Komt nog wel.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:01 schreef 4-elements het volgende:
Wat mij vooral opvalt is de stilte nog in dit forumgedeelte. Heb het idee dat het vroeger drukker was voorafgaand aan de spelen. Of ben ik nou nostalgische en oud?
Vier jaar geleden was OS al open met het OKT en volgens mij was er wel iets meer leven idd.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:01 schreef 4-elements het volgende:
Wat mij vooral opvalt is de stilte nog in dit forumgedeelte. Heb het idee dat het vroeger drukker was voorafgaand aan de spelen. Of ben ik nou nostalgische en oud?
klopt idd vooral tijdens Turijn? was het erg drukquote:Op maandag 13 januari 2014 23:01 schreef 4-elements het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 09:00 schreef heywoodu het volgende:
Even testen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:- What do you think about making women jumping in the Olympics?
- I admit, I do not advocate women's ski jumping. It is quite heavy and traumatic sport. If a man were seriously injured, it is not fatal, but for all women may end up far worse. If I had a daughter, never would give in jumping - it's too hard work. Women have a different purpose - to have children, do housework, to create a family home, "- said in an interview with Aref" Izvestia ".
Jaquote:Op maandag 20 januari 2014 15:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het is idd een crazy fact dat Taiwan de OS van '80 in Salt Lake City heeft geboycot.
Ik moet een FB-like geven om het artikel te kunnen lezen.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:36 schreef heywoodu het volgende:
http://m.focus.de/sport/o(...)schi_id_3549022.html
Goed tijdschema ook wel, met een verdeling in de evenementen waar medailles worden vergeven en dingen als groepswedstrijden en kwalificaties
Huh, das vreemdquote:Op maandag 20 januari 2014 18:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik moet een FB-like geven om het artikel te kunnen lezen.
Kwam dezelfde pop-up, maar je kunt gelukkig ook aanklikken "Ich bin kein Facebook fan" en dan alsnog het artikel lezen....thnx!quote:Op maandag 20 januari 2014 18:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Huh, das vreemd
http://www.focus.de/sport(...)schi_id_3549022.html
Die misschien? Die andere was de mobiele site zag ik.
Apart ik heb dat gevoel nog helemaal niet. Maar goed ik heb ook wel e.e.a. aan mijn hoofd dan de Spelen alleen.quote:Op maandag 20 januari 2014 15:12 schreef heywoodu het volgende:
Nu de laatste World Cups eraan komen (of zoals bij het biatlon zelfs al geweest zijn) begin ik er toch wel echt helemaal klaar voor te zijn trouwens![]()
![]()
Misschien is het dan beter als het wat rustiger blijftquote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:33 schreef tong80 het volgende:
Hier moet ik gepost hebben. Zal zorgen dat het forum harder gaat lopen,
Het was niet eens een Koos-grap.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:47 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Misschien is het dan beter als het wat rustiger blijft![]()
Ik zal de Koos-grappen hier beperkt houden, is niet aan te bevelen om je met Koos op glad ijs te begeven.quote:
Helden mogen altijd in een grap worden verwerktquote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zal de Koos-grappen hier beperkt houden, is niet aan te bevelen om je met Koos op glad ijs te begeven.
Sta bijna op het punt een naamtopic voor Mansjester te openen zou Koos zeggen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:54 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Helden mogen altijd in een grap worden verwerkt
Daarom plas ik zittend. Staand kan de klep naar beneden vallen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:43 schreef heywoodu het volgende:
De biatleten kunnen gezellig naast elkaar zitten kleien![]()
[ afbeelding ]
Ja hup, beginnen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:54 schreef Mansjester het volgende:
Ik begin er nu toch echt zin in te krijgen
Regenboog-tenue....als verwijzing naar het hele gedoe rondom de homorechten in Rusland.quote:Op zondag 26 januari 2014 10:15 schreef Iwanius het volgende:
Inderdaad. Waar je normaliter bij de Duitse tricots wordt doodgegooid met de kleuren van de Duitse vlag,ontbreekt nu elke verwijzing er naar. Nou ja,op die adelaar op de bovenarm na.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:18 schreef takkfyrir het volgende:
Leuk, zo met de kleuren van de Duitse vlag erin verwerkt.
Nog anderhalve week.quote:Op maandag 27 januari 2014 13:13 schreef borisz het volgende:
Is het al 7 februari?
Ook maar een paar sporttopics omhoog geschopt die waren weggezakt
Doen we ook nog met een pot die je kunt winnen enzo?quote:Op maandag 27 januari 2014 13:28 schreef Felagund het volgende:
Nu dit topic toch gekickt is, kan ik ook wel schaamteloos mijn topic promoten:
www.forum.fok.nl/topic/2069055/1/999
Pas 9 mensen hebben gestemdquote:Op maandag 27 januari 2014 13:28 schreef Felagund het volgende:
We hebben nog bijna een week.quote:
Het gaat alleen om de eer.quote:Op maandag 27 januari 2014 13:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Doen we ook nog met een pot die je kunt winnen enzo?
Ik weet een goede:quote:Op maandag 27 januari 2014 14:22 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het gaat alleen om de eer.Ander doet helemaal niemand meer mee. Ik denk ook niet dat het überhaupt wordt goedgekeurd als we er een geldprijs aanhangen.
Was ook niet helemaal serieusquote:Op maandag 27 januari 2014 14:22 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het gaat alleen om de eer.Ander doet helemaal niemand meer mee. Ik denk ook niet dat het überhaupt wordt goedgekeurd als we er een geldprijs aanhangen.
Als het trouwens toch een Nostradamus gaat worden wil ik wel helpen met de vragen, sinds dat idee gepost is heb ik in m'n onderbewuste al echt veel ideeën voor vragen opgedaanquote:Op maandag 27 januari 2014 13:28 schreef Felagund het volgende:
Ik had eerst ook het idee om zo'n soort prono te openen, maar ik had het probleem dat ik niet bij alle sporten vragen kon bedenken. Het voordeel is wel dat ik gewoon mijn TDF-Nostrodamus-excelbestand kan gebruiken.quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als het trouwens toch een Nostradamus gaat worden wil ik wel helpen met de vragen, sinds dat idee gepost is heb ik in m'n onderbewuste al echt veel ideeën voor vragen opgedaan![]()
Vragen bedenken moet geen probleem zijn, ideeën zatquote:Op donderdag 30 januari 2014 14:27 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik had eerst ook het idee om zo'n soort prono te openen, maar ik had het probleem dat ik niet bij alle sporten vragen kon bedenken. Het voordeel is wel dat ik gewoon mijn TDF-Nostrodamus-excelbestand kan gebruiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |