Dat mag, graag dan wel duidelijk vermelden wat je hebt veranderd. De deadlines blijven natuurlijk gelden.quote:Op woensdag 5 februari 2014 07:03 schreef franklop het volgende:
Mag je ook aanpassingen doen als je al iets voorspeld heb? Anders ga ik eerst zorgen dat ik alvast een antwoord heb op alle vragen heb geplaatst zodat ik iig niks vergeet
We hebben in elk geval geprobeerd om zoveel mogelijk "50/50" vragen te bedenken, dus geen dingen als "Wat is de nationaliteit van de winnaar op de 10km schaatsen?"quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:18 schreef hhh38 het volgende:
De rest volgt later, leuke vragen in ieder geval! Met wat zoekwerk best realistische antwoorden weten te geven denk ik
Slim, dat zou natuurlijk veel te moeilijk zijn.quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
We hebben in elk geval geprobeerd om zoveel mogelijk "50/50" vragen te bedenken, dus geen dingen als "Wat is de nationaliteit van de winnaar op de 10km schaatsen?"
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:39 schreef Felagund het volgende:
Sochi Nostradamus
In navolging van de Nostradamus tijdens de Tour de France, wordt er ook tijdens deze Olympische spelen een voorspellingswedstrijd georganiseerd. Het lijken misschien veel vragen, maar slechts 23 hoeven hiervan tot/met zaterdagmorgen 6:00 worden ingevuld. Voor de dagvragen heb je tot 6:00 de tijd op die specifieke dag. Veel succes, moge de beste (of gelukkigste) winnen!
Algemene vragen:
1. [Algemeen] Nee.
2. [Algemeen] Ja
3. [Algemeen] Nederland, Zuid-Korea en de VS.
4. [Algemeen] Ja
5. [Algemeen] Noorwegen, maar de VS wel meer goud.
6. [Algemeen] Zuid-Korea.
7. [Algemeen] De VS.
8. [Algemeen]Ja.
9. [Algemeen] Svendsen.
10. [Algemeen] Maria Riesch.
11. [Algemeen] Nee.
12. [Algemeen] Ja.
13. [Algemeen] Ja
14.[Algemeen] Nee, achteraf pas. Ik ben die jive talk van het WADA een beetje beu.
15. [Curling] China.
16. [IJshockey] De VS.
17. [Schaatsen] Wüst.
18. [Alpineskiën] Svindal.
[Schiftingsvraag] 13.03,58.
8 februari:
19. [Biatlon] Iemand anders.
20. [Schaatsen] SH Lee.
21. [Rodelen] Ja.
22. [Langlaufen] Eén
23. [Snowboarden] Ja.
9 Februari:
24. [Schaatsen] Wüst.
25. [Schansspringen] Een stunt. Noriaki Kasai
26. [Biatlon] Iemand anders: Vailj Semerenko.
27. [Langlaufen] Ja.
28. [Rodelen] Ja.
29. [Alpineskiën] Nee, wel op de Super G
10 Februari:
30. [Schaatsen] Ja.
31. [Alpineskiën] Maria Riesch.
32. [Curling] Nee.
33. [Biatlon] Ja, net aan.
34. [Shorttrack] 1
11 Februari:
35. [Schaatsen] Boer.
36. [Biatlon] Ja.
37. [Rodelen] Twee.
38. [Langlaufen]Ja.
39. [Snowboarden] Nee.
12 februari:
40. [Schaatsen] Ja.
41. [Alpineskiën] Ja.
42. [IJshockey] Canadese vrouwen.
43. [Noordse combinatie] Klemetsen.
44. [Rodelen] Ja.
13 februari:
45. [Schaatsen] Bowe.
46. [Biatlon] Ja.
47. [Langlaufen] Ja.
48. [IJshockey] De vrouwen.
49. [Curling] Noorwegen.
50. [Rodelen] De VS.
14 februari:
51. [Alpineskiën] Pinturault.
52. [Biatlon] Nee.
53. [Langlaufen] Zweden.
54. [Kunstschaatsen] Nee.
55. [Skeleton] Rudman.
15 februari:
56. [Schaatsen] Kuzin.
57. [Langlaufen] Nee.
58. [Shorttrack] Twee.
59. [Skeleton] Ja.
60. [Schansspringen]Ja.
16 februari:
61. [Schaatsen]Langzamer.
62. [Biatlon] Ja
63. [Snowboard] Jacobellis.
64. [Alpineskiën] Nee.
65. [Langlaufen] Rusland.
17 februari:
66. [Freestyle] Liu,
67. [Biatlon] Berger.
68. [Biatlon] Nee.
69. [Schansspringen] Oostenrijk.
70. [Curling] China.
18 februari:
71. [Schaatsen] Nee.
72. [Schaatsen] Nee.
73. [Bobsleeën] Ja.
74. [Noordse Combinatie] Lamy Chappuis.
75. [Shorttrack] Ja.
19 februari:
76. [Schaatsen] Ja.
77. [Kunstschaatsen] Wagner.
78. [Langlaufen] Finland.
79. [Snowboarden]Ja.
80. [Biatlon] Ja.
20 februari:
81. [Freestyle] Ja.
82. [Alpineskiën] Nee, maar wel de reuzenslalom.
83. [Noordse combinatie] Noorwegen.
84. [Curling] Bronzen wedstrijd.
85. [Kunstschaatsen] Nee.
21 februari:
86. [Schaatsen] Ja.
87. [Schaatsen] Nee.
88. [Biatlon] Ja.
89. [Alpineskiën] Nee.
90. [Shorttrack] Nee.
22 februari:
91. [Snowboarden] Sauerbreij
92. [Bobsleeën] Nee.
93. [Langlaufen]Johaug.
94. [Alpineskien] Ja.
95. [Biatlon] Rusland.
23 februari:
96. [Langlaufen] Johannes Dürr.
97. [IJshockey] Ja.
98. [Bobsleeën] Nee.
[ afbeelding ]* Antwoorden kan in dit topic, graag de vraag verwijderen achter het nummer en daar het antwoord op de betreffende vraag neerzetten.
[ afbeelding ] * Ieder antwoord op de schiftingsvraag mag slechts één keer worden gekozen (anders valt er niets te schiften).
[ afbeelding ] * De deadline voor de algemene vragen ligt op 8 februari 2014 6:00 Nederlandse tijd.
[ afbeelding ] * De deadline voor de dagvragen ligt op 6:00 Nederlandse tijd op de desbetreffende dag.
[ afbeelding ] * De jury beslist of een vraag goed is beantwoordt. Hierover kan niet worden gecorrespondeerd.
[ afbeelding ] * Iedere vraag levert 1 punt op bij een goed antwoord. In totaal zijn er dus 98 punten te verdienen. De winnaar is diegene met de meeste punten. Dank aan Heywoodu voor vele vragen.
Dank. Teveel gehaast met posten.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:47 schreef Pino112 het volgende:
De jury beslist of een vraag goed is beantwoordt.
Beantwoord.
Die is toch duidelijk?quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:27 schreef Montov het volgende:
Waarom geen 100 punten te bereiken?![]()
Leuk initiatief. Ik zal vrijdag wel de eerste batch antwoorden posten.
Zinsopbouw vraag 11...
Ohquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:32 schreef Montov het volgende:
[..]
Omdat het binnen de minuut is aangepast.
100 vragen leek ons/mij wat veel.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:27 schreef Montov het volgende:
Waarom geen 100 punten te bereiken?![]()
Leuk initiatief. Ik zal vrijdag wel de eerste batch antwoorden posten.
Zinsopbouw vraag 11...
Er stond twee keer winnen in.quote:
Ik heb intussen de vragen verwijderd. De antwoorden staan in bold achter het vraagnummer.quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:04 schreef Felagund het volgende:
In het vervolg wel graag de vraag verwijderen. Dat maakt mij het een stuk makkelijker bij het score verwerken. Bvd.
Dank.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:04 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ik heb intussen de vragen verwijderd. De antwoorden staan in bold achter het vraagnummer.
quote:
quote:
quote:
quote:
Zolang je de algemene vragen en die voor morgen voor 06.00 hebt beantwoordquote:
Natuurlijk, de eerste 23 vragen moeten voor morgen vroeg 6:00 worden ingevuld.quote:
Algemene vragen:quote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zolang je de algemene vragen en die voor morgen voor 06.00 hebt beantwoord
Dat mag, voor de eindoverwinning wordt het dan lastig, maar ik zat er aan te denken om ook een schaatsklassement te maken, dan mis je slechts 1 vraag.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:57 schreef Pino112 het volgende:
Oh ik dacht dat de algemene vragen voor vrijdag moesten ipv zaterdag.
Alleen de dagvragen mag ook?
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:59 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat mag, voor de eindoverwinning wordt het dan lastig, maar ik zat er aan te denken om ook een schaatsklassement te maken, dan mis je slechts 1 vraag.En de schaatsvraag van vandaag natuurlijk. Je kan nog altijd voor de eer meedoen.
Waarschijnlijk wel, ik zal dit elke dag proberen te doen.quote:Op zondag 9 februari 2014 15:25 schreef Nober het volgende:
Komt er ook nog een tussenstand na vandaag?
Je hebt ongeveer even veel punten als ik.quote:Op zondag 9 februari 2014 19:12 schreef DeeBee het volgende:
Baal zo erg dat ik van de week te druk was en dit vergeten ben.
Vrouwen. Sorry voor de verwarring, had niet gezien dat ook de mannenwedstrijd die dag was.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:10 schreef Montov het volgende:
78. [Langlaufen] Wie doet het beter op de teamsprint klassiek: Finland of Noorwegen?
Mannen of vrouwen?
Check, spatie teveel in bij "Wüst" in mijn excelblad. Weet iemand of er een ongeveer gelijk aan functie bestaat?quote:Op zondag 9 februari 2014 23:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik had er vandaag toch echt 3 goed, gisteren 2. Dat maakt samen nog altijd 5
Gezelligquote:Op zondag 9 februari 2014 19:32 schreef Felagund het volgende:
Je kan nog mee doen en met Pino strijden om de poedelprijs.
Het is voor mij ook handiger als je het opnieuw post, dan zie ik het iig niet over het hoofd wanneer ik het al verwerkt heb.quote:Op zondag 9 februari 2014 23:49 schreef hhh38 het volgende:
Even een correctie, kon mijn eerste post niet twee keer editen ofzo.
10 Februari:
30. [Schaatsen] Ja
31. [Alpineskiën] Riesch
32. [Curling] Ja
33. [Biatlon] Ja
34. [Shorttrack] 1
quote:Op maandag 10 februari 2014 18:29 schreef Max23 het volgende:
De Canadese curlingmannen hebben zojuist hun tweede wedstrijd verloren met 5-4
Zo lus ik er nog wel een, dan ga ik voortaan jane als antwoord geven en na afloop zeggen wat ik bedoelde.quote:Op maandag 10 februari 2014 11:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
33. [Biatlon] Eindigt de winnaar van de sprint op het podium van de achtervolging?
Ik had bij deze vraag 'mee' geantwoord, ik neem aan dat duidelijk was dat ik hiermee 'nee' bedoelde?
quote:Op maandag 10 februari 2014 18:29 schreef Max23 het volgende:
Godver, kan er ook nog wel bijquote:Op maandag 10 februari 2014 18:29 schreef Max23 het volgende:
Ik had Riesch fout, net als deze curlingvraagquote:Op maandag 10 februari 2014 19:34 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Godver, kan er ook nog wel bijShorttrack en schaatsvraag op het laatst ook beide veranderd, driemaal raden waar naartoe
Denk dat je morgen alleen vraag 35 fout hebt.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:44 schreef -0- het volgende:
Poeh niet zo´n hele beste dag weer maar we gaan vrolijk verder
11 Februari:
35. Jenny Wolf
36. Ja
37. 2
38. Ja
39. Nee
Ik had het niet eens gemerkt.quote:Op maandag 10 februari 2014 11:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
33. [Biatlon] Eindigt de winnaar van de sprint op het podium van de achtervolging?
Ik had bij deze vraag 'mee' geantwoord, ik neem aan dat duidelijk was dat ik hiermee 'nee' bedoelde?
Ik ga zelf ook nog niet heel goed.quote:
quote:Op maandag 10 februari 2014 22:36 schreef Felagund het volgende:
Antwoorden 10 februari:
30 [Schaatsen] Wint een Nederlander goud op de 500 meter? Ja (16 keer goed)
31 [Alpineskiën] Wie wint de supercombinatie bij de vrouwen? Riesch (22 keer goed)
32 [Curling] Wint Canada (mannen + vrouwen) alle drie de wedstrijden van vandaag? Nee (8 keer goed)
33 [Biatlon] Eindigt de winnaar van de sprint op het podium van de achtervolging? Nee (11 keer goed)
34 [Shorttrack] Hoeveel Nederlandse mannen plaatsen zich voor de 1500m finale? 0 (9 keer goed)
Tussenstand
R Deelnemer Punten
1 Redefine 11
2 Mexicanobakker 9
2 Nober 9
2 FaroHaviva 9
5 Max23 8
5 Franklop 8
5 Slobeend 8
5 remcoP 8
5 xander17100 8
5 Sporttv 8
11 hhh38 7
11 Leatherface 7
11 ijs_beer 7
11 heywoodu 7
11 Felagund 7
11 rajknier 7
11 Majkool 7
11 wimderon 7
11 Pino112 7
20 Mansjester 6
20 -0- 6
22 TheVulture 5
22 Montov 5
22 4-elements 5
25 takkfyrir 4
26 Columbiafan 3
26 DeeBee 3
Redefine neemt een voorsprong op de rest.Had bij Leatherface ook nog een klein foutje gevonden (puntje te weinig op 8 februari), zal morgen nog alles goed controleren.
Check, het vraagnummer in het antwoord laten staan. Morgen is het gecorrigeerd.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:22 schreef -0- het volgende:
Topwerk Felagund, mooi om een dagelijks overzicht te hebben.![]()
Ik had alleen vandaag volgens mij 3 goed en heb er maar 2 punten bijgekregen volgens mij?
quote:Op maandag 10 februari 2014 23:27 schreef Felagund het volgende:
[..]
Check, het vraagnummer in het antwoord laten staan. Morgen is het gecorrigeerd.
Even sportief zijn: Weirather doet niet mee op de afdalingquote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
40. Ja
41. Ja
42. Canadese vrouwen
43. Frenzel
44. Ja
Kan die vraag dan niet beter gewoon geschrapt worden..?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Even sportief zijn: Weirather doet niet mee op de afdaling
Had ik eindelijk een goede kans een vraag goed te hebben....quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:09 schreef Felagund het volgende:
De twee vragen zullen geschrapt worden en tellen dus niet mee voor het klassement.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarom gewoon laten staan, dan hebben degene die al meerdere vragen hebben ingevuld gewoon pech of geluk.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:34 schreef Montov het volgende:
Kans is natuurlijk groot dat er meer vragen komen waarbij het antwoord vantevoren al duidelijk is...
Nee hoor, die is voor mij.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:50 schreef Montov het volgende:
Wow, het gaat echt waardeloos bij mij.
Misschien kan ik de rode lantaarn nog pakken.
Er is nog niets beslist vandaag.quote:
Oh, het gaat om de gehele wedstrijd van de Noordse Combinatie? Ik las het als 'wie wint het schansspringen'.quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:29 schreef Felagund het volgende:
[..]
Er is nog niets beslist vandaag.
Dat was een ja/nee vraag. En een diskwalificatie kan, net als bijvoorbeeld op de 4x100m hardlopen/zwemmen, door een foute wissel.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:10 schreef Nober het volgende:
Godverdomme maar 2 goed omdat jullie vraag 41 hebben uitgesloten van deelname.
Deze vraag:
50. [Rodelen] Wordt Duitsland, Canada, Italië, Rusland, Oostenrijk, Letland of de VS gediskwalificeerd in de landenwedstrijd?
Is er sowieso een land dat gediskwalificeerd zal worden?(Heb Letland ingevuld maar heb natuurlijk geen flauw idee)
Verdorie, zo heb ik de vraag ook geinterpreteerd. Anders had ik ook wel Frenzel gedaanquote:Op woensdag 12 februari 2014 11:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh, het gaat om de gehele wedstrijd van de Noordse Combinatie? Ik las het als 'wie wint het schansspringen'.
Nouja, Frenzel gaat 'm dan wel even binnenhalen. Hoop ik.
Ga jij maar eens terug naar Spanje met je Bowe.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
45. Bowe
46. Nee
47. Ja
48. Zweden/Rusland
49. Zweden
50. Nee
Ik hoop op Lotte. Lottequote:Op woensdag 12 februari 2014 20:58 schreef Nober het volgende:
[..]
Ga jij maar eens terug naar Spanje met je Bowe.
In de vraag stond wie de wedstrijd wint, de wedstrijd bij de Noordse combinatie gaat natuurlijk over beide onderdelen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:51 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Verdorie, zo heb ik de vraag ook geinterpreteerd. Anders had ik ook wel Frenzel gedaan![]()
Eerste clean sweep bij de vrouwen, Wüst, v. Beek, Boer.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hoop op Lotte. Lotte
Wust gaat niet winnen, maar Lotte heeft wel kans.
Leenstra dan? Ik verwacht haar nog eerder op het podium dan Boer. En Richardson sowieso.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:05 schreef Nober het volgende:
[..]
Eerste clean sweep bij de vrouwen, Wüst, v. Beek, Boer.
Dan kun je net zo goed wat meer vragen invullen. Anders heb je als Bowe niet wint 0 punten en dat staat zo zielig in de eindstand.quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:34 schreef geindoctrineerd het volgende:
Ik doe alleen vraag 45, mag dat?
Want dat is Bowe namelijk
van die andere sporten heb ik geen verstand. ik doe gewoon een poging tot 100% scorequote:Op woensdag 12 februari 2014 23:38 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dan kun je net zo goed wat meer vragen invullen. Anders heb je als Bowe niet wint 0 punten en dat staat zo zielig in de eindstand.
Deze eenzame fietser vind het geen enkel probleem om ingehaald te worden. Zolang deze aan het eind van de rit op het hoogste schavot staat. En anders is het natuurlijk: meedoen is belangrijker dan winnenquote:Op woensdag 12 februari 2014 22:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nog steeds in de achtervolgende groepWe halen die eenzame fietser wel bij. Als erkend daler en erkend hardrijder komen mijn beste momenten ook nog.
Ik zie nu pas dat je bij vraag 50 heb "De VS" hebt staan, terwijl het eigenlijk een ja/nee vraag is. Ik interpreteer je antwoord als "Ja" (dat er één van de landen wordt gediskwalificeerd), maar dat mag je nog veranderen als je wil.quote:Op woensdag 5 februari 2014 15:48 schreef Leatherface het volgende:
Leuk spelleke. Laat ik eens een poging wagen, antwoorden in bold achter de vragen.
[..]
quote:
quote:
Opmerking tegen Leatherface geldt ook voor jullie. Het is een ja/nee vraag, antwoord interpreteer ik als "Ja", als je dit niet wil, geef dan tot 6:00 morgenvroeg een nieuw antwoord.quote:
Ik wil vraag 55 veranderen in Elizabeth Yarnold.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:40 schreef Nober het volgende:
14 februari:
51. [Alpineskiën] Aksel Lund Svindal
52. [Biatlon] Ja
53. [Langlaufen] Petter Northug
54. [Kunstschaatsen] Ja
55. [Skeleton] Shelley Rudman
Veel verschillende antwoorden, 2 keer goed beantwoordt.quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die 1000 meter vraag bleek toch behoorlijk lastig.
De vraag was niet lastig, meer het antwoord geven.quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die 1000 meter vraag bleek toch behoorlijk lastig.
Fourcade doet op 4 onderdelen mee, Kramer op 3 en zal dus hoger eindigen met goud op de 10km en ploegenachtervolging.quote:Op donderdag 13 februari 2014 17:04 schreef hhh38 het volgende:
Martin Fourcade gaat het worden hoor, koning van de spelen. Jammer van die Duitser op het podium vandaag.
Je vergeet de estafettes in het Biatlon, als ie morgen de massastart wint hoeft ie op de estafettes alleen nog maar een medaille te halen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 17:09 schreef Nober het volgende:
[..]
Fourcade doet op 4 onderdelen mee, Kramer op 3 en zal dus hoger eindigen met goud op de 10km en ploegenachtervolging.
Ik zat hier te kijken: http://en.wikipedia.org/w(...)er_Olympics#Biathlonquote:Op donderdag 13 februari 2014 17:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je vergeet de estafettes in het Biatlon, als ie morgen de massastart wint hoeft ie op de estafettes alleen nog maar een medaille te halen.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Wereldkampioenschappen_biatlon_2013quote:Op donderdag 13 februari 2014 17:15 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik zat hier te kijken: http://en.wikipedia.org/w(...)er_Olympics#Biathlon
Frankrijk maakt kans op die team relay?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
63, heb je geen antwoord gegeven.quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:21 schreef franklop het volgende:
14 februari:
51. Ligety
52. Ja
53. Zweden
54. Nee (moet de vraag niet geschrapt?)
55. Yarnold
15 februari:
56. Koen Verweij
57. Nee
58. 1
59. Ja
60. Ja
16 februari:
61. Sneller
62.Nee
63. [Snowboard] Wie wint de boardercross bij de vrouwen?
64 Ja
65. Zweden
Hij zou sowieso al niet gaan langlaufen waarschijnlijk.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vraag 53 lijkt mij niet veer van toepassing na het terugtrekken van Pluschenko? (waarom eigenlijk?)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hij zou sowieso al niet gaan langlaufen waarschijnlijk.54, mijn excuses voor de typo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hij zou sowieso al niet gaan langlaufen waarschijnlijk.Jawel. Hij combineert schaatsen met dansen. Dat heet Cross Country, heeft Hans van Zetten mij verteld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OT: dat is wel wat je een beetje krijgt als je de dagelijkse vragen later mag invullen. Dan moeten vragen geschrapt worden, omdat anders iedereen ze toch goed kan invullen.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Rugblessurequote:Op donderdag 13 februari 2014 21:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vraag 53 lijkt mij niet veer van toepassing na het terugtrekken van Pluschenko? (waarom eigenlijk?)
Nee, mannelijke kunstschaatsers doen aan Cross Dressing.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jawel. Hij combineert schaatsen met dansen. Dat heet Cross Country, heeft Hans van Zetten mij verteld.
Maar anders had je 98 vragen vooraf in moeten laten vullen, grote kans dat veel mensen dan toch maar geen zin hadden.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jawel. Hij combineert schaatsen met dansen. Dat heet Cross Country, heeft Hans van Zetten mij verteld.
OT: dat is wel wat je een beetje krijgt als je de dagelijkse vragen later mag invullen. Dan moeten vragen geschrapt worden, omdat anders iedereen ze toch goed kan invullen.
Dat hoeft niet, je had ook alle deadlines een dag naar voren op kunnen schuiven. Dan heb je ook niet dat je vragen al bijna zeker weet die gaan over evenementen die over 2 dagen uitgesmeerd zijn (zoals bij het rodelen en skeleton)quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar anders had je 98 vragen vooraf in moeten laten vullen, grote kans dat veel mensen dan toch maar geen zin hadden.
Er zijn mensen die dat ook gewoon gedaan hebbenquote:Op donderdag 13 februari 2014 21:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar anders had je 98 vragen vooraf in moeten laten vullen, grote kans dat veel mensen dan toch maar geen zin hadden.
Maar een relatief grote minderheid. Een tussenoplossing zou 3 groepen van vragen o.i.d. kunnen zijn. Maar ook dan kun je niet voorkomen dat er vragen uitvallen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Er zijn mensen die dat ook gewoon gedaan hebben
Ik snap het volkomen hoor. Want het is een waslijst aan vragen om in een keer in te vullen. Dus moet je het inderdaad zo doen, waarbij je niet kunt voorkomen dat er vragen weg vallen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:04 schreef Felagund het volgende:
[..]
Maar een relatief grote minderheid. Een tussenoplossing zou 3 groepen van vragen o.i.d. kunnen zijn. Maar ook dan kun je niet voorkomen dat er vragen uitvallen.
Ja, anders zou het ook oneerlijk zijn tegenover de mensen die wel van te voren alles hebben ingevuld.quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik snap het volkomen hoor. Want het is een waslijst aan vragen om in een keer in te vullen. Dus moet je het inderdaad zo doen, waarbij je niet kunt voorkomen dat er vragen weg vallen.
Maar worden #54 en #75 nu definitief geschrapt?
Ondanks de opmerkingen vind ik het prima gaan zo hoor. Erg veel kun je er niet aan doen, want anders kun je sommige vragen niet stellen. Hooguit inderdaad de deadline een dag eerder leggen voor events zoals rodelen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:06 schreef Felagund het volgende:
Al met al zijn er dingen die er verbeterd kunnen worden voor de volgende keer. Maar voor deze versie lijkt mij dat onmogelijk.
De shorttrackvraag had gewoon eerder gesteld moeten worden (op de dag van de kwalificaties). Ik heb daar bij andere vragen wel opgelet, maar bij deze vergeten.quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ondanks de opmerkingen vind ik het prima gaan zo hoor. Erg veel kun je er niet aan doen, want anders kun je sommige vragen niet stellen. Hooguit inderdaad de deadline een dag eerder leggen voor events zoals rodelen.
Ach. Nog genoeg vragen over. En dat is dan inderdaad iets voor de volgende keer.quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:08 schreef Felagund het volgende:
[..]
De shorttrackvraag had gewoon eerder gesteld moeten worden (op de dag van de kwalificaties). Ik heb daar bij andere vragen wel opgelet, maar bij deze vergeten.
Bij rodelen had het ook wel gekund, zo stonden er al vrijwel zeker 2 Duitse vrouwen op het podium na 1 dagquote:Op donderdag 13 februari 2014 22:08 schreef Felagund het volgende:
[..]
De shorttrackvraag had gewoon eerder gesteld moeten worden (op de dag van de kwalificaties). Ik heb daar bij andere vragen wel opgelet, maar bij deze vergeten.
4 jaar is nog ver weg.quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Bij rodelen had het ook wel gekund, zo stonden er al vrijwel zeker 2 Duitse vrouwen op het podium na 1 dag
Maar volgende keer komt er sowieso weer een Nostradamus neem ik aan?
Dat mag, ik neem aan dat je bij vraag 53 Noors bedoelt?quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:39 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik wil vraag 55 veranderen in Elizabeth Yarnold.
Ja.quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:43 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat mag, ik neem aan dat je bij vraag 53 Noors bedoelt?
Sundby en Rønning zijn wel favorieten toch? Misschien niet de topfavorieten, maar ze kunnen wel winnen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hoop dat er geen Noor gaat winnen bij het langlaufenGelukkig zijn de favorieten over het algemeen geen Noren.
Outsiders noem ik dat.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:02 schreef Felagund het volgende:
[..]
Sundby en Rønning zijn wel favorieten toch? Misschien niet de topfavorieten, maar ze kunnen wel winnen.
Olsson staat even goed genoteerd als Sundby.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Outsiders noem ik dat.
Ik hoop op Olsson. Beetje een gokje
Ja, maar Cologna en die Kazach waarvan ik z'n naam ben vergeten zijn toch wel de favorieten volgens mij. Al zijn die knotsgekke Noren natuurlijk niet kansloos.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:05 schreef Felagund het volgende:
[..]
Olsson staat even goed genoteerd als Sundby.
Ik twijfelde tusen Zwitsers en Zweeds daar.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:03 schreef Felagund het volgende:
Tot nu toe slechts 1 punt gescoord vandaag.Gek dat maar 1 iemand Zwitserland/Zwitsers had bij vraag 53.
Ik had Bergers falen ook niet voorzien. Vandaag ook nog geen antwoord goed. Hup Pikus-Pace dan maarquote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik twijfelde tusen Zwitsers en Zweeds daar.Kazachs en Noors allebei niet overwogen
51 heeft ook niemand goed denk ik. Ik verlies dus een puntje op de mensen die Bergers falen goed hadden voorspeld. Ik was wel bang dat Berger de choker zou zijn
Majkool had als enige vraag 53 goed. 51 had niemand goed, maar dat was ook een grote verrassing.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik twijfelde tusen Zwitsers en Zweeds daar.Kazachs en Noors allebei niet overwogen
51 heeft ook niemand goed denk ik. Ik verlies dus een puntje op de mensen die Bergers falen goed hadden voorspeld. Ik was wel bang dat Berger de choker zou zijn
Bij vraag 1 vraag ik me af wie het 26e land wordt.. bij die ander.. Zweden, Finland, Japan.. moet toch kunnen?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:30 schreef Slobeend het volgende:
Op dit moment hebben 25 landen een medaille en 15 landen een gouden medailleRedelijk grote kans dus dat het meer dan 25.5 en 15.5 wordt.
Letland ligt op zilver bij het biatlon. Kazachstan is ook nog zonder medaille. Belgie?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij vraag 1 vraag ik me af wie het 26e land wordt.. bij die ander.. Zweden, Finland, Japan.. moet toch kunnen?
Letland heeft al medailles. GB gaat overigens het 16e land worden met goud.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:37 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Letland ligt op zilver bij het skeleton. Kazachstan is ook nog zonder medaille.
Spanje kan ook nog.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:37 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Letland ligt op zilver bij het biatlon. Kazachstan is ook nog zonder medaille. Belgie?
Vraag 56, 58, 60 aangepast.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:40 schreef Nober het volgende:
15 februari:
56. [Schaatsen] Zbigniew Bródka
57. [Langlaufen] Ja
58. [Shorttrack] 2
59. [Skeleton] Nee
60. [Schansspringen] Ja
Aangepastquote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
56. Yuskov
57. Nee
58. 1
59. Nee
60. Ja
9 al?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 10:22 schreef Max23 het volgende:
Vraag 11 heeft ook een grote kans om ja te worden, er zijn al 9 atleten die minstens twee gouden medailles hebben. Kramer en Wüst gaan waarschijnlijk nog wel hun tweede goud pakken en bij het langlaufen/biathlon zullen er ook nog wel wat zijn.
Heb ik.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 10:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het antwoord op vraag 1 en 2 is ook zeker, dat is allebei ja
Die klassementsvragen worden behoorlijk spannend, de VS en Noorwegen met name vallen toch wat tegen. Canada zal de VS wel gaan verslaan op basis van een solide pot curling en ijshockey
quote:Op donderdag 6 februari 2014 17:29 schreef Nober het volgende:
Algemene vragen:
1. [Algemeen] Ja
2. [Algemeen] Ja
Ik heb nee.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 10:22 schreef Max23 het volgende:
Vraag 11 heeft ook een grote kans om ja te worden, er zijn al 9 atleten die minstens twee gouden medailles hebben. Kramer en Wüst gaan waarschijnlijk nog wel hun tweede goud pakken en bij het langlaufen/biathlon zullen er ook nog wel wat zijn.
Zie laatste post in dit topic n OWS / De individuele Medaillespiegelquote:Op zaterdag 15 februari 2014 10:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
9 al?Ik weet Domracheva en Fourcade, en die Duitse rodelaars. Maar dan heb ik er nog 4 gemist
Oh Duitse rodelaars zijn er natuurlijk 4, en Cologna, en 2 kunstrijders van het team zeker?
Er zijn ook al twee paren bij het kunstrijden die twee keer goud hebbenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 10:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
9 al?Ik weet Domracheva en Fourcade, en die Duitse rodelaars. Maar dan heb ik er nog 4 gemist
Oh Duitse rodelaars zijn er natuurlijk 4, en Cologna, en 2 kunstrijders van het team zeker?
Ik had 2, veranderd naar 0.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:53 schreef Nober het volgende:
[..]
Vraag 56, 58, 60 aangepast.
15 februari:
56. [Schaatsen] Denis Yuskov
57. [Langlaufen] Ja
58. [Shorttrack] 0
59. [Skeleton] Nee
60. [Schansspringen] Nee
Ik heb zo'n vermoeden dat jij niks meer gaat aanpassen vanaf nuquote:Op zaterdag 15 februari 2014 13:00 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik had 2, veranderd naar 0.
Winnen de Zweden ineens bij het langlaufen, Noorwegen 5de.
En vervolgens wint Brodka de 1500, het is een complot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |