"waar was jij toen Michel Mulder als eerste Nederlander ooit goud won op de 500 meter?" kun je ook beantwoorden met "thuis in plaats van in de collegezaal omdat ik door het missen van 1 of 2 lessen mijn toekomst toch niet zou vergooien" en dat heeft nog meer ookquote:Op zondag 2 februari 2014 19:52 schreef takkfyrir het volgende:
[..]
Dat was uiteraard niet de bedoeling.Deze week dan maar even kijken hoe nuttig de colleges gaan zijn, en dan bepalen of je een keertje kunt overslaan? Alhoewel, als je later de vraag "waar was jij toen Michel Mulder als eerste Nederlander ooit goud won op de 500 meter?" met "in de collegezaal, omdat ik anders mijn toekomst zou vergooien" kunt beantwoorden, dan heeft dat misschien ook wel wat.
[..]
Ik ga er toch wel vanuit dat je nu op de OS het schaatsen ook goed gaat volgen.En al helemaal de 1500 meter joh, dat is de mooiste afstand die er is.
Ik zou sowieso skippen, want mijn colleges zijn over het algemeen niet zo bijzonder nuttig dat ik echt iets mis.quote:Op zondag 2 februari 2014 19:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
"waar was jij toen Michel Mulder als eerste Nederlander ooit goud won op de 500 meter?" kun je ook beantwoorden met "thuis in plaats van in de collegezaal omdat ik door het missen van 1 of 2 lessen mijn toekomst toch niet zou vergooien" en dat heeft nog meer ook
Heb er geen verstand van, maar colleges worden tegenwoordig toch ook vaak opgenomen zodat je ze via internet terug kunt kijken?
Ja.quote:Op zondag 2 februari 2014 19:57 schreef takkfyrir het volgende:
[..]
Ik zou sowieso skippen, want mijn colleges zijn over het algemeen niet zo bijzonder nuttig dat ik echt iets mis.Bij grotere studies wordt er idd wel eens iets opgenomen, ik heb het ooit geloof ik bij één college gehad. Maar als er daadwerkelijk iets wordt opgenomen dan heeft Mansjester helemaal geen dilemma denk ik, want dan kijkt hij uiteraard gewoon schaatsen.
Toch?
Smaken verschillen.quote:Op zondag 2 februari 2014 19:52 schreef takkfyrir het volgende:
Ik ga er toch wel vanuit dat je nu op de OS het schaatsen ook goed gaat volgen.En al helemaal de 1500 meter joh, dat is de mooiste afstand die er is.
Ik heb drie dagen college tussen 1 en 3, volgens mij is er rond dat tijdstip net telkens veel geschaats.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:17 schreef Mansjester het volgende:
Eikels zijn jullie!
Maar ik weet niet of het wordt opgenomen, daar kom ik morgen tijdens eerste college achter. Vorig semester werd er wel 1 vak opgenomen.
De belangrijkste ritten kan je denk ik wel zien dan.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb drie dagen college tussen 1 en 3, volgens mij is er rond dat tijdstip net telkens veel geschaats.
En het Curlen begint gelukkig al om zes uur 's ochtends.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:49 schreef Mansjester het volgende:
[..]
De belangrijkste ritten kan je denk ik wel zien dan.
quote:Op zondag 2 februari 2014 20:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En het Curlen begint gelukkig al om zes uur 's ochtends.
Hoe laat is dat?quote:Op zondag 2 februari 2014 20:56 schreef Mansjester het volgende:
[..]![]()
Ik kan het shorttrack wel grotendeels volgen
Echt waar?quote:Op zondag 2 februari 2014 20:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En het Curlen begint gelukkig al om zes uur 's ochtends.
Maandag 10 feb 10.45-13.35quote:
Goed nieuws: het is ook tussen elf en een en vier en zes!quote:Op zondag 2 februari 2014 21:24 schreef takkfyrir het volgende:
Voor schaatsen zou ik met liefde vroeg opstaan en ik wil ook heus wel curling gaan kijken, maar daarvoor om 6 uur opstaan gaat me toch net iets te ver, hoor.
Dat zijn de betere tijdstippen.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Goed nieuws: het is ook tussen elf en een en vier en zes!
Nu ben ik uiteraard benieuwd wat je er vandaag over hebt gehoord?quote:Op zondag 2 februari 2014 20:17 schreef Mansjester het volgende:
Maar ik weet niet of het wordt opgenomen, daar kom ik morgen tijdens eerste college achter.
Kijk maar uit dat je studie er niet nú al onder lijdt.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:38 schreef -0- het volgende:
Heerlijk aan de thuisstudie de komende weken dus volop kijken, vooral oppassen dat mijn studie er niet te veel onder gaat lijdden.
Het was echt dramatischquote:Op maandag 3 februari 2014 20:38 schreef takkfyrir het volgende:
[..]
Nu ben ik uiteraard benieuwd wat je er vandaag over hebt gehoord?
Dit, maar dan stagequote:Op maandag 3 februari 2014 20:43 schreef Felagund het volgende:
Ik moet gewoon werken overdag, dus ik mis vrij veel.
Dat is stom. En raar eigenlijk ook, dat ze de slides niet online zetten? Ook als je wél bij het college aanwezig bent, wil je die slides toch terug kunnen zien?quote:Op maandag 3 februari 2014 23:32 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Het was echt dramatisch
Het kutte is alleen dat we volgende week gastcolleges hebben.Die gastsprekers zetten hun slides niet online, waardoor ik ook wel aanwezig moet zijn
Lulverhaal over copyright enzo.Mensen van een bank die interessant willen doenquote:Op maandag 3 februari 2014 23:35 schreef takkfyrir het volgende:
[..]
Dat is stom. En raar eigenlijk ook, dat ze de slides niet online zetten? Ook als je wél bij het college aanwezig bent, wil je die slides toch terug kunnen zien?
Dan mag je er ook geen aantekeningen van maken, en dan kan het al helemaal niet terugkomen in een tentamen.quote:Op maandag 3 februari 2014 23:45 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Lulverhaal over copyright enzo.Mensen van een bank die interessant willen doen
Bedankt voor deze ondersteuningquote:Op maandag 3 februari 2014 23:58 schreef takkfyrir het volgende:
[..]
Dan mag je er ook geen aantekeningen van maken, en dan kan het al helemaal niet terugkomen in een tentamen.Mooi schaatsen kijken dus!
![]()
Maar ik hoop voor je dat het college onverwacht tóch zeer nuttig en interessant blijkt, en dat je het schaatsen dan niet voor niets hebt gemist.
Ik kwam er net toevallig één tegen!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 10:08 schreef Kingstown het volgende:
Is er trouwens ook een algemeen Olympisch nieuwtjes topic of alleen voor het schaatsen?
Indien niet.....waar wordt verwacht dat dergelijke info dan geplaatst wordt, als het niet onder een specifieke sport valt? Om overal een apart topic voor te openen lijkt me dan ook weer erg veel van het goede, maar als dat wel de bedoeling is, dan hoor ik het graag!
Ik zal de volgende keer beter kijken, voordat ik zulke overbodige vragen stel....sorry.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 10:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik kwam er net toevallig één tegen!
OWS / [Algemeen] Olympisch nieuwstopic
Krijg je als je een daggie ouder wordt hequote:Op dinsdag 4 februari 2014 10:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik zal de volgende keer beter kijken, voordat ik zulke overbodige vragen stel....sorry.
Blijft altijd het perfecte excuus.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 10:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Krijg je als je een daggie ouder wordt he
I know, ik gebruik het ook dagelijks.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 10:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Blijft altijd het perfecte excuus.
Sst.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 10:22 schreef Felagund het volgende:
Hij is wel pas om 10:18 vandaag geopend.
Ik dacht dat ik ook al scheel zat te kijken toen het topic er nog niet wasquote:Op dinsdag 4 februari 2014 10:22 schreef Felagund het volgende:
Gebruik ik eens een PI wordt het niet gezien....quote:Op dinsdag 4 februari 2014 10:22 schreef Felagund het volgende:
Karina had het volgens mij niet door.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 10:27 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gebruik ik eens een PI wordt het niet gezien....
Ik meestal ook niet....gebruik ze zelf ook nauwelijks.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 10:28 schreef Felagund het volgende:
[..]
Karina had het volgens mij niet door.En ik let niet altijd op de PI.
![]()
Nee dat krijg je als je een daggie ouder wordt dan zie je sommige dingen nietquote:Op dinsdag 4 februari 2014 10:28 schreef Felagund het volgende:
[..]
Karina had het volgens mij niet door.En ik let niet altijd op de PI.
![]()
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 10:26 schreef Felagund het volgende:
Donderdagmorgen toch snowboarden? Kan ik nog mooi even meepakken voordat ik naar mijn werk ga.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 10:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee dat krijg je als je een daggie ouder wordt dan zie je sommige dingen niet
Ik ben meestal pas rond 9:00 op het werk, het begint om 7:00 al toch?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 10:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Met Cheryl Maas al, maar de mannen komen eerst dus dat ga je dan alsnog missen misschien.
Eerste heat van de vrouwenkwali pas om 11quote:Op dinsdag 4 februari 2014 10:34 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik ben meestal pas rond 9:00 op het werk, het begint om 7:00 al toch?
Dan kijk ik de mannen wel.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 10:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Eerste heat van de vrouwenkwali pas om 11
Kun je de rodelestafette kijkenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 10:39 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dan kijk ik de mannen wel.
Kreeg trouwens net een mail dat op 13 februari op mijn werk er geen stroom is. Mooi excuus om een dagje thuis te werken met de OS op de achtergrond.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:43 schreef takkfyrir het volgende:
Noorwegen heeft weer een eigen lied voor de Olympische Spelen gelanceerd, The best of us. () Vergeleken hiermee is zelfs het Koningslied een muzikaal pareltje.
In Noorwegen zelf was er ook veel kritiek, maar deze versie zou nog niet het definitieve lied zijn. Ik ben benieuwd hoe het nóg beter kan worden.
![]()
I like to ski, dat als reactie op bovenstaand nummer opnieuw is uitgebracht en als alternatief OS-lied wordt genoemd, vind ik dan wel weer geestig.
Noorse schansspringers. skivliegers. Noren.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik vind deze toch een stuk beter
oa geschreven door schansspringcoach Alexander Stöckl en met een stukje zang van skivliegwereldrecordhouder Johan Remen Evensen
Was het officiële lied van het WK skivliegen in Vikersund 2 jaar geleden, dus elke keer als ik het hoor sta ik voor m'n gevoel weer onderaan de schans
Die is ook primaquote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:09 schreef takkfyrir het volgende:
[..]
Noorse schansspringers. skivliegers. Noren.En dat dansje op het eind.
![]()
Het Noorse OS-lied van vier jaar geleden werd volgens mij in eerste instantie voor de schansspringers geschreven. Ook niet wereldschokkend, maar in elk geval een stuk beter dan die van dit jaar. dat is ook niet zo moeilijk Wel met saaie clip:
Ik hoop het, maar acht de kans niet heel groot....overigens is ze wel eerste kandidate om vlaggendraagster van DL te worden, maar omdat ze zondag al aan de bak moet ziet ze dat (nog?) niet helemaal zitten.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:17 schreef heywoodu het volgende:
Dat ze maar met een mooie gouden medaille om d'r nek terug mag keren
Ik zit er al klaar voor. Ok, ik moet nog werken, slapen, eten, etc, maar op dit moment zit ik al klaar.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 10:23 schreef heywoodu het volgende:
Hey maar even serieus he...over 2 dagen zijn we gewoon al begonnen.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:30 schreef Mansjester het volgende:
Speciaal voor de Spelen nieuwe UI
Hege
Idd, valt mij überhaupt mee dat ze voor de 1500 meter is gekwalificeerd. Wilde Njatun die afstand niet rijden?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:28 schreef takkfyrir het volgende:
[..]![]()
![]()
Met haar recente uitslagen kan ze ook wel een beetje extra aanmoediging gebruiken.
Hallo hallo, uitkijken hé.Er mag louter positief over Hege worden gesproken, anders haal ik Poetin erbijquote:Op woensdag 5 februari 2014 09:37 schreef Felagund het volgende:
[..]
Idd, valt mij überhaupt mee dat ze voor de 1500 meter is gekwalificeerd. Wilde Njatun die afstand niet rijden?
Ze overdrijven het wel een beetje in Sochi. 2 wc's in 1 ruimte.quote:Op woensdag 5 februari 2014 09:22 schreef heywoodu het volgende:
Kijk het is best gezellig bij de biatlonwc's.
[ afbeelding ]
Fourcade en..Fourcade/Boeuf?![]()
'Pikant plaatje' jouw UIquote:Op woensdag 5 februari 2014 09:44 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Hallo hallo, uitkijken hé.Er mag louter positief over Hege worden gesproken, anders haal ik Poetin erbij
Volgens haar Facebook rijdt Njåtun de 1500 wel, maar op Wiki zie ik haar er inderdaad niet tussen staan? Zou echt raar zijn als ze niet rijdt, want ze is de enige Noorse die dit jaar nog een beetje fatsoenlijke uitslagen achter haar naam heeft staan (sorry, Mansjester).quote:Op woensdag 5 februari 2014 09:37 schreef Felagund het volgende:
[..]
Idd, valt mij überhaupt mee dat ze voor de 1500 meter is gekwalificeerd. Wilde Njatun die afstand niet rijden?
Ze staat er hier wel gewoon bij tussen:quote:Op woensdag 5 februari 2014 10:13 schreef takkfyrir het volgende:
[..]
Volgens haar Facebook rijdt Njåtun de 1500 wel, maar op Wiki zie ik haar er inderdaad niet tussen staan? Zou echt raar zijn als ze niet rijdt, want ze is de enige Noorse die dit jaar nog een beetje fatsoenlijke uitslagen achter haar naam heeft staan (sorry, Mansjester).
Maar de info van die site is nog niet definitief, en ik kan me eigenlijk ook niet voorstellen dat er drie Noorse vrouwen op de 1500 meter mogen starten? Maar ik ga er wel vanuit dat Njåtun sowieso rijdt, omdat zij veruit het beste in vorm is.quote:Op woensdag 5 februari 2014 10:20 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze staat er hier wel gewoon bij tussen:
http://www.sochi2014.com/(...)ion=ss-ladies-1500-m
Op de 1000 meter staat ze als enige Noorse op de Sochi site, terwijl wiki zegt dat Hege die rijdt:
http://www.sochi2014.com/(...)ion=ss-ladies-1000-m
Ik zou dan eerder de officiële site vertrouwen.
Ik ben diep, diep teleurgesteld..quote:Op woensdag 5 februari 2014 10:13 schreef takkfyrir het volgende:
[..]
Volgens haar Facebook rijdt Njåtun de 1500 wel, maar op Wiki zie ik haar er inderdaad niet tussen staan? Zou echt raar zijn als ze niet rijdt, want ze is de enige Noorse die dit jaar nog een beetje fatsoenlijke uitslagen achter haar naam heeft staan (sorry, Mansjester).
Ik geloof niet dat ik helemaal de beste persoon ben om dat te vragen, maar ik zou in plaats van Mari of Hege toch echt voor Ida gaan.quote:Op woensdag 5 februari 2014 10:26 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik ben diep, diep teleurgesteld..
Eerlijk, wie zie je nou liever schaatsen?
[ afbeelding ]
Of
[ afbeelding ]
Met die pakken aan en de cap over het hoofd, maakt het me weinig uit tbh.quote:Op woensdag 5 februari 2014 10:26 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik ben diep, diep teleurgesteld..
Eerlijk, wie zie je nou liever schaatsen?
[ afbeelding ]
Of
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 februari 2014 10:30 schreef takkfyrir het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik helemaal de beste persoon ben om dat te vragen, maar ik zou in plaats van Mari of Hege toch echt voor Ida gaan.![]()
[ afbeelding ]
Jullie zijn vanaf nu mijn vijandenquote:Op woensdag 5 februari 2014 10:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Met die pakken aan en de cap over het hoofd, maakt het me weinig uit tbh.
Ida lijkt mij ook minstens zo leuk als Hege.quote:Op woensdag 5 februari 2014 10:30 schreef takkfyrir het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik helemaal de beste persoon ben om dat te vragen, maar ik zou in plaats van Mari of Hege toch echt voor Ida gaan.![]()
[ afbeelding ]
Oei.quote:Op woensdag 5 februari 2014 10:34 schreef Mansjester het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn vanaf nu mijn vijanden
Userbash....TR gemacht!quote:Op woensdag 5 februari 2014 10:34 schreef Mansjester het volgende:
Oh het zal me aan m'n reet roesten want ik heb Lara en Laura al.quote:Op woensdag 5 februari 2014 10:51 schreef takkfyrir het volgende:
[..]
Jij bent zo bang geworden dat je je niet durft uit te spreken over deze prangende kwestie?
Weten zij dat ook?quote:Op woensdag 5 februari 2014 11:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh het zal me aan m'n reet roesten want ik heb Lara en Laura al.
quote:Op woensdag 5 februari 2014 11:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Deze moet je even zien gewoon:
http://marktuitert.nl/road-to-sochi/
quote:Op woensdag 5 februari 2014 15:24 schreef CherryOnTop het volgende:
Nou onze visas zijn binnen, op de valreepTickets, spectator passes, vliegtickets, hotel, lege bankrekening, check check check check. Volgens mij is nu alles klaar.
we gaan de 2e week, en ja met z'n tweeenquote:Op woensdag 5 februari 2014 17:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wanneer ga je? En met z'n 2'en dus?
twitter:Ayolt twitterde op woensdag 05-02-2014 om 18:04:06Het duo-toilet van Sotsji is inmiddels beroemd, deze is ook interessant: http://t.co/fdggOpCHwN
reageer retweet
Dat is een leuk staaltje webtechnologie.quote:Op woensdag 5 februari 2014 11:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Deze moet je even zien gewoon:
http://marktuitert.nl/road-to-sochi/
Tof zeg! Wat ga je allemaal zien?quote:Op woensdag 5 februari 2014 15:24 schreef CherryOnTop het volgende:
Nou onze visas zijn binnen, op de valreepTickets, spectator passes, vliegtickets, hotel, lege bankrekening, check check check check. Volgens mij is nu alles klaar.
quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:06 schreef TheArt het volgende:
twitter:Ayolt twitterde op woensdag 05-02-2014 om 18:04:06Het duo-toilet van Sotsji is inmiddels beroemd, deze is ook interessant: http://t.co/fdggOpCHwN[ afbeelding ] reageer retweet
Gaaf hoorquote:Op woensdag 5 februari 2014 17:50 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
we gaan de 2e week, en ja met z'n tweeen
Mooi.Kan ik je nu ontvolgen op Twitta?quote:Op woensdag 5 februari 2014 10:34 schreef Mansjester het volgende:
Weet het niet meer precies, maar in ieder geval de 5 en 10 kilometer schaatsenquote:Op woensdag 5 februari 2014 18:15 schreef takkfyrir het volgende:
[..]
Tof zeg! Wat ga je allemaal zien?
Zie je zeer waarschijnlijk een Nederlander goud winnen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:13 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Weet het niet meer precies, maar in ieder geval de 5 en 10 kilometer schaatsen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |