Ik heb intussen de vragen verwijderd. De antwoorden staan in bold achter het vraagnummer.quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:04 schreef Felagund het volgende:
In het vervolg wel graag de vraag verwijderen. Dat maakt mij het een stuk makkelijker bij het score verwerken. Bvd.
Dank.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:04 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ik heb intussen de vragen verwijderd. De antwoorden staan in bold achter het vraagnummer.
quote:
quote:
quote:
quote:
Zolang je de algemene vragen en die voor morgen voor 06.00 hebt beantwoordquote:
Natuurlijk, de eerste 23 vragen moeten voor morgen vroeg 6:00 worden ingevuld.quote:
Algemene vragen:quote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zolang je de algemene vragen en die voor morgen voor 06.00 hebt beantwoord
Dat mag, voor de eindoverwinning wordt het dan lastig, maar ik zat er aan te denken om ook een schaatsklassement te maken, dan mis je slechts 1 vraag.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:57 schreef Pino112 het volgende:
Oh ik dacht dat de algemene vragen voor vrijdag moesten ipv zaterdag.
Alleen de dagvragen mag ook?
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:59 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat mag, voor de eindoverwinning wordt het dan lastig, maar ik zat er aan te denken om ook een schaatsklassement te maken, dan mis je slechts 1 vraag.En de schaatsvraag van vandaag natuurlijk. Je kan nog altijd voor de eer meedoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |