Er kan dan wel meer afwisseling in vragen komen, je kan altijd nog voor een paar onderdelen de winnaar en/of podium voorspellen. Ik zal het idee opperen in het topic.quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Vragen bedenken moet geen probleem zijn, ideeën zat
Vooral dat eerste lijkt me veel leuker ja, dus ben benieuwd naar de reactiesquote:Op donderdag 30 januari 2014 15:27 schreef Felagund het volgende:
[..]
Er kan dan wel meer afwisseling in vragen komen, je kan altijd nog voor een paar onderdelen de winnaar en/of podium voorspellen. Ik zal het idee opperen in het topic.
Ik vrees dat deze actueel isquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:42 schreef TheArt het volgende:
[ afbeelding ]
Zou die onderste foto actueel zijn
Welke onderdelen beginnen al eerder? Of zijn het alleen trainingen?quote:
Ik zie Heywoodu er ook wel voor aan dat hij alle trainingen live via streams gaat kijkenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:08 schreef Felagund het volgende:
[..]
Welke onderdelen beginnen al eerder? Of zijn het alleen trainingen?
http://www.docdroid.net/794u/schema-os.docx.htmlquote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:08 schreef Felagund het volgende:
[..]
Welke onderdelen beginnen al eerder? Of zijn het alleen trainingen?
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 16:34 schreef takkfyrir het volgende:
Ik had dat nummer dus nét uit mijn hoofd verbannen, hè.
Dat kan beter. Ik heb hieronder het juiste nummer.quote:
Nederlandse tijd? +4 toch?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
http://www.docdroid.net/794u/schema-os.docx.html![]()
Donderdag 6 februari
07.00 Snowboarden slopestyle mannen/vrouwen kwalificatie
15.00 Freestyle skiën moguls vrouwen kwalificatie
16.30 Kunstschaatsen team event paren kort + mannen kort
Dus om 7 uur al Nederlandse glorie en dat moet live gevolgd worden natuurlijk
Dat document is in Nederlandse tijdquote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nederlandse tijd? +4 toch?
Ah top!quote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat document is in Nederlandse tijd
Ik ga er in elk geval vanuit dat ik het goed gedaan heb (99% zekerquote:
Ik zou om 7 uur kijkenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik ga er in elk geval vanuit dat ik het goed gedaan heb (99% zeker), maar voor de zekerheid kijk in donderdagochtend om 6 uur wel even of het slopestyle dan daadwerkelijk begint
Net nam de ARD ook een kijkje. Bij de schansen en het freestyle-gebied is het behoorlijk dramatisch met vooral natte sneeuw en vieze bruine drek, maar hogerop in het langlaufgebied ziet het er sinds een paar dagen heel goed uitquote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:34 schreef TheArt het volgende:
http://nos.nl/os2014/vide(...)r-echt-goed-uit.html
Sneeuwcondities zien er prima uit.
Op de ARD nu een programma met allerlei "Altstars". (Neuner is zwanger....quote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Net nam de ARD ook een kijkje. Bij de schansen en het freestyle-gebied is het behoorlijk dramatisch met vooral natte sneeuw en vieze bruine drek, maar hogerop in het langlaufgebied ziet het er sinds een paar dagen heel goed uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |