Daar bestaat geen twijfel over mag ik hopen. In december het een en ander gezien van de Universiade, dat niveau was (op Sablikova na) nogal matig, maar de beelden vanuit Baselga waren schitterendquote:Op zondag 12 januari 2014 12:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Sowieso is buiten rijden een stuk heroischer dan die kille binnenbanen.
Toen bestond ik nog nietquote:Op zondag 12 januari 2014 12:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De mooiste (iig spannendste) 5km ooit was die op de OS in '84 (Sarajevo) tussen Gustafsson en Malkov met de 10km als goede follow-up. Sowieso is buiten rijden een stuk heroischer dan die kille binnenbanen.
Lol...voor mij is het jeugdsentiment.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:48 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Toen bestond ik nog niet
Maar ik geloof je graag
Dat wil ik ook wel. Maar helaas kan dat niet betalen.quote:
Helaas, maar waar..quote:Op maandag 13 januari 2014 19:59 schreef CherryOnTop het volgende:
Ik had wel een spanddoek met "Groetjes aan de FOK!kers uit de OS SC" willen meenemen maar schijnbaar moeten alle teksten op spandoeken door een notaris vertaald worden en dan goedgekeurd
Bron: Schaatsen.nlquote:Aan de poort van het olympisch park zal er worden gecontroleerd of de spandoeken geen politieke, commerciële, extremistische of provocerende teksten bevatten. Ook beledigingen, onzedelijke afbeeldingen en scheldwoorden zijn uit den boze, zo valt te lezen in de officiële lijst van verboden items op de Spelen.
Teksten op spandoeken moeten van tevoren door een notaris of door de organisatie worden goedgekeurd. Supporters die zich niet aan de regels houden kunnen worden geweigerd of verwijderd uit het olympisch park.
Vlaggen en spandoeken mogen bovendien niet groter zijn dan één bij twee meter.
Ja nou? Die tekst zal wel mogen hoor.quote:Op maandag 13 januari 2014 19:59 schreef CherryOnTop het volgende:
Ik had wel een spanddoek met "Groetjes aan de FOK!kers uit de OS SC" willen meenemen maar schijnbaar moeten alle teksten op spandoeken door een notaris vertaald worden en dan goedgekeurd
Moet ik zeker een extra dure notaris hebben omdat niemand "FOK!kers en OS SC" naar het Russisch kan vertalen?quote:Op maandag 13 januari 2014 20:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja nou? Die tekst zal wel mogen hoor.
Komt nog wel.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:01 schreef 4-elements het volgende:
Wat mij vooral opvalt is de stilte nog in dit forumgedeelte. Heb het idee dat het vroeger drukker was voorafgaand aan de spelen. Of ben ik nou nostalgische en oud?
Vier jaar geleden was OS al open met het OKT en volgens mij was er wel iets meer leven idd.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:01 schreef 4-elements het volgende:
Wat mij vooral opvalt is de stilte nog in dit forumgedeelte. Heb het idee dat het vroeger drukker was voorafgaand aan de spelen. Of ben ik nou nostalgische en oud?
klopt idd vooral tijdens Turijn? was het erg drukquote:Op maandag 13 januari 2014 23:01 schreef 4-elements het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 09:00 schreef heywoodu het volgende:
Even testen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:- What do you think about making women jumping in the Olympics?
- I admit, I do not advocate women's ski jumping. It is quite heavy and traumatic sport. If a man were seriously injured, it is not fatal, but for all women may end up far worse. If I had a daughter, never would give in jumping - it's too hard work. Women have a different purpose - to have children, do housework, to create a family home, "- said in an interview with Aref" Izvestia ".
Jaquote:Op maandag 20 januari 2014 15:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het is idd een crazy fact dat Taiwan de OS van '80 in Salt Lake City heeft geboycot.
Ik moet een FB-like geven om het artikel te kunnen lezen.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:36 schreef heywoodu het volgende:
http://m.focus.de/sport/o(...)schi_id_3549022.html
Goed tijdschema ook wel, met een verdeling in de evenementen waar medailles worden vergeven en dingen als groepswedstrijden en kwalificaties
Huh, das vreemdquote:Op maandag 20 januari 2014 18:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik moet een FB-like geven om het artikel te kunnen lezen.
Kwam dezelfde pop-up, maar je kunt gelukkig ook aanklikken "Ich bin kein Facebook fan" en dan alsnog het artikel lezen....thnx!quote:Op maandag 20 januari 2014 18:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Huh, das vreemd
http://www.focus.de/sport(...)schi_id_3549022.html
Die misschien? Die andere was de mobiele site zag ik.
Apart ik heb dat gevoel nog helemaal niet. Maar goed ik heb ook wel e.e.a. aan mijn hoofd dan de Spelen alleen.quote:Op maandag 20 januari 2014 15:12 schreef heywoodu het volgende:
Nu de laatste World Cups eraan komen (of zoals bij het biatlon zelfs al geweest zijn) begin ik er toch wel echt helemaal klaar voor te zijn trouwens![]()
![]()
Misschien is het dan beter als het wat rustiger blijftquote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:33 schreef tong80 het volgende:
Hier moet ik gepost hebben. Zal zorgen dat het forum harder gaat lopen,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |