Poetin weigert 's nachts te laten sportenquote:Op zondag 5 januari 2014 15:28 schreef Mansjester het volgende:
Zin in de Spelen![]()
Vorige spelen volgens mij heb ik nachten lang shorttrack gekeken, mooi was dat
Dat gaat deze keer niet lukken. Ik hoop veel samenvattingen te kunnen kijken.quote:Op zondag 5 januari 2014 15:28 schreef Mansjester het volgende:
Zin in de Spelen![]()
Vorige spelen volgens mij heb ik nachten lang shorttrack gekeken, mooi was dat
Kan je niet live overdag kijken? Ik moet ook even kijken hoe het met mijn studie gaat, maar kan denk wel veel zienquote:Op zondag 5 januari 2014 18:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat gaat deze keer niet lukken. Ik hoop veel samenvattingen te kunnen kijken.
twitter:Sochi2014 twitterde op zondag 05-01-2014 om 20:04:34#sochi2014 countdown clocks ... tick tack ... Less then 33 days to go to winter #olympics in #Sochi #SeeYouInSochi http://t.co/4lCRz2Wezc reageer retweet
quote:
3x schaatsen, biathlon, ski + snowboard boarder cross, slalom, airials, en waarschijnlijk vergeet ik nog wat, weet het niet meer precies.quote:Op zondag 5 januari 2014 20:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]![]()
Schaatsen, of andere dingen? Ik had graag gewild, maar tickets voor de finales bij het schansspringen waren uitverkocht al
quote:Op maandag 6 januari 2014 08:43 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
3x schaatsen, biathlon, ski + snowboard boarder cross, slalom, airials, en waarschijnlijk vergeet ik nog wat, weet het niet meer precies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |