Ik wil vraag 55 veranderen in Elizabeth Yarnold.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:40 schreef Nober het volgende:
14 februari:
51. [Alpineskiën] Aksel Lund Svindal
52. [Biatlon] Ja
53. [Langlaufen] Petter Northug
54. [Kunstschaatsen] Ja
55. [Skeleton] Shelley Rudman
Veel verschillende antwoorden, 2 keer goed beantwoordt.quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die 1000 meter vraag bleek toch behoorlijk lastig.
De vraag was niet lastig, meer het antwoord geven.quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die 1000 meter vraag bleek toch behoorlijk lastig.
Fourcade doet op 4 onderdelen mee, Kramer op 3 en zal dus hoger eindigen met goud op de 10km en ploegenachtervolging.quote:Op donderdag 13 februari 2014 17:04 schreef hhh38 het volgende:
Martin Fourcade gaat het worden hoor, koning van de spelen. Jammer van die Duitser op het podium vandaag.
Je vergeet de estafettes in het Biatlon, als ie morgen de massastart wint hoeft ie op de estafettes alleen nog maar een medaille te halen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 17:09 schreef Nober het volgende:
[..]
Fourcade doet op 4 onderdelen mee, Kramer op 3 en zal dus hoger eindigen met goud op de 10km en ploegenachtervolging.
Ik zat hier te kijken: http://en.wikipedia.org/w(...)er_Olympics#Biathlonquote:Op donderdag 13 februari 2014 17:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je vergeet de estafettes in het Biatlon, als ie morgen de massastart wint hoeft ie op de estafettes alleen nog maar een medaille te halen.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Wereldkampioenschappen_biatlon_2013quote:Op donderdag 13 februari 2014 17:15 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik zat hier te kijken: http://en.wikipedia.org/w(...)er_Olympics#Biathlon
Frankrijk maakt kans op die team relay?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
63, heb je geen antwoord gegeven.quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:21 schreef franklop het volgende:
14 februari:
51. Ligety
52. Ja
53. Zweden
54. Nee (moet de vraag niet geschrapt?)
55. Yarnold
15 februari:
56. Koen Verweij
57. Nee
58. 1
59. Ja
60. Ja
16 februari:
61. Sneller
62.Nee
63. [Snowboard] Wie wint de boardercross bij de vrouwen?
64 Ja
65. Zweden
Hij zou sowieso al niet gaan langlaufen waarschijnlijk.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vraag 53 lijkt mij niet veer van toepassing na het terugtrekken van Pluschenko? (waarom eigenlijk?)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hij zou sowieso al niet gaan langlaufen waarschijnlijk.54, mijn excuses voor de typo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hij zou sowieso al niet gaan langlaufen waarschijnlijk.Jawel. Hij combineert schaatsen met dansen. Dat heet Cross Country, heeft Hans van Zetten mij verteld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OT: dat is wel wat je een beetje krijgt als je de dagelijkse vragen later mag invullen. Dan moeten vragen geschrapt worden, omdat anders iedereen ze toch goed kan invullen.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Rugblessurequote:Op donderdag 13 februari 2014 21:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vraag 53 lijkt mij niet veer van toepassing na het terugtrekken van Pluschenko? (waarom eigenlijk?)
Nee, mannelijke kunstschaatsers doen aan Cross Dressing.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jawel. Hij combineert schaatsen met dansen. Dat heet Cross Country, heeft Hans van Zetten mij verteld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |