Je zelfreflectie is goed, maar de volgende stap is toch wel om je huidige foute vrienden af te stoten in JNG 2.0.quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:51 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik voel me niet meer welkom. Ik ben afgestoten.
Bitterlemon is mijn vader. Mijn held. Mijn voorbeeld.quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:55 schreef Littlerabbit het volgende:
Aha, LB haar stoere vriendje kaapt het topic
[..]
Je zelfreflectie is goed, maar de volgende stap is toch wel om je huidige foute vrienden af te stoten in JNG 2.0.
Bitterlemon toont gelukkig direct aan waar ik op doel.
Shit, die past er niet meer bij.quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:54 schreef Tjacka het volgende:
Bitterlemon is een blonde god met gespierd golvend haar.
Mam, je overdrijft.quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:56 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Bitterlemon is mijn vader. Mijn held. Mijn voorbeeld.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:56 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Hij is een troll, niet op letten.
Wat een hond.quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je zelfreflectie is goed, maar de volgende stap is toch wel om je huidige foute vrienden af te stoten in JNG 2.0.
Jij ben toch , de ex van naatje nog wat?quote:
quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
dankje man jij bent een bazen-modquote:Op donderdag 2 januari 2014 02:57 schreef Tjacka het volgende:
OmgevallenFlat is echt een bazen-user.
Kan ik dat ook worden?quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:57 schreef Tjacka het volgende:
OmgevallenFlat is echt een bazen-user.
Tjacka trolt altijd.quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:58 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
dankje man jij bent een bazen-mod
Te lang dusquote:Op donderdag 2 januari 2014 02:56 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Holy shit, kom er net achter dat ik al 1 jaar hier zit
Nee, vader. Je bent mijn grootste steun en toeverlaat. Mijn drijfveer. Love you daddy.quote:
Mam, dit vind ik echt niet kunnen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:59 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nee, vader. Je bent mijn grootste steun en toeverlaat. Mijn drijfveer. Love you daddy.
Ik heb wel een ban-aanvraag gedaan vanwege privé-informatie.quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Sorry schat wist niet dat het gevoelig lag
Hm?quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Tjacka trolt altijd.
Dus dat bericht niet serieus nemen aub.
Straks ga je er zelf in geloven.
Ik nidt droknequote:Op donderdag 2 januari 2014 03:00 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Mam, dit vind ik echt niet kunnen.
Moet jij zeggen manquote:Op donderdag 2 januari 2014 02:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Tjacka trolt altijd.
Dus dat bericht niet serieus nemen aub.
Straks ga je er zelf in geloven.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Sorry schat wist niet dat het gevoelig lag
Ga je zo ook nog mijn rekeningnummer en adres op fok zetten of is dat je niet persoonlijk genoeg?quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij ben toch , de ex van naatje nog wat?
quote:Op donderdag 2 januari 2014 03:00 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Moet jij zeggen man![]()
Hij heeft anders heel wat serieuse berichten gepost hoor.
Ik heb nog nooit zo'n treffende beschrijving over Elan gezienquote:Op donderdag 2 januari 2014 03:01 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ga je zo ook nog mijn rekeningnummer en adres op fok zetten of is dat je niet persoonlijk genoeg?
Wie de fuck ben je, creep
arachidequote:Op donderdag 2 januari 2014 03:02 schreef arachide. het volgende:
Het is altijd fun als ik binnen kom.
Privé informatie is iemands andere account noemen dat hij/zij gebruikte op een forum?quote:Op donderdag 2 januari 2014 03:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb wel een ban-aanvraag gedaan vanwege privé-informatie.
De wat?quote:Op donderdag 2 januari 2014 03:02 schreef LittleBrownie het volgende:
Nator?die komt weleens in ONZ SC
Wat doe je nog in deze SC? Je maakt niet echt vrienden met je gedrag.quote:Op donderdag 2 januari 2014 03:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Privé informatie is iemands andere account noemen dat hij/zij gebruikte op een forum?
Mensen moeten gewoon 1 account gebruiken dan heb je dit soort verwarring niet.
Ik wil bij de marine later.quote:Op donderdag 2 januari 2014 03:04 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Wat doe je nog in deze SC? Je maakt niet echt vrienden met je gedrag.
Heeft ie zijn ONZ account weer opgegraven ja?quote:Op donderdag 2 januari 2014 03:02 schreef LittleBrownie het volgende:
Nator?die komt weleens in ONZ SC
Er is natuurlijk een reden voor een ander account.quote:Op donderdag 2 januari 2014 03:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Privé informatie is iemands andere account noemen dat hij/zij gebruikte op een forum?
Zal ik het doen?quote:Op donderdag 2 januari 2014 03:01 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ga je zo ook nog mijn rekeningnummer en adres op fok zetten of is dat je niet persoonlijk genoeg?
Wie de fuck ben je, creep
Zeg me op zijn minst hoe ik jou zou moeten kennen, je overvalt me nogal door dingen van meer dan 2 jaar geleden zo op het internet te knallenquote:Op donderdag 2 januari 2014 03:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja, hij post met beide.quote:Op donderdag 2 januari 2014 03:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heeft ie zijn ONZ account weer opgegraven ja?
Waarom maak je plezier om iemand zijn werk keuze?quote:Op donderdag 2 januari 2014 03:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik wil bij de marine later.
Moet doorzetten.
Douche je graag? Xdxdquote:
Ik mag jouquote:Op donderdag 2 januari 2014 03:06 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Douche je graag? Xdxd
#bestegrapvan2014
Nu alquote:Op donderdag 2 januari 2014 03:06 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Douche je graag? Xdxd
#bestegrapvan2014
Jij had zelf eerst toch ook een ander account op FOK! heb je laatst nog gezegd in VBL sletje.quote:Op donderdag 2 januari 2014 03:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Er is natuurlijk een reden voor een ander account.![]()
quote:
Moet ik wat weten?quote:
Dat is niet jouw vorige account maar een insinuatie. Ik ben blij dat ik een aantal weken zonder je ben.quote:Op donderdag 2 januari 2014 03:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij had zelf eerst toch ook een ander account op FOK! heb je laatst nog gezegd in VBL sletje.
Daarbij noem je mij al 25 weken Loek of Ritmo dus beter ga je voor jezelf ook een banaanvraag doen debiel.
Geef dan antwoord op mijn vraag, pussy.quote:Op donderdag 2 januari 2014 03:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij had zelf eerst toch ook een ander account op FOK! heb je laatst nog gezegd in VBL sletje.
Daarbij noem je mij al 25 weken Loek of Ritmo dus beter ga je voor jezelf ook een banaanvraag doen debiel.
Tjaquote:Op donderdag 2 januari 2014 03:11 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon grappig, 2 accounts tegelijk.
Ik ging gewelddadig doen.quote:
Ga naar een FA.quote:Op donderdag 2 januari 2014 03:12 schreef Elan het volgende:
Kan iemand iets aan omgevallenflat doen hij loopt te schelden in dm aub.
kom habbo spelenquote:Op donderdag 2 januari 2014 03:12 schreef Elan het volgende:
Kan iemand iets aan omgevallenflat doen hij loopt te schelden in dm aub.
Hah, ik snap hem.quote:Op donderdag 2 januari 2014 03:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een actrice.Ze acteert de popcorn gewoon terwijl ze zichzelf ook nog speelt.
Ik schaam mequote:
Wellicht. Al acteert Elan ook nog 4 persoonlijkheden terwijl hij zijn FOK! database ook nog moet bijhouden.quote:Op donderdag 2 januari 2014 03:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hah, ik snap hem.
Jij bedoelt nu te zeggen dat stokstaart elan speelt. Maar dat elan weer stokstaart speelt.
Oh ik wil het e.e.a. best uitleggen via de mail hoor totaal geen problemen mee verder.quote:Op donderdag 2 januari 2014 03:08 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat is niet jouw vorige account maar een insinuatie. Ik ben blij dat ik een aantal weken zonder je ben.
Ik ben gewoon mezelf jij daarentegen hebt account Littlerabbit1 waar je laatst nog mee poste dus lijkt me een klassiek gevalletje pot, ketel.quote:Op donderdag 2 januari 2014 03:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wellicht. Al acteert Elan ook nog 4 persoonlijkheden terwijl hij zijn FOK! database ook nog moet bijhouden.
Stokstaart is koning FOK!
Ik ook niet.quote:Op donderdag 2 januari 2014 03:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh ik wil het e.e.a. best uitleggen via de mail hoor totaal geen problemen mee verder.
quote:
Je moet natuurlijk wel blijven eten, anders val je in het niets bij je bolle vriendin.quote:
Het vult haar hoekige kaaklijn tenminste een beetje op. Dan lijkt ze nog enigszins vrouwelijk.quote:Op donderdag 2 januari 2014 03:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk wel blijven eten, anders val je in het niet bij je bolle vriendin.
Standaard is ook maar zo standaardquote:Op donderdag 2 januari 2014 03:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb alweer trek
[..]
Ze gaat met een rapluisterende Viking. Ik zou mij ook schamen
We kwamen om 16:00 het bed uitquote:
Ach als je maar niet te veel eet. Anders heb je alweer nieuwe banden nodig voor je Panda.quote:Op donderdag 2 januari 2014 03:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het vult haar hoekige kaaklijn tenminste een beetje op. Dan lijkt ze nog enigszins vrouwelijk.
Pas ik nog wel in die broek dan?quote:Op donderdag 2 januari 2014 03:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar jij kunt het hebben met je goddelijke bilpartij.
Wat hebben jullie gedaan?quote:Op donderdag 2 januari 2014 03:18 schreef arachide. het volgende:
[..]
Behalve vannacht, supertof. Daar zal ik nooit spijt van hebben!
I knooow! We lagen er ook pas om 6 uur inquote:Op donderdag 2 januari 2014 03:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
We kwamen om 16:00 het bed uit
Wat heb ik gemist?quote:Op donderdag 2 januari 2014 03:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb alweer trek
[..]
Ze gaat met een rapluisterende Viking. Ik zou mij ook schamen
Dat was wel een dingetje jaquote:Op donderdag 2 januari 2014 03:20 schreef arachide. het volgende:
[..]
I knooow! We lagen er ook pas om 6 uur in
quote:Op donderdag 2 januari 2014 03:19 schreef arachide. het volgende:
[..]
Standaard is ook maar zo standaard
Ik heb oprechte interesse.quote:Op donderdag 2 januari 2014 03:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
We kwamen om 16:00 het bed uit
Ik ben daar kind aan huisquote:Op donderdag 2 januari 2014 03:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
[..]
Ik heb oprechte interesse.
Jullie hebben een NYE meet gehad ja?
Oh sorry.quote:Op donderdag 2 januari 2014 03:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben daar kind aan huis
Beter chillen we met z'n allenquote:Op donderdag 2 januari 2014 03:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben daar kind aan huis
Ik ga zeer akkoord, als je dit keer niet negeert als ik wil afspreken wie/wat/waar/wanneerquote:Op donderdag 2 januari 2014 03:22 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Beter chillen we met z'n allen
je bent zelf een galgenmaalquote:Op donderdag 2 januari 2014 03:21 schreef Elan het volgende:
Ik eet een appelbol.
Even genieten van mijn galgenmaal
Ik was bezig en ik zag je whatsapp in de ochtend pas. Ik dacht fuckquote:Op donderdag 2 januari 2014 03:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ga zeer akkoord, als je dit keer niet negeert als ik wil afspreken wie/wat/waar/wanneer
Tuurlijk.quote:Op donderdag 2 januari 2014 03:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Tjacka, de Rotterdamgang sluit mij buiten. Mag ik bij de West-Friese?
Ik kan zo op de trein stappen als ik daar zin in hebquote:Op donderdag 2 januari 2014 03:23 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik was bezig en ik zag je whatsapp in de ochtend pas. Ik dacht fucken toen durfde ik niks te sturen
wats er met jou whatsapp bij mij is je laast gezien 21 okt ofzoquote:Op donderdag 2 januari 2014 03:23 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik was bezig en ik zag je whatsapp in de ochtend pas. Ik dacht fucken toen durfde ik niks te sturen
quote:Op donderdag 2 januari 2014 03:24 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
wats er met jou whatsapp bij mij is je laast gezien 21 okt ofzo
quote:Op donderdag 2 januari 2014 03:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik kan zo op de trein stappen als ik daar zin in hebWas met ara ook eventjes geleden
''ik heb niks te doen''
-"kom hier heen"
''okay, omw"
Is ook mijn nummer niet.quote:Op donderdag 2 januari 2014 03:24 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
wats er met jou whatsapp bij mij is je laast gezien 21 okt ofzo
Moedergrappen zijn zo 2013 negerquote:Op donderdag 2 januari 2014 03:25 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Fawaka met je moeder in de wc pot man
Tuurlijk niet haha! Sommige users zijn vrienden geworden, met eentje woon ik zelfs samen. Dan zin het geen meets meerquote:Op donderdag 2 januari 2014 03:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
[..]
Ik heb oprechte interesse.
Jullie hebben een NYE meet gehad ja?
so-wie-soquote:Op donderdag 2 januari 2014 03:26 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]we plannen het wel opnieuw
quote:
Ik ooook !quote:Op donderdag 2 januari 2014 03:26 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]we plannen het wel opnieuw
Zonder baret mis je alle autoriteit beter laat je dat ding snel reparerenquote:Op donderdag 2 januari 2014 03:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mooi. Ze zijn mij hier bewust aan het buitensluiten, misselijkmakend wel.
Elan heeft zijn zinnen op een andere user gezet.quote:Op donderdag 2 januari 2014 03:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mooi. Ze zijn mij hier bewust aan het buitensluiten, misselijkmakend wel.
Ah, oké. Wat vond je van die naaktfoto's die ik je ge-dm'd heb?quote:Op donderdag 2 januari 2014 03:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee ik ben ook arachide.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 03:28 schreef J.James het volgende:
[..]
Ah, oké. Wat vond je van die naaktfoto's die ik je ge-dm'd heb?
EugeneKrabsquote:Op donderdag 2 januari 2014 03:27 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja man ik dacht al van wie was dat
Enkel een stukje afgebroken maar wel merkbaar ja.quote:Op donderdag 2 januari 2014 03:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Zonder baret mis je alle autoriteit beter laat je dat ding snel repareren
Omhooggevallenflat kan het ook beter handelen. Hij neemt FOK! niet zo serieus als jij.quote:Op donderdag 2 januari 2014 03:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Elan heeft zijn zinnen op een andere user gezet.
Ik ben blij dat ik nu los gekomen ben van zijn vreselijke gedrag.
Jaaa!quote:
Stuk of 5quote:
Ik ben hier blij om.quote:Op donderdag 2 januari 2014 03:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Enkel een stukje afgebroken maar wel merkbaar ja.
[..]
Omhooggevallenflat kan het ook beter handelen. Hij neemt FOK! niet zo serieus als jij.
Vraag dat maar aan hemquote:Op donderdag 2 januari 2014 03:29 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Waarom heeft die zoveel telefoons? Ik heb er maar 3
Ik heb mijn vergrootglas even gepakt, tis werkelijk een lust voor het oog.quote:Op donderdag 2 januari 2014 03:28 schreef J.James het volgende:
[..]
Ik zie het al, jij lacht tranen van geluk. Je geniet er echt van dus
fishquote:Op donderdag 2 januari 2014 03:30 schreef Elan het volgende:
Ik kan nog steeds posten.
Tjacka mist autoriteit.
Gelukkig hebben wij de strijdbijl ook weer begraven. Nu maar hopen dat het nooit meer zover komt door die stokende JNG 2.0 users.quote:Op donderdag 2 januari 2014 03:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ben hier blij om.
Nu kan ik eindelijk weer zonder gepest te worden posten.
Dit soort opmerkingen steken mij enorm elan.quote:Op donderdag 2 januari 2014 03:30 schreef Elan het volgende:
Ik kan nog steeds posten.
Tjacka mist autoriteit.
Zachte dromen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 03:31 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik ga slapen.
Slaap lekker iedereen!
Welterusten!quote:Op donderdag 2 januari 2014 03:31 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik ga slapen.
Slaap lekker iedereen!
Slaap zacht, meisjequote:Op donderdag 2 januari 2014 03:31 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik ga slapen.
Slaap lekker iedereen!
We zijn het mikpunt, de lulletjes van de SC. Echt respectloos dit.quote:Op donderdag 2 januari 2014 03:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dit soort opmerkingen steken mij enorm elan.
Zou je hier mee kunnen ophouden?
Haha is al gew33st horr qqquote:Op donderdag 2 januari 2014 03:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Welterusten!
Mooie jaarwisseling alvast![]()
Het was juist enorm leuk.quote:[img]http://i.fokzine.net/p/0s.gif[/imgOp donderdag 2 januari 2014 03:32 schreef richolio het volgende:
Wat is fok saai zeg, vannacht
Eens. Niks te beleven hier.quote:
Ik ga mij er geeneens meer in mengen. Wellicht verdwijnen ze dan zelf weer. Waarom moeten ze toch altijd weer GRTD pakkenquote:Op donderdag 2 januari 2014 03:33 schreef Tjacka het volgende:
Ze komen weer hoor.
De trollen van de ONZ-SC.
Hij heeft goed door wie de zwakke broeders zijn in deze SC ja.quote:Op donderdag 2 januari 2014 03:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
We zijn het mikpunt, de lulletjes van de SC. Echt respectloos dit.
Nou ik wil ook helemaal niet meer komen
Jij wil omgevallenfiets als nieuwe vriend dat accepteer ik niet zomaar.quote:Op donderdag 2 januari 2014 03:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dit soort opmerkingen steken mij enorm elan.
Zou je hier mee kunnen ophouden?
Dat zijn juist hele aardige mensjesquote:Op donderdag 2 januari 2014 03:33 schreef Tjacka het volgende:
Ze komen weer hoor.
De trollen van de ONZ-SC.
Hier zijn al verschillende discussies over gevoerd maar ik ben er klaar mee.quote:Op donderdag 2 januari 2014 03:34 schreef richolio het volgende:
[..]
Dat zijn juist hele aardige mensjes
Ik schat OF hoger in dan jij ja.quote:Op donderdag 2 januari 2014 03:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij wil omgevallenfiets als nieuwe vriend dat accepteer ik niet zomaar.
Fucking tegengestelde kuthippiequote:Op donderdag 2 januari 2014 03:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hier zijn al verschillende discussies over gevoerd maar ik ben er klaar mee.
Jullie moeten altijd ons hebben.Het is om te kotsen gewoon.
Bedankt maar verwijder ze nu maar weer. Ik wist niet dat je een dude was.quote:Op donderdag 2 januari 2014 03:30 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik heb mijn vergrootglas even gepakt, tis werkelijk een lust voor het oog.
Dat is je geraden.quote:
Kon ik het maar de volgende weken zonder je doen. Ik ga jou nooit missen hoor Elan.quote:Op donderdag 2 januari 2014 03:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is je geraden.
Aangezien je het de komende weken alleen met hem zal moeten doen.
Ik hoop dat jullie gelukkig worden samen. Je zal mijn trolls nog missen
Misschien word het tijd om naar de sportschool te gaan.quote:Op donderdag 2 januari 2014 03:39 schreef Elan het volgende:
Godver ik was zo boos dat ik hier keihard tegen de prullenbak aanschopte, zo'n metalen van Brabantia nu ligt heel mijn scheenbeen open
Ik mag daar niet in vanwege mijn overgewicht.quote:Op donderdag 2 januari 2014 03:39 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Misschien word het tijd om naar de sportschool te gaan.
Daar moet je juist heen gaan als je overgewicht hebt motherfucking cuntquote:Op donderdag 2 januari 2014 03:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik mag daar niet in vanwege mijn overgewicht.
Als ik weg ben kan je Eian weer terugvragen. Dan zeg je gewoon dat Elan een kloon van Eian was niemand die mij toch mist hierquote:Op donderdag 2 januari 2014 03:41 schreef Tjacka het volgende:
Elke keer dat elan mij pest gaat er een stukje zelfvertrouwen weg bij mij.
Ik snap de grap niet.quote:Op donderdag 2 januari 2014 03:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Als ik weg ben kan je Eian weer terugvragen. Dan zeg je gewoon dat Elan een kloon van Eian was niemand die mij toch mist hier
Rotterdamquote:Op donderdag 2 januari 2014 03:45 schreef Elan het volgende:
Tjacka is dom.
Doei.
SLaap lekker Omgevallenflat.
O en Rotterdam
Ik steek mijn vuist zo in jouw aars je begint me steeds meer te irriteren met je dommige taalgebruik en misplaatste gevoel voor humor.quote:Op donderdag 2 januari 2014 03:43 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Daar moet je juist heen gaan als je overgewicht hebt motherfucking cunt
Mag je hier komen hoor.quote:Op donderdag 2 januari 2014 03:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik steek mijn vuist zo in jouw aars je begint me steeds meer te irriteren met je dommige taalgebruik en misplaatste gevoel voor humor.
Geef jij nu eens je onverdeelde keiharde oordeel over Rotterdam en zijn inwonersquote:Op donderdag 2 januari 2014 03:48 schreef Littlerabbit het volgende:
Oh jeetje. Elan begint alweer te fantaseren over seksuele handelingen met minderjarige. Tijd om FOK! weg te klikken.
Ze zijn TE goed voor jou, helaas.quote:Op donderdag 2 januari 2014 03:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Geef jij nu eens je onverdeelde keiharde oordeel over Rotterdam en zijn inwoners
Zeikerds en een spuuglelijke stad. Al kan ik er prima mee omgaan en is het wel erg toegankelijk door de Duitsers.quote:Op donderdag 2 januari 2014 03:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Geef jij nu eens je onverdeelde keiharde oordeel over Rotterdam en zijn inwoners
Lekker anoniem afspreken op een plaats die iedereen kent en dan niet op komen dagen zeker?quote:Op donderdag 2 januari 2014 03:50 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Maroconiplein motherfucker
ik zeik nooit maar ik ben ook geen rotterdammer van oorsprong woon er alleen maarquote:Op donderdag 2 januari 2014 03:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zeikerds en een spuuglelijke stad. Al kan ik er prima mee omgaan en is het wel erg toegankelijk door de Duitsers.
Hoe oud ben je?quote:Op donderdag 2 januari 2014 03:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Lekker anoniem afspreken op een plaats die iedereen kent en dan niet op komen dagen zeker?
Je kan net zo goed Koopgoot of Blaak zeggen, lopen altijd wel mensen dus je hoeft niks te vrezen.
Ik wil adres en naam
Jij komt oorspronkelijk uit De Bijlmer zeker vandaar je username xDquote:Op donderdag 2 januari 2014 03:51 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik zeik nooit maar ik ben ook geen rotterdammer van oorsprong woon er alleen maar
Burger King bij Lijnbaan. En doe allebei een blauw hoedje opquote:Op donderdag 2 januari 2014 03:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Lekker anoniem afspreken op een plaats die iedereen kent en dan niet op komen dagen zeker?
Je kan net zo goed Koopgoot of Blaak zeggen, lopen altijd wel mensen dus je hoeft niks te vrezen.
Ik wil adres en naam
Nee uit Finland idiotaquote:Op donderdag 2 januari 2014 03:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij komt oorspronkelijk uit De Bijlmer vandaar je username xD
Tjacka moet lachen om deze grap want ik weet dat hij meeleest
30 en nu?quote:Op donderdag 2 januari 2014 03:52 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Hoe oud ben je?EN eerlijk zeggen
Politie attentie=opgepakt=nog erger strafblad=niet goed.quote:Op donderdag 2 januari 2014 03:54 schreef richolio het volgende:
Dan herken je elkaar. Twee vechtende mensen met blauwe hoedjes op zou sowieso wel tof zijn.
Ik ben de helft van jou man wat zoek je ruzie dan sukelquote:Op donderdag 2 januari 2014 03:54 schreef Elan het volgende:
[..]
30 en nu?
Durf je zeker niet meer he broekpoeperd
Daar zit geen Burgerking alleen McDonalds.quote:Op donderdag 2 januari 2014 03:53 schreef richolio het volgende:
[..]
Burger King bij Lijnbaan. En doe allebei een blauw hoedje op
Dan ga je vanaf nu ook maar U zeggen en graag een beetje dimmen ja.quote:Op donderdag 2 januari 2014 03:55 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik ben de helft van jou man wat zoek je ruzie dan sukel
ik ben te vergeetachtig om u te zeggen en u betekend disresprect naar mij dusquote:Op donderdag 2 januari 2014 03:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan ga je vanaf nu ook maar U zeggen en graag een beetje dimmen ja.
Jawel lijnbaanquote:Op donderdag 2 januari 2014 03:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Daar zit geen Burgerking alleen McDonalds.
Of was dat Coolsingel
Politie attentie?quote:Op donderdag 2 januari 2014 03:54 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Politie attentie=opgepakt=nog erger strafblad=niet goed.
Oh maar je bent echt 15 dus, nee in dat geval ga ik idd geen ruzie met je maken. Alhoewel Stijn ook 15 is en behoorlijk irritant kan zijnquote:Op donderdag 2 januari 2014 03:56 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik ben te vergeetachtig om u te zeggen en u betekend disresprect naar mij dus
Ik word nogal snel herkend vanwege bepaalde dingen en nee daar hoef ik niet hier over te pratenquote:
Zedenpolitie?quote:Op donderdag 2 januari 2014 03:58 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik word nogal snel herkend vanwege bepaalde dingen en nee daar hoef ik niet hier over te praten
Geen Nederlands voetbal, alleen Fins. En ja ben echt 15.quote:Op donderdag 2 januari 2014 03:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh maar je bent echt 15 dus, nee in dat geval ga ik idd geen ruzie met je maken. Alhoewel Stijn ook 15 is en behoorlijk irritant kan zijn![]()
Ben je voor Feyenoord?
Hihi vuile crimineel.quote:Op donderdag 2 januari 2014 03:58 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik word nogal snel herkend vanwege bepaalde dingen en nee daar hoef ik niet hier over te praten
Gewoon je pik in haar mond stoppen kan ze ook niet protesteren xDquote:Op donderdag 2 januari 2014 03:59 schreef richolio het volgende:
Ik vint een meisje leuk maar zei mij niet
Geen geweldadig verleden dus dan kom je nog binnen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 03:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Komt hij ook niet bij de Marine binnen.
Jammer zeg.
Je moet volledig schoon zijn zelfs als je geen strafblad heb maar je ouders bijvoorbeeld of een keer staande bent gehouden weigeren ze je al.quote:Op donderdag 2 januari 2014 04:00 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Geen geweldadig verleden dus dan kom je nog binnen.
Met een been in dr nek en een pik in dr bek (dat rijmt), kan ze nergens heen nee. Soms moet ik ze ook ff slaan, vrouwen moeten onder de duim gehouden worden. Verder pleur je ze neer in de keuken want dat is waar ze horen en pak je hun rijbewijs af. Ben je ook gelijk van die tyfus bestuurders af.quote:Op donderdag 2 januari 2014 03:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Gewoon je pik in haar mond stoppen kan ze ook niet protesteren xD
Word het niet gezien als jeugdzonde? Het zijn 4 punten maar deze was ik allemaal medeplichtig en niet de dader/hoofddaderquote:Op donderdag 2 januari 2014 04:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Je moet volledig schoon zijn zelfs als je geen strafblad heb maar je ouders bijvoorbeeld of een keer staande bent gehouden weigeren ze je al.
DMP-4 criteria is de zwaarste, zelfde checks die ze doen als je bij justitie wil werken.
Daarbij is de psychologische test ook behoorlijk zwaar. Zwaarder nog dan voor politie.
Nee joh volkomen logisch 99,9% van de mannen denkt zo alleen durven het niet uit te sprekenquote:Op donderdag 2 januari 2014 04:02 schreef richolio het volgende:
Logisch dat vrouwen me niet willen eigenlijk
Lijkt me inderdaad cool ja. Defensie leek me sowieso tof. Toch niet gedaan hihi. Ga na mijn studie wel een beetje reizen en avontuur opzoeken. Alhoewel die drang om te reizen steeds groter wordt.quote:Op donderdag 2 januari 2014 04:02 schreef Elan het volgende:
Niet dat ik je wil ontmoedigen marine is wel cool namelijk. Beetje reizen en zo
Assertieve mensen zijn prettige mensen. Als het maar niet ten nadele van mij isquote:Op donderdag 2 januari 2014 04:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee joh volkomen logisch 99,9% van de mannen denkt zo alleen durven het niet uit te spreken
Ik hou meer van het ''cijfer'' aantal weken weg en dan weer vrij voor langquote:Op donderdag 2 januari 2014 04:04 schreef richolio het volgende:
[..]
Lijkt me inderdaad cool ja. Defensie leek me sowieso tof. Toch niet gedaan hihi. Ga na mijn studie wel een beetje reizen en avontuur opzoeken. Alhoewel die drang om te reizen steeds groter wordt.
Je moet dacht ik van onbesproken gedrag zijn dat wil zeggen dat je nog geen appel gejat mag hebben voor je aan boord kan komen te werken.quote:Op donderdag 2 januari 2014 04:04 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Word het niet gezien als jeugdzonde? Het zijn 4 punten maar deze was ik allemaal medeplichtig en niet de dader/hoofddader
Wat voor studie heb je gedaan dan?quote:Op donderdag 2 januari 2014 04:04 schreef richolio het volgende:
[..]
Lijkt me inderdaad cool ja. Defensie leek me sowieso tof. Toch niet gedaan hihi. Ga na mijn studie wel een beetje reizen en avontuur opzoeken. Alhoewel die drang om te reizen steeds groter wordt.
Zodra men 18 wordt ben je toch weer 'clean'? Vanaf daar telt die shizzle dan toch weer mee? Of heb ik dat verkeerd begrepenquote:Op donderdag 2 januari 2014 04:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Je moet dacht ik van onbesproken gedrag zijn dat wil zeggen dat je nog geen appel gejat mag hebben voor je aan boord kan komen te werken.
Maar dat was 10 jaar geleden weet niet hoe de criteria nu liggen, hou er wel rekening mee dat ze kunnen gaan zeiken.
Screening komt trouwens pas na alle testen, ook zo debiel
Tja internet geeft niet veel informatiequote:Op donderdag 2 januari 2014 04:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Je moet dacht ik van onbesproken gedrag zijn dat wil zeggen dat je nog geen appel gejat mag hebben voor je aan boord kan komen te werken.
Maar dat was 10 jaar geleden weet niet hoe de criteria nu liggen, hou er wel rekening mee dat ze kunnen gaan zeiken.
Screening komt trouwens pas na alle testen, ook zo debiel
Ik zit er nog in. Eerste jaar Interactief Mediavormgevenquote:Op donderdag 2 januari 2014 04:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat voor studie heb je gedaan dan?
Reizen lijkt me ook erg tof ja maar heb mijn shit hier en zit in de WW dus kan het land niet uit voor langere tijd![]()
Doel je nu op defensie? Daar ben je toch altijd wel op de basis ofzo? Dan heb je t weekend vrij ofzo dacht ikquote:Op donderdag 2 januari 2014 04:06 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik hou meer van het ''cijfer'' aantal weken weg en dan weer vrij voor lang
Screening komt in lagen he.quote:Op donderdag 2 januari 2014 04:09 schreef richolio het volgende:
[..]
Zodra men 18 wordt ben je toch weer 'clean'? Vanaf daar telt die shizzle dan toch weer mee? Of heb ik dat verkeerd begrepen
Ik DM je wel ffquote:Op donderdag 2 januari 2014 04:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Screening komt in lagen he.
1-4 en 4 is de zwaarste. MIVD checkt de veroordelingen van iemand standaard, ook als je minderjarig was.
Geweldszaken tellen extreem zwaar.
Ah, damnquote:Op donderdag 2 januari 2014 04:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Screening komt in lagen he.
1-4 en 4 is de zwaarste. MIVD checkt de veroordelingen van iemand standaard, ook als je minderjarig was.
Geweldszaken tellen extreem zwaar.
Moet ik dan denken aan webdesign zoiets?quote:Op donderdag 2 januari 2014 04:11 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik zit er nog in. Eerste jaar Interactief MediavormgevenOh, ja das wel kut
Ga je daar nog wel 'snel' uitkomen denk je?
Ja, om eerlijk te zijn heb ik geen idee hoe dat precies zit, geloof als je op de boot zit dat je dan een bepaalde tijd thuis zitquote:Op donderdag 2 januari 2014 04:12 schreef richolio het volgende:
[..]
Doel je nu op defensie? Daar ben je toch altijd wel op de basis ofzo? Dan heb je t weekend vrij ofzo dacht ik
Ja, zoietsquote:Op donderdag 2 januari 2014 04:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Moet ik dan denken aan webdesign zoiets?
Nope zit nog wel ff vast maar heb bijna 2 jaar WW en beur 1850 euro voor op mijn luie reet zitten dus is geen halszaak om weer aan de bak te komen (kutinstelling weer)
Ohja dat kan wel kloppen eigenlijk. Je zit natuurlijk wel aardig lang op zo'n bootquote:Op donderdag 2 januari 2014 04:16 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja, om eerlijk te zijn heb ik geen idee hoe dat precies zit, geloof als je op de boot zit dat je dan een bepaalde tijd thuis zit
Ja kan 6 weken zijn, dan zit je denk 4 weken thuis ofzoquote:Op donderdag 2 januari 2014 04:18 schreef richolio het volgende:
[..]
Ohja dat kan wel kloppen eigenlijk. Je zit natuurlijk wel aardig lang op zo'n boot
quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
We zijn ex-en van elkaar. Het werkte niet. Hij bleef maar opdringen dat hij top was en ik bottom, en dat is geen goeie basis voor een relatie. Dus heb ik het uitgemaakt.
Oke heb ik gedaan gek wijfquote:Op donderdag 2 januari 2014 02:03 schreef Ezell het volgende:
sherlock supersof sof soof soffff sofsof bitch kreng hatert malle spontane meid
quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:03 schreef J.James het volgende:
[..]
Waar is deze post nou weer goed voorWTF JAMES. EW.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik sliep op dat moment. Maar omdat jij LB bent krijg je van mij hier een glittergifquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:28 schreef LittleBrownie het volgende:
Waar is sof met haar glittergifs?Ik denk dat jij nu, net als met Cookieslikker, weer fantasiebeelden in je hoofd hebt.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:48 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Zoiets.
En het mooie is dat sof gewoon stiekem een jongen is.Nee.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:50 schreef klawie het volgende:
[..]
Geniaal
Wilt sof geen virtuele trio??Dat ben ik van mezelf, ja.quote:Pics van jou in dm.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:59 schreef klawie het volgende:
Ik kom morgen nog effe en dan vraag ik sof met wie ze wil neukenJe bent zelf dik.quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:02 schreef klawie het volgende:
Wie weer is ze wel fucking dik en kan ze niet eens haar eigen sneetje zien
Zo, ik hoop dat jullie tevreden zijn hiermee. Ik had geen zin om op alles te reageren. Als er nog vragen zijn kun je die stellen via DM.
Nog een fijne dag toegewenst
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 09:59 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Sof![]()
Ik weet dat jullie het niet accepteren dat ik een vriendin heb, maar hou gewoon eens op.
Haha, ik wist bijna wel zeker dat je het zou lezen en daarom heb ik een dom verhaaltje voor je achtergelaten. Leuk he?quote:Op donderdag 2 januari 2014 09:53 schreef supersof het volgende:
Goedemorgen
Dus ik werd wakker en keek in mijn actieve topics. Daar zag ik al een topic van Ezell staan met als TT dat ik een man zou zijn![]()
wtf Ezell
Maar goed, ik besloot even te sherlocken om te zien of het interessant zou zijn om te weten wat de aanleiding was voor deze TT.
[..]
Oke heb ik gedaan gek wijf
Ik had mezelf beloofd nooit meer op J.James te reageren, maar aangezien hij ook zijn belofte verbrak door hier weer te gaan posten kan ik het ook net zo goed voor een keer doen.
[..]
WTF JAMES. EW.
[..]
Ik sliep op dat moment. Maar omdat jij LB bent krijg je van mij hier een glittergif
[..]
Ik denk dat jij nu, net als met Cookieslikker, weer fantasiebeelden in je hoofd hebt.
[..]
Nee.
[..]
Dat ben ik van mezelf, ja.
[..]
Pics van jou in dm.
[..]
Je bent zelf dik.
Zo, ik hoop dat jullie tevreden zijn hiermee. Ik had geen zin om op alles te reageren. Als er nog vragen zijn kun je die stellen via DM.
Nog een fijne dag toegewenst
Wat heb ik nou weer over jou gehoordquote:
Ook goedemorgenquote:Op donderdag 2 januari 2014 10:15 schreef J.James het volgende:
[..]
Haha, ik wist bijna wel zeker dat je het zou lezen en daarom heb ik een dom verhaaltje voor je achtergelaten. Leuk he?
Jhali zeker?quote:Op donderdag 2 januari 2014 10:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat heb ik nou weer over jou gehoord
Succesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |