Kwaliteitspost dit.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:35 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Zelfde als bij schaatsen inderdaad. Als er geen mensen meer inrijden, is de luchtcirculatie weg en hebben de schaatsers die nog moeten geen schijn van kans.
Heeft Martin toch gelijk
Eigenlijk is het net wielrennen. De tegenstander hoeft alleen maar een lekke band te krijgen en hatseflats hier met die titelquote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die schansspringers zullen toch allemaal wel weten wat een goede techniek is om ver te komen? Je moet maar net in een windvlaag komen en je bent kampioen.
Als je beide sporten nooit kijkt kan ik me inderdaad wel voorstellen dat alpineskiën boeiender is. Aan de andere kant, bij langlaufen (en de noordse combinatie) zijn de gevechten rechtstreeks, tegen elkaar, in plaats van 1 voor 1 tegen de klok. Nou ja, behalve bij de individuele start bij het langlaufen dan, dat is dan ook verreweg mijn minst favoriete onderdeelquote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:21 schreef -0- het volgende:
[..]
Klopt, toch denk ik dat ook bij het gemiddelde publiek dat dus puur sport kijkt uit interesse maar het verder niet volgt alpineskien als attractiever ervaren wordt. Geen harde bewijzen maar ook als ik in mijn omgeving kijk zullen mensen eerder afstemmen op alpine skien dan Noords (My bad) skien.
Sterker nog, die heeft de laatste maanden een vorm te pakken...niet normaal. Het is bijna alsof zijn allerbeste dagen terug zijn, nadat hij de vorige jaren toch wat terug begon te vallen.quote:
2 Japanners uit dat team zijn zelfs nog actief, hoewel ze de Spelen dit jaar helaas niet gaan halenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:23 schreef -0- het volgende:
Bij het horen van Japan en schansspringen in 1 zin zie ik altijd weer die Japanners voor me in Nagano die helemaal emotioneel werden. Ik was toen tien en het waren de eerste spelen die ik bewust keek. Die momenten bij het schansspringen en de schaatshoogtepunten (Vooral Romme en Timmer) staan me nog goed bij.
![]()
Oke, het volleybalgoud uit Atlanta is nog net iets eerder qua bewuste herinnering van de spelen.
Ze hebben wel een puntencompensatie voor de wind gelukkig. - als je profijt hebt, + als je nadeel hebtquote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die schansspringers zullen toch allemaal wel weten wat een goede techniek is om ver te komen? Je moet maar net in een windvlaag komen en je bent kampioen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
quote:Op woensdag 8 januari 2014 13:12 schreef sararaats het volgende:
![]()
er zijn 2 sporten waarbij ik tegen de tv geplakt zal zitten. raad eens.Noordse combinatie vind je niks zeker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
moest even googlenquote:Op woensdag 8 januari 2014 13:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Noordse combinatie vind je niks zeker?
quote:Op woensdag 8 januari 2014 13:12 schreef sararaats het volgende:
![]()
er zijn 2 sporten waarbij ik tegen de tv geplakt zal zitten. raad eens.Dan zie je toch vrij weinig meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:De Olympische Winterspelen in het Russische Sochi gaan over enkele weken van start. Om iedereen warm te maken voor dit grootse evenement heeft sponsor Proctor & Gamble een emotionele en passende reclamespot gemaakt, die al bijna vier miljoen keer bekeken werd op Youtube. De boodschap: vallen en opstaan, zo word je een Olympisch kampioen. Vooral de moeders van de sporters worden in de kijker gezet. 'Om ons te leren dat een tegenslag ons enkel sterker maakt. Bedankt mam!'
Vast wel, is echt 1 van de mooiere sportenquote:Op woensdag 8 januari 2014 13:27 schreef sararaats het volgende:
[..]
moest even googlen
maar misschien wel als ik het gezien heb
Toch leuk dat de NOS app over dat bericht een notificatie uit stuurtquote:
Service he?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:20 schreef roos85 het volgende:
[..]
Toch leuk dat de NOS app over dat bericht een notificatie uit stuurt
twitter:Linkeballen twitterde op vrijdag 10-01-2014 om 14:20:44Koning Willem-Alexander toch naar Sotsji. Hij heeft zich op valreep gekwalificeerd voor de 4x1 meter bier in het Holland House. reageer retweet
Die push berichten bij zogenaamd groot nieuws slaan sowieso nergens opquote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:20 schreef roos85 het volgende:
[..]
Toch leuk dat de NOS app over dat bericht een notificatie uit stuurt
Dan zet je het uit.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:33 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Die push berichten bij zogenaamd groot nieuws slaan sowieso nergens op
Ik krijg ook al pushberichten als er één vuurwerkdode is
De mooiste (iig spannendste) 5km ooit was die op de OS in '84 (Sarajevo) tussen Gustafsson en Malkov met de 10km als goede follow-up. Sowieso is buiten rijden een stuk heroischer dan die kille binnenbanen.quote:Op zondag 12 januari 2014 12:39 schreef Mansjester het volgende:
Ik zit even oude uitslagen van de spelen te kijken. In 2006 won Chad Hedrick goud op de 5 km. Ik dacht altijd dat Kramer die had gewonnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |