quote:Op maandag 10 februari 2014 23:27 schreef Felagund het volgende:
[..]
Check, het vraagnummer in het antwoord laten staan. Morgen is het gecorrigeerd.

Even sportief zijn: Weirather doet niet mee op de afdalingquote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
40. Ja
41. Ja
42. Canadese vrouwen
43. Frenzel
44. Ja

Kan die vraag dan niet beter gewoon geschrapt worden..?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Even sportief zijn: Weirather doet niet mee op de afdaling

Had ik eindelijk een goede kans een vraag goed te hebben....quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:09 schreef Felagund het volgende:
De twee vragen zullen geschrapt worden en tellen dus niet mee voor het klassement.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Daarom gewoon laten staan, dan hebben degene die al meerdere vragen hebben ingevuld gewoon pech of geluk.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:34 schreef Montov het volgende:
Kans is natuurlijk groot dat er meer vragen komen waarbij het antwoord vantevoren al duidelijk is...

Nee hoor, die is voor mij.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:50 schreef Montov het volgende:
Wow, het gaat echt waardeloos bij mij.
Misschien kan ik de rode lantaarn nog pakken.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |