Dit, maar dan stagequote:Op maandag 3 februari 2014 20:43 schreef Felagund het volgende:
Ik moet gewoon werken overdag, dus ik mis vrij veel.
Dat is stom. En raar eigenlijk ook, dat ze de slides niet online zetten? Ook als je wél bij het college aanwezig bent, wil je die slides toch terug kunnen zien?quote:Op maandag 3 februari 2014 23:32 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Het was echt dramatisch
Het kutte is alleen dat we volgende week gastcolleges hebben.Die gastsprekers zetten hun slides niet online, waardoor ik ook wel aanwezig moet zijn
Lulverhaal over copyright enzo.Mensen van een bank die interessant willen doenquote:Op maandag 3 februari 2014 23:35 schreef takkfyrir het volgende:
[..]
Dat is stom. En raar eigenlijk ook, dat ze de slides niet online zetten? Ook als je wél bij het college aanwezig bent, wil je die slides toch terug kunnen zien?
Dan mag je er ook geen aantekeningen van maken, en dan kan het al helemaal niet terugkomen in een tentamen.quote:Op maandag 3 februari 2014 23:45 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Lulverhaal over copyright enzo.Mensen van een bank die interessant willen doen
Bedankt voor deze ondersteuningquote:Op maandag 3 februari 2014 23:58 schreef takkfyrir het volgende:
[..]
Dan mag je er ook geen aantekeningen van maken, en dan kan het al helemaal niet terugkomen in een tentamen.Mooi schaatsen kijken dus!
![]()
Maar ik hoop voor je dat het college onverwacht tóch zeer nuttig en interessant blijkt, en dat je het schaatsen dan niet voor niets hebt gemist.
Ik kwam er net toevallig één tegen!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 10:08 schreef Kingstown het volgende:
Is er trouwens ook een algemeen Olympisch nieuwtjes topic of alleen voor het schaatsen?
Indien niet.....waar wordt verwacht dat dergelijke info dan geplaatst wordt, als het niet onder een specifieke sport valt? Om overal een apart topic voor te openen lijkt me dan ook weer erg veel van het goede, maar als dat wel de bedoeling is, dan hoor ik het graag!
Ik zal de volgende keer beter kijken, voordat ik zulke overbodige vragen stel....sorry.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 10:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik kwam er net toevallig één tegen!
OWS / [Algemeen] Olympisch nieuwstopic
Krijg je als je een daggie ouder wordt hequote:Op dinsdag 4 februari 2014 10:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik zal de volgende keer beter kijken, voordat ik zulke overbodige vragen stel....sorry.
Blijft altijd het perfecte excuus.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 10:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Krijg je als je een daggie ouder wordt he
I know, ik gebruik het ook dagelijks.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 10:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Blijft altijd het perfecte excuus.
Sst.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 10:22 schreef Felagund het volgende:
Hij is wel pas om 10:18 vandaag geopend.
Ik dacht dat ik ook al scheel zat te kijken toen het topic er nog niet wasquote:Op dinsdag 4 februari 2014 10:22 schreef Felagund het volgende:
Gebruik ik eens een PI wordt het niet gezien....quote:Op dinsdag 4 februari 2014 10:22 schreef Felagund het volgende:
Karina had het volgens mij niet door.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 10:27 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gebruik ik eens een PI wordt het niet gezien....
Ik meestal ook niet....gebruik ze zelf ook nauwelijks.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 10:28 schreef Felagund het volgende:
[..]
Karina had het volgens mij niet door.En ik let niet altijd op de PI.
![]()
Nee dat krijg je als je een daggie ouder wordt dan zie je sommige dingen nietquote:Op dinsdag 4 februari 2014 10:28 schreef Felagund het volgende:
[..]
Karina had het volgens mij niet door.En ik let niet altijd op de PI.
![]()
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 10:26 schreef Felagund het volgende:
Donderdagmorgen toch snowboarden? Kan ik nog mooi even meepakken voordat ik naar mijn werk ga.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 10:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee dat krijg je als je een daggie ouder wordt dan zie je sommige dingen niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |