Zo herken je de nepsportliefhebberquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:06 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dat is het eerste waar ik aan denk
Ik hou niet zo van skiën nee, kloptquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zo herken je de nepsportliefhebber
Dat vind jijquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:53 schreef -0- het volgende:
Langlaufen vind ik ook niet de meest spannende sport. Biathlon is stukken leuker om te kijken.
Al vind ik de 50km langlaufen wel mooi altijd, geweldig hoe zwaar dat moet zijn, je ziet die mannen gewoon totaal uitgeput over de finish vallen.
Alpineskien is echter over het algemeen inderdaad een stuk attractiever om naar te kijken dan het wat tragere Noorse skien.
Klopt, toch denk ik dat ook bij het gemiddelde publiek dat dus puur sport kijkt uit interesse maar het verder niet volgt alpineskien als attractiever ervaren wordt. Geen harde bewijzen maar ook als ik in mijn omgeving kijk zullen mensen eerder afstemmen op alpine skien dan Noords (My bad) skien.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat vind jij
Zelf ga ik vooral zitten voor het biatlon, langlaufen, schaatsen, shorttrack, noordse (niet Noorse) combinatie, bobsleeën/rodelen/skeleton, skiën en natuurlijk schansspringen
Dat zijn ook de sporten die ik in de winter sowieso volg, World Cups enzo. De andere sporten kijk ik wel, want OS en dus kijk ik alles, maar ze hebben wel minder mijn interesse dan de bovengenoemde sporten
Ik merk dat je voor skispringen het een tijdje moet volgen. Dan zie je mensen opkomen en dan wordt het ineens leuk. Wie springt verder en wie blijft mentaal goed. In het begin vond ik het ook maar zo zo.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Alpineskiëen is wel attractief, ik vind het schansspringen zelf geen klap aan. Alleen bij de noordse combinatie is het wel grappig. Freestyleskieen en langlaufen vind ik ook niet zo bijzonder.
Maar langlaufen is beter dan snelwandelen.
Ik snap wel hoe iemand verder kan springen, sporttechnisch is het wel interessant, maar je ziet niets behalve de gezichtsuitdrukkingen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:24 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik merk dat je voor skispringen het een tijdje moet volgen. Dan zie je mensen opkomen en dan wordt het ineens leuk. Wie springt verder en wie blijft mentaal goed. In het begin vond ik het ook maar zo zo.
Zelfde als bij schaatsen inderdaad. Als er geen mensen meer inrijden, is de luchtcirculatie weg en hebben de schaatsers die nog moeten geen schijn van kans.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Je moet maar net in een windvlaag komen en je bent kampioen.
Kwaliteitspost dit.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:35 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Zelfde als bij schaatsen inderdaad. Als er geen mensen meer inrijden, is de luchtcirculatie weg en hebben de schaatsers die nog moeten geen schijn van kans.
Heeft Martin toch gelijk
Eigenlijk is het net wielrennen. De tegenstander hoeft alleen maar een lekke band te krijgen en hatseflats hier met die titelquote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die schansspringers zullen toch allemaal wel weten wat een goede techniek is om ver te komen? Je moet maar net in een windvlaag komen en je bent kampioen.
Als je beide sporten nooit kijkt kan ik me inderdaad wel voorstellen dat alpineskiën boeiender is. Aan de andere kant, bij langlaufen (en de noordse combinatie) zijn de gevechten rechtstreeks, tegen elkaar, in plaats van 1 voor 1 tegen de klok. Nou ja, behalve bij de individuele start bij het langlaufen dan, dat is dan ook verreweg mijn minst favoriete onderdeelquote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:21 schreef -0- het volgende:
[..]
Klopt, toch denk ik dat ook bij het gemiddelde publiek dat dus puur sport kijkt uit interesse maar het verder niet volgt alpineskien als attractiever ervaren wordt. Geen harde bewijzen maar ook als ik in mijn omgeving kijk zullen mensen eerder afstemmen op alpine skien dan Noords (My bad) skien.
Sterker nog, die heeft de laatste maanden een vorm te pakken...niet normaal. Het is bijna alsof zijn allerbeste dagen terug zijn, nadat hij de vorige jaren toch wat terug begon te vallen.quote:
2 Japanners uit dat team zijn zelfs nog actief, hoewel ze de Spelen dit jaar helaas niet gaan halenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:23 schreef -0- het volgende:
Bij het horen van Japan en schansspringen in 1 zin zie ik altijd weer die Japanners voor me in Nagano die helemaal emotioneel werden. Ik was toen tien en het waren de eerste spelen die ik bewust keek. Die momenten bij het schansspringen en de schaatshoogtepunten (Vooral Romme en Timmer) staan me nog goed bij.
![]()
Oke, het volleybalgoud uit Atlanta is nog net iets eerder qua bewuste herinnering van de spelen.
Ze hebben wel een puntencompensatie voor de wind gelukkig. - als je profijt hebt, + als je nadeel hebtquote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die schansspringers zullen toch allemaal wel weten wat een goede techniek is om ver te komen? Je moet maar net in een windvlaag komen en je bent kampioen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
quote:Op woensdag 8 januari 2014 13:12 schreef sararaats het volgende:
![]()
er zijn 2 sporten waarbij ik tegen de tv geplakt zal zitten. raad eens.Noordse combinatie vind je niks zeker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
moest even googlenquote:Op woensdag 8 januari 2014 13:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Noordse combinatie vind je niks zeker?
quote:Op woensdag 8 januari 2014 13:12 schreef sararaats het volgende:
![]()
er zijn 2 sporten waarbij ik tegen de tv geplakt zal zitten. raad eens.Dan zie je toch vrij weinig meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:De Olympische Winterspelen in het Russische Sochi gaan over enkele weken van start. Om iedereen warm te maken voor dit grootse evenement heeft sponsor Proctor & Gamble een emotionele en passende reclamespot gemaakt, die al bijna vier miljoen keer bekeken werd op Youtube. De boodschap: vallen en opstaan, zo word je een Olympisch kampioen. Vooral de moeders van de sporters worden in de kijker gezet. 'Om ons te leren dat een tegenslag ons enkel sterker maakt. Bedankt mam!'
Vast wel, is echt 1 van de mooiere sportenquote:Op woensdag 8 januari 2014 13:27 schreef sararaats het volgende:
[..]
moest even googlen
maar misschien wel als ik het gezien heb
Toch leuk dat de NOS app over dat bericht een notificatie uit stuurtquote:
Service he?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:20 schreef roos85 het volgende:
[..]
Toch leuk dat de NOS app over dat bericht een notificatie uit stuurt
twitter:Linkeballen twitterde op vrijdag 10-01-2014 om 14:20:44Koning Willem-Alexander toch naar Sotsji. Hij heeft zich op valreep gekwalificeerd voor de 4x1 meter bier in het Holland House. reageer retweet
Die push berichten bij zogenaamd groot nieuws slaan sowieso nergens opquote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:20 schreef roos85 het volgende:
[..]
Toch leuk dat de NOS app over dat bericht een notificatie uit stuurt
Dan zet je het uit.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:33 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Die push berichten bij zogenaamd groot nieuws slaan sowieso nergens op
Ik krijg ook al pushberichten als er één vuurwerkdode is
De mooiste (iig spannendste) 5km ooit was die op de OS in '84 (Sarajevo) tussen Gustafsson en Malkov met de 10km als goede follow-up. Sowieso is buiten rijden een stuk heroischer dan die kille binnenbanen.quote:Op zondag 12 januari 2014 12:39 schreef Mansjester het volgende:
Ik zit even oude uitslagen van de spelen te kijken. In 2006 won Chad Hedrick goud op de 5 km. Ik dacht altijd dat Kramer die had gewonnen
Daar bestaat geen twijfel over mag ik hopen. In december het een en ander gezien van de Universiade, dat niveau was (op Sablikova na) nogal matig, maar de beelden vanuit Baselga waren schitterendquote:Op zondag 12 januari 2014 12:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Sowieso is buiten rijden een stuk heroischer dan die kille binnenbanen.
Toen bestond ik nog nietquote:Op zondag 12 januari 2014 12:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De mooiste (iig spannendste) 5km ooit was die op de OS in '84 (Sarajevo) tussen Gustafsson en Malkov met de 10km als goede follow-up. Sowieso is buiten rijden een stuk heroischer dan die kille binnenbanen.
Lol...voor mij is het jeugdsentiment.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:48 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Toen bestond ik nog niet
Maar ik geloof je graag
Dat wil ik ook wel. Maar helaas kan dat niet betalen.quote:
Helaas, maar waar..quote:Op maandag 13 januari 2014 19:59 schreef CherryOnTop het volgende:
Ik had wel een spanddoek met "Groetjes aan de FOK!kers uit de OS SC" willen meenemen maar schijnbaar moeten alle teksten op spandoeken door een notaris vertaald worden en dan goedgekeurd
Bron: Schaatsen.nlquote:Aan de poort van het olympisch park zal er worden gecontroleerd of de spandoeken geen politieke, commerciële, extremistische of provocerende teksten bevatten. Ook beledigingen, onzedelijke afbeeldingen en scheldwoorden zijn uit den boze, zo valt te lezen in de officiële lijst van verboden items op de Spelen.
Teksten op spandoeken moeten van tevoren door een notaris of door de organisatie worden goedgekeurd. Supporters die zich niet aan de regels houden kunnen worden geweigerd of verwijderd uit het olympisch park.
Vlaggen en spandoeken mogen bovendien niet groter zijn dan één bij twee meter.
Ja nou? Die tekst zal wel mogen hoor.quote:Op maandag 13 januari 2014 19:59 schreef CherryOnTop het volgende:
Ik had wel een spanddoek met "Groetjes aan de FOK!kers uit de OS SC" willen meenemen maar schijnbaar moeten alle teksten op spandoeken door een notaris vertaald worden en dan goedgekeurd
Moet ik zeker een extra dure notaris hebben omdat niemand "FOK!kers en OS SC" naar het Russisch kan vertalen?quote:Op maandag 13 januari 2014 20:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja nou? Die tekst zal wel mogen hoor.
Komt nog wel.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:01 schreef 4-elements het volgende:
Wat mij vooral opvalt is de stilte nog in dit forumgedeelte. Heb het idee dat het vroeger drukker was voorafgaand aan de spelen. Of ben ik nou nostalgische en oud?
Vier jaar geleden was OS al open met het OKT en volgens mij was er wel iets meer leven idd.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:01 schreef 4-elements het volgende:
Wat mij vooral opvalt is de stilte nog in dit forumgedeelte. Heb het idee dat het vroeger drukker was voorafgaand aan de spelen. Of ben ik nou nostalgische en oud?
klopt idd vooral tijdens Turijn? was het erg drukquote:Op maandag 13 januari 2014 23:01 schreef 4-elements het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 09:00 schreef heywoodu het volgende:
Even testen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:- What do you think about making women jumping in the Olympics?
- I admit, I do not advocate women's ski jumping. It is quite heavy and traumatic sport. If a man were seriously injured, it is not fatal, but for all women may end up far worse. If I had a daughter, never would give in jumping - it's too hard work. Women have a different purpose - to have children, do housework, to create a family home, "- said in an interview with Aref" Izvestia ".
Jaquote:Op maandag 20 januari 2014 15:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het is idd een crazy fact dat Taiwan de OS van '80 in Salt Lake City heeft geboycot.
Ik moet een FB-like geven om het artikel te kunnen lezen.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:36 schreef heywoodu het volgende:
http://m.focus.de/sport/o(...)schi_id_3549022.html
Goed tijdschema ook wel, met een verdeling in de evenementen waar medailles worden vergeven en dingen als groepswedstrijden en kwalificaties
Huh, das vreemdquote:Op maandag 20 januari 2014 18:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik moet een FB-like geven om het artikel te kunnen lezen.
Kwam dezelfde pop-up, maar je kunt gelukkig ook aanklikken "Ich bin kein Facebook fan" en dan alsnog het artikel lezen....thnx!quote:Op maandag 20 januari 2014 18:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Huh, das vreemd
http://www.focus.de/sport(...)schi_id_3549022.html
Die misschien? Die andere was de mobiele site zag ik.
Apart ik heb dat gevoel nog helemaal niet. Maar goed ik heb ook wel e.e.a. aan mijn hoofd dan de Spelen alleen.quote:Op maandag 20 januari 2014 15:12 schreef heywoodu het volgende:
Nu de laatste World Cups eraan komen (of zoals bij het biatlon zelfs al geweest zijn) begin ik er toch wel echt helemaal klaar voor te zijn trouwens![]()
![]()
Misschien is het dan beter als het wat rustiger blijftquote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:33 schreef tong80 het volgende:
Hier moet ik gepost hebben. Zal zorgen dat het forum harder gaat lopen,
Het was niet eens een Koos-grap.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:47 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Misschien is het dan beter als het wat rustiger blijft![]()
Ik zal de Koos-grappen hier beperkt houden, is niet aan te bevelen om je met Koos op glad ijs te begeven.quote:
Helden mogen altijd in een grap worden verwerktquote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zal de Koos-grappen hier beperkt houden, is niet aan te bevelen om je met Koos op glad ijs te begeven.
Sta bijna op het punt een naamtopic voor Mansjester te openen zou Koos zeggen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:54 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Helden mogen altijd in een grap worden verwerkt
Daarom plas ik zittend. Staand kan de klep naar beneden vallen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:43 schreef heywoodu het volgende:
De biatleten kunnen gezellig naast elkaar zitten kleien![]()
[ afbeelding ]
Ja hup, beginnen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:54 schreef Mansjester het volgende:
Ik begin er nu toch echt zin in te krijgen
Regenboog-tenue....als verwijzing naar het hele gedoe rondom de homorechten in Rusland.quote:Op zondag 26 januari 2014 10:15 schreef Iwanius het volgende:
Inderdaad. Waar je normaliter bij de Duitse tricots wordt doodgegooid met de kleuren van de Duitse vlag,ontbreekt nu elke verwijzing er naar. Nou ja,op die adelaar op de bovenarm na.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:18 schreef takkfyrir het volgende:
Leuk, zo met de kleuren van de Duitse vlag erin verwerkt.
Nog anderhalve week.quote:Op maandag 27 januari 2014 13:13 schreef borisz het volgende:
Is het al 7 februari?
Ook maar een paar sporttopics omhoog geschopt die waren weggezakt
Doen we ook nog met een pot die je kunt winnen enzo?quote:Op maandag 27 januari 2014 13:28 schreef Felagund het volgende:
Nu dit topic toch gekickt is, kan ik ook wel schaamteloos mijn topic promoten:
www.forum.fok.nl/topic/2069055/1/999
Pas 9 mensen hebben gestemdquote:Op maandag 27 januari 2014 13:28 schreef Felagund het volgende:
We hebben nog bijna een week.quote:
Het gaat alleen om de eer.quote:Op maandag 27 januari 2014 13:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Doen we ook nog met een pot die je kunt winnen enzo?
Ik weet een goede:quote:Op maandag 27 januari 2014 14:22 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het gaat alleen om de eer.Ander doet helemaal niemand meer mee. Ik denk ook niet dat het überhaupt wordt goedgekeurd als we er een geldprijs aanhangen.
Was ook niet helemaal serieusquote:Op maandag 27 januari 2014 14:22 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het gaat alleen om de eer.Ander doet helemaal niemand meer mee. Ik denk ook niet dat het überhaupt wordt goedgekeurd als we er een geldprijs aanhangen.
Als het trouwens toch een Nostradamus gaat worden wil ik wel helpen met de vragen, sinds dat idee gepost is heb ik in m'n onderbewuste al echt veel ideeën voor vragen opgedaanquote:Op maandag 27 januari 2014 13:28 schreef Felagund het volgende:
Ik had eerst ook het idee om zo'n soort prono te openen, maar ik had het probleem dat ik niet bij alle sporten vragen kon bedenken. Het voordeel is wel dat ik gewoon mijn TDF-Nostrodamus-excelbestand kan gebruiken.quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als het trouwens toch een Nostradamus gaat worden wil ik wel helpen met de vragen, sinds dat idee gepost is heb ik in m'n onderbewuste al echt veel ideeën voor vragen opgedaan![]()
Vragen bedenken moet geen probleem zijn, ideeën zatquote:Op donderdag 30 januari 2014 14:27 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik had eerst ook het idee om zo'n soort prono te openen, maar ik had het probleem dat ik niet bij alle sporten vragen kon bedenken. Het voordeel is wel dat ik gewoon mijn TDF-Nostrodamus-excelbestand kan gebruiken.
Er kan dan wel meer afwisseling in vragen komen, je kan altijd nog voor een paar onderdelen de winnaar en/of podium voorspellen. Ik zal het idee opperen in het topic.quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Vragen bedenken moet geen probleem zijn, ideeën zat
Vooral dat eerste lijkt me veel leuker ja, dus ben benieuwd naar de reactiesquote:Op donderdag 30 januari 2014 15:27 schreef Felagund het volgende:
[..]
Er kan dan wel meer afwisseling in vragen komen, je kan altijd nog voor een paar onderdelen de winnaar en/of podium voorspellen. Ik zal het idee opperen in het topic.
Ik vrees dat deze actueel isquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:42 schreef TheArt het volgende:
[ afbeelding ]
Zou die onderste foto actueel zijn
Welke onderdelen beginnen al eerder? Of zijn het alleen trainingen?quote:
Ik zie Heywoodu er ook wel voor aan dat hij alle trainingen live via streams gaat kijkenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:08 schreef Felagund het volgende:
[..]
Welke onderdelen beginnen al eerder? Of zijn het alleen trainingen?
http://www.docdroid.net/794u/schema-os.docx.htmlquote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:08 schreef Felagund het volgende:
[..]
Welke onderdelen beginnen al eerder? Of zijn het alleen trainingen?
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 16:34 schreef takkfyrir het volgende:
Ik had dat nummer dus nét uit mijn hoofd verbannen, hè.
Dat kan beter. Ik heb hieronder het juiste nummer.quote:
Nederlandse tijd? +4 toch?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
http://www.docdroid.net/794u/schema-os.docx.html![]()
Donderdag 6 februari
07.00 Snowboarden slopestyle mannen/vrouwen kwalificatie
15.00 Freestyle skiën moguls vrouwen kwalificatie
16.30 Kunstschaatsen team event paren kort + mannen kort
Dus om 7 uur al Nederlandse glorie en dat moet live gevolgd worden natuurlijk
Dat document is in Nederlandse tijdquote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nederlandse tijd? +4 toch?
Ah top!quote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat document is in Nederlandse tijd
Ik ga er in elk geval vanuit dat ik het goed gedaan heb (99% zekerquote:
Ik zou om 7 uur kijkenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik ga er in elk geval vanuit dat ik het goed gedaan heb (99% zeker), maar voor de zekerheid kijk in donderdagochtend om 6 uur wel even of het slopestyle dan daadwerkelijk begint
Net nam de ARD ook een kijkje. Bij de schansen en het freestyle-gebied is het behoorlijk dramatisch met vooral natte sneeuw en vieze bruine drek, maar hogerop in het langlaufgebied ziet het er sinds een paar dagen heel goed uitquote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:34 schreef TheArt het volgende:
http://nos.nl/os2014/vide(...)r-echt-goed-uit.html
Sneeuwcondities zien er prima uit.
Op de ARD nu een programma met allerlei "Altstars". (Neuner is zwanger....quote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Net nam de ARD ook een kijkje. Bij de schansen en het freestyle-gebied is het behoorlijk dramatisch met vooral natte sneeuw en vieze bruine drek, maar hogerop in het langlaufgebied ziet het er sinds een paar dagen heel goed uit
Star Biathlonquote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Op de ARD nu een programma met allerlei "Altstars". (Neuner is zwanger....) Wel erg kneuterig allemaal btw.
Was het nog iets?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Star Biathlon
Ik ben het aan het opnemen zodat ik het straks kan kijken
Straks gaat dat juist weer problemen opleveren, het mag nu wel even rustig worden qua sneeuwvalquote:Op zondag 2 februari 2014 14:22 schreef TheArt het volgende:
Kanonnen wat een sneeuw is er afgelopen nacht weer gevallen
[ afbeelding ]
Had hem op pauze gezet toen ik even met m'n ouders een serie ging kijken, toen ik 2 uur later weer terugkwam dacht ik "hey de box staat nog aan, *klik*, uit...oh kut", en toen was ie weg dusquote:Op zondag 2 februari 2014 14:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Was het nog iets?
Vond het zo truttig, dat ik weggezapt ben.
Lol.....troost je met de gedachte dat je wrs niet veel hebt gemist.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Had hem op pauze gezet toen ik even met m'n ouders een serie ging kijken, toen ik 2 uur later weer terugkwam dacht ik "hey de box staat nog aan, *klik*, uit...oh kut", en toen was ie weg dus![]()
![]()
Had hem beter daadwerkelijk op kunnen laten nemen
Dan ga ik het niet speciaal terugkijken denk ik maarquote:Op zondag 2 februari 2014 14:57 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Lol.....troost je met de gedachte dat je wrs niet veel hebt gemist.![]()
Vond het vooral leuk om wat oude helden van weleer te zien (Rosi Mittermaier), maar ik weet niet of jou dat ook echt aangesproken zou hebben.....dat wedstrijdje zelf was vooral een schijtlolligheidje.....op z'n Duits wel te verstaan....geen VI toestanden.
Daarover twijfelenquote:Op zondag 2 februari 2014 16:53 schreef Mansjester het volgende:
Kutzooi. Ik mis de 500 en 1000 mannen en 5 km voor vrouwen ivm studie. Ik twijfel nu om de lessen te skippen
De 5 kilometer van de vrouwen missen lijkt me geen ramp, dat vind ik de minst interessante afstand maar van de 500 en 1000 meter mannen zou ik wel serieus balen.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:53 schreef Mansjester het volgende:
Kutzooi. Ik mis de 500 en 1000 mannen en 5 km voor vrouwen ivm studie. Ik twijfel nu om de lessen te skippen
Waarom zit er trouwens maar 1 dag tussen de twee kortste afstandenquote:Op zondag 2 februari 2014 17:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Daarover twijfelen
Vooral op de dagen van de 500 en 1000.
Mijn 2 colleges per week beginnen morgen weerquote:Op zondag 2 februari 2014 17:01 schreef takkfyrir het volgende:
[..]
De 5 kilometer van de vrouwen missen lijkt me geen ramp, dat vind ik de minst interessante afstand maar van de 500 en 1000 meter mannen zou ik wel serieus balen.![]()
Ik heb het gelukkig goed voor elkaar, met aankomende donderdag de laatste colleges en daarna veel essays schrijven non-stop OS kijken.
Op een WK sprint zit het dichter bij elkaar.quote:Op zondag 2 februari 2014 17:02 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Waarom zit er trouwens maar 1 dag tussen de twee kortste afstanden![]()
Raar schema eigenlijk...
quote:Op zondag 2 februari 2014 17:01 schreef takkfyrir het volgende:
[..]
De 5 kilometer van de vrouwen missen lijkt me geen ramp, dat vind ik de minst interessante afstand maar van de 500 en 1000 meter mannen zou ik wel serieus balen.![]()
Ik heb het gelukkig goed voor elkaar, met aankomende donderdag de laatste colleges en daarna veel essays schrijven non-stop OS kijken.
Beetje onvergelijkbare situatie. Best een rare planning zo vind ikquote:Op zondag 2 februari 2014 17:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Op een WK sprint zit het dichter bij elkaar.
Nooit doen. Studie is te belangrijk om te skippen want het is een onderdeel van je toekomst.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:53 schreef Mansjester het volgende:
Mijn verstand gaat het ook wel winnen, zeker omdat ik al zo weinig college heb. Dan is het stom om er niet heen te gaan.quote:Op zondag 2 februari 2014 17:07 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Nooit doen. Studie is te belangrijk om te skippen want het is een onderdeel van je toekomst.![]()
Sportprogramma's keren in welke vorm ook, altijd terug. De verloren tijd van een studie nooit.
Ah, dat is kut. En je volgt niet zo´n grote studie dat je een keertje bij een andere groep kan zitten ofzo?quote:Op zondag 2 februari 2014 17:03 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Mijn 2 colleges per week beginnen morgen weer
Schijt planning
Uiteraard.quote:
Nee, heb maar 1 vak in deze periode dat op 1 moment wordt aangebodenquote:Op zondag 2 februari 2014 17:17 schreef takkfyrir het volgende:
[..]
Ah, dat is kut. En je volgt niet zo´n grote studie dat je een keertje bij een andere groep kan zitten ofzo?
Een ARD/ZDF kijker!quote:Op zondag 2 februari 2014 17:17 schreef takkfyrir het volgende:
Ik kijk sowieso altijd al graag op ARD of ZDF een hele dag wintersport, maar schaatsen is de enige wintersport waar ik daadwerkelijk een beetje verstand van heb.
En tijdens het college dan angstvallig ieder contact met medestudenten vermijden, omdat je anders de uitslag al hoort.quote:Op zondag 2 februari 2014 17:20 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Nee, heb maar 1 vak in deze periode dat op 1 moment wordt aangebodenEven bedenken hoe ik het dan ga doen, denk dat ik het gewoon via UG ga terugkijken
Als je een beetje wintersport wilt volgen, kom je daar automatisch wel terecht.quote:
Jij hebt een slechte invloed op mequote:Op zondag 2 februari 2014 17:26 schreef takkfyrir het volgende:
[..]
En tijdens het college dan angstvallig ieder contact met medestudenten vermijden, omdat je anders de uitslag al hoort.Wel prijzenswaardig dat je alsnog gaat, ik zou, iig als er geen aanwezigheidsplicht (
) is, de colleges lekker overslaan.
Eurosport zendt ook best veel wintersport uit, alleen die reclames.....en ook qua verslaggeving en commentaar is het bij de Duitsers een stuk beter verzorgd.quote:Op zondag 2 februari 2014 17:26 schreef takkfyrir het volgende:
Als je een beetje wintersport wilt volgen, kom je daar automatisch wel terecht.
De reclames op Eurosport zijn irritant, maar als ik "jetzt warm anziehen, biathlon im ersten, präsentiert von erdinger alkoholfrei" hoor heb ik er al helemaal zin inquote:Op zondag 2 februari 2014 17:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Eurosport zendt ook best veel wintersport uit, alleen die reclames.....en ook qua verslaggeving en commentaar is het bij de Duitsers een stuk beter verzorgd.
Dat komt zeker, omdat Manuela dat grote glas Erdinger vasthoudt!quote:Op zondag 2 februari 2014 17:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De reclames op Eurosport zijn irritant, maar als ik "jetzt warm anziehen, biathlon im ersten, präsentiert von erdinger alkoholfrei" hoor heb ik er al helemaal zin in
Ik ben niet zo'n grote schaatsfan. Sprintafstanden vind ik nog wel leuk, maar de 1.500 meter vind ik al te lang om helemaal af te kijken. Paar laatste ritten meepikken gaat dan nog wel.quote:Verder hebben de Duitsers tussendoor altijd wel leuke korte reportages, zoals vandaag over de bobsleeërs
Eigenlijk wat je bij de NOS over het schaatsen hebt, en daar kijk ik meestal ook graag naar
Nee dat komt gewoon omdat dan biatlon begintquote:Op zondag 2 februari 2014 18:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat komt zeker, omdat Manuela dat grote glas Erdinger vasthoudt!
[..]
Ik ben niet zo'n grote schaatsfan. Sprintafstanden vind ik nog wel leuk, maar de 1.500 meter vind ik al te lang om helemaal af te kijken. Paar laatste ritten meepikken gaat dan nog wel.
Op de Duitser is (logischerwijze) ook veel meer variatie....bij de NOS is het schaatsen, schaatsen, schaatsen en een heel klein beetje andere wintersport.
Dat was uiteraard niet de bedoeling.quote:Op zondag 2 februari 2014 17:47 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Jij hebt een slechte invloed op me![]()
Colleges zijn niet verplicht. Waren ze dat maar, dan twijfelde ik helemaal niet om ze te skippen
Ik ga er toch wel vanuit dat je nu op de OS het schaatsen ook goed gaat volgen.quote:Op zondag 2 februari 2014 18:06 schreef Kingstown het volgende:
Ik ben niet zo'n grote schaatsfan. Sprintafstanden vind ik nog wel leuk, maar de 1.500 meter vind ik al te lang om helemaal af te kijken. Paar laatste ritten meepikken gaat dan nog wel.
"waar was jij toen Michel Mulder als eerste Nederlander ooit goud won op de 500 meter?" kun je ook beantwoorden met "thuis in plaats van in de collegezaal omdat ik door het missen van 1 of 2 lessen mijn toekomst toch niet zou vergooien" en dat heeft nog meer ookquote:Op zondag 2 februari 2014 19:52 schreef takkfyrir het volgende:
[..]
Dat was uiteraard niet de bedoeling.Deze week dan maar even kijken hoe nuttig de colleges gaan zijn, en dan bepalen of je een keertje kunt overslaan? Alhoewel, als je later de vraag "waar was jij toen Michel Mulder als eerste Nederlander ooit goud won op de 500 meter?" met "in de collegezaal, omdat ik anders mijn toekomst zou vergooien" kunt beantwoorden, dan heeft dat misschien ook wel wat.
[..]
Ik ga er toch wel vanuit dat je nu op de OS het schaatsen ook goed gaat volgen.En al helemaal de 1500 meter joh, dat is de mooiste afstand die er is.
Ik zou sowieso skippen, want mijn colleges zijn over het algemeen niet zo bijzonder nuttig dat ik echt iets mis.quote:Op zondag 2 februari 2014 19:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
"waar was jij toen Michel Mulder als eerste Nederlander ooit goud won op de 500 meter?" kun je ook beantwoorden met "thuis in plaats van in de collegezaal omdat ik door het missen van 1 of 2 lessen mijn toekomst toch niet zou vergooien" en dat heeft nog meer ook
Heb er geen verstand van, maar colleges worden tegenwoordig toch ook vaak opgenomen zodat je ze via internet terug kunt kijken?
Ja.quote:Op zondag 2 februari 2014 19:57 schreef takkfyrir het volgende:
[..]
Ik zou sowieso skippen, want mijn colleges zijn over het algemeen niet zo bijzonder nuttig dat ik echt iets mis.Bij grotere studies wordt er idd wel eens iets opgenomen, ik heb het ooit geloof ik bij één college gehad. Maar als er daadwerkelijk iets wordt opgenomen dan heeft Mansjester helemaal geen dilemma denk ik, want dan kijkt hij uiteraard gewoon schaatsen.
Toch?
Smaken verschillen.quote:Op zondag 2 februari 2014 19:52 schreef takkfyrir het volgende:
Ik ga er toch wel vanuit dat je nu op de OS het schaatsen ook goed gaat volgen.En al helemaal de 1500 meter joh, dat is de mooiste afstand die er is.
Ik heb drie dagen college tussen 1 en 3, volgens mij is er rond dat tijdstip net telkens veel geschaats.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:17 schreef Mansjester het volgende:
Eikels zijn jullie!
Maar ik weet niet of het wordt opgenomen, daar kom ik morgen tijdens eerste college achter. Vorig semester werd er wel 1 vak opgenomen.
De belangrijkste ritten kan je denk ik wel zien dan.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb drie dagen college tussen 1 en 3, volgens mij is er rond dat tijdstip net telkens veel geschaats.
En het Curlen begint gelukkig al om zes uur 's ochtends.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:49 schreef Mansjester het volgende:
[..]
De belangrijkste ritten kan je denk ik wel zien dan.
quote:Op zondag 2 februari 2014 20:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En het Curlen begint gelukkig al om zes uur 's ochtends.
Hoe laat is dat?quote:Op zondag 2 februari 2014 20:56 schreef Mansjester het volgende:
[..]![]()
Ik kan het shorttrack wel grotendeels volgen
Echt waar?quote:Op zondag 2 februari 2014 20:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En het Curlen begint gelukkig al om zes uur 's ochtends.
Maandag 10 feb 10.45-13.35quote:
Goed nieuws: het is ook tussen elf en een en vier en zes!quote:Op zondag 2 februari 2014 21:24 schreef takkfyrir het volgende:
Voor schaatsen zou ik met liefde vroeg opstaan en ik wil ook heus wel curling gaan kijken, maar daarvoor om 6 uur opstaan gaat me toch net iets te ver, hoor.
Dat zijn de betere tijdstippen.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Goed nieuws: het is ook tussen elf en een en vier en zes!
Nu ben ik uiteraard benieuwd wat je er vandaag over hebt gehoord?quote:Op zondag 2 februari 2014 20:17 schreef Mansjester het volgende:
Maar ik weet niet of het wordt opgenomen, daar kom ik morgen tijdens eerste college achter.
Kijk maar uit dat je studie er niet nú al onder lijdt.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:38 schreef -0- het volgende:
Heerlijk aan de thuisstudie de komende weken dus volop kijken, vooral oppassen dat mijn studie er niet te veel onder gaat lijdden.
Het was echt dramatischquote:Op maandag 3 februari 2014 20:38 schreef takkfyrir het volgende:
[..]
Nu ben ik uiteraard benieuwd wat je er vandaag over hebt gehoord?
Dit, maar dan stagequote:Op maandag 3 februari 2014 20:43 schreef Felagund het volgende:
Ik moet gewoon werken overdag, dus ik mis vrij veel.
Dat is stom. En raar eigenlijk ook, dat ze de slides niet online zetten? Ook als je wél bij het college aanwezig bent, wil je die slides toch terug kunnen zien?quote:Op maandag 3 februari 2014 23:32 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Het was echt dramatisch
Het kutte is alleen dat we volgende week gastcolleges hebben.Die gastsprekers zetten hun slides niet online, waardoor ik ook wel aanwezig moet zijn
Lulverhaal over copyright enzo.Mensen van een bank die interessant willen doenquote:Op maandag 3 februari 2014 23:35 schreef takkfyrir het volgende:
[..]
Dat is stom. En raar eigenlijk ook, dat ze de slides niet online zetten? Ook als je wél bij het college aanwezig bent, wil je die slides toch terug kunnen zien?
Dan mag je er ook geen aantekeningen van maken, en dan kan het al helemaal niet terugkomen in een tentamen.quote:Op maandag 3 februari 2014 23:45 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Lulverhaal over copyright enzo.Mensen van een bank die interessant willen doen
Bedankt voor deze ondersteuningquote:Op maandag 3 februari 2014 23:58 schreef takkfyrir het volgende:
[..]
Dan mag je er ook geen aantekeningen van maken, en dan kan het al helemaal niet terugkomen in een tentamen.Mooi schaatsen kijken dus!
![]()
Maar ik hoop voor je dat het college onverwacht tóch zeer nuttig en interessant blijkt, en dat je het schaatsen dan niet voor niets hebt gemist.
Ik kwam er net toevallig één tegen!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 10:08 schreef Kingstown het volgende:
Is er trouwens ook een algemeen Olympisch nieuwtjes topic of alleen voor het schaatsen?
Indien niet.....waar wordt verwacht dat dergelijke info dan geplaatst wordt, als het niet onder een specifieke sport valt? Om overal een apart topic voor te openen lijkt me dan ook weer erg veel van het goede, maar als dat wel de bedoeling is, dan hoor ik het graag!
Ik zal de volgende keer beter kijken, voordat ik zulke overbodige vragen stel....sorry.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 10:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik kwam er net toevallig één tegen!
OWS / [Algemeen] Olympisch nieuwstopic
Krijg je als je een daggie ouder wordt hequote:Op dinsdag 4 februari 2014 10:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik zal de volgende keer beter kijken, voordat ik zulke overbodige vragen stel....sorry.
Blijft altijd het perfecte excuus.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 10:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Krijg je als je een daggie ouder wordt he
I know, ik gebruik het ook dagelijks.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 10:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Blijft altijd het perfecte excuus.
Sst.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 10:22 schreef Felagund het volgende:
Hij is wel pas om 10:18 vandaag geopend.
Ik dacht dat ik ook al scheel zat te kijken toen het topic er nog niet wasquote:Op dinsdag 4 februari 2014 10:22 schreef Felagund het volgende:
Gebruik ik eens een PI wordt het niet gezien....quote:Op dinsdag 4 februari 2014 10:22 schreef Felagund het volgende:
Karina had het volgens mij niet door.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 10:27 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gebruik ik eens een PI wordt het niet gezien....
Ik meestal ook niet....gebruik ze zelf ook nauwelijks.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 10:28 schreef Felagund het volgende:
[..]
Karina had het volgens mij niet door.En ik let niet altijd op de PI.
![]()
Nee dat krijg je als je een daggie ouder wordt dan zie je sommige dingen nietquote:Op dinsdag 4 februari 2014 10:28 schreef Felagund het volgende:
[..]
Karina had het volgens mij niet door.En ik let niet altijd op de PI.
![]()
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 10:26 schreef Felagund het volgende:
Donderdagmorgen toch snowboarden? Kan ik nog mooi even meepakken voordat ik naar mijn werk ga.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 10:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee dat krijg je als je een daggie ouder wordt dan zie je sommige dingen niet
Ik ben meestal pas rond 9:00 op het werk, het begint om 7:00 al toch?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 10:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Met Cheryl Maas al, maar de mannen komen eerst dus dat ga je dan alsnog missen misschien.
Eerste heat van de vrouwenkwali pas om 11quote:Op dinsdag 4 februari 2014 10:34 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik ben meestal pas rond 9:00 op het werk, het begint om 7:00 al toch?
Dan kijk ik de mannen wel.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 10:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Eerste heat van de vrouwenkwali pas om 11
Kun je de rodelestafette kijkenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 10:39 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dan kijk ik de mannen wel.
Kreeg trouwens net een mail dat op 13 februari op mijn werk er geen stroom is. Mooi excuus om een dagje thuis te werken met de OS op de achtergrond.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:43 schreef takkfyrir het volgende:
Noorwegen heeft weer een eigen lied voor de Olympische Spelen gelanceerd, The best of us. () Vergeleken hiermee is zelfs het Koningslied een muzikaal pareltje.
In Noorwegen zelf was er ook veel kritiek, maar deze versie zou nog niet het definitieve lied zijn. Ik ben benieuwd hoe het nóg beter kan worden.
![]()
I like to ski, dat als reactie op bovenstaand nummer opnieuw is uitgebracht en als alternatief OS-lied wordt genoemd, vind ik dan wel weer geestig.
Noorse schansspringers. skivliegers. Noren.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik vind deze toch een stuk beter
oa geschreven door schansspringcoach Alexander Stöckl en met een stukje zang van skivliegwereldrecordhouder Johan Remen Evensen
Was het officiële lied van het WK skivliegen in Vikersund 2 jaar geleden, dus elke keer als ik het hoor sta ik voor m'n gevoel weer onderaan de schans
Die is ook primaquote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:09 schreef takkfyrir het volgende:
[..]
Noorse schansspringers. skivliegers. Noren.En dat dansje op het eind.
![]()
Het Noorse OS-lied van vier jaar geleden werd volgens mij in eerste instantie voor de schansspringers geschreven. Ook niet wereldschokkend, maar in elk geval een stuk beter dan die van dit jaar. dat is ook niet zo moeilijk Wel met saaie clip:
Ik hoop het, maar acht de kans niet heel groot....overigens is ze wel eerste kandidate om vlaggendraagster van DL te worden, maar omdat ze zondag al aan de bak moet ziet ze dat (nog?) niet helemaal zitten.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:17 schreef heywoodu het volgende:
Dat ze maar met een mooie gouden medaille om d'r nek terug mag keren
Ik zit er al klaar voor. Ok, ik moet nog werken, slapen, eten, etc, maar op dit moment zit ik al klaar.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 10:23 schreef heywoodu het volgende:
Hey maar even serieus he...over 2 dagen zijn we gewoon al begonnen.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:30 schreef Mansjester het volgende:
Speciaal voor de Spelen nieuwe UI
Hege
Idd, valt mij überhaupt mee dat ze voor de 1500 meter is gekwalificeerd. Wilde Njatun die afstand niet rijden?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:28 schreef takkfyrir het volgende:
[..]![]()
![]()
Met haar recente uitslagen kan ze ook wel een beetje extra aanmoediging gebruiken.
Hallo hallo, uitkijken hé.Er mag louter positief over Hege worden gesproken, anders haal ik Poetin erbijquote:Op woensdag 5 februari 2014 09:37 schreef Felagund het volgende:
[..]
Idd, valt mij überhaupt mee dat ze voor de 1500 meter is gekwalificeerd. Wilde Njatun die afstand niet rijden?
Ze overdrijven het wel een beetje in Sochi. 2 wc's in 1 ruimte.quote:Op woensdag 5 februari 2014 09:22 schreef heywoodu het volgende:
Kijk het is best gezellig bij de biatlonwc's.
[ afbeelding ]
Fourcade en..Fourcade/Boeuf?![]()
'Pikant plaatje' jouw UIquote:Op woensdag 5 februari 2014 09:44 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Hallo hallo, uitkijken hé.Er mag louter positief over Hege worden gesproken, anders haal ik Poetin erbij
Volgens haar Facebook rijdt Njåtun de 1500 wel, maar op Wiki zie ik haar er inderdaad niet tussen staan? Zou echt raar zijn als ze niet rijdt, want ze is de enige Noorse die dit jaar nog een beetje fatsoenlijke uitslagen achter haar naam heeft staan (sorry, Mansjester).quote:Op woensdag 5 februari 2014 09:37 schreef Felagund het volgende:
[..]
Idd, valt mij überhaupt mee dat ze voor de 1500 meter is gekwalificeerd. Wilde Njatun die afstand niet rijden?
Ze staat er hier wel gewoon bij tussen:quote:Op woensdag 5 februari 2014 10:13 schreef takkfyrir het volgende:
[..]
Volgens haar Facebook rijdt Njåtun de 1500 wel, maar op Wiki zie ik haar er inderdaad niet tussen staan? Zou echt raar zijn als ze niet rijdt, want ze is de enige Noorse die dit jaar nog een beetje fatsoenlijke uitslagen achter haar naam heeft staan (sorry, Mansjester).
Maar de info van die site is nog niet definitief, en ik kan me eigenlijk ook niet voorstellen dat er drie Noorse vrouwen op de 1500 meter mogen starten? Maar ik ga er wel vanuit dat Njåtun sowieso rijdt, omdat zij veruit het beste in vorm is.quote:Op woensdag 5 februari 2014 10:20 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze staat er hier wel gewoon bij tussen:
http://www.sochi2014.com/(...)ion=ss-ladies-1500-m
Op de 1000 meter staat ze als enige Noorse op de Sochi site, terwijl wiki zegt dat Hege die rijdt:
http://www.sochi2014.com/(...)ion=ss-ladies-1000-m
Ik zou dan eerder de officiële site vertrouwen.
Ik ben diep, diep teleurgesteld..quote:Op woensdag 5 februari 2014 10:13 schreef takkfyrir het volgende:
[..]
Volgens haar Facebook rijdt Njåtun de 1500 wel, maar op Wiki zie ik haar er inderdaad niet tussen staan? Zou echt raar zijn als ze niet rijdt, want ze is de enige Noorse die dit jaar nog een beetje fatsoenlijke uitslagen achter haar naam heeft staan (sorry, Mansjester).
Ik geloof niet dat ik helemaal de beste persoon ben om dat te vragen, maar ik zou in plaats van Mari of Hege toch echt voor Ida gaan.quote:Op woensdag 5 februari 2014 10:26 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik ben diep, diep teleurgesteld..
Eerlijk, wie zie je nou liever schaatsen?
[ afbeelding ]
Of
[ afbeelding ]
Met die pakken aan en de cap over het hoofd, maakt het me weinig uit tbh.quote:Op woensdag 5 februari 2014 10:26 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik ben diep, diep teleurgesteld..
Eerlijk, wie zie je nou liever schaatsen?
[ afbeelding ]
Of
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 februari 2014 10:30 schreef takkfyrir het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik helemaal de beste persoon ben om dat te vragen, maar ik zou in plaats van Mari of Hege toch echt voor Ida gaan.![]()
[ afbeelding ]
Jullie zijn vanaf nu mijn vijandenquote:Op woensdag 5 februari 2014 10:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Met die pakken aan en de cap over het hoofd, maakt het me weinig uit tbh.
Ida lijkt mij ook minstens zo leuk als Hege.quote:Op woensdag 5 februari 2014 10:30 schreef takkfyrir het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik helemaal de beste persoon ben om dat te vragen, maar ik zou in plaats van Mari of Hege toch echt voor Ida gaan.![]()
[ afbeelding ]
Oei.quote:Op woensdag 5 februari 2014 10:34 schreef Mansjester het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn vanaf nu mijn vijanden
Userbash....TR gemacht!quote:Op woensdag 5 februari 2014 10:34 schreef Mansjester het volgende:
Oh het zal me aan m'n reet roesten want ik heb Lara en Laura al.quote:Op woensdag 5 februari 2014 10:51 schreef takkfyrir het volgende:
[..]
Jij bent zo bang geworden dat je je niet durft uit te spreken over deze prangende kwestie?
Weten zij dat ook?quote:Op woensdag 5 februari 2014 11:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh het zal me aan m'n reet roesten want ik heb Lara en Laura al.
quote:Op woensdag 5 februari 2014 11:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Deze moet je even zien gewoon:
http://marktuitert.nl/road-to-sochi/
quote:Op woensdag 5 februari 2014 15:24 schreef CherryOnTop het volgende:
Nou onze visas zijn binnen, op de valreepTickets, spectator passes, vliegtickets, hotel, lege bankrekening, check check check check. Volgens mij is nu alles klaar.
we gaan de 2e week, en ja met z'n tweeenquote:Op woensdag 5 februari 2014 17:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wanneer ga je? En met z'n 2'en dus?
twitter:Ayolt twitterde op woensdag 05-02-2014 om 18:04:06Het duo-toilet van Sotsji is inmiddels beroemd, deze is ook interessant: http://t.co/fdggOpCHwN
reageer retweet
Dat is een leuk staaltje webtechnologie.quote:Op woensdag 5 februari 2014 11:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Deze moet je even zien gewoon:
http://marktuitert.nl/road-to-sochi/
Tof zeg! Wat ga je allemaal zien?quote:Op woensdag 5 februari 2014 15:24 schreef CherryOnTop het volgende:
Nou onze visas zijn binnen, op de valreepTickets, spectator passes, vliegtickets, hotel, lege bankrekening, check check check check. Volgens mij is nu alles klaar.
quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:06 schreef TheArt het volgende:
twitter:Ayolt twitterde op woensdag 05-02-2014 om 18:04:06Het duo-toilet van Sotsji is inmiddels beroemd, deze is ook interessant: http://t.co/fdggOpCHwN[ afbeelding ] reageer retweet
Gaaf hoorquote:Op woensdag 5 februari 2014 17:50 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
we gaan de 2e week, en ja met z'n tweeen
Mooi.Kan ik je nu ontvolgen op Twitta?quote:Op woensdag 5 februari 2014 10:34 schreef Mansjester het volgende:
Weet het niet meer precies, maar in ieder geval de 5 en 10 kilometer schaatsenquote:Op woensdag 5 februari 2014 18:15 schreef takkfyrir het volgende:
[..]
Tof zeg! Wat ga je allemaal zien?
Zie je zeer waarschijnlijk een Nederlander goud winnen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:13 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Weet het niet meer precies, maar in ieder geval de 5 en 10 kilometer schaatsen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |