Dan kun je net zo goed wat meer vragen invullen. Anders heb je als Bowe niet wint 0 punten en dat staat zo zielig in de eindstand.quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:34 schreef geindoctrineerd het volgende:
Ik doe alleen vraag 45, mag dat?
Want dat is Bowe namelijk
van die andere sporten heb ik geen verstand. ik doe gewoon een poging tot 100% scorequote:Op woensdag 12 februari 2014 23:38 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dan kun je net zo goed wat meer vragen invullen. Anders heb je als Bowe niet wint 0 punten en dat staat zo zielig in de eindstand.
Deze eenzame fietser vind het geen enkel probleem om ingehaald te worden. Zolang deze aan het eind van de rit op het hoogste schavot staat. En anders is het natuurlijk: meedoen is belangrijker dan winnenquote:Op woensdag 12 februari 2014 22:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nog steeds in de achtervolgende groepWe halen die eenzame fietser wel bij. Als erkend daler en erkend hardrijder komen mijn beste momenten ook nog.
Ik zie nu pas dat je bij vraag 50 heb "De VS" hebt staan, terwijl het eigenlijk een ja/nee vraag is. Ik interpreteer je antwoord als "Ja" (dat er één van de landen wordt gediskwalificeerd), maar dat mag je nog veranderen als je wil.quote:Op woensdag 5 februari 2014 15:48 schreef Leatherface het volgende:
Leuk spelleke. Laat ik eens een poging wagen, antwoorden in bold achter de vragen.
[..]
quote:
quote:
Opmerking tegen Leatherface geldt ook voor jullie. Het is een ja/nee vraag, antwoord interpreteer ik als "Ja", als je dit niet wil, geef dan tot 6:00 morgenvroeg een nieuw antwoord.quote:
Ik wil vraag 55 veranderen in Elizabeth Yarnold.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:40 schreef Nober het volgende:
14 februari:
51. [Alpineskiën] Aksel Lund Svindal
52. [Biatlon] Ja
53. [Langlaufen] Petter Northug
54. [Kunstschaatsen] Ja
55. [Skeleton] Shelley Rudman
Veel verschillende antwoorden, 2 keer goed beantwoordt.quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die 1000 meter vraag bleek toch behoorlijk lastig.
De vraag was niet lastig, meer het antwoord geven.quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die 1000 meter vraag bleek toch behoorlijk lastig.
Fourcade doet op 4 onderdelen mee, Kramer op 3 en zal dus hoger eindigen met goud op de 10km en ploegenachtervolging.quote:Op donderdag 13 februari 2014 17:04 schreef hhh38 het volgende:
Martin Fourcade gaat het worden hoor, koning van de spelen. Jammer van die Duitser op het podium vandaag.
Je vergeet de estafettes in het Biatlon, als ie morgen de massastart wint hoeft ie op de estafettes alleen nog maar een medaille te halen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 17:09 schreef Nober het volgende:
[..]
Fourcade doet op 4 onderdelen mee, Kramer op 3 en zal dus hoger eindigen met goud op de 10km en ploegenachtervolging.
Ik zat hier te kijken: http://en.wikipedia.org/w(...)er_Olympics#Biathlonquote:Op donderdag 13 februari 2014 17:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je vergeet de estafettes in het Biatlon, als ie morgen de massastart wint hoeft ie op de estafettes alleen nog maar een medaille te halen.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Wereldkampioenschappen_biatlon_2013quote:Op donderdag 13 februari 2014 17:15 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik zat hier te kijken: http://en.wikipedia.org/w(...)er_Olympics#Biathlon
Frankrijk maakt kans op die team relay?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
63, heb je geen antwoord gegeven.quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:21 schreef franklop het volgende:
14 februari:
51. Ligety
52. Ja
53. Zweden
54. Nee (moet de vraag niet geschrapt?)
55. Yarnold
15 februari:
56. Koen Verweij
57. Nee
58. 1
59. Ja
60. Ja
16 februari:
61. Sneller
62.Nee
63. [Snowboard] Wie wint de boardercross bij de vrouwen?
64 Ja
65. Zweden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |