Hij zou sowieso al niet gaan langlaufen waarschijnlijk.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vraag 53 lijkt mij niet veer van toepassing na het terugtrekken van Pluschenko? (waarom eigenlijk?)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hij zou sowieso al niet gaan langlaufen waarschijnlijk.54, mijn excuses voor de typo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hij zou sowieso al niet gaan langlaufen waarschijnlijk.Jawel. Hij combineert schaatsen met dansen. Dat heet Cross Country, heeft Hans van Zetten mij verteld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OT: dat is wel wat je een beetje krijgt als je de dagelijkse vragen later mag invullen. Dan moeten vragen geschrapt worden, omdat anders iedereen ze toch goed kan invullen.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Rugblessurequote:Op donderdag 13 februari 2014 21:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vraag 53 lijkt mij niet veer van toepassing na het terugtrekken van Pluschenko? (waarom eigenlijk?)
Nee, mannelijke kunstschaatsers doen aan Cross Dressing.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jawel. Hij combineert schaatsen met dansen. Dat heet Cross Country, heeft Hans van Zetten mij verteld.
Maar anders had je 98 vragen vooraf in moeten laten vullen, grote kans dat veel mensen dan toch maar geen zin hadden.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jawel. Hij combineert schaatsen met dansen. Dat heet Cross Country, heeft Hans van Zetten mij verteld.
OT: dat is wel wat je een beetje krijgt als je de dagelijkse vragen later mag invullen. Dan moeten vragen geschrapt worden, omdat anders iedereen ze toch goed kan invullen.
Dat hoeft niet, je had ook alle deadlines een dag naar voren op kunnen schuiven. Dan heb je ook niet dat je vragen al bijna zeker weet die gaan over evenementen die over 2 dagen uitgesmeerd zijn (zoals bij het rodelen en skeleton)quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar anders had je 98 vragen vooraf in moeten laten vullen, grote kans dat veel mensen dan toch maar geen zin hadden.
Er zijn mensen die dat ook gewoon gedaan hebbenquote:Op donderdag 13 februari 2014 21:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar anders had je 98 vragen vooraf in moeten laten vullen, grote kans dat veel mensen dan toch maar geen zin hadden.
Maar een relatief grote minderheid. Een tussenoplossing zou 3 groepen van vragen o.i.d. kunnen zijn. Maar ook dan kun je niet voorkomen dat er vragen uitvallen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Er zijn mensen die dat ook gewoon gedaan hebben
Ik snap het volkomen hoor. Want het is een waslijst aan vragen om in een keer in te vullen. Dus moet je het inderdaad zo doen, waarbij je niet kunt voorkomen dat er vragen weg vallen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:04 schreef Felagund het volgende:
[..]
Maar een relatief grote minderheid. Een tussenoplossing zou 3 groepen van vragen o.i.d. kunnen zijn. Maar ook dan kun je niet voorkomen dat er vragen uitvallen.
Ja, anders zou het ook oneerlijk zijn tegenover de mensen die wel van te voren alles hebben ingevuld.quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik snap het volkomen hoor. Want het is een waslijst aan vragen om in een keer in te vullen. Dus moet je het inderdaad zo doen, waarbij je niet kunt voorkomen dat er vragen weg vallen.
Maar worden #54 en #75 nu definitief geschrapt?
Ondanks de opmerkingen vind ik het prima gaan zo hoor. Erg veel kun je er niet aan doen, want anders kun je sommige vragen niet stellen. Hooguit inderdaad de deadline een dag eerder leggen voor events zoals rodelen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:06 schreef Felagund het volgende:
Al met al zijn er dingen die er verbeterd kunnen worden voor de volgende keer. Maar voor deze versie lijkt mij dat onmogelijk.
De shorttrackvraag had gewoon eerder gesteld moeten worden (op de dag van de kwalificaties). Ik heb daar bij andere vragen wel opgelet, maar bij deze vergeten.quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ondanks de opmerkingen vind ik het prima gaan zo hoor. Erg veel kun je er niet aan doen, want anders kun je sommige vragen niet stellen. Hooguit inderdaad de deadline een dag eerder leggen voor events zoals rodelen.
Ach. Nog genoeg vragen over. En dat is dan inderdaad iets voor de volgende keer.quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:08 schreef Felagund het volgende:
[..]
De shorttrackvraag had gewoon eerder gesteld moeten worden (op de dag van de kwalificaties). Ik heb daar bij andere vragen wel opgelet, maar bij deze vergeten.
Bij rodelen had het ook wel gekund, zo stonden er al vrijwel zeker 2 Duitse vrouwen op het podium na 1 dagquote:Op donderdag 13 februari 2014 22:08 schreef Felagund het volgende:
[..]
De shorttrackvraag had gewoon eerder gesteld moeten worden (op de dag van de kwalificaties). Ik heb daar bij andere vragen wel opgelet, maar bij deze vergeten.
4 jaar is nog ver weg.quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Bij rodelen had het ook wel gekund, zo stonden er al vrijwel zeker 2 Duitse vrouwen op het podium na 1 dag
Maar volgende keer komt er sowieso weer een Nostradamus neem ik aan?
Dat mag, ik neem aan dat je bij vraag 53 Noors bedoelt?quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:39 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik wil vraag 55 veranderen in Elizabeth Yarnold.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |