Poetin weigert 's nachts te laten sportenquote:Op zondag 5 januari 2014 15:28 schreef Mansjester het volgende:
Zin in de Spelen![]()
Vorige spelen volgens mij heb ik nachten lang shorttrack gekeken, mooi was dat
Dat gaat deze keer niet lukken. Ik hoop veel samenvattingen te kunnen kijken.quote:Op zondag 5 januari 2014 15:28 schreef Mansjester het volgende:
Zin in de Spelen![]()
Vorige spelen volgens mij heb ik nachten lang shorttrack gekeken, mooi was dat
Kan je niet live overdag kijken? Ik moet ook even kijken hoe het met mijn studie gaat, maar kan denk wel veel zienquote:Op zondag 5 januari 2014 18:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat gaat deze keer niet lukken. Ik hoop veel samenvattingen te kunnen kijken.
twitter:Sochi2014 twitterde op zondag 05-01-2014 om 20:04:34#sochi2014 countdown clocks ... tick tack ... Less then 33 days to go to winter #olympics in #Sochi #SeeYouInSochi http://t.co/4lCRz2Wezc reageer retweet
quote:
3x schaatsen, biathlon, ski + snowboard boarder cross, slalom, airials, en waarschijnlijk vergeet ik nog wat, weet het niet meer precies.quote:Op zondag 5 januari 2014 20:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]![]()
Schaatsen, of andere dingen? Ik had graag gewild, maar tickets voor de finales bij het schansspringen waren uitverkocht al
quote:Op maandag 6 januari 2014 08:43 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
3x schaatsen, biathlon, ski + snowboard boarder cross, slalom, airials, en waarschijnlijk vergeet ik nog wat, weet het niet meer precies.
Tofquote:Op maandag 6 januari 2014 08:43 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
3x schaatsen, biathlon, ski + snowboard boarder cross, slalom, airials, en waarschijnlijk vergeet ik nog wat, weet het niet meer precies.
Veel plezier.quote:Op maandag 6 januari 2014 08:43 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Trouwen?quote:Op maandag 6 januari 2014 08:43 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:35 schreef Remzz het volgende:
Wordt vast net zo'n succes als het SPT slowchat topic
Het is inderdaad wel duur, maar dat vind ik nog niet eens het probleem. Wat ik veel erger vind zijn al die papieren die je ruim op tijd al nodig hebt om te kunnen gaan i.v.m. een visum... (en natuurlijk krijg je niet al die papieren zo snel als je ze eigenlijk nodig hebt)quote:Op maandag 6 januari 2014 18:58 schreef sp3c het volgende:
ik wilde ook gaan maar het was me wat te duur allemaal
ja probleem zat hem echt in de tickets voor de wedstrijden, toen ik keek was dat echt niet leuk meerquote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:10 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Het is inderdaad wel duur, maar dat vind ik nog niet eens het probleem. Wat ik veel erger vind zijn al die papieren die je ruim op tijd al nodig hebt om te kunnen gaan i.v.m. een visum... (en natuurlijk krijg je niet al die papieren zo snel als je ze eigenlijk nodig hebt)En de kosten die daarvoor berekend worden
Plus dat je je paspoort 3 weken kwijt bent daardoor.
En dan heb je ook nog niet alleen entree tickets nodig, nee bij elk ticket moet ook nog een spectator pass worden aangevraagd o.i.d. De zin vergaat je op die manier wel moet ik zeggenHopelijk krijgen we alles geregeld en is de ergernis eenmaal daar verdwenen....
Nou ik denk dat het door de ergernis die je niet hebt, en de honderden zo niet duizenden euro's die het je bespaard, het minstens zo leuk is als de OSquote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:13 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja probleem zat hem echt in de tickets voor de wedstrijden, toen ik keek was dat echt niet leuk meer
nu ga ik in April naar Vilnius voor het wk ijshockey divisie IB waar Nederland aan meedoet, das ongeveer net zo leek vertel ik mezelf steeds
minstens duizend!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:20 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Nou ik denk dat het door de ergernis die je niet hebt, en de honderden zo niet duizenden euro's die het je bespaard, het minstens zo leuk is als de OS
Uren en uren kletsen over ijshockey, dat vindt toch iedereen leuk?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:41 schreef Mansjester het volgende:
[..]Denk niet dat het heel druk wordt.Maar ach, gaat om het idee
Curling geniet toch mijn voorkeur danquote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Uren en uren kletsen over ijshockey, dat vindt toch iedereen leuk?
Er schijnen verhitte vetes te heersen tussen de Curl Hooligans.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:46 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Curling geniet toch mijn voorkeur dan
Meen je niet. Trommel al de VI hooligans op danquote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er schijnen verhitte vetes te heersen tussen de Curl Hooligans.
Dus het is nog niet 100% zeker?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:10 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Het is inderdaad wel duur, maar dat vind ik nog niet eens het probleem. Wat ik veel erger vind zijn al die papieren die je ruim op tijd al nodig hebt om te kunnen gaan i.v.m. een visum... (en natuurlijk krijg je niet al die papieren zo snel als je ze eigenlijk nodig hebt)En de kosten die daarvoor berekend worden
Plus dat je je paspoort 3 weken kwijt bent daardoor.
En dan heb je ook nog niet alleen entree tickets nodig, nee bij elk ticket moet ook nog een spectator pass worden aangevraagd o.i.d. De zin vergaat je op die manier wel moet ik zeggenHopelijk krijgen we alles geregeld en is de ergernis eenmaal daar verdwenen....
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:57 schreef heywoodu het volgende:
En hoe kut is dit![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vonn mist Olympische Spelen
Nou ja op zich voor mij wel, maar m'n vriend heeft haast geen tijd om z'n visum voor elkaar te krijgen want hij kan z'n paspoort niet te lang missen. Dus in het ergste geval ga ik alleenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dus het is nog niet 100% zeker?
Nou ja je moet dan maar zo denken, al dat gedoe nu, maar als het normaal verloopt zit je over 4-5 weken mooi naar de Olympische Spelen te kijken, hoe cool is dat
Dat kan me nog het minst schelenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:57 schreef Mansjester het volgende:
[..]![]()
Slechte zaak ook voor het babes topic
Oh dat is wel jammerquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:03 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Nou ja op zich voor mij wel, maar m'n vriend heeft haast geen tijd om z'n visum voor elkaar te krijgen want hij kan z'n paspoort niet te lang missen. Dus in het ergste geval ga ik alleen![]()
Zo herken je de nepsportliefhebberquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:06 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dat is het eerste waar ik aan denk
Ik hou niet zo van skiën nee, kloptquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zo herken je de nepsportliefhebber
Dat vind jijquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:53 schreef -0- het volgende:
Langlaufen vind ik ook niet de meest spannende sport. Biathlon is stukken leuker om te kijken.
Al vind ik de 50km langlaufen wel mooi altijd, geweldig hoe zwaar dat moet zijn, je ziet die mannen gewoon totaal uitgeput over de finish vallen.
Alpineskien is echter over het algemeen inderdaad een stuk attractiever om naar te kijken dan het wat tragere Noorse skien.
Klopt, toch denk ik dat ook bij het gemiddelde publiek dat dus puur sport kijkt uit interesse maar het verder niet volgt alpineskien als attractiever ervaren wordt. Geen harde bewijzen maar ook als ik in mijn omgeving kijk zullen mensen eerder afstemmen op alpine skien dan Noords (My bad) skien.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat vind jij
Zelf ga ik vooral zitten voor het biatlon, langlaufen, schaatsen, shorttrack, noordse (niet Noorse) combinatie, bobsleeën/rodelen/skeleton, skiën en natuurlijk schansspringen
Dat zijn ook de sporten die ik in de winter sowieso volg, World Cups enzo. De andere sporten kijk ik wel, want OS en dus kijk ik alles, maar ze hebben wel minder mijn interesse dan de bovengenoemde sporten
Ik merk dat je voor skispringen het een tijdje moet volgen. Dan zie je mensen opkomen en dan wordt het ineens leuk. Wie springt verder en wie blijft mentaal goed. In het begin vond ik het ook maar zo zo.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Alpineskiëen is wel attractief, ik vind het schansspringen zelf geen klap aan. Alleen bij de noordse combinatie is het wel grappig. Freestyleskieen en langlaufen vind ik ook niet zo bijzonder.
Maar langlaufen is beter dan snelwandelen.
Ik snap wel hoe iemand verder kan springen, sporttechnisch is het wel interessant, maar je ziet niets behalve de gezichtsuitdrukkingen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:24 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik merk dat je voor skispringen het een tijdje moet volgen. Dan zie je mensen opkomen en dan wordt het ineens leuk. Wie springt verder en wie blijft mentaal goed. In het begin vond ik het ook maar zo zo.
Zelfde als bij schaatsen inderdaad. Als er geen mensen meer inrijden, is de luchtcirculatie weg en hebben de schaatsers die nog moeten geen schijn van kans.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Je moet maar net in een windvlaag komen en je bent kampioen.
Kwaliteitspost dit.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:35 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Zelfde als bij schaatsen inderdaad. Als er geen mensen meer inrijden, is de luchtcirculatie weg en hebben de schaatsers die nog moeten geen schijn van kans.
Heeft Martin toch gelijk
Eigenlijk is het net wielrennen. De tegenstander hoeft alleen maar een lekke band te krijgen en hatseflats hier met die titelquote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die schansspringers zullen toch allemaal wel weten wat een goede techniek is om ver te komen? Je moet maar net in een windvlaag komen en je bent kampioen.
Als je beide sporten nooit kijkt kan ik me inderdaad wel voorstellen dat alpineskiën boeiender is. Aan de andere kant, bij langlaufen (en de noordse combinatie) zijn de gevechten rechtstreeks, tegen elkaar, in plaats van 1 voor 1 tegen de klok. Nou ja, behalve bij de individuele start bij het langlaufen dan, dat is dan ook verreweg mijn minst favoriete onderdeelquote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:21 schreef -0- het volgende:
[..]
Klopt, toch denk ik dat ook bij het gemiddelde publiek dat dus puur sport kijkt uit interesse maar het verder niet volgt alpineskien als attractiever ervaren wordt. Geen harde bewijzen maar ook als ik in mijn omgeving kijk zullen mensen eerder afstemmen op alpine skien dan Noords (My bad) skien.
Sterker nog, die heeft de laatste maanden een vorm te pakken...niet normaal. Het is bijna alsof zijn allerbeste dagen terug zijn, nadat hij de vorige jaren toch wat terug begon te vallen.quote:
2 Japanners uit dat team zijn zelfs nog actief, hoewel ze de Spelen dit jaar helaas niet gaan halenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:23 schreef -0- het volgende:
Bij het horen van Japan en schansspringen in 1 zin zie ik altijd weer die Japanners voor me in Nagano die helemaal emotioneel werden. Ik was toen tien en het waren de eerste spelen die ik bewust keek. Die momenten bij het schansspringen en de schaatshoogtepunten (Vooral Romme en Timmer) staan me nog goed bij.
![]()
Oke, het volleybalgoud uit Atlanta is nog net iets eerder qua bewuste herinnering van de spelen.
Ze hebben wel een puntencompensatie voor de wind gelukkig. - als je profijt hebt, + als je nadeel hebtquote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die schansspringers zullen toch allemaal wel weten wat een goede techniek is om ver te komen? Je moet maar net in een windvlaag komen en je bent kampioen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
quote:Op woensdag 8 januari 2014 13:12 schreef sararaats het volgende:
![]()
er zijn 2 sporten waarbij ik tegen de tv geplakt zal zitten. raad eens.Noordse combinatie vind je niks zeker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
moest even googlenquote:Op woensdag 8 januari 2014 13:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Noordse combinatie vind je niks zeker?
quote:Op woensdag 8 januari 2014 13:12 schreef sararaats het volgende:
![]()
er zijn 2 sporten waarbij ik tegen de tv geplakt zal zitten. raad eens.Dan zie je toch vrij weinig meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:De Olympische Winterspelen in het Russische Sochi gaan over enkele weken van start. Om iedereen warm te maken voor dit grootse evenement heeft sponsor Proctor & Gamble een emotionele en passende reclamespot gemaakt, die al bijna vier miljoen keer bekeken werd op Youtube. De boodschap: vallen en opstaan, zo word je een Olympisch kampioen. Vooral de moeders van de sporters worden in de kijker gezet. 'Om ons te leren dat een tegenslag ons enkel sterker maakt. Bedankt mam!'
Vast wel, is echt 1 van de mooiere sportenquote:Op woensdag 8 januari 2014 13:27 schreef sararaats het volgende:
[..]
moest even googlen
maar misschien wel als ik het gezien heb
Toch leuk dat de NOS app over dat bericht een notificatie uit stuurtquote:
Service he?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:20 schreef roos85 het volgende:
[..]
Toch leuk dat de NOS app over dat bericht een notificatie uit stuurt
twitter:Linkeballen twitterde op vrijdag 10-01-2014 om 14:20:44Koning Willem-Alexander toch naar Sotsji. Hij heeft zich op valreep gekwalificeerd voor de 4x1 meter bier in het Holland House. reageer retweet
Die push berichten bij zogenaamd groot nieuws slaan sowieso nergens opquote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:20 schreef roos85 het volgende:
[..]
Toch leuk dat de NOS app over dat bericht een notificatie uit stuurt
Dan zet je het uit.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:33 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Die push berichten bij zogenaamd groot nieuws slaan sowieso nergens op
Ik krijg ook al pushberichten als er één vuurwerkdode is
De mooiste (iig spannendste) 5km ooit was die op de OS in '84 (Sarajevo) tussen Gustafsson en Malkov met de 10km als goede follow-up. Sowieso is buiten rijden een stuk heroischer dan die kille binnenbanen.quote:Op zondag 12 januari 2014 12:39 schreef Mansjester het volgende:
Ik zit even oude uitslagen van de spelen te kijken. In 2006 won Chad Hedrick goud op de 5 km. Ik dacht altijd dat Kramer die had gewonnen
Daar bestaat geen twijfel over mag ik hopen. In december het een en ander gezien van de Universiade, dat niveau was (op Sablikova na) nogal matig, maar de beelden vanuit Baselga waren schitterendquote:Op zondag 12 januari 2014 12:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Sowieso is buiten rijden een stuk heroischer dan die kille binnenbanen.
Toen bestond ik nog nietquote:Op zondag 12 januari 2014 12:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De mooiste (iig spannendste) 5km ooit was die op de OS in '84 (Sarajevo) tussen Gustafsson en Malkov met de 10km als goede follow-up. Sowieso is buiten rijden een stuk heroischer dan die kille binnenbanen.
Lol...voor mij is het jeugdsentiment.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:48 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Toen bestond ik nog niet
Maar ik geloof je graag
Dat wil ik ook wel. Maar helaas kan dat niet betalen.quote:
Helaas, maar waar..quote:Op maandag 13 januari 2014 19:59 schreef CherryOnTop het volgende:
Ik had wel een spanddoek met "Groetjes aan de FOK!kers uit de OS SC" willen meenemen maar schijnbaar moeten alle teksten op spandoeken door een notaris vertaald worden en dan goedgekeurd
Bron: Schaatsen.nlquote:Aan de poort van het olympisch park zal er worden gecontroleerd of de spandoeken geen politieke, commerciële, extremistische of provocerende teksten bevatten. Ook beledigingen, onzedelijke afbeeldingen en scheldwoorden zijn uit den boze, zo valt te lezen in de officiële lijst van verboden items op de Spelen.
Teksten op spandoeken moeten van tevoren door een notaris of door de organisatie worden goedgekeurd. Supporters die zich niet aan de regels houden kunnen worden geweigerd of verwijderd uit het olympisch park.
Vlaggen en spandoeken mogen bovendien niet groter zijn dan één bij twee meter.
Ja nou? Die tekst zal wel mogen hoor.quote:Op maandag 13 januari 2014 19:59 schreef CherryOnTop het volgende:
Ik had wel een spanddoek met "Groetjes aan de FOK!kers uit de OS SC" willen meenemen maar schijnbaar moeten alle teksten op spandoeken door een notaris vertaald worden en dan goedgekeurd
Moet ik zeker een extra dure notaris hebben omdat niemand "FOK!kers en OS SC" naar het Russisch kan vertalen?quote:Op maandag 13 januari 2014 20:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja nou? Die tekst zal wel mogen hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |