Inderdaad.quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:44 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik heb al zo idee wat voor volk daar zit, waarschijnlijk allemaal mensen die je met alles belachelijk willen maken of niet
Tikkende tijdbom. Boers meisje maakt kennis met de grote stad en wil haar gebreken overcompenseren. Het wordt tijd dat LB inziet dat niet stads zijn je niet per se slechter maakt enkel anders.quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Meer dan een note geven kan ik toch niet doen? Ik heb dit bij LittleBrownie al gedaan. Maar ze blijft de boel maar verzieken hier. Ach ze beloofde zich beter te gedragen. Ik ben benieuwd hoe lang we haar rustig kunnen houden.
Echt keigaaf, beste nye everrrquote:Op donderdag 2 januari 2014 02:46 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ging wel, lekker rustig gehouden. Jij dan?
Ach ja, ik snap niet hoe mensen daar genot uit kunnen halen. Ik snap het wel een beetje, ik moest ook lachen toen een joch ging janken omdat ik hem 30x had doodgereden op gta, maarja leave het potje danquote:Op donderdag 2 januari 2014 02:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Inderdaad.
Echt vreselijke type's vind ik dat. Maar ach ze hebben er zelf blijkbaar wel plezier aan.
Ja zaterdag. Ben dan wel om 3 uur klaarquote:Op donderdag 2 januari 2014 02:47 schreef arachide. het volgende:
[..]
Moet je de komende 4 dagen? Ik moet telkens vanaf 3/4 uur werken, ben je er dan?
Het verbaasde mij dat ik de eerste negatieve note bij haar had geplaatst. Ach misschien schat ik haar helemaal verkeerd in en is ze gewoon echt zo dom.quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tikkende tijdbom. Boers meisje maakt kennis met de grote stad en wil haar gebreken overcompenseren. Het wordt tijd dat LB inziet dat niet stads zijn je niet per se slechter maakt enkel anders.
Hopelijk lukt deze metamorfose haar voordat het te laat is. Als ze meerdere SC's op deze wijze binnentreedt zit een perm ban er wel in
IK HEB GELEERD VAN M'N FOUTEN. VERGEEF MIJ ALSJEBLIEFT.quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tikkende tijdbom. Boers meisje maakt kennis met de grote stad en wil haar gebreken overcompenseren. Het wordt tijd dat LB inziet dat niet stads zijn je niet per se slechter maakt enkel anders.
Hopelijk lukt deze metamorfose haar voordat het te laat is. Als ze meerdere SC's op deze wijze binnentreedt zit een perm ban er wel in
Oh. Oké.quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Het verbaasde mij dat ik de eerste negatieve note bij haar had geplaatst. Ach misschien schat ik haar helemaal verkeerd in en is ze gewoon echt zo dom.
Ik vraag mij voornamelijk af wat ze precies doet om die note's te voorkomen... Mods zijn meestal mannelijk...quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Het verbaasde mij dat ik de eerste negatieve note bij haar had geplaatst. Ach misschien schat ik haar helemaal verkeerd in en is ze gewoon echt zo dom.
Ik moet om 3 uur beginnen, ik loop wel een rondje als ik het niet vergeetquote:Op donderdag 2 januari 2014 02:49 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja zaterdag. Ben dan wel om 3 uur klaar
We moeten eerst verandering in je gedrag kunnen zien jonge dame. Daarna start het vergevingsproces,quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:50 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
IK HEB GELEERD VAN M'N FOUTEN. VERGEEF MIJ ALSJEBLIEFT.
Wat heb je uitgespookt?quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:50 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
IK HEB GELEERD VAN M'N FOUTEN. VERGEEF MIJ ALSJEBLIEFT.
Anders kom ik wel langs als ik het niet vergeetquote:Op donderdag 2 januari 2014 02:51 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik moet om 3 uur beginnen, ik loop wel een rondje als ik het niet vergeet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |