Er is nog niets beslist vandaag.quote:
Oh, het gaat om de gehele wedstrijd van de Noordse Combinatie? Ik las het als 'wie wint het schansspringen'.quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:29 schreef Felagund het volgende:
[..]
Er is nog niets beslist vandaag.
Dat was een ja/nee vraag. En een diskwalificatie kan, net als bijvoorbeeld op de 4x100m hardlopen/zwemmen, door een foute wissel.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:10 schreef Nober het volgende:
Godverdomme maar 2 goed omdat jullie vraag 41 hebben uitgesloten van deelname.
Deze vraag:
50. [Rodelen] Wordt Duitsland, Canada, Italië, Rusland, Oostenrijk, Letland of de VS gediskwalificeerd in de landenwedstrijd?
Is er sowieso een land dat gediskwalificeerd zal worden?(Heb Letland ingevuld maar heb natuurlijk geen flauw idee)
Verdorie, zo heb ik de vraag ook geinterpreteerd. Anders had ik ook wel Frenzel gedaanquote:Op woensdag 12 februari 2014 11:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh, het gaat om de gehele wedstrijd van de Noordse Combinatie? Ik las het als 'wie wint het schansspringen'.
Nouja, Frenzel gaat 'm dan wel even binnenhalen. Hoop ik.
Ga jij maar eens terug naar Spanje met je Bowe.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
45. Bowe
46. Nee
47. Ja
48. Zweden/Rusland
49. Zweden
50. Nee
Ik hoop op Lotte. Lottequote:Op woensdag 12 februari 2014 20:58 schreef Nober het volgende:
[..]
Ga jij maar eens terug naar Spanje met je Bowe.
In de vraag stond wie de wedstrijd wint, de wedstrijd bij de Noordse combinatie gaat natuurlijk over beide onderdelen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:51 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Verdorie, zo heb ik de vraag ook geinterpreteerd. Anders had ik ook wel Frenzel gedaan![]()
Eerste clean sweep bij de vrouwen, Wüst, v. Beek, Boer.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hoop op Lotte. Lotte
Wust gaat niet winnen, maar Lotte heeft wel kans.
Leenstra dan? Ik verwacht haar nog eerder op het podium dan Boer. En Richardson sowieso.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:05 schreef Nober het volgende:
[..]
Eerste clean sweep bij de vrouwen, Wüst, v. Beek, Boer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |