Nee dat komt gewoon omdat dan biatlon begintquote:Op zondag 2 februari 2014 18:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat komt zeker, omdat Manuela dat grote glas Erdinger vasthoudt!
[..]
Ik ben niet zo'n grote schaatsfan. Sprintafstanden vind ik nog wel leuk, maar de 1.500 meter vind ik al te lang om helemaal af te kijken. Paar laatste ritten meepikken gaat dan nog wel.
Op de Duitser is (logischerwijze) ook veel meer variatie....bij de NOS is het schaatsen, schaatsen, schaatsen en een heel klein beetje andere wintersport.
Dat was uiteraard niet de bedoeling.quote:Op zondag 2 februari 2014 17:47 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Jij hebt een slechte invloed op me![]()
Colleges zijn niet verplicht. Waren ze dat maar, dan twijfelde ik helemaal niet om ze te skippen
Ik ga er toch wel vanuit dat je nu op de OS het schaatsen ook goed gaat volgen.quote:Op zondag 2 februari 2014 18:06 schreef Kingstown het volgende:
Ik ben niet zo'n grote schaatsfan. Sprintafstanden vind ik nog wel leuk, maar de 1.500 meter vind ik al te lang om helemaal af te kijken. Paar laatste ritten meepikken gaat dan nog wel.
"waar was jij toen Michel Mulder als eerste Nederlander ooit goud won op de 500 meter?" kun je ook beantwoorden met "thuis in plaats van in de collegezaal omdat ik door het missen van 1 of 2 lessen mijn toekomst toch niet zou vergooien" en dat heeft nog meer ookquote:Op zondag 2 februari 2014 19:52 schreef takkfyrir het volgende:
[..]
Dat was uiteraard niet de bedoeling.Deze week dan maar even kijken hoe nuttig de colleges gaan zijn, en dan bepalen of je een keertje kunt overslaan? Alhoewel, als je later de vraag "waar was jij toen Michel Mulder als eerste Nederlander ooit goud won op de 500 meter?" met "in de collegezaal, omdat ik anders mijn toekomst zou vergooien" kunt beantwoorden, dan heeft dat misschien ook wel wat.
[..]
Ik ga er toch wel vanuit dat je nu op de OS het schaatsen ook goed gaat volgen.En al helemaal de 1500 meter joh, dat is de mooiste afstand die er is.
Ik zou sowieso skippen, want mijn colleges zijn over het algemeen niet zo bijzonder nuttig dat ik echt iets mis.quote:Op zondag 2 februari 2014 19:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
"waar was jij toen Michel Mulder als eerste Nederlander ooit goud won op de 500 meter?" kun je ook beantwoorden met "thuis in plaats van in de collegezaal omdat ik door het missen van 1 of 2 lessen mijn toekomst toch niet zou vergooien" en dat heeft nog meer ook
Heb er geen verstand van, maar colleges worden tegenwoordig toch ook vaak opgenomen zodat je ze via internet terug kunt kijken?
Ja.quote:Op zondag 2 februari 2014 19:57 schreef takkfyrir het volgende:
[..]
Ik zou sowieso skippen, want mijn colleges zijn over het algemeen niet zo bijzonder nuttig dat ik echt iets mis.Bij grotere studies wordt er idd wel eens iets opgenomen, ik heb het ooit geloof ik bij één college gehad. Maar als er daadwerkelijk iets wordt opgenomen dan heeft Mansjester helemaal geen dilemma denk ik, want dan kijkt hij uiteraard gewoon schaatsen.
Toch?
Smaken verschillen.quote:Op zondag 2 februari 2014 19:52 schreef takkfyrir het volgende:
Ik ga er toch wel vanuit dat je nu op de OS het schaatsen ook goed gaat volgen.En al helemaal de 1500 meter joh, dat is de mooiste afstand die er is.
Ik heb drie dagen college tussen 1 en 3, volgens mij is er rond dat tijdstip net telkens veel geschaats.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:17 schreef Mansjester het volgende:
Eikels zijn jullie!
Maar ik weet niet of het wordt opgenomen, daar kom ik morgen tijdens eerste college achter. Vorig semester werd er wel 1 vak opgenomen.
De belangrijkste ritten kan je denk ik wel zien dan.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb drie dagen college tussen 1 en 3, volgens mij is er rond dat tijdstip net telkens veel geschaats.
En het Curlen begint gelukkig al om zes uur 's ochtends.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:49 schreef Mansjester het volgende:
[..]
De belangrijkste ritten kan je denk ik wel zien dan.
quote:Op zondag 2 februari 2014 20:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En het Curlen begint gelukkig al om zes uur 's ochtends.
Hoe laat is dat?quote:Op zondag 2 februari 2014 20:56 schreef Mansjester het volgende:
[..]![]()
Ik kan het shorttrack wel grotendeels volgen
Echt waar?quote:Op zondag 2 februari 2014 20:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En het Curlen begint gelukkig al om zes uur 's ochtends.
Maandag 10 feb 10.45-13.35quote:
Goed nieuws: het is ook tussen elf en een en vier en zes!quote:Op zondag 2 februari 2014 21:24 schreef takkfyrir het volgende:
Voor schaatsen zou ik met liefde vroeg opstaan en ik wil ook heus wel curling gaan kijken, maar daarvoor om 6 uur opstaan gaat me toch net iets te ver, hoor.
Dat zijn de betere tijdstippen.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Goed nieuws: het is ook tussen elf en een en vier en zes!
Nu ben ik uiteraard benieuwd wat je er vandaag over hebt gehoord?quote:Op zondag 2 februari 2014 20:17 schreef Mansjester het volgende:
Maar ik weet niet of het wordt opgenomen, daar kom ik morgen tijdens eerste college achter.
Kijk maar uit dat je studie er niet nú al onder lijdt.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:38 schreef -0- het volgende:
Heerlijk aan de thuisstudie de komende weken dus volop kijken, vooral oppassen dat mijn studie er niet te veel onder gaat lijdden.
Het was echt dramatischquote:Op maandag 3 februari 2014 20:38 schreef takkfyrir het volgende:
[..]
Nu ben ik uiteraard benieuwd wat je er vandaag over hebt gehoord?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |