Ja.quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:43 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat mag, ik neem aan dat je bij vraag 53 Noors bedoelt?
Sundby en Rønning zijn wel favorieten toch? Misschien niet de topfavorieten, maar ze kunnen wel winnen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hoop dat er geen Noor gaat winnen bij het langlaufenGelukkig zijn de favorieten over het algemeen geen Noren.
Outsiders noem ik dat.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:02 schreef Felagund het volgende:
[..]
Sundby en Rønning zijn wel favorieten toch? Misschien niet de topfavorieten, maar ze kunnen wel winnen.
Olsson staat even goed genoteerd als Sundby.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Outsiders noem ik dat.
Ik hoop op Olsson. Beetje een gokje
Ja, maar Cologna en die Kazach waarvan ik z'n naam ben vergeten zijn toch wel de favorieten volgens mij. Al zijn die knotsgekke Noren natuurlijk niet kansloos.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:05 schreef Felagund het volgende:
[..]
Olsson staat even goed genoteerd als Sundby.
Ik twijfelde tusen Zwitsers en Zweeds daar.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:03 schreef Felagund het volgende:
Tot nu toe slechts 1 punt gescoord vandaag.Gek dat maar 1 iemand Zwitserland/Zwitsers had bij vraag 53.
Ik had Bergers falen ook niet voorzien. Vandaag ook nog geen antwoord goed. Hup Pikus-Pace dan maarquote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik twijfelde tusen Zwitsers en Zweeds daar.Kazachs en Noors allebei niet overwogen
51 heeft ook niemand goed denk ik. Ik verlies dus een puntje op de mensen die Bergers falen goed hadden voorspeld. Ik was wel bang dat Berger de choker zou zijn
Majkool had als enige vraag 53 goed. 51 had niemand goed, maar dat was ook een grote verrassing.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik twijfelde tusen Zwitsers en Zweeds daar.Kazachs en Noors allebei niet overwogen
51 heeft ook niemand goed denk ik. Ik verlies dus een puntje op de mensen die Bergers falen goed hadden voorspeld. Ik was wel bang dat Berger de choker zou zijn
Bij vraag 1 vraag ik me af wie het 26e land wordt.. bij die ander.. Zweden, Finland, Japan.. moet toch kunnen?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:30 schreef Slobeend het volgende:
Op dit moment hebben 25 landen een medaille en 15 landen een gouden medailleRedelijk grote kans dus dat het meer dan 25.5 en 15.5 wordt.
Letland ligt op zilver bij het biatlon. Kazachstan is ook nog zonder medaille. Belgie?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij vraag 1 vraag ik me af wie het 26e land wordt.. bij die ander.. Zweden, Finland, Japan.. moet toch kunnen?
Letland heeft al medailles. GB gaat overigens het 16e land worden met goud.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:37 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Letland ligt op zilver bij het skeleton. Kazachstan is ook nog zonder medaille.
Spanje kan ook nog.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:37 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Letland ligt op zilver bij het biatlon. Kazachstan is ook nog zonder medaille. Belgie?
Vraag 56, 58, 60 aangepast.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:40 schreef Nober het volgende:
15 februari:
56. [Schaatsen] Zbigniew Bródka
57. [Langlaufen] Ja
58. [Shorttrack] 2
59. [Skeleton] Nee
60. [Schansspringen] Ja
Aangepastquote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
56. Yuskov
57. Nee
58. 1
59. Nee
60. Ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |